جاباما
۸۶۹۲۳۴
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

سلیمانی: پنالتی سپاهان درست نبود

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که در صحنه پنالتی سپاهان داور پشت دروازه اشتباه کرده است، چراکه یک برخورد طبیعی صورت گرفته بود.

خبرگزاری تسنیم: حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره قضاوت داور دیدار سپاهان - پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال گفت: زاهدی‌فرد داور دیدار سپاهان - پرسپولیس قضاوت خوبی در این بازی داشت، گرچه در نیمه اول بازیکنان دو تیم با درگیری سعی داشتند تا تصمیمات داور را به نفع خودشان رقم بزنند، اما داور با کارت‌های پرتعداد توانست بازی را کنترل کند و در نیمه دوم با دردسر کمتری به قضاوت پرداخت.

وی ادامه داد: در دقیقه ۲۰ آفساید قربانی مهاجم سپاهان به درستی از سوی کمک داور اول اعلام شد و گل سپاهان مردود بود. همچنین در دقیقه ۳۸ اخطار به کیانی به خاطر خطای هند و جلوگیری از موقعیت حمله پرسپولیس صحیح بود و یک دقیقه بعد اخطار به شجاع خلیل‌زاده به خاطر خطای بدون توپ روی مدافع سپاهان در حین ضربه شروع مجدد صحیح بود. در ادامه این صحنه اخطار به یزدانی هم به درستی داده شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود: در اواخر نیمه اول و در دقیقه ۴۳ خطا روی علیپور پشت محوطه جریمه سپاهان دیده نشد و باعث خطاها و درگیری بین بازیکنان دو تیم شد و در ادامه آن در دقیقه ۴۴ اخطار به ایرانپوریان به خاطر خطایی که انجام داد، درست بود.

سلیمانی افزود: در دقیقه ۶۶ بازی شوت مهدی ترابی به صورت کیانی برخورد کرد که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند، توپ به دست برخورد کرد و پنالتی است. همچنین در دقیقه ۹۸ اخراج ایرانپوریان حتماً به دلیل استفاده از الفاظ نامناسب بوده است که گزارش داور محرومیت بعدی وی را مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه اخراج کی‌روش استنلی به درستی انجام شد، افزود: این بازیکن هم به شدت به داور اعتراض کرد که کارت زرد گرفت و هم با حمله به بازیکن پرسپولیس روی نیمکت فنی با کارت قرمز مستقیم مواجه شد که مصداق برخورد شدید محسوب می‌شود. اخراج سروش رفیعی از روی نیمکت ممکن است به خاطر استفاده از الفاظ تحریک‌آمیز باشد که کمک داور اول به داور منتقل کرده است. همچنین در صحنه پنالتی سپاهان داور پشت دروازه اشتباه کرد، چراکه برخورد ربیع‌خواه و یزدانی طبیعی بود.

سلیمانی در پایان گفت: در کل داور توانست با کارت‌های رنگی متفاوت این بازی را کنترل کند اما آنچه که در تصاویر تلویزیونی مشاهده شد رفتار ناشایست و الفاظ نامناسب برخی از بازیکنان بود که کمیته انضباطی حتماً باید ورود پیدا کند و آنها را جریمه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با پنالتی ناجوانمردانه در دقایق پایانی بازی هم نتونستن پرسپولیس رو متوقف کنن

    • ناشناس!

      حالا پنالتی شون درست نبود! مهمون نوازیشون چی! شیشه ماشینا را شکستند چی! بلیط فروشی شون چی؟ گل بخودی زدنشون چی؟ بعد قلعه نویی میاد بجای اینکه راجع به مسایل فنی صحبت کنه حاشیه میره و نمیگه یه توپ را از روی خط ب گردوندیم اونها ۲ تا به تیرک زدند و ما یه پنالتی نزدیم و یه گل بخودی هم زدند بعد توقع داشتند برند فینال! تازه آقای قلعه نویی این داور داوری بود که بارها خودت ازش تعریف کرده بودی! چرا حالا که باختی و نتونستی جام بیاری زمین و طمان را مقصر باخت خودت نشون میدی! همین کارا را میکنی بهت میگن امیر مافیا ِخر حاشیه ای!!!

    • علی مقدسی

      بابا بی خیال باش بازیکن سپاهانو محروم میکنن ولی تیم لنگو تشویق میکنن مگه بیرامونده که تو بازی لیگ حرف رکیک زد چکار کردن انقدر طرفدارای نکننین عین همین گلو بازیکن تیم لنگ تو بازی با پارس زد گفتید درسته بسه دیگه حمایت

    • مملکت ویران

      خداروشکرتیم سپاهان باخت ولی متاسفانه اخلاق هم باختن.

    • فردوسی

      امیر مافیا تحویل بگیر

    • بدون نام

      پنالتی سپاهان را حتی خود بازیکنای سپاهان هم باور نداشتند

      و فقط تحت فشار سکوها گرفته شد

    • بدون نام

      جم کنید بیشرفا،تمام تیم سپاهان و محروم کنید،جواب شما رو مردم میدن هر کجا که تیم منفور حکومتی میره مردم با سنگ ازش پذیرایی میکنن و پرچمشو به اتیش میکشن،وقتی برانکو به سینه ناظر بازی مشت میزد کمیته افتضاحیتون کجا بود!؟؟بیرانوند ان همه فحش و ناسزا گفت چی شد؟؟؟نیروی انتظامی رو کتک زد چی شد!؟؟؟اکه 15 تیم دیگه عرضه داشته باشن تو لیگ شرکت نمیکنن تا سلطانیفر بیشرف جام و تقدیم کنه به شیافپولیس

    • (✿◠‿◠♥)ⓜⓞⓝⓣⓔⓛⓐ (♥◠‿◠✿)

      مافیایی فوتبال ایران کیه امیر قلعه نویی یه
      مردک این بازی فوتبال بود یا بوکس چرا میخواستی فقط بازی رو به حاشیه ببری پنالتی مهندسی شده بود از طرف شله زرد و خدا جایی حق نشسته بود

    • بی نام

      اره توکه راست میگی همیشه داورا به نفع پرسپولیس درست می گیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج