جاباما
۸۶۸۸۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترامپ: حرف‌ «اون» علیه بایدن را نرم‌تر منتقل کردم

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه مدعی شده رهبر کره شمالی به او گفته که معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا یک «احمق کم‌هوش» است.

خبرگزایر فارس:«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) نوشت «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا را یک «احمق کم‌هوش» توصیف کرده است.

ترامپ روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری مشترک با «شنیزو آبه»، نخست‌وزیر ژاپن گفته بود که کیم در یک دیدار اخیر به او گفته که بایدن را یک «فرد کم‌هوش» می‌داند.

این سخنان ترامپ انتقاد عده‌ای را به همراه داشته که گفته‌اند او نباید در خاک یک کشور خارجی و در حضور مقام کشوری دیگر بایدن را که هموطن او است با چنین الفاظی مورد اهانت قرار می‌داد.

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در واکنش به این انتقادات از سخنانش دفاع کرد و بار دیگر آنها را تکرار هم کرد. او نوشت: «وقتی در خاک یک کشور خارجی بودم اتفاقاً پشت جو بایدن خواب‌آلو را گرفتم. کیم جونگ اون او را با لقب‌هایی مثل "احمق کم‌هوش" و خیلی چیزهای دیگر نواخت، ولی من حرف‌های کیم را خیلی ملایم‌تر انتقال دادم و گفتم که [بایدن] یک "آدم کم‌هوش" است.»

«جو بایدن» نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات درون‌حزبی حزب دموکرات اعلام کرده است. او در صورتی که بتواند به عنوان نامزد این حزب معرفی شود، در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ رقیب ترامپ خواهد بود.

از ماه گذشته که بایدن برای حضور در انتخابات سال ۲۰۲۰ اعلام آمادگی کرد، ترامپ بارها به شخص او حمله کرده است. بر اساس نظرسنجی‌های صورت‌گرفته میان حامیان حزب دموکرات، بایدن از بیشترین بخت برای پیروزی در رقابت‌های داخلی حزب دموکرات برای رقابت با ترامپ برخودار است.(جزئیات بیشتر)

بایدن نیز به تازگی در میان حامیانش در «کارولینای جنوبی» اظهارات ترامپ را «مضحک» خواند و گفت: «لقب‌های زیادی هست که مایلم به این آدم بدهم. مثلا می‌توانیم با دلقک شروع کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج