جاباما
۸۶۸۷۴۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

مشکل جدید استقلال برای پرداخت طلب پروپییچ

از روزی که دونالد ترامپ اعلام کرد قصد دارد از برجام خارج شود و تحریم های مختلفی را برای فروش نفت و بستن حساب‌های بانکی که با ایران همکاری کنند به راه انداخت، مشکلات قبلی کشورمان در امور بین‌المللی دوچندان شد.

خبر ورزشی: یکی از مشکلاتی که قرار نبود به مشکل تبدیل شود، موضوع پرداخت بدهی ۱۱۰ هزار دلاری پروپییچ و جریمه ۲۵۴ هزار دلاری این بازیکن بود. جایی که امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در ۲۳ شهریور سال گذشته اعلام کرد طلب پروپییچ پرداخت شده و استقلال مشکلی برای اخذ مجوز حرفه‌ای از AFC ندارد.

خبری که مهدی تاج هم آن را تأیید و در رسانه‌ها با اشاره به تعلل استقلال در پرداخت طلبی که پروپییچ راضی شده بود با ۳۰ هزار دلار قیدش را بزند، عنوان کرد. مهدی تاج گفت اگر استقلال کم‌کاری نمی‌کرد لازم نبود ۳۳۴ هزار دلار اضافه بپردازد.

مشکل جدید استقلال برای پرداخت طلب پروپییچ

با این همه و با توجه به وضعیت تحریم سختی که دونالد ترامپ ناجوانمردانه برای کشورمان تعیین کرد، مشکلات استقلال از همان زمان آغاز شد. جایی که فتحی با فدراسیون بین‌المللی فوتبال توافق کرده بود از محل طلب ۸۵۰ هزار دلاری باشگاه از فیفا بابت حق‌السهم بازیکنان استقلال در جام جهانی طلب پروپییچ را بپردازد ولی فیفا با در نظر گرفتن شرایط سخت و مقررات جدی که آمریکا برایش در نظر گرفته بود قید این کار را زد.

یادآور می‌شود بهار پارسال و در پی تلاش آمریکا برای خروج از برجام، ایالات متحده در روز ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ رسماً از برجام خارج شد.

ظاهراً پس از این ماجرا بوده که پروپییچ هرچه صبر کرده پولی به حسابش نرفته و در نتیجه بار دیگر شکایتش از استقلال را به جریان انداخته است. نکته جالب و نگران‌کننده‌تر این است که حال در این شرایط که تحریم‌ها هر روز سخت‌تر از قبل می‌شود باشگاه استقلال از چه طریق می‌خواهد طلب این بازیکن کروات فصل پانزدهمش را بپردازد! ضمن اینکه اگر در مهلت تعیین شده برای باشگاه این پول به دست پروپییچ نرسد استقلال با خطر کسر امتیاز مواجه خواهد شد!

یکی از مقامات بلندپایه باشگاه استقلال در همین باره گفت: در حال حاضر سرگرم مذاکره با مدیر برنامه‌های این بازیکن هستیم تا در صورت امکان از طریقی که طرفین می‌توانند، این پول را به دست پروپییچ برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صالح

      مدیران استقلال همیشه دروغ تحویل مردم وهوادارنشان میدهند ...جای تاسف است یک کلمه راست در روده خود ندارند..

    • هدا

      طلب طلبکارو نمیدن تا از کنارش یچیزی بخورن.
      از اون طرف هی بازیکن و مربی جدید میگیرن بازم بخورن.بخور بخوره.
      اخرشم میگن پرسپولیس حکومتیه.چون هر سال با اقتدار قهرمان میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج