۸۶۹۲۳۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

خبیری: از پیشنهاد تراکتور به برانکو اطلاعی ندارم

مشاور مدیرعامل پرسپولیس گفت: باید یکبار برای همیشه این تعصبات رنگی از فوتبال برچیده شود وگرنه ما راضی نیستیم که تیم رقیب ما بیرون از زمین فحاشی بشود یا سنگ بخورد. گفت: باید یکبار برای همیشه این تعصبات رنگی از فوتبال برچیده شود وگرنه ما راضی نیستیم که تیم رقیب ما بیرون از زمین فحاشی بشنود یا سنگ بخورد.

خبرگزاری تسنیم: حسین خبیری، مشاور مدیرعامل پرسپولیس گفت: باید یکبار برای همیشه این تعصبات رنگی از فوتبال برچیده شود وگرنه ما راضی نیستیم که تیم رقیب ما بیرون از زمین فحاشی بشود یا سنگ بخورد. بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی راجع به اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، اظهار داشت: امیدوارم دیگر هیچ‌وقت شاهد این اتفاقات نباشیم تا همه از فوتبال لذت ببرند. وظیفه ماست فقط تیم‌مان را آماده کنیم و بیاییم فوتبال بازی کنیم اما همیشه برخورد کردن با این اتفاقات دردی را دوا نمی‌‌کند و باید یک کار اساسی انجام شود.

وی در ادامه گفت: هواداران ایران از هواداران انگلیس خشمگین‌تر نیستند اما چه شده که الان در ورزشگاه‌هایشان با فاصله نیم‌متر از زمین بازی را تماشا می‌کنند و هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. به نظرم باید یکبار برای همیشه این تعصبات رنگی از فوتبال برچشیده شود وگرنه ما راضی نیستیم که تیم رقیب ما بیرون از زمین فحاشی بشود یا سنگ بخورد. الان عکس‌هایی دیده‌ام که واقعاً ناراحت‌کننده است. فوتبال ارزش رخ دادن این اتفاقات را ندارد که حتی یک آدم دچار ضرب و شت شود. در آخر می‌خواهند یک جام بدهند و این اتفاقات اصلاً زیبنده نیست.

خبیری: از پیشنهاد تراکتور به برانکو اطلاعی ندارم

مشاور مدیرعامل پرسپولیس افزود: انشاءالله فدراسیون و نهادهای دیگر تلاش کنند تا این مسائل از فوتبال برچیده شود.

خبیری درباره اینکه فدراسیون فوتبال برگزاری اردوهای خارج از کشور را برای تیم‌ها ممنوع کرده است و واکنش پرسپولیس به این موضوع چه خواهد بود گفت: این یک بحث مدیریتی است و من نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم و باید در هیئت مدیره بررسی شود. فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال اردوهای خارجی را ممنوع نکرده است و فقط توصیه کرده که ارز از کشور بیهوده خارج نشود و در این باره صرفه‌جویی شود اما پرسپولیس در سالهای پیش آنقدر خوب بوده که متقاضی برای اینکه در کشوری اردویش برپا کند زیاد وجود دارد. پرسپولیس با این شرایط هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند اما در هر صورت تصمیم‌گیری در این باره با مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه است که با مشورت برانکو تصمیم گرفته می‌شود که اردوی خارجی برگزار شود یا نه؟ اما به هر ترتیب ما یک ریال برای برپایی اردوی خارجی هزینه نخواهیم داشت.

وی درباره ادامه همکاری پرسپولیس با برانکو تصریح کرد: برانکو یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما با این حال از سوی باشگاه به او پیبشنهاد داده شده تا یک قرارداد بلندمدت جدید منعقد شود چرا که در پرسپولیس همه علاقه‌مند به ادامه حضور برانکو هستند.

مشاور مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه برخی از هواداران پرسپولیس به دلیل درگیری‌های بیرون از ورزشگاه نمی‌توانند خارج شوند، گفت: باید هماهنگ کنیم و ببینیم که موضوع از چه قرار است.

خبیری درباره اینکه بیرون از ورزشگاه بین هواداران درگیری‌های زیادی به وجود آمده است، اشاره کرد: من این مسائل را ندیده‌ام اما اگر این اتفاقات رخ بدهد فرقی نمی‌کند که هواداران چه تیمی متضرر شوند. اینکه به هواداران ما و هواداران آنها توهین شود یا درگیری به وجود بیاید کار قشنگی نیست.

وی درباره اینکه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برای جذب برانکو ابراز تمایل کرده بود، افزود: در این مسائل من نمی‌توانم صحبت کنم و اطلاعی ندارم و نمی‌دانم که تراکتورسازی درباره چه مواردی صحبت کرده است. برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد بلندمدت را به او داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ آسیا

      اطلاع ندارین چون همه تو باشگاه خوابین یه مشت مفت خور سال بعد باید حمید درخشان رو بیاریم

      پاسخ ها

      • hm@

        همش خیمه شب بازیه .پولش رو که وزیرمیده کجا بره بهترازاین .برانکو به لطف همه عوامل بیرونی باندازه کل عمرش تواین چهارسال هم پول گرفت هم جام.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج