۸۶۸۷۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هازارد: می‌خواهم با چلسی قهرمان شوم

ستاره بلژیکی چلسی دلیل قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر را عنوان کرد و بازی با آرسنال را دیدار مهمی برای خود و چلسی دانست.

ورزش سه: تیم فوتبال چلسی باید فردا شب در فینال لیگ اروپا به مصاف آرسنال برود. گفته می‌شود ادن هازارد بعد از پایان این دیدار از چلسی جدا خواهد شد و این آخرین بازی او برای تیمش است.

هازارد در آستانه بازی با آرسنال در فینال لیگ اروپا، گفت‌: « این یک فینال اروپایی است و برای همه مهم است که بتوانیم قهرمانی در لیگ اروپا را به دست بیاوریم. وقتی شما در دیدار فینال بازی می‌کنید مهم نیست که در لیگ قهرمانان اروپا باشید یا در لیگ اروپا یا حتی جام اتحادیه. مهم این است که بتوانید عنوان قهرمانی را به دست بیاورید. این یک جام بسیار مهم برای ماست و من دوست دارم که بتوانم با چلسی عنوان قهرمانی را در این جام به دست بیاورم.»

هازارد: می‌خواهم با چلسی قهرمان شوم

مهاجم تیم فوتبال چلسی در پاسخ به این سوال که چرا منچسترسیتی توانست در این فصل عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و چلسی ناکام بود، گفت‌: « شما دقت کنید می‌بینید که منچسترسیتی ۲۲ بازیکن آماده و خوب در اختیار دارد و به همین دلیل در بازی‌های حساس می‌تواند با ترکیب متفاوتی به میدان برود و عنوان قهرمانی را هم به دست بیاورد. علاوه بر این تیم‌هایی مثل لیورپول و منچسترسیتی در تابستان مربیان خود را تغییر ندادند ولی ما مربی جدیدی را جذب کرده‌ایم و همین باعث شد که تیم‌های رقیب، بهتر از ما عمل کنند.»

او همچنین درباره حضور در تیم چلسی گفت: « من در این سال‌ها می‌توانستم برای تیم‌هایی چون یونایتد، سیتی و تاتنهام بازی کنم و وقتی در لیل بازی می‌کردم پیشنهاد چلسی به من رسید. آن زمان جو کول بازیکن سابق چلسی در لیل بازی می‌کرد و خیلی برای من تعریف کرد که به این تیم بیایم. دروگبا هم خیلی به من کمک کرد تا بتوانم به چلسی بیایم و پیراهن این تیم را به تن کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج