جاباما
۸۶۸۹۷۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مجید قناد دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد

مجید قناد کارگردان، بازیگر و مجری شناخته‌شده کودک و نوجوان با حکم مدیر کل هنر‌های نمایشی به عنوان دبیر بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شد.

خبرگزاری صبا: در حکم شهرام کرمی برای مجید قناد به عنوان دبیر بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان آمده است: «جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با سابقه موثر و استقبال پرشور مخاطبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این جشنواره با حضور و مشارکت هنرمندان این رشته و دنیای جادویی و خیال‌انگیز و احساس زلال و عاطفه، چراغ روشن و امیدبخش آینده هنر این سرزمین خواهد بود. برای نیل به آینده روشن، جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصتی است تا به مدد حضور و سرمایه پراشتیاق این هنر یعنی تماشاگران و توجه به قوه خلاق و آفرینشگری و نبوغ هنرمندان بتوان صحنه فراخ بازی و اندیشه را گسترش داد.

مجید قناد دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد

بچه‌های مهر این سرزمین امانت الهی هستند که باید با آغوش باز تجسم امید و روزهای پرشوق زندگی را بر صحنه زنده زندگی شاهد باشند. روزهای نشاط و پویایی و باور روشن که دنیای هنر و جهان نمایش این امکان را ایجاد می‌کند.

نظر به تجربه و تخصص و تعلق خاطر جنابعالی به هنر کودک و نوجوان و با توجه به موافقت مدیر‌ کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به موجب این حکم به عنوان «دبیر بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان» منصوب می‌شوید.»

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یک رویداد شناخته شده با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و اداره کل هنرهای نمایشی در شهر تاریخی همدان برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      مایه خوشحالی همه می گردد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج