۸۶۸۸۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

دلیل اختلاف عرب و باقری چیست؟

دلیل اختلاف کریم باقری با ایرج عرب، بحث بر سر کاهش قرارداد ۷۰۰ میلیونی مربی پرسپولیس است. اتفاقی که به مذاق باقری خوش نیامده و او را وارد چالش جدیدی با مدیرعامل باشگاه کرده است.

ایران ورزشی: فدراسیون فوتبال در جدیدترین اقدام به باشگاه‌ها اعلام کرده که بازیکن خارجی جذب نکنند، دور استخدام مربی خارجی را خط بکشند و به اردوی خارج از کشور هم نروند. کسی هم نیست به فدراسیون فوتبال انتقاد کند و علیه این موضوع عجیب موضع بگیرد. نه باشگاه‌ها و نه مدیران و مربیانی که در لیگ مشغول فعالیت هستند.

این توصیه گویا به گوش باشگاه پرسپولیس هم رسیده و آن‌ها را برای کاهش هزینه‌ها به تکاپو انداخته. به عنوان نمونه در تازه‌ترین خبری که رسانه‌ای هم شده، باشگاه به برانکو تذکر داده که باید یک دستیار کروات را کنار بگذارد و تعداد مربیان خارجی کادر فنی‌اش را کاهش بدهد. اتفاقی عجیب برای تیمی که همین یک هفته قبل سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را جشن گرفت و همین یک سال قبل هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

این تذکر فقط مختص مربیان خارجی پرسپولیس نیست. مدیران باشگاه و در رأس آن‌ها ایرج عرب به دنبال راهکاری هستند تا دستمزد مربیانی ایرانی را نیز کاهش بدهند. همین موضوع و یادآوری یک صحنه از جشن قهرمانی پرسپولیس نشان می‌دهد که آن‌ها دست به چنین اقدامی زده و باعث شده‌اند تا کریم باقری- مهمترین عضو ایرانی کادرفنی پرسپولیس- با مدیرعامل پرسپولیس وارد چالش شود.

کریم باقری وقتی در جشن قهرمانی پرسپولیس به ایرج عرب رسید، برخورد سردی با او داشت. مدیرعامل باشگاه چند بار مربی پرسپولیس را با لفظ « آقا کریم » صدا زد اما باقری بی‌توجه به عرب مسیر خود را ادامه داد و البته خیلی زود مدال را از گردن در آورد و در جشن قهرمانی هم حضور فعالی نداشت.

دلیل اختلاف عرب و باقری چیست؟
ماجرای اختلاف ایرج عرب و کریم باقری، برمی‌گردد به دستمزدی که مربی ایرانی پرسپولیس در این فصل می‌گیرد. باقری برای یک فصل، قراردادی ۷۰۰ میلیونی با پرسپولیس بسته و باشگاه هم موظف است این مبلغ را به حساب او واریز کند. گویا ایرج عرب در محفلی خودمانی از مبلغ قرارداد کریم باقری انتقاد کرده و مدعی شده باید راهی پیدا کند تا دستمزد او را کاهش بدهد. موضوعی که از همان جلسه به اطلاع باقری رسیده و او را عصبانی کرده است.
کریم باقری در پرسپولیس نقش یک مربی- مدیر توانا را بازی می‌کند. همان نقشی که در استقلال کسی نیست به بهترین شکل انجامش بدهد. کریم با همان هیبتی که از دروان پرافتخار بازی در چهره‌ی او مانده و فریادهایی که در دوران بازیگری زیاد از او به یاد داریم و البته احترامی که نزد بازیکنان پرسپولیس دارد، حواشی تیم را مدیریت کرده و کمتر دیده‌ایم که خبر درگیری بازیکنان و مربیان از رختکن پرسپولیس بیرون بیاید. پرسپولیس بخش اعظمی از این اتفاق مثبت را مدیون حضور کریم باقری است. مربی 46 ساله‌ای که شاید فعالیتش از نظر فنی کمتر به چشم بیاید اما مدیریت او یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر است.

دلیل اختلاف عرب و باقری چیست؟
ایرج عرب اما چشم روی تمام این توانایی‌ها بسته و عزم خود را جزم کرده تا از سر و ته قرارداد کریم باقری بزند و آن را صرف سایر امور باشگاه کند. حتی خبر می‌رسد نام باقری از لیست پرداختی‌ها خارج شده و او حدود دو هفته قبل و برخلاف سایر اعضای کادرفنی مبلغی را از باشگاه دریافت نکرده است. اتفاقی که به مذاق باقری خوش نیامده و او را با ایرج عرب وارد چالش جدیدی کرده. چالشی که شاید دود آن به چشم مدیرعامل باشگاه برود، مگر اینکه اتفاق جدیدی رخ بدهد و عرب بتواند کریم باقری را راضی نگه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فردوسی

      آخه عرب چی حالیشه چی میدونه که نقش آقا کریم چقدر مهمه تو تیم درک و شعورش خیلی پایین‌تر از این حرفاست که جایگاه آقا کریم و درک کنه

    • بدون نام

      من یه استقلالیم اما آقا کریم دوست دارم
      بااخلاق مودب حرفه ای با شخصیت

    • بدون نام

      کیسه کش دنبال حاشیه واسه پرسپولیسه و معلوم نیست این حاشیه سازی را از کجاش در اورده

    • بدون نام

      سلطان کریم باقری پرچمش بالاست

    • بدون نام

      این تازه وارد عرب چی مخواد از جون پرسپولیس؟؟؟؟؟

    • ایرانی

      مدیر بی تدبیر!!!!!

      پاسخ ها

      • حمید موحد

        اصولا در فوتبال باشگاه های ایران بریز و بپاش زباد هست این ارقام را که به بازیکن و مربی کمک مربی و غیره میدهند در مقایسه با سایر مشاغل خیلی زیاد هست به هر حال در تمام دنیا همینطور هست ورزشکارها هم محبوبیت پیدا میکنن هم پول خوبی به جیب میزنن اشگالی هم نداره ولب باتوجه به مردم حقوق بگیر وعادی یک عدد نجومی هست که تمام درامد یک حقوق بگیر معادل یکسال انها نمیشه ولا اینهمه فاصله درامدی واقعا درد اور هست تازه بین ورزشکاران رشتهای مختلف هم بچشم میخوره درامد یک فوتبالیست با یک دونده یا تنیس روی میز حتی کشتی گیران به همین دلیل جذابیت پیدا میکنه فوتبال بین جوانان که درس و مشق را کنار بگذارن برن دنبال فوتبالیست شدن

      • منظور

        والا با این پولهای که بی حساب کتاب میگیرن هم مشهور میشن هم زندگی مجلل دارن هم ورزش میکنن هم گرین کارت های کشورهای مختلف رادارن کاش ماهم عقل میکردیم میرفتیم فوتبالیست میشدم البته هر کاری لیاقت و زرنگی هم میخواد

    • بدون نام

      مشکل عرب نیست..مشکل اینکه همین اشخاص همه جا رخنه کردن...پر مدعا و مغرور ولی تو مدیریت ضعیف و نادان

    • سعید

      عرب خیلی غلط کرده به آقا کریم دست بزنه...مرتیکه دوزاری حتما فکر کرده این قهرمانیا از مدیریت اونه...عرب یادت باشه سرخ دلان پای تک تک اسطوره ها بخصوص آقا کریم هستند....عرب برو گمشو...عرب برو گمشو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج