۸۶۹۰۸۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ایران و اروپا «سرزمین آبی» را می‌سازند

فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی سیدعلی فخر موسوی و تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق به زودی و در قالب یک‌ پروژه مشترک میان ایران و اروپا مقابل دوربین می‌رود.

خبرگزاری مهر: فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی سیدعلی فخر موسوی و تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق به زودی و در قالب یک‌ پروژه مشترک میان ایران و اروپا مقابل دوربین می‌رود.

سیدرضا محقق، تهیه‌کننده سینما از آغاز مراحل تولید فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی سیدعلی فخر موسوی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است و این روزها مراحل پیش تولید را سپری می‌کند، خبر داد.

ایران و اروپا «سرزمین آبی» را می‌سازند

به گفته محقق این فیلم به صورت کامل در داخل ایران فیلمبرداری و مراحل پس از تولید آن در چند کشور اروپایی انجام می‌شود.

علی فخر موسوی پیش از این سابقه ساخت فیلم «خاطرت پاییزی» را به صورت مشترک با چک، اوکراین و ایران داشت که در جشنواره‌های بین‌المللی حضور یافت و موفق به کسب ۱۱ جایزه بین‌المللی و نشان یادبود قربانیان جنگ سازمان ملل و اتحادیه اروپا شد.

سیدرضا محقق، تهیه‌کننده سینما نیز پیش از این تهیه‌کنندگی آثاری همچون «او خوب سنگ می‌زند» (بردو)، «ممیرو»، «ایرو»، «برادران سرزمین من» و «نگاهی به آسمان» را بر عهده داشته و موفق به کسب جوایزی از جشنواره‌های بین‌المللی سراسر جهان شده است که از آن جمله می‌توان به جایزه فیپرشی و جریان‌های نو در بیستمین جشنواره فیلم پوسان، زردآلوی نقره‌ای بهترین فیلم بلند و جایزه هیات داوران کلیسای جهانی در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم زردآلوی طلایی ایروان و همچنین جایزه نتپک در چهارمین جشنواره فیلم کشورهای آسیا پاسفیک برای فیلم «ممیرو» اشاره کرد.

«سرزمین آبی» اولین همکاری سیدعلی فخر موسوی و سیدرضا محقق است که به زودی و پس از انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین وارد مرحله تولید می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج