۸۶۹۲۲۳
۴۶ نظر
۵۰۰۵
۴۶ نظر
۵۰۰۵
پ

برانکو: باید دو بازیکن دیگر سپاهان هم اخراج می‌شدند!

سرمربی پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش بابت فینالیست شدن در جام حذفی فوتبال ایران، افتخار می‌کند.

ایسنا: برانکو ایوانکوویج، سرمربی پرسپولیس،بعد از صعود تیمش به فینال جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد: طبیعی است که بابت صعود به فینال جام حذفی خوشحال هستیم. به بازیکنان افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: قبل از هر چیزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. برای هواداران‌مان که در این ورزشگاه ما را حمایت کردند، خوشحال هستم. آن‌ها مسائل زیادی را در طول روز تحمل کردند. آن‌ها هم از تشویق تیم‌مان انصراف ندادند. بازیکنانم ۱۲۰ دقیقه جنگیدند و یک بازی بسیار زیبا را ارائه کردند. قاطعانه بهتر از سپاهان بودیم و نشان دادیم چرا بهترین تیم ایران هستیم چون بازی نیمه نهایی را با تیم دوم لیگ برتر برگزار کردیم. کاملاً با لیاقت و استحقاق کامل به فینال صعود کردیم.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: پدیده و سپاهان را بردیم. به خاطر کیفیت بالای این بازی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از بازی، رفتار و عملکرد بازیکنانم لذت بردم. انگیزه و همه چیزهایی که برای یک باشگاه بزرگ و نتیجه گیری مهم است، در بازیکنانم وجود بود.

او درباره اخراج سه بازیکن در این دیدار و عملکرد داور یادآور شد: باید دو بازیکن دیگر از سپاهان اخراج می‌شد. نمی‌دانم چرا به نفع حریف پنالتی گرفتند. ظاهراً داور پشت دروازه پنالتی گرفت. تا جایی که دیدم فقط برای پرسپولیس داور پشت دروازه تصمیم گرفته است. تاکنون برای تیم دیگری ندیدم این اتفاق رخ دهد. مقابل صنعت نفت آبادان هم داور پشت دروازه گل ما را مردود اعلام کرد.

برانکو: باید دو بازیکن دیگر سپاهان هم اخراج می‌شدند!

برانکو درباره اعتراض به اعلام نشدن خطای پنالتی روی علی علیپور و درگیری روی نیمکت دو تیم در طول بازی هم گفت: من رو به زمین بودم و درگیری نیمکت را متوجه نشدم. به هر حال باید انگیزه و شوق تیم میزبان را درک کنیم. به خاطر اهمیت موضوع، عصبانیت هم ایجاد می‌شود. تا جایی که می‌دانم عوامل نیمکت حریف به سمت نیمکت تیم ما آمدند. به نظرم روی علیپور پنالتی شد چون بازیکن حریف جلویش آمد و او را زد.

او در واکنش به این سوال که به نظرش اخراج بازیکنان در بازی تاثیر گذار بود، گفت: به نظر شما اخراج دو بازیکن سپاهان عادلانه بود؟ باید سیاوش یزدانی هم اخراج می شد تا روند بازی عادی شود. چرا ایران پوریان اخراج شد؟ می‌دانید به داور چه گفت؟ با داور صحبت کردید؟ از طرفی من نگفتم پنالی سپاهان درست نبود بلکه گفتم نمی‌دانم چرا داور پنجم پنالتی گرفت.

برانکو همچنین با سوال از خبرنگاران درباره علت پنالتی تیمش و اخراج بازیکنان گفت: من وظیفه داور پنجم را نمی‌دانم. فقط می‌دانم داور پنجم پنالتی روی علیپور را نگرفت اما به نفع سپاهان پنالتی گرفت. بحث من این است که چرا مقابل تیم ما داوران پنجم علیه تیم ما تصمیم می‌گیرند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که چون بازیکنان مرتکب پنالتی می‌شوند، داوران هم پنالتی می‌گیرند، اظهار کرد: بازیکن سپاهان علیپور را زد اما داور پنالتی نگرفت. اجازه دهید ما هم بگوییم ما هم داوری بلدیم.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار اصفهانی مبنی بر اینکه ابر ماه و فلک و خورشید در کارند که پرسپولیس قهرمان شود، گفت: فکر می‌کنید سپاهان استحقاق برد داشت؟

در ادامه خبرنگار در واکنش به برانکو گفت که اگر سپاهان دو اخراج نمی‌داد، مستحق برد بود که برانکو خطاب به او گفت: فکر می‌کنید قبل از اخراج مستحق برد بود؟

بعد از این صحبت برانکو، برخی از خبرنگاران با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند که برانکو در این میان اظهار کرد: در بازی امروز ما مستحق برد بودیم. باید پنج گل می‌زدیم. دو بار به دیرک زدیم. در اصفهان بهتر از حریف بودیم و نشان دادیم بهترین تیم هستیم و با لیاقت قهرمان کشور هستیم و با لیاقت به فینال جام حذفی رسیدیم. اگر کسی فکر می‌کند غیر از این است، صحبت کند.

او ادامه داد: خیلی مصمم بودیم و شجاعانه بازی کردیم و از چیزی نترسیدیم و در دقیقه آخر به برد رسیدیم ولی مستحق برد بودیم. اگر سپاهان گل می‌زد، مستحق برد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم درایت محسن خلیلی در جلوگیری از درگیری عوامل نیمکت نشین دو تیم گفت: محسن خلیلی تلاش کرد جو را آرام کند ولی من دیدم که نیمکت حریف به سمت نیمکت تیم ما هجوم آورد. چه کسی حمله کننده بود؟ من دیدم شلوغی و تراکم سمت نیمکت ما بود. خودمان که به خودمان حمله نکردیم. شلوغی جلوی نیمکت ما بود؟ عوامل نیمکت حریف دنبال چه چیزی بود؟

وی در پاسخ به این سوال که خلیل‌زاده و رفیعی در فینال محروم هستند و در فینال حضور ندارند، اظهار کرد: طبیعی است که ما بهتر از داماش گیلان هستیم. ما قهرمان هستیم. شکی در این نیست. همانطور که دوستمان گفت هیچ معنی ندارد تیم بهتر قهرمان شود. چهار سال قبل قشقایی ما را برد. امروز برد زیبا و جالبی بود اما اگر فینال را نبریم، کاری نکردیم. خوشبختانه نیمکت قدرتمند و بازیکنان خوبی داریم که جای بازیکنان محروم را پر می‌کنند.

او درباره مذاکره با مسئولان تراکتورسازی قبل از بازی گفت: من کارگر ورزشی هستم و با همه مذاکره می‌کنم. دوستان زیادی در همین اصفهان و تبریز و مشهد دارم. طبیعی است که حق دارم با همه صحبت کنم و یا شام بخورم. اگر می‌خواهید بدانید هفت روز قبل شام دعوت بودم. خسته شدم که این مقدار تکذیبیه صادر کردم.

برانکو در واکنش به این سوال که صرف شام با مذاکره فرق دارد، به شوخی گفت صبحانه و ناهار و شام خورده است.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت بیرانوند قبل از بازی و پرداخت نشدن جریمه فدراسیون فوتبال توسط این باشگاه به جای بیرانوند گفت: من نمی‌دانم چرا او محروم شد؟ ما می‌دانیم که او با کسی درگیری نداشت. فقط شخص را از فضایی که نباید قرار می‌گرفت، به جای دیگری هدایت کرد. آن فصا محل تردد بازیکنان است و فقط خبرنگاران باید حضور داشته باشند. آن شخص مزاحم بازیکنان شده بود و راحت ترین کار محرومیت بازیکن است. من با شما موافقم. باید بیرانوند را مادام العمر محروم می‌کردند.

او درباره بازداشت لیدر پرسپولیس در این دیدار تاکید کرد: من صحبت هایم را انجام دادم. همه بازی های ما را آنالیز کنید. داوران یک اوت هم به ما هدیه نکردند. بازیکنان ما برای این بازی پاداشی نمی‌گیرند. اگر اشتباه نکرده باشم، در بازی قبل یزدانی جریمه شد اما او را به سرعت بخشیدند.

وی در واکنش به این که یزدانی یک جلسه محرومیتش را سپری کرد، اظهار کرد: او فقط یک بازی محروم کرد. کنار زدن یک پلیس بدتر است یا تهدید هواداران به شدیدترین شکل ممکن بدتر است؟

در ادامه پندار خمارلو در واکنش به خبرنگاران گفت: از دو سه روز قبل از بازی ما را تهدید کردند و کمیته اخلاق بازیکن ما را گرفت. با این حال دیروز سپاهانی‌ها مصاحبه کردند و به جای ۷۰-۳۰ فقط ۱۰ درصد از هواداران ما را به ورزشگاه راه دادند و گفتند نمی‌شود به خاطر رعایت امنیت بیشتر از این هواداران را راه بدهیم. بلیت را گران تر فروختند. کجای دنیا قیمت بلیت‌های تیم میزبان با مهمان متفاوت است. لوگوی تیم ما را هم اشتباه زدند. روی اسکوربورد هم لوگوی تیم ما را اشتباه زدند. همین بازی را داوران آنالیز کنند و بگویند کجا داور به نفع ما عمل کرد.

وی ادامه داد: آیا خلیلی مسئول جو ورزشگاه است؟ او می‌تواند این همه تماشاگر را مدیریت کند. به آقای خلیل‌زاده از دقیقه یک تا نود فحاشی کردند.

در پایان نشست خبری به درگیری لفظی میان مدیر رسانه‌ای پرسپولیس و برخی خبرنگاران منتهی شد و برانکو از جای خود برخواست و نشست را ترک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      می بایستی دروازبان سپاهان را هم اخراج میکردند چون نمی گذاشت توپهای پرسپولیس به گل تبدیل شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عزیزم وزیر نتونست پنالتی سپاهان رو گل کنه و وزیر توی مسیر توپ قرار گرفت و مسیر توپ رو تغییر داد تا بره توی گل سپاهان،اخه حماقت و مقاومت برای نفهمیدن تا کی؟

    • بدون نام

      تو که تیمت با دویار بیشتر بازی میکنه.
      چه مشکلی داری برانکو جان؟!

    • احمدم احمد

      سیاووش جان واسه همه گل به خودیات مرسی خخخخخ

    • بدون نام

      ببند اون دهن کثیفتو که همیشه طلبکاری کروات آشغال....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوزشت ادامه داره

    • نعمتی

      شیر مادر حلالت برانکو

    • بدون نام

      لعنت بر مافیای فوتبال

    • بدون نام

      جان عمت

    • ناشناس!

      قلعه نوعی رفاقت را در حق برانکو تمام کرد! ۲ بازیکن تعویضی را عوض کرد! ۲ اخراجی هم داد پنالتی هم که نزدند . برا پرسپولیس هم که گل زدند.

    • بدون نام

      غلط کردی متیکه

    • علی مقدسی

      اقای برانکو تا حالا شده از خودت سوال کنی چرا با این همه عتراضی که به داورها میکنین داورها جرات کارت دادن ندارن وچرا زمانی که شجاع پای بازیکن سپاهانو از عمد لگد کرد چرا کارت نداد چون سفارش شده بودید پس حرف مفت نزن

      پاسخ ها

      • علی

        داور کارت زرد داد تو کور بودی ندیدی مثل مربیت حرف مفت میزنی

    • علی مقدسی

      اقای برانکو تا حالا شده از خودت سوال کنی چرا با این همه عتراضی که به داورها میکنین داورها جرات کارت دادن ندارن وچرا زمانی که شجاع پای بازیکن سپاهانو از عمد لگد کرد چرا کارت نداد چون سفارش شده بودید پس حرف مفت نزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوزشت مستدام.مگه کارت زرد نگرفت؟اونکه باید اخراج میشد کیروش بود که یه نیمه زیادی بازی کرد

    • علی مقدسی

      اقای برانکو تا حالا شده از خودت سوال کنی چرا با این همه عتراضی که به داورها میکنین داورها جرات کارت دادن ندارن وچرا زمانی که شجاع پای بازیکن سپاهانو از عمد لگد کرد چرا کارت نداد چون سفارش شده بودید پس حرف مفت نزن

    • علی مقدسی

      اقای مربی تا حالا خودت به نتیجه نرسیدی چرا با لطف داور ها به قهرمانی میرسی چرا داور عزیز به شجاع کارت نداد وقتی پای بازیکن سپاهانو از قصد لگد کرد

    • بدون نام

      هرچه برانکو بگه

    • علی

      آقای برانکو دوتا اخراجیاشون و ولش کن رسول نوید کیا و که با خنده و مسخره بازی تعویض میشد بگو

    • ع.ن.

      چرت نگو .داور نیمه دوم تمام سوتهای ۸۰به ۲۰روهم به نفع شما سوت زد.چجوربه اعتراض ساده کارت میده ولی به اعاراضهای تیم حکومتی ماچ میده .حام بگیرید تا دوره حسن کلیدسازتموم بشه اونوقت معلوم میشه

    • تاج

      به دولت مردان کثیفی که باعث اخراج بازیکنان سپاهان شدن افتخار کن وگرنه بازیکنان شما عرضه برنده شدن نداشتن و تو کثافت هم این رو میدونی.

    • هرچه برانکو بگه

      بسوزید شله زردیا خبردلارا
      زنده وجاوید باد عشقپولیس برانکو شجاع باتعصب

    • N

      راس میگه ولی من یکیشون دیدم خیلی شعر میگفت

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      آخ الهییییی / برانکو جان الحق که با اون جوابی که به اون خبرنگار پورووو اصفهانی دادی ... یه تو دهنی باحال از طرف همه پرسپولیسی ها به صورت اونجور آدمهای بدبین و بخیل و حسود زدی که در روز و شب روشن نمیخوان قدرت نمایی پرسپولیس قهرمان موون را بپذیرند !!! و متاسفانه میبینیم که همش دارن یکجانبه گرایانا طرف شَلغته بازها شُله زردی رو میگیرن !! بلخص اون گزارشگر اصفهونی بازی که با گزارش و اجرای یکجانبه گرانه تیم های اصفهانی اوج‌ ناعدالتی ها و تبعیض اعلام حقایق و واقعیت ها رو به مخاطبین میلیونی رسانه ملی انتقال میدن و رومغز آدمها رژه میرند... و متاسفانه یکی هم نیست که جلوی اینجور نفع گرایی ها و حمایت های عجیب و یکجانبه گرانه رو بگیره !! متاسفم ...

    • بدون نام

      یعنی برانگوبا اخراج سه نفرهم راضی نشدند ودلشان می خواست دونفردیگراخراج می شدند تا با یازده بازیکن وپنج داور بدون دردسرببرند.

    • بدون نام

      تا 1400 سوار بر پشت عمو سلطانی بتاز بعد از اون تو نیستی ولی لنگ بیچاره هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوزشت مستدام کیسه

    • sa

      آخه بیشعور هرچه دلت میخواددرایران داری بازی میکنی همه هم طرفدارتن از وزیرگرفته تاعوامل زیربط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سی بازیکن گرفتید و میلیاردها تومن خرج کردید و کیسه تیم نشد.سوزشت ادامه دار.

    • جلیل مطفری

      به عنوان کسی که ۴۰ سال فوتبال آشنایی دارم سپاهان اگرتمرکزش روی بازی بودوبازی به خشونت نمی کشیدوتمرکزسرمربی محترم به جای تعغیرتاکتیک و دقت درتعویض های اشتباه خصوصا عدم استفاده از یه هافبک طراح همانندمسلمان که باعث باخت شداما سپاهان قدرت شکست پرسپولیس راداشت خط حمله پرسپولیس کندوضعیف بوداما دردفاع وهافبک عالی خصوصا ترابی نعمتی وعالیشاه وبیرانوندعالی بودند.درسپاهان نیازمندبهترین بودومحمدی کیانی ایرانپوریان هم خوب بودن

    • بدون نام

      ای بابا اگرامیرخان جام رامی باخت چه میشد؟؟؟ولش کنیدباختید...قبول کنید...چرااینهمه چرت وپرت میگین...

    • بدون نام

      نکنه انتظار داشتی این جامم با اسنپ بفرستن واست
      اگه واقعا خودتو مربی میدونی برو تراکتور ببینم چن مرده حلاجی
      نه واسه اینکه پرسپولیس ضعیف بشه
      مطمئن باش تو بری بهتر از تو که هیچ،بهتر از ولیتموس میارن
      پرسپولیس تا ۱۴۰۰به لطف بعضیا همینجور میمونه
      فقط واسه اینکه بدونیم واقعا چیزی بارت هست.

    • بدون نام

      مرتیکه اگه داوربازیکنای سپاهانواخراج نمیکرد تا۵سال دیگم بهشون نمیتونستین گل بزنین پس شروورنگو

    • بدون نام

      راست میگه طفلی، اینطوری شاید پر گل میبردن خخخ!

    • ebi

      که کارش راحت تر باشه

    • بدون نام

      ببند دهنتو دلال پر رو اون بازیکن وحشی و دلقک شما شپش خل زاد بود که قبل بازی و تو بازی و بعد بازی جو و متشنج کرد.

    • بدون نام

      تویکی دیگه حرف نزن تو وکل بازیکنانت باید اخراج میشدین

    • بدون نام

      برانکوشما امربفرمایید کل تیم حریف اخراج بشه

    • پسررررر

      سالاری پروفسور❤❤❤❤

    • تاج

      این آدم اشغال اینقدر که پول دولت رو مفت و مجانی خورده هار شده .واقعا فکر میکنه که این قهرمانی ها رو خودش داره کسب میکنه غافل از اینکه این موفقیت ها توسط یک عده اشغال در دستگاه های دولتی رقم می خوره

    • بدون نام

      خفه شو دلال کروات از تیم تو هم ۶ نفر دیگه باید اخراج میشدن

    • بدون نام

      اصلا باید دروازه بان رو اخراج میکردن. منطقی هست دیگه. نمگذاشت توپ گل بشه. یه دوتا بازیکن دیگه هم اخراج میکردن کاملا منصفانه بود. ولی اگه من جای قلعه نویی بودم تیم رو میکشیدم بیرون. عین بی عدالتی بود. برانکو فک کنم یه مسابقه ی دیگه رو میدیده. حداقل انقد یک طرفه به تیم خودت نباش.

    • بدون نام

      خاک برسربیشعورهایی که هنوزهم از سفارش و سفارشی بودن نتایج فوق العاده سرورشون ارتش سرخ آسیا ورمیزنن...

    • انتقاد سازنده

      آقای برانکو . لطفا محتویات دیگ را هم نزن چون بوی تعفنش بیشتر میشود . طبق سناریو قهرمان شدی . شبها موقع خواب فکر کن که خیلی هنرمندی . هم تو هم بازیکنان متظاهرت . فقط برای خودم متاسفم که چقدر کامنت در طرفداری از تو علیه کیروش نوشتم . حالا فهمیدم کیروش حق داشت . تو خیلی آب زیرکاه بودی و نمیدونستیم . آفرین قهرمان توخالی

    • تاج بزرگ

      لعنت بر این مافیایی ک افتاده ب جان فوتبال و لنگ را مهندسی شده قهرمان میکنند . مربی بازیکن هر طور ک بخواهند حرف میزنند داور هل میدهند بازیکن لگد میزنن تبانی میکنند . آقایون فدراسیون تیم های دیگه هم حق دارند و زحمت میکشند و باید قهرمان شوند . یکدفعه لیگ را چهار تخته کنید و هر سال جام رو ب لنگ بی شرف دهید ننگ بر شما

    • بدون نام

      آخ چه حالی میده که شما شله زردها وکیسه کش ها میسوزین آخ چه حالی میده. برانکو پروفسور گرامی متشکر ازت بابت تیمی که ساختی. ممنون ازت که فوتبال شناور بازی میکنع تیمت که اگه تیمی ضد فوتبال بازی نکنه جلوت. خیلی ممنون ازت پرفسور گرامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج