۸۶۸۷۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اونای امری: آرسنال سزاوار حضور در فینال بود

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل آرسنال حاضر شد.

ورزش سه: آرسنال فردا شب و در باکو برای برگزاری دیدار فینال لیگ اروپا به مصاف رقیب همشهری خواهد رفت و اونای امری مدعی شد فتح جام قهرمانی و البته کسب سهمیه لیگ قهرمانان از این طریق، دو هدف توپچی ها برای بازی فردا شب است.

فینال لیگ اروپا: "ما برای انجام کاری مهم مانند فتح عنوان قهرمانی لیگ اروپا اینجا آمده ایم. آرسنال سزاوار حضور در فینال بود و حالا ما فردا دو هدف خواهیم داشت؛ یکی فتح عنوان قهرمانی لیگ اروپا و دیگری کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد.

امید ما این است که در سال آینده در لیگ قهرمانان بازی کنیم و برای رسیدن به این هدف باید در فینال فردا شب پیروز شویم. از اینکه چنین چالشی پیش روی ماست خوشحالم و ما باید با مسئولیت پذیری تمام در میدان حاضر شویم.

اونای امری: آرسنال سزاوار حضور در فینال بود

تیم های بزرگی در سالهای گذشته در فینال لیگ اروپا بازی کرده اند و حالا نوبت چلسی و آرسنال است و من امیدوارم این دو تیم در لیگ قهرمانان هم در فینال به مصاف هم بروند زیرا هم ما و هم چلسی برخی از بهترین بازیکنان در جهان را در اختیار داریم."

جانشینی آرسن ونگر: "آنچه او در آرسنال انجام داد شگفت انگیز بود و من احترام زیادی برای او قائلم. ونگر برای این باشگاه یک فرهنگ فوتبالی جدید به ارمغان آورد و من می خواهم آن را حفظ کنم. من از آرسن ونگر به عنوان یک سرمربی بزرگ نکات زیادی آموخته ام و احترام زیادی برای وی قائل بودم. من می خواهم به آرسنال کمک کنم تا در مسیر خود قرار گیرد، آرسنال باید در بین 10 تیم برتر جهان قرار گیرد و هدف ما دستیابی به این مهم است."

برگزاری فینال در باکو: "این موضوع در دست من نیست و آنها دلایل خود را برای انتخاب فینال در باکو دارند و ما باید به این تصمیم احترام بگذاریم. فردا در انگلیس و در سراسر جهان شاهد حمایت تعداد زیادی از هواداران خواهیم بود و من فردا فکر می کنم یک ورزشگاه بزرگ و فوق العاده پر از طرفداران آرسنال، چلسی و البته فوتبال در باکو در انتظار ما است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج