۸۶۸۸۶۹
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رهبری‌فرد: آقایان «چای‌خور» باید برانکو را حفظ کنند

کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: خوشحالم تیم‌های دیگر برای قهرمانی در جام‌حذفی دست و پا می‌زنند، چون می‌دانند در لیگ، پرسپولیس باز هم قهرمان است.

خبرورزشی: بهروز رهبری‌فرد قبل از دیدار با سپاهان، کری‌خوانی را شروع کرد. صحبت‌های بهروز را بدون مقدمه بیشتر، می‌خوانید.

*پیش‌بینی شما از بازی چیست؛ سپاهان به فینال می‌رود یا پرسپولیس؟

اول اینکه خوشحالم تیم‌های دیگر برای قهرمانی در جام‌حذفی دست و پا می‌زنند، چون می‌دانند در لیگ، پرسپولیس باز هم قهرمان است. سپاهانی‌ها باید خوشحال باشند که در جام‌حذفی افتخار بازی مقابل پرسپولیس نصیب‌شان می‌شود و هر اتفاقی که در این بازی رخ دهد، در زمره افتخارات‌شان قرار می‌گیرد؛ اگر پرسپولیس را ببرند، باید خیلی خوشحال باشند، اگر ببازند هم، به بهترین تیم ایران باختند که باز هم برای‌شان افتخار است! سپاهان تیم بدی نیست. آن‌ها شانس پیروزی هم دارند، اما به نظرم باید فوتبالی، حرف بزنند نه اینکه دنبال حاشیه و مسائل دیگر باشند. اگر لیاقت قهرمانی دارند، در لیگ که نتوانستند کاری انجام دهند، حداقل اینجا قدرت‌شان را نشان دهند.

*حضور قلعه‌نویی هم بازی را حساس می‌کند. نظر خودت چیست؟

بله امیر هنر بزرگی دارد و این سال‌ها نشان داده بهترین مربی ایران در بستن تیم‌ها برای رسیدن به نایب‌قهرمانی است! یک جوری کار می‌کند که انگار نقره را بیشتر از طلا دوست دارد. او رفیق قدیمی من است، اما به دو دلیل سمت طلا نمی‌رود؛ اول اینکه می‌داند طلا مختص پرسپولیسی‌ها و برانکو است و در ثانی قیمت طلا بالاست و سپاهان نمی‌تواند به آن برسد مگر اینکه روی اتفاقات فوتبالی، برنده شوند و به فینال بروند!

*این همه حاشیه قبل از بازی طبیعی است؟

اصلاً ذات فوتبال همین حاشیه‌هاست. مردم دوست ندارند در یک روز زیبای بهاری، در حال نوشیدن قهوه و در سکوت و آرامش فوتبال ببینند، فوتبال باید حساسیت و هیجان داشته باشد. همه دوست دارند از تمهیدات نیروی انتظامی، جنجال در بلیت‌فروشی، کری‌خوانی بازیکنان و فشار تماشاگران حرف بزنند. دوست دارند مدام بگویند: «وای، فلان بازیکن این حرف را زده یا بهمان بازیکن به این بازی نمی‌رسد.» ذات فوتبال با آنچه مدیران ما فکر می‌کنند، فرق دارد ولی متأسفانه این حواشی جذاب، به خوبی مدیریت نمی‌شود. تمام این حواشی که البته خطرناک هم هست، به خاطر سوءمدیریت شکل گرفته نه هیجان بالای مردم.

*منظورت تقسیم سکوهاست؟

این فقط یک مشت، نمونه خروار بود. خودشان قانون نوشتند که باید سکو‌ها ۵۰-۵۰ باشد، اما حالا که سپاهانی‌ها ناراحت هستند، می‌گویند ۷۰-۳۰. چرا؟ چون مدیریت‌شان این شکلی است. هر وقت با فشار مواجه شوند، طرف تیم‌هایی را می‌گیرند که صدای‌شان را بالا برده‌اند. اگر قانون می‌گوید باید ۵۰-۵۰ باشد، بی‌عرضگی پرسپولیسی هاست که ۷۰-۳۰ را قبول کنند. من نمی‌خواهم علیه پرسپولیس حرفی بزنم، اما برانکو و علی علیپور که نباید در این مورد دعوا کنند؛ وظیفه سرپرست تیم و مدیر باشگاه است که وارد این دعوا شوند. یکی از مدیران باشگاه گفته ما در جلسات فقط چای و شیرینی نمی‌خوریم و کار هم می‌کنیم. حالا وقت کار است، باید برای ۵۰-۵۰ کردن ورزشگاه بجنگند وگرنه همان چای‌شان را بخورند، سنگین‌تر هستند!

* این هیجانات، روی فوتبال بازیکنان تأثیر منفی ندارد؟

اگر کسی ادعا می‌کند که فوتبالیست است، باید در بازی‌های بزرگ خودش را نشان دهد وگرنه بازی مقابل سایر تیم‌ها که کاری ندارد. اتفاقاً این هیجان‌ها می‌تواند بازی را جذاب‌تر کرده و به بالا رفتن هیجان بازیکنان کمک کند. اگر بخواهند اسیر این هیجانات باشند که اصلاً چرا فوتبال بازی می‌کنند؟!

*سیدجلال حسینی هم توانست از رکورد ۶ قهرمانی تو عبور کند. از این اتفاق ناراحت نشدی؟

نه خیلی هم خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که یک پرسپولیسی این رکورد را شکست. البته من ۵ قهرمانی با پرسپولیس دارم و سیدجلال ۳ قهرمانی، اما امیدوارم در این مورد هم رکورد من و افشین پیروانی را بشکند و فوتبالش را با چنین رکورد‌هایی به اتمام برساند، چون واقعاً حقش است.

*برانکو هم مدام می‌گوید پیشنهاداتی دارد و شاید برود. وظیفه باشگاه در چنین شرایطی چیست؟

الان وقت جدایی برانکو نیست. باید او را حفظ کنند. اگر دوستان «چای‎خور» در باشگاه ادعای مدیریت دارند، باید پول جور کنند و به جای اینکه ادای تعصب به پرسپولیس را دربیاورند، به صورت عملی این موضوع را ثابت کنند.

*با هر قیمتی؟

بالاخره برانکو مربی‌ای نیست که قیمتش را نداند و بعید می‌دانم به دنبال رقم‌های عجیب و غریب باشد به خصوص که وضعیت مملکت‌مان را می‌داند. آن‌هایی که به غیر از چای خوردن، مدعی هستند کار‌های دیگری انجام می‌دهند، باید برای تمدید قرارداد برانکو، منبع درآمد جدیدی پیدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد ساری

      منبع جدید یکی مثل هدایتی دزد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از معامله هدایتی برو بالا ببینیم به کجا میرسی

      • بدون نام

        نه رئیس شرکت هامان کیسه پوش

    • بدون نام

      اخه همه میدانند که خیلی اراجیف داری حرف میزنی

    • تنها

      لنگ تو باید خوشحال باشی که مقابل سپاهان بازی میکنید

    • بدون نام

      بله طلارو فقط شما میتونید بگیرید با پول بیت المال
      بعدشم با سه تا قهرمانیم به گرد پای امیر خان نمیرسین

      پاسخ ها

      • ایرانی

        دمش گرم هیچکس اینطوری سرجوخه رو نسوزونده

    • مرتضی

      ایول بهروز جان، گل گفتی!!!!

    • باهوش

      تا وزیر هست برانکو رو میخواین چیکار

    • برانکو فرگوسن

      عشق این آقا بهروز با تعصب به این میگن

    • ایرانی

      خخخخخ،استاد بستن تیم واسه نایب قهرمانی،گل گفتی بهروز خان، مگه شما جواب سرجوخه رو بدین،مدیرای پرسپولیس که هرچی قلعه علیه پرسپولیس میگه کاری ندارن هر چی میخواد میگه،نایب قهرمان خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج