جاباما
۸۶۸۹۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جان تری: استون‌ویلا زنگ تفریح نخواهد شد

جان تری، اسطوره چلسی و دستیار سرمربی استون‌ویلا می‌گوید این تیم برای چالش لیگ برتر آمادگی کامل دارد و برای زنگ تفریح شدن پا به لیگ برتر نخواهد گذاشت.

ورزش سه: جان تری، اسطوره چلسی و دستیار سرمربی استون‌ویلا، تیمی که با پیروزی بر دربی کانتی، تیم همبازی‌ سابقش در چلسی فرانک لمپارد، موفق شد در فینال پلی‌آف رقابتهای چمپیونشیپ به پیروزی رسیده و به عنوان تیم سوم این رقابتها جواز صعود به لیگ برتر را بدست آورد گفت ویلا هرگز به عنوان زنگ تفریح به لیگ برتر نخواهد رفت و برای روبرو شدن با این چالش بزرگ آمادگی کامل دارد.

استون ویلا با هدایت سرمربی‌شان اسمیت که از جان تری به عنوان دستیار خود استفاده می‌کند در نیمه دوم فصل رقابتهای چمپیونشیپ یک کامبک خارق‌العاده داشتند و درحالیکه در پایان ماه مارس سال گذشته تیمی در انتهای جدول بودند خود را به نقطه‌ای رساندند که در نهایت توانستند به لیگ برتر صعود کنند.

جان تری در این باره گفت:" ما برای خالی بودن عریضه به لیگ برتر نمی‌رویم. به نظر من، استون ویلا آماده است. از اینکه به لیگ برتر صعود کردیم خیلی خوشحالم چون حالا می‌توانیم بازیکنان بزرگ‌مان مثل جک گرلیش، جان مک‌گین و بقیه را حفظ کنیم".

تری در ادامه صحبت‌هایش گفت:" البته ما بازیکنانی داریم که قراردادشان به پایان رسیده و برای حضور محکم در لیگ برتر باید هم آنها را در تیم نگه داریم و هم مهره‌های جدید اضافه کنیم. به اعتقاد من اگر بازیکنان جدید را درست خریداری کرده و در پست‌های درست به کار بگیریم سال آینده در لیگ برتر موفق خواهیم شد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج