جاباما
۸۶۸۹۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سهراب کاشف رهبر مهمان ارکستر ملی شد

تازه‌ترین کنسرت ارکستر ملی ایران از مجموعه‌های تحت نظارت بنیاد فرهنگی هنری رودکی در حالی برگزار می‌شود که سهراب کاشف به عنوان رهبر مهمان و حسام‌الدین سراج به عنوان خواننده در آن حضور دارند.

خبرگزاری مهر: تازه‌ترین کنسرت ارکستر ملی ایران که پس از استعفای فریدون شهبازیان مدتی است بدون رهبر ثابت و مدیر هنری به فعالیت خود ادامه می‌دهد، روزهای جمعه ۳۱ خرداد و جمعه ۱۴ تیر در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

سهراب کاشف رهبر مهمان ارکستر ملی شد

در این کنسرت که به رهبری سهراب کاشف از آهنگسازان و رهبران شناخته شده ارکستر برگزار می‌شود، حسام‌الدین سراج خواننده مطرح موسیقی ایرانی به عنوان خواننده حضور دارد.

«شب عاشقان بیدل» به آهنگسازی همایون رحیمیان، «طلوع» به آهنگسازی همایون رحیمیان، «هزار دستان» به آهنگسازی مرتضی حنانه، «نشان بی نشان» به آهنگسازی همایون رحیمیان، «رقص دایره» به آهنگسازی حشمت سنجری، «دل آرا» به آهنگسازی همایون رحیمیان، «توحید» به آهنگسازی همایون رحیمیان، «باد صبا» به آهنگسازی همایون رحیمیان آثاری هستند که در این کنسرت پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

سهراب کاشف رهبر مهمان ارکستر ملی شد

مجموعه کنسرت‌های جدید ارکستر ملی ایران ساعت ۲۱:۳۰ روزهای جمعه ۳۱ خرداد و جمعه ۱۴ تیر ماه با قیمت بلیت ۴۵ تا ۱۰۰ هزار تومان در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری کنسرت «سرو آزاد» به آهنگسازی پیمان سلطانی، رهبری ارکستر روبرت آساتریان و خوانندگی مهدی امامی، پارسا حسندخت و علیرضا وکیلی منش در تالار وحدت، برگزاری کنسرت به رهبری ارکستر فریدون شهبازیان به خوانندگی سالار عقیلی در کرمان از جمله برنامه هایی است که از آغاز سال ۹۸ تاکنون توسط ارکستر ملی ایران اجرا شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج