۸۶۹۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ترامپ: به بایدن عنایت داشتم!

رئیس جمهور آمریکا در توئیتی در پاسخ به انتقادها از اقدامش در به سخره گرفتن جو بایدن در سفری خارجی، با دفاع از کارش، گفت که به بایدن "عنایت داشته" و سخنان تند کیم جونگ اون علیه بایدن را اصلاح کرده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور آمریکا در توئیتی در پاسخ به انتقادها از اقدامش در به سخره گرفتن جو بایدن در سفری خارجی، با دفاع از کارش، گفت که به بایدن "عنایت داشته" و سخنان تند کیم جونگ اون علیه بایدن را اصلاح کرده است.

به نقل از پایگاه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی ضمن دفاع از تمسخر بایدن در سفر به ژاپن، مجددا تمسخر او را تکرار کرد.

رئیس جمهور آمریکا در توییتش نوشت: من در حین حضور در خاک یک کشور خارجی به "جو بایدن خوابالو" عنایت داشتم. کیم جونگ اون به او گفت "احمقی با بهره هوشی پایین" و خیلی چیزهای دیگر را نثارش کرد، در حالی که من صحبت کیم جونگ اون را با لحن خیلی ملایم‌تری بیان کرده و بایدن را "فردی با بهره هوشی پایین" خواندم. چه کسی ممکن است از این حرف ناراحت شود؟

کیت بدینگفیلد، مقام ارشد کمپین بایدن در بیانیه ای اظهارات تمسخرآمیز ترامپ علیه بایدن در زمان سفرش با ژاپن را محکوم کرد. بدینگفیلد، این حملات ترامپ به بایدن را "دون شأن ریاست جمهوری" خواند و عنوان کرد: این که یک رئیس جمهور در خاک یک کشور خارجی و در مناسبت "روز یادبود" بیاید و مکرراً از یک دیکتاتور قاتل طرفداری کرده و به هموطن آمریکایی‌ خود و معاون رئیس جمهور سابق کشورش حمله کند، خودش گویای همه چیز هست.

وی در ادامه بیانیه‌اش نوشت: این صحبت‌ها نمونه‌ای از درآغوش گرفتن دیکتاتورها به قیمت حمله به نهادهای کشور ما است و فرقی ندارد که طرف مقابل ترامپ، پوتین در هلسینکی باشد و یا اینکه ترامپ با کیم جونگ اون "نامه‌های عاشقانه" رد و بدل کند.

ترامپ در حین سفر رسمی‌ اخیرش به ژاپن به انتقاد از جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و رقیب احتمالی دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پرداخته و او را "فردی با بهره هوشی پایین" خواند.

این صحبت‌های ترامپ با توجه به این که در زمان حضور او در یک سفر خارجی و علیه یک سیاستمدار هموطنش رخ داد با انتقادهای گسترده‌ای در داخل آمریکا مواجه شد.

ترامپ با افزایش محبوبیت بایدن در رقابت انتخابات مقدماتی کاندیداهای ریست جمهوری دموکرات‌ها مکرراً به بایدن حمله کرده است، اما صحبت‌های اخیر ترامپ به خاطر مطرح شدن در زمان حضور او در سفری خارجی بیش از پیش انتقادها را بر انگیخت.

در آمریکا بر مبنای سنت جا افتاده‌ای، معمولاً سیاستمداران این کشور به هنگام سفر رئیس جمهور به یک کشور خارجی از انتقاد از او دست برداشته و صبر می‌کنند او از این سفر برگردد تا انتقادهایشان را مطرح کنند و بیانیه اخیر کمپین ریاست جمهوری بایدن نیز بعد از بازگشت ترامپ منتشر شد.

ترامپ در کنفرانس خبری مشترکش با شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن اظهار کرد: کیم جونگ اون بیانیه‌ای را منتشر کرده و گفت که جوبایدن فردی با بهره هوشی پایین است. او (بایدن) احتمالاً با توجه به سوابقش همینطور است. من فکر می‌کنم که با او (کیم جونگ اون) در این مورد موافق هستم.

ترامپ روز شنبه قبل نیز در توییتی با حملات کیم جونگ اون به بایدن موافقت کرده و آزمایشات تسلیحاتی کره شمالی را کم اهمیت نشان داده بود.

ترامپ در این توییت نوشته بود: کره شمالی تعدادی سلاح‌های کوچک شلیک کرد که برخی از مردم کشور من و دیگران را آزرده خاطر کرد اما نه خود من را. من اطمینان دارم "رئیس کیم" به قولش به من عمل خواهد کرد. او هنگامی که جو بایدن، "مرد مرداب"، را فردی با بهره هوشی پایین خواند و بدتر از آن را هم گفت لبخند زد. شاید این یک پیامی است که برای من فرستاده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای احمق توواقعا رییس جمهور آمریکا هستی؟؟؟ کسی که در روبرو تو نشسته و به وزیر تو توهین می‌کند و توهین شونده غایب هست در اصل ترا احمقی باهوش پایین خطاب قرار داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج