۸۶۸۷۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پایان دور نخست رولان گاروس با پیروزی اوساکا

بانوی شماره یک جهان با پیروزی رولان گاروس را آغاز کرد و تنیسور آلمانی با شکست جان میلمن به دور بعد راه یافت.

ایسنا: دور نخست رولان گاروس در روز سوم این رقابت‌ها با برگزاری ۴۴ دیدار به پایان رسید.

در مهمترین بازی نائومی اوساکا برابر آنا اشمیدلووا قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. بانوی شماره یک جهان خیلی بد بازی را شروع کرد و بدون به دست آوردن حتی یک گیم، ست نخست را با نتیجه ۶ بر صفر واگذار کرد. با این حال تنیسور ژاپنی توانست جبران کند و در ست دوم به سختی و با امتیاز ۷ بر ۶ پیروز شد. او در ست پایانی با نتیجه ۶ بر یک حریف اسلواک خود را شکست داد تا به دور بعد صعود کند.

پایان دور نخست رولان گاروس با پیروزی اوساکا

در دیگر بازی مهم بخش بانوان سیمونا هالپ برابر تاملیانوویچ قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. بانوی شماره ۳ جهان در ست نخست به راحتی حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد اما ست دوم را ۶ بر ۳ واگذار کرد. تنیسور رومانیایی در ادامه جبران کرد و با پیروزی قاطع ۶ بر یک به دور دوم راه یافت.

کاستکینا، بگو، پوئیگ، آندریسکو، موچووا، آنیسیمووا، گارسیا، آزارنکا، بلینکووا، لینته، نارا، سابالنکا، هان، وانگ، سورنکو، کرونیچ، مدیسون کیز، سینیاکووا، اسویاتک و ساکاری نیز با شکست حریفانشان به دور بعد راه پیدا کردند.

در بخش مردان الکساندر زورف برابر جان میلمن قرار گرفت و با پیروزی ۳ بر ۲ به دور بعد صعود کرد. مرد شماره ۵ جهان در ست نخست ۷ بر ۶ پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۳ به خود اختصاص داد اما در ست سوم ۶ بر ۲ شکست خورد تا بازی در ست چهارم ادامه پیدا کند. میلمن در یک بازی نزدیک در ست بعدی ۷ بر ۶ پیروز شد اما در ست پنجم ۶ بر ۳ شکست خورد تا تنیسور آلمانی به دور بعد راه پیدا کند.

خوان مارتین دل پوترو برابر نیکلاس خاری قرار گرفت و ۳ بر یک پیروز شد. تنیسور آرژانتینی در ست اول ۶ بر ۳ شکست خورد اما ست‌های دوم و سوم را با پیروزی ۶ بر ۲ و ۶ بر یک به نفع خود به پایان رساند. مرد شماره ۹ جهان در ست سوم نیز ۶ بر ۴ پیروز شد تا به دور بعد راه پیدا کند.

فونینی، فریتس، دلبونیس، نیشیوکا، بنشتری، یمر، لایوویچ، ادموند، کارلوویچ، آگوستین بائوتیستا، تامپسون، کلیزان، کاچانوف، فویل، ورداسکو، بارر و هوانگ به دور بعد صعود کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج