۸۶۹۲۴۴
۱۷۲ نظر
۵۰۰۴
۱۷۲ نظر
۵۰۰۴
پ

قلعه‌نویی: با اتفاقات مهندسی شده، نتیجه می‌گیرند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ناکامی تیمش در راهیابی به فینال جام حذفی را با بیان اینکه نتایج به سود تیم پرسپولیس مهندسی می‌شود، توجیه کرد.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: باید تشکری از اعضای تیم خودم داشته باشم که واقعاً شرافت و مردانگی را در فوتبال نشان دادند. بعدها در مورد این تیم و این بازی می‌توان نوشت. شاید کسی اکنون جرأت نداشته باشد در مورد مهندسی فوتبال و قهرمانی‌ها صحبت کند، اما بعدها برای مردم مشخص خواهد شد که چگونه برای تیم‌ها مهندسی صورت گرفت و آقایان نتیجه آن را گرفتند. چیزی که مهم است باید قضاوت را به مردم سپرد.

وی افزود: من در بازی رفت هم گفتم که ۱۵ تیم یک طرف هستند و یک تیم یک طرف دیگر. قانون برای یک تیم یک جور دیگر است. به سینه ناظر بازی می‌زنند، کسی گزارش نمی‌دهد. بازیکنان ما و هواداران ما را کتک می‌زنند، کسی چیزی نمی‌گوید. صحبت‌های من در همان زمان هست و مثال‌های زیادی وجود دارد و بازهم مثال‌های زیادی می‌توان زد. اینکه بازیکنی می‌گوید که در نقل‌وانتقالات چه اتفاقاتی افتاد و چه مسائلی رقم خورد، اما کسی جرأت نکرد چیزی بگوید و به بایگانی رفت. اینها فوتبال است و چیزی نمی‌توان گفت و زور ما به این مسائل نمی‌رسد. به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم کارشناسان شهامت داشته باشند یک بار برای همیشه بگویند چه اتفاقاتی افتاد. در خصوص این بازی خیلی اتفاقات رقم خورد که امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

قلعه‌نویی: با اتفاقات مهندسی شده، نتیجه می‌گیرند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این مسئله که آیا تیم او پیش از اخراج اصلاً توان غلبه بر پرسپولیس را داشت یا نه، گفت: چرا نداشت؟! در دقایقی از بازی هم ما برتر بودیم. وقتی بازیکنان ما با ذهنیت به بازی می‌آیند، تمرکز لازم را ندارند. به‌هرحال آنها هم پرسپولیس بودند. از طرفی در بازی‌های دیگر آنها در جام حذفی هم اتفاقاتی رقم خورد. بازی آنها با نود ارومیه را ببینید. بازیکن آنها به انگلیسی دو سه بار به کی‌روش در خصوص مادرش ناسزا گفت، اما داور این مسائل را ندید و گزارش هم نکرد. هر کاری خواستند کردند و به سینه داور زدند، اما آیا داور مسابقه جرأت دارد گزارش کند یا نه؟ در نهایت هم امیر قلعه‌نویی را محروم می‌کنند، چون می‌خواهد حرف حق بزند. ایرادی ندارد. ما عادت کرده‌ایم.

قلعه‌نویی درباره اینکه اگر تیمش اخراجی نمی‌داد آیا می‌توانست برنده باشد یا نه، گفت: دیدید که ما نه نفره شدیم و بعد از آن هم پنالتی را از دست دادیم.

وی درباره درگیری‌هایی که بین نیمکت دو تیم به وجود آمد، اظهار داشت: آنها مصونیت دارند و هر کاری دل‌شان می‌خواهند می‌کنند. چه به سمت نیمکت بیایند، چه به سینه ناظر بازی بزنند و هر کاری دل‌شان بخواهند می‌کنند، اما با آنها مهربانانه برخورد می‌شود. ببینید که در بازی‌شان با سایپا چه اتفاقاتی رخ داد و چه آرایی صادر شد و خودتان این مسائل را مقایسه و قضاوت کنید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازیکنانش در 20 دقیقه ابتدایی بازی سه کارت زرد گرفتند و از نحوه بازی آنها مشخص بود که این تیم اخراجی خواهد داد و آیا خودش در این خصوص با بازیکنان صحبت نکرده بود که بیشتر مراقب باشند، گفت: شاید کمتر روی نیمکت نشستید و اصلاً بازیکن نبودید. بازیکنان ما را در تهران با آرنج می‌زنند، فحش می‌دهند و همین جا هم به کی‌روش فحش می‌دهند و او را می‌زنند یا با لگد سیاوش یزدانی را می‌زنند، چه می‌خواهیم بگوییم؟!

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که «دو بازیکنی که در نیمه دوم تعویض کرده بودید را چرا مجدداً بیرون کشیدید و آنها تعویض شدند؟»، گفت: بازیکن اول که مصدوم شده بود و چاره‌ای جز تعویض نداشتیم. بعد از آن هم که پنالتی‌زن اول و دوم ما را اخراج کردند، چون قرار بود پنالتی اول ما را ایرانپوریان بزند و پنالتی دوم را کی‌روش، اما هر دو اخراج شدند و ما مجبور به تعویض شدیم. در مورد مسائل فنی این بازی که اصلاً نباید صحبت کنیم، چون بازیکنان من شرافت خود را نشان دادند.

وی در مورد اینکه در مورد تیم پرسپولیس اتفاقی رخ داده است که هواداران دیگر تیم‌ها پرچم این تیم را آتش می‌زنند یا با پرچم ژاپن وارد ورزشگاه می‌شوند، اظهار داشت: حتماً همین که می‌گویید است و خودتان به درستی اشاره کردید که چرا همه باید با پرچم ژاپن به ورزشگاه بیایند! قطعاً این جریان مهندسی شده و طراحی شده است. گاهی هم داور خودش می‌خواهد درست پیش برود، اما او هم عواملی دارد که آنها هم تصمیماتی می‌گیرند. به‌هرحال مبارک‌شان باشد که قهرمان لیگ شده‌اند و در جام حذفی هم به فینال رفته‌اند که باز هم تبریک می‌گویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبخت بیچاره هر کاری و هر چیزی میخوای بگی بگو مهم اینه چیزی از ارزش های تیم ما کم نمیشه و ما پرسپولیسیم حالا حالا ها قهرمانیم...

      پاسخ ها

      • ایرانی

        بدبخت بیچاره لنگ‌و لنگی جماعت مثل تو هستند که وحشی گریهای بازیکنان و مربی نیم خودشون نمیبینند و کورند ، بدبخت و بیچاره شمائین که فکر نمیکنین بدترین اتفاقات بعد از رفتن این گروه کثیف و لجن حاکم بر فوتبال برای تیم سراسر نجستتون اتفاق میفته
        بدبخت و بیچاره و نفهم توی لنگی هستی که اینطوری بردن برات غروره و لنگی بودنت جار میزنی افتخار به گُهرمان بودن تیمت میکنی

      • درود بر قلعه نوعی لعنت بر تیم حکومتی و برانگُه کثیف

        بدبخت و بیچاره اون سانسورچی لنگی هستش که نظرات مخالف پاک میکنه

    • بدون نام

      بدبخت بیچاره هر کاری و هر چیزی میخوای بگی بگو مهم اینه چیزی از ارزش های تیم ما کم نمیشه و ما پرسپولیسیم حالا حالا ها قهرمانیم...

    • بدون نام

      خخخخخ آره بابا توراست میگی تو که رییس مافیای فوتبالی

    • ک ر

      همیشه باختش رو میندازه گردن دیگران

    • بدون نام

      باباتودیگه خیلی خیلی بیشرفی..

    • علی

      آب رو بریز اونجا که سوخته(به قول آقامون دکتر احمدی نژاد کبیر)

    • بدون نام

      عوضی مافیایی

    • بدون نام

      از وحشی بازی های بازیکنا و طرفدارات هم صحبت کن اقای مافیا

    • رباعی

      آقای قلعه نویی، واقعا دیگه وقاهت هم حدی داره.
      کثیف تر از قهرمانی های گذشته شما، در این فوتبال وجود نداره.
      اتفاقا آقای احمد جمشیدیان کارشناس برنامه شبکه ۳ بود. حتما اون پیشنهاد شرم آور شما به ایشون و محمد مهدی نظری و بقیه ستاره های تیم هایی که حریف شما بودند را به یاد دارید؟؟

      آقای قلعه نویی، راستی آیا هنوز هم اون آقا منصور، نوچه محترم تون کارپردازتون برای زد و بند ها هست؟

      آقای قلعه نویی، اولین کسی که تو این فوتبال، خریدن لیدرها رو مرسوم کرد، جنابعالی بودی.
      آقای قلعه نویی، مگه فراموش کردی که زیرآب تمام مربیان و اسطوره های استقلال رو زدی؟


      آقای قلعه نویی، هر کس می تونه دراین فوتبال از ناپاکی حرف بزنه، اما شما خودت آخر کثافت کاری در فوتبال هستی.
      آقای قلعه نویی، دیگه چی میخواستید؟ قانون رو که براتون تغییر دادند و ۲۰ درصد از پرسپولیسی ها رو به ورزشگاه راه ندادند. داور مورد علاقه تون رو هم که گذاشتند برای داوری. یک پنالتی مجانی هم برات گرفتند. هزار جور کثافت کاری کردید، اما آخرش، حق به حقدار رسید.

      راستی، به مدیرعامل جام ندیده تون هم بگید، خیلی زیادی حرف نزنه.

      آقای قلعه نویی، شما خودت سطل بزرگ ناپاکی هستی.

      و از قدیم چه زیبا گفتند که دیوانه همه را به کیش خود میخواند.

    • بدون نام

      ببند دهنتو امیر مافیا اون چند سالی که دارو دسته اصفهانیا باداورای ناداوری مثل قهرمانی جهانبازی حق سرورتو خوردن لال بودی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رجوع کنید به ویدیو بیرانوند. گفته بود دیگه جام حذفی رو به ما نمیدند !!!!!!! ولی پبش بینیش درست نبو چون جام حذفی رو دارن دو دستی تقدیم لنگیا میکنن. واقعا چرا؟؟؟؟؟!!!!!! حالا موندیم مافیا کیه

    • بدون نام

      تو خوبیییییییییییییییی

    • بدون نام

      آب بریز نسوزه

    • PS

      خدایه عقل سالم بهت بده خوبه خودت مربی هستی دیدی که توسوراخ موش بود تیمت شانس از ......اوردکه توپ چند بار به تیرک خورد بعد یه طوری حرف میزنه انگار ما با رند بازی بردیم

    • بدون نام

      داستان تعریف نکن بابا پنالتی گرفت برات عرضه داشتید گل میزدین اگه اون پنالتی گل میشد بازم از این حرف ها میزدی جناب ژنرال

    • ناشناس!

      آقای قلعه نویی شما همیشه وقتی می بازی عوامفریبی می کنی و نمیخای باخت را به گردن بگیری و فرافکنی می کنی! اولا راجع به این بازی صحبت کن! چون به روایت آمار همه جوره پایین تر از پرسپولیس بودید! وقتی پرسپولیس ۲ بار به دیرک عمودی و افقی زده و شما هم یه توپ از روخط برگردوندید در ثانی سپاهان فقط به خودش و امیر قلعه نویی باخت! شما وقتی تیمت پنالتیی که اصلا همه داورها گفتند پنالتی نبوده زده بودید بازی را برده بودید! وقتی پنالتی را نزدید و یه گل بخودی شیک در ثاتیه های ِخر بازی زدید مقصر داور است. در ثانی همه میدونن این داوری بوده که دلخواه خودت بوده پس فرافکنی نکن شانس اوردید چندتا گل نخوردید!!

    • ع.ن.

      درود به شرفت امیرخان که بدون ترس حرف حق را میزنی

      پاسخ ها

      • مهدی

        تو دیگه کی هستی؟ ما استقلالی ها که از این آدم اسطوره کش و مافیایی متنفر هستیم. هربار که از استقلال رفت تمام مهره ها را با خودش برد. به عنوان یک استقلالی به پرسپولیسی تبریک میگم.

      • امیر کلهه کیری

        ننگ تو اصفهانی

    • حامد

      خدایا این دیگه کیه ؟؟
      بچه امردی واقعا ؟؟
      پررو بیست گل باید میخوردید . پنالتی ما رو نگرفتند و برا شما پنالتی الکی گرفتند اونم کی ؟ داور پشت دروازه .
      پنالتی رو بیرون میزنی با پررویی داور و فدراسیون رو به تبانی متهم میکنی

    • اتوپیا

      تو خودت خدای مافیا و مهندسی کردن هستی

    • بی نام

      چرا چرت و پرت میگی تیمت باخته بی عرضگی خودت بوده آقای مافیا

    • بدون نام

      اخه بی شرف اگه مهندسی شده بو چطور دقیقه ۱۱۵ بره شما یه پنالتی الکی گرفتن

    • بدون نام

      نجسترین مربی ایرانی داور اگه قانون رو اجرا میکرد چهارپنج تا میخوردین فقط بزن ریرش تنها تاکتیکته

    • بدون نام

      باختتو توجیه نکن قلعه نوعی باختی بگو باختم از لحاظ فنی هم باختی هم از لحاظ اخلاقی

    • بدون نام

      این گروهبان روی سنگ پای قزوین رو سفید کرد

    • احمد آوازی

      من نه طرفداره آبیم نه قرمز ....ولی وجدانن آقای قلعه نویی کمتر چرت و پرت بگو فکر کردی همه مثل خودت باند بازن...بازی رو دیدم واقعا پرسپولیس سر تر از سپاهان بود مخصوصا در نیمه دوم.

    • مهدی

      باباتوخودت ریس مافیاهستی.چراچرت وپرت میگی.پمادبدم.

    • saeidtaremi

      قلعه نویی باز باخت زمینو زمانو مقصر میدونه تیم پرسپولیس چیکار کنه کنه که پنالتیتون خراب شد حالا شکر کن بیشتر از یک گل نخوردین واقعا پرسپولیس بهتر از سپاهان بودمیخای باختو گردن داور و غیره بندازی اخه چرا فوتبال ایران اینجوریه میبرن میگن من مربی باعث بردم میبازن میندازن گردن اینو اون

    • سعید خدابنده

      برو گمشو بابا گروهبان قندعلی.عروس نمیتونه برقصه میگه درو دیوار کج و کولست.تو خودت خدای مهندسی کردن هستی.یه پنالتی الکی تقدیمتون کرد داور عرضه ندارید تک به تک رو گل کنید ملت چیکار کنن.یه تیم صد میلیاردی بهت دادن تاکتیکت شده سانتر که اون استنلی وحشی زورچپون توپ رو بکنه تو دروازه.از حسودی دارین میترکین.تو آسیا هم واسمون مهندسی کردغ که رسیدیم فینال.واقع بین باش مافیا ازتون سرتر بویمو بردیم.

    • رضا نواییان

      تو بویی از انسانیت بردی برانکو تو چهار سال سینه داور هم یکبار زده هی داری میگی انتظار داشتی مادام العمر محروم بشه از فوش دادن نگو ک اول بازیکن تیمت فوش داد تو اون بازی هم هست ک ب بازیکنت میگی مادر قهوه یادت رفته تو ک استاد فوشی شهامت داشته باش باختت و قبول کن با فرافکنی دیگه نمیتونی ب جایی برسی مرد بودن هن چیزه خوبی

    • ا

      اره تعویضای اشتباه تورم بقیه مهندسی کرده بودن!!! یه ذره مردونگی تو وجودت نیست

    • عباس

      راست میگه این بنده خدا.مهندسی شده بود.تازه حضورمان در فینال آسیا هم مهندسی شده بود.آخه ریس ای اف سی هم پرسپولیسیه.بیشعور بی سواد دوران این نوع فوتبالا خیلی وقته تمام شده.برو خودتو بروز کن که مجبور نباشی برا این همه شکستت خودتو به بیشعوری بزنی و بیشعور تر از تو هواداراتونه که فریب امسال تورو میخورن.تماشاگری کع ۱۲۰ دقیقه بازی رو دیده ولی بازم نتونسه درک کنه که سر بود و چرا.و متاسفانه فریب شماهارو میخوره

    • بدون نام

      باز هم خزعبلات گروهبان قندلی

    • Ruse

      باسلام خدمت برادرعزیز و گرامی ام اقا قلعه نوعی
      اخر چرا از بازیکنان خودت نمی گویی چرا چشماتو بستی که ایرانپوریان رو باید در نیمه اول اخراج می کردداور اساس کارتیمت امروز به سمت خشونت کشاندن بود اخر استنلی در صحنه ی برخورد با داوراخراج می شد واگرتیر دروازه خوردن ها گه حتما اونم مهندسی بود گل می شد دیگه چی داشتید بگی برادرعزیز نکن جو فوتبال رو که داره زیبا حالا هرچند برخلاف میلت پیش می رود خراب نکن به قول خودت مردم بهترین قاضی هستند ومی بینند که تیمت جز سانترهاش کردن وکی روش سرزدن تاکتیک دیگه ای نداره ونداشت از صندلی های خالی طرفداران پرسپولیس معلوم بود که با مهندسی کردن این بازی می خواد نتیجه بگیره برو ودانشت را بالا ببردوره دورهمی علم وتاکتیک است نه سانتروزدن سر یکسره جواب بده شما که می دونستین استنلی عصبی هست چرا وسط نیمه ارام نکردید اعصاب رو ؟؟به نظرم این جو متشنج بازیکنان رو خودتون رقم زدید

    • اسی

      بابا جمع كن کاسه کوزتو حالا که باختی این حرفها را میزنی .تو ۱۲۰ بازی یک فرصت گل نداشتی ریس مافیا

    • س

      اخه تو ایران حریف نمیبینیم برای این پرچم ژاپن رو میارن

    • آرس

      این مرد چرا همش تو توهم هست؟اصلا کسی فهمید چی میگه؟باختی بگو تیم پرسپولیس از همه لحاظ سرتر بود چرا چرت میگی دوره مافیا بازیت تموم شد رفت۰تو کی از این فوتبال گم میشی؟

    • بدون نام

      آقای قلعه نویی قبول کن مقصر شکست خودت و بازیکنان تیمت بودی کل تاکتیک تیم سپاهان شده سانتر و اوت دستی برای استنلی! بازیکنان سپاهان پنالتی بلد نیستند بزنن بعد ادعای جام دارند سپاهان مهاجم بدرد بخور ندارد مشکل قلعه نویی رفاقتی کار کردن با بازیکنان تمام شده است

    • عارف

      تو خودت استاد مهندسی هستی مافیای فوتبال..از اون پنالتی که داور پنجم واست گرفت مشخص بود..یا از اون‌مجازات سنگین بیرانوند که خواستن به بازی نرسه..بازیکنات اگه شرافت داشتن که مثل وحشیا بازی نمیکردن و فحش نمیدادن..زورت گرفته مافیات ضعیف شده نمیتونی قهرمانی بگیری؟حقیر فوتبال ایران

    • مسعود. الف

      یعنی اینقدر سوختی که چاره ای جز چرت و پرت گفتن و هذیان نداری! واقعا ارتش سرخ بدجوری دماغ مافیا رو به خاک مالید.

    • امیر

      خدایی منم قبول دارم پنالتی درستی که واسشون گرفتن تا گل به خودی، جمع کن بابا تو رو قرآن بی برنامگی تیمتم مهندسی شده بود نه؟ استاد دوره گول زدن مردم تمام شده خجالت بکش واز هواداریه تیمت عذر خواهی کن قلدر خان

    • محمد

      حتما" پنالتی الکی هم مهندسی شده بود؟؟ یا خراب کردن پنالتی توسط کیانی هم مهندسی شده بود؟ البته حق داری که باختت رو به نحوی توجیه کنی. مرد باش و بگو حریف بهتر از ما بازی کرد و برد. ولی میدونم مال این حرفا نیستی.

    • بدون نام

      ١٢٠ دقيقه مهندسي شده تو قوطي بودن..
      كلاً سه ساله مهندسي شده قهرمانيم خخخخ

    • پرسپولیسی دوآتیشه

      آقای قلعه نویی باتمام احترامی که برای تفکرات مربیگری توفوتبال برات دارم نه اخلاقی!!نکنه توهوازدن پنالتی بازیکن خودت هم مقصر پرسپولیسه ؟؟؟!!!!بس کنید دیگه اینوبعدباخت اونم تواصفهان نگی چی بگی؟؟شمابهتره بجای این حرفابه شاگردات یادبدی چطوربازی کنن که اخراج نشن وانقدربااعتراضاتشون جواستادیومو بهم نریزن ازجمله رفتارخودت .البته کیه که ندونه ازوقتی سرمربی استقلال بودی ازتیم پرسپولیس رنجش داری ولی نمیگی.بریزبیرون داداش وقت عقده گشاییه.راستی چراازچانه زنیهای ۵۰-۵۰ تماشاچیهاورسوندنش به۷۰-۳۰به نفع اصفهانیهانمیگی؟؟؟!!کیه که ندونه آقای تاج اصفهانیه واصفهانیهاخیلی ازپستهای حساس فدراسیونو اشغال کردن.پس انقدریه طرفه به قاضی نرو...مردم قضاوت کنن توخیلی ازتایم بازی بخصوص تووقتهای اضافه توقوطی بودین وجالبه که گل بخودیتونم کسی زدکه خیلی قبلش پرسپولیس وطرفداراشو تهدیدمیکرد. قضاوت بابینندگان وداورای کشور...

    • بدون نام

      مافیا

    • مهدی یزد

      اوووف قله مرغی با مافیاشم نتونس ببره چه آتیشی گرفته،،،بسوووز لعنتی بسووووز

    • مهدی یزد

      اوووف قله مرغی با مافیاشم نتونس ببره چه آتیشی گرفته،،،بسوووز لعنتی بسووووز

    • وحید

      امیر خان قلعه نوعی والا روت خیلی زیاده ، مهندسی شده ؟ پنالتی که برای شما هم گرفتن مهندسی شده بود ؟ وحشی بازی که بازیکنها ت داشتند هم حتما مهندسی شده بود ؟ بی عرضه گی خودت رو گردن دیگران نیانداز

    • مخلص

      چرت نگو دیگه . نیمه دوم تیمت چیکار کرد . همش اوت دستی و زیر توپ . خدارشکر پنالتی گل نشد وگرنه حسابی شاخ میشدین

    • محسن

      فرافکنی. پنالتی نا حق رو برا شما گرفتن. بازیکنتون مثل زنجیریها به همه حمله میکنه بعد مهندسی شده!!!کافر همه را به کیش خود پندارد

    • faryad

      همیشه خدا فرافکنی میکنن توی فوتبال ما. داور که پنالتی براتون گرفت.
      عرضه و توانشو نداشتین. مرد باشین و تحمل باخت داشته باشین.

    • سعید

      معلومه از حرص وغصه نمی تونه حرف بزنه اراجیف میگه. خداییش باور نمی کردم توی اصفهان پرسپولیس بتونه اینجوری بازی کنه باید بااختلاف ۳تا برنده میشدن.جالبه کسی ازمهندسی شدن فوتبال حرف میزنه که خودش سردسته مافیای فوتباله.

      پاسخ ها

      • hm@

        چرا هروقت قلعه نوعی وفتح اله راده صحبت میکنن برترین ها فقط پیام مخالفان رو اونهم تکراری منعکس میکنه .نترسید فتح تله زاده رو به استقلال برنمیگردونن قلعه نوعی هم تاریخش تموم شد ولی این کدام مافیاست که جهار سال نمیتونه قهرمان بشه وفقط تیم مخالف روقهرمان میکنه نه سابقه پرسپولیس ونه سابقه برانکو همچین چیزی رو نشون نمیده.

    • بدون نام

      برومافیا ...آب بریزاونجا که آتیش گرفته..تناول نزده..تیمت درحدتیمهای آماتورها نبود.

    • علی

      سوزش

    • بدون نام

      ای خداااابازم همون حرفااوصحبتهاروزدن.اخه همه ک دیدن پرسمولیس چطوربازی کرد.والادیگه نمیدونیم تیم پرسپولیس چطوربایدبازی کنه ک شماراضی باشین.حتمااگل بخودی روهم مسئولین یواشکی وارددروازه سپاهان کردن.

    • بدون نام

      رئیس مافیا اگر سکه لای گز می گذاشتید مثل قبل که داور پنالتی که نبود برات گرفت، خودش می زد توی دروازه.

    • پسر کوچه بغلی

      اینا رو نگی چی بگی حرف از شرافت نزن تو دیگه که همه میشناسنت تو اگه خیلی مردی برو یبار فیلم بازی نگاه کن بعدش بیا از این اراجیف بباف خجالت بکش شرف داشته باش بگو حق پرسپولیس برد بود اخه بی وجود تاکتیکت چی بود بی شرف دقیقه 114 پنالتی واست گرفتن که خود گزارشکرم مونده بود چی بگه اخه بیشعور بازی مهندسی شده بود که کیانی که صد در صد اخراج حقش بود پنالتیو بزن اوت . نمیای باختو به گردن بگیری که مقصر بودی .مثلا میخای با این حرفا چیو ثابت کنی میخای خودت واسه مثلث تاس عزیز کنی نه کوتوله جان دوران اینحرفا گذشته همه دیگه تو رو شناختن رییس مافیا

    • علی

      مافیای کثیف تنها نقطه سیاه این بازی اون پنالتی بود که برای شما گرفته شد. این رو یک بچه هم میتونه بفهمه

    • حمید

      واقعا سپاهان را مهندسی شده واز پیش برنامه ریزی شده قربانی کردند تا مافیای فوتبال ایران باشد این فوتبال کثیف و کثیفتر هم میشود نمیدونم این قهرمانی پوشالی و سفارشی چه در لیگ برتر یا جام حذفی چه ارزشی دارد که چرت پولیس را به هر طریق وهر با مبلی بازی میخواهند کاپ بگیرد تمام ملت تمام بازیها چه در لیگ و چه در جام حذفی رصد میکنند و بر همگان آشکار و مشخص شده چه دستهایی در قهرمانی بی ارزش چرت پولیس چه بر سر تیمهای شهرستانی منجمله بازی با سپاهان آوردند حق را نا حق کردند جواب کوی خداوند رحمان خواهند بود خاطر جمع باشید ماه همیشه زیر ابر نمی ماند خودشان مثل کرک همدیگر را میدرند و باند بازیهاوکثافت کاریها بر همگان آشکار بود آشکار تر خواهد شد مرگ بر این فوتبال کثیف در صدر

      آنها چرت پولیس بی عرزه ووبال کردن دیکران کم مانده به ذلت آنها بامیدخدا بارکج به آخر نمی رسد مفسدان رسوا خواهند شد زنده باد استقلال پاک و سپاهان قهرمان و تراکتور سرافراز که فوتبالی پاکی ارائه دادند درود بر شرف آین سه قهرمان
      ننک بر مفسد فوتبال ایران و پوخ پولیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزار تو آب یخ وقتی فوتبالی حریف نشین غلط زیادی میکنین آخه ککه زرد و سولاختور و اوس دق لال همه رو هم نتونستین هیچ غلطی بکنین

      • بدون نام

        خیلی سوختی داش حمید
        باو بنیشه بانی
        خیلی سوختی معلومه

      • مهدی

        دکل نورد خوبی میشی کیسه کشی شله زردی یا تواکتور جام ندیده نمیدونم شما لیاقتتون پرچم ژاپنه خدا جواب مارو توزمین داد فقط یه چیزی عزیز اب روبریز اونجا که میسوزه کیسه سه تا جام داره اونم باقلعه نویی مافیا حالا دستش روشده اگه میتونه جام بگیره

      • وحید

        دوست داری فحش بشنوی ، بیشعور اول برو حرف زدنت رو یاد بگیر بعد بیا اظهار زر کن ، خوشم میاد اون 3 تا تیمی رو هم که اسم بردی تو حسرت جام دارن میسوزند حیف که اسم سرورتون پرسپولیس نمیزاره که جواب گنده تر از دهنت حرف زدن رو مثل خودت بدم ،لیاقت تو و امثال تو همین ...سوزی هست که دچارش شدین

      • بدون نام

        می سوزی ها

      • بدون نام

        دو کلام از ننه عروس

    • بدون نام

      اره اقای قلعه نویی مهندسی شده است که استنلی خیلی قبل تر از اینها باید اخراج میشد و نشد به لطف داور یا داور دقیقه ۱۱۳ واسه شما پنالتی بگیره یا بازیکنت پنالتی رو خراب کنه یا بازم بازیکن خودت توپو گل کنه یا داور حرف چرند بازیکنتو بدون جواب بذاره به جای هوچیگری به مردم اصفهان و طرفدارهای تیمت توضیح بده چرا تیمت به جز اوت دستی و کرنر تاکتیکی نداشت چرا بازیکنات اینقدر عصبی و خشن بودن بازیکن های جایگزین چرا دوباره عوض شدن و خیلی سوال های دیگه که شما پشت همین جملات مهندسی بازی ها اینارو مخفی کردی تو این بازی برد یک هیچ کمترین حق پرسپولیس بود یک بار دیگه بازی رو ببین و قضاوت کن که تیم تو فوتبال بازی کرد یا پرسپولیس؟ یا حق

    • بدون نام

      این اقا نتونست بازی را با رانت و لابی در بیاره و حق به حق دار رسید به کوری چشم انهایی که نمیتونند ببینند کیسه و سوراختور بسوزید سرورتون قهرمانه

    • ش

      آقای قلعه‌نویی شانس آوردی دوبار توپ به تیر دروازه ات خورد پنالتی هم که پنالتی نبود برو خداراشکرکن که پنج تا نخوردی

    • بدون نام

      اون زمانی هم که سپاهان تو همین شرایط بود هتریک قهرمانی کرد تا فینال اسیا هم رفت همین حرف ها بود تیمی که موفقه زیاد بهش حمله میکنن ما به مسیرمون ادامه میدیم و امیدواریم شما به قر زدن و هوچیگری ادامه بدین ما پیشرفت کنیم شما بمونین تو همین توهماتتون

    • محمد

      اخه دیگه حرف بی سند نزن مردم بازیو دیدن داوری اگر انصاف داشتن دو پنالتی برا پرسپولیس میگرفتن سپاهان زورش زد ولی از بی نظمی مربی خودش ضربه خورد

    • بينام

      فقط حرف مفت ميزنى ،سال هاست كه چرند ميگى ميخواى خودتو گنده كنى كه هر جا قلعه نويي هست اون تيم رو بخاطر من ميزنن ،شهامت داشته باش و مرد باش بگو باختم ، ولى با تو از شهامت و مردانگى گفتن رو اب نوشتنه ، مافياى فوتبال اون پنارتى (بقول خودت)درست بود؟اگه گل شده بود بازى مهندسى نشده بود ،حتما فقط تو و سياووش يزدانى شرف دارين بقيه هم بي شرفن؟ چند سال ديگه ميخواى اين ننه من غريبم رو در بيارى ،دلال فوتبال كم نخوردى كه جمع كن برو كانادا بيخيال ايران شو

    • علی

      جهت توجیهاتی داری گروهبان جان
      تو چقدر مظلومی دلم برات سوخت

    • بی نام

      واقعا حقش نبود دو بازیکن سپاهان اخراج بشه اگه اخراج حق ایرانپوریان بود شجاع هم بتید اخراج میشد و تمام بغزیکنان پریپولیسم اعتراض شدید میکردند ضمنا سروش مباید از نیمکت به کیروش فحش ناموسی میداد

    • بدون نام

      اقای مثلا محترم اگه مهندسی شده اگه تیمی داره سود میبره با برنامه ریزی و شما مطلع هستی اسنادشو رو کن بدون مدرک رو هوا حرف زدنو همه بلدن سند و مدرک داری رو کن اما اگر نداری تهمت نزن نتیجه نگرفتن تیمتو رو حساب داور و چیزهای دیگه نذار برو ببین چی کاشتی که منتظری چی برداشت کنی برو از خدا بترس

    • رضا

      آخه شله ژنرال. کم حرف مفت بزن. کدوم مهندسی پنالتی هم که براتون گرفتن به اشتباه خب نتونستین و گل نکردین دیگه خجالت بکشید از این حرفاتون. یا شاید اونم وزیر ورزش و گل محمدی گفته بودن به کیانی بزنه به آسمون!!؟؟؟!!!؟؟؟

    • بدون نام

      باخت رو گردن بگیر برو خرما بخور پنالتی گل نشد مهندسی بود چه کشکی چه مشکی داداش تو مافیای هستی خدا خیرت بده ناراحت نباش برو خرما بخور خرما

    • بی نام

      واقعا مهندسی شده بود از روی نمژکت به کیروش فحش میدادند تت این بازیکن و عصلی گنند و احراج بشه وبا ی اعتزاض عیرانپوریان و اخراج کزدمد تیم حکومتی بازم دمش معلوم تر شد

    • بی نام

      واقعا مهندسی شده بود از روی نمژکت به کیروش فحش میدادند تت این بازیکن و عصلی گنند و احراج بشه وبا ی اعتزاض عیرانپوریان و اخراج کزدمد تیم حکومتی بازم دمش معلوم تر شد

    • کاربر

      دقیقه113 داور برات پنالتی گرفت بازیکن خودت زد بیرون. دو تا بازکن خودت هم کاری کردند که باید اخراج می شدند. تازه گل رو هم بازیکن خودت زدند تو گل.... اشکال نداره تو بگو ما مهندسی کردیم حالا چرا خودتون اجراش کردید

    • بدون نام

      اقای مافیای فوتبال اهای کسیکه ازترس ازدست دادن نبمکت واطلاع ازازعدم خضورمجدددرخودت دراستقلال قصدبه لجن کشیدن فوتبال ایران راداری شایدجایی واسه خودت دردل عوام دستوپاکنی اگه به هدفت میرسی ادامه بده ولی اینوبدان که صدگاوهم اندازه یک مصاحبه توبعدهرباخت خصوصآازپرس پولیس قادربه اینقدرگوه خورون نیستن ابنورکوردارخودتی پس بخورکه بامزاجت سازگاراست

    • بدون نام

      آقای مافیا، درسته اصلا داور با شما بد همه با شما بد تو اون تایم بازی هم بازیکن شما پنالتی ای که حق تون هم نبود رو فرستاد به دیگر سیارات منظومه شمسی هم پرسپولیس مقصر بود؟ بازیکن شما بدون توپ حمله میکنه به بازیکن ما بازم پرسپولیس مقصره؟

    • علی

      با سلام آقای قلعه نوعی هر موقع در زمین بازی کم میاره، همین بهانه ها رو داره

    • بدون نام

      آقای قلعه نوعی همیشه توهم دشمنی دارند، واقعا کی‌روش نباید اخراج میشد؟ کدوم مهندسی، تیم شما اگه پنالتی روگل کرده بود می‌برد، اونموقع مهندسی نبود؟ توبا زی پرسپولیس تیم برتر بود، اما اخراجیها، کارت زرد دوم ایرانپوریان رونمیدونم اما کی‌روش حقش بود، حتی یزدانی بخاطر فحش،. توتهران هم همه دیدند چی شد، پس همون که گفتی، قضاوت بامردم

    • فردوسی

      آخه نفهم خودتو زدی به خریت فک میکنی همه مثل خودتن مگه حرفی بر گفتن داشتین تو زمین تو قوطی کبریت بودین که شما امروز هم اصل خودتونو نشون دادین از اول ورود تیم تا بلیط فروشی و هوادارای پشت در مونده پرسپولیس و گاز اشک آور زدنو دوبرابر کردن بلیت و ووو مردک کل ایران تورو می‌شناسن نفر اول مافیای فوتبال تویی اگه واقعا منطق داشتی میگفتی که تو زمین حرفی بر گفتن نداشتی

    • بدون نام

      خوب البته تو خودت سلطان مهندسی هستی... 4 تا پیرهن بیشتر پاره کردی تو این مسایل...

    • کارشناس ورزشی

      واقعا حق با قلعه نویی است. درست میگوید ایشان.
      پرسپولیس را در لیگ قهرمان گردند و حالا هم میخوان بهر نحوی شده (حتی با قربانی کردن تیمهای دیگه) پرسپولیس رو قهرمان جام حذفی کنن.
      ای لعنت به این فوتبال ناپاک و کثیف که توی ایران رایج شده.لعنت!

    • بدون نام

      همین حرفای مفت قلعه نوعیه که تماشاچیای فوتبال همه شهرها رو انداخته جون پرسپولیس مردیکه مافیایی

    • بدون نام

      آقای قلعه نوعی برو ببین ایراد کارت چیه که در این چند سال به هر تیمی میروی دستت از جام دور میمونه آخر نمیشه که هرکسی ایرادها و نقطه ضعفش رو به گردن زمین و زمان بیندازه نه واقعا میشه؟؟؟

    • بدون نام

      اقای قلعه نوعی

      واقعا برات متاسفم که حتی لیاقت مربی بودن در شما وجود ندارد!

      اقای همیشه مدعی:

      پرسپولیس خیلی سرتر از تیم سپاهان بود...

      چرا باخت رو گردن نمیگیری، چرا جنبه باخت نداری...چرا فکر میکنی که همیشه حق با تو هست، چرا خودتو نامبر وان میدونی؟؟؟؟؟

      بخدا هیچ اتفاق غیر فوتبالی تو این بازی ما ندیدیم....فقط یه اشتباه کمک داور که منجر به پنالتی شد... که اونم نتونستین گل کنین، نکنه پنالتی که کیانی به اوت زد ، اونم مهندسی شده بود؟؟؟؟؟


      بخدا خیلی متوهم هستی....برات متاسف و نگران هستم...تو باید درمان بشی...

    • سمیه سنجیده

      فوتبال عجب ذات انسانها رو نشون میده .چه ذانی داره این قرمز کثیف

    • کاربر قدیمی

      ببین کی داره از مهندسی حرف می زنه ؟
      تو خودت سرمهندسی!!!
      علی کجاس ؟ قندعلی.

    • بدون نام

      داری بدجور میسوزی مرتیکه مافیا بسوز امشب پاد سوختگی حتما بزن بخواب

    • امیرعلی

      انگل اجتماع قاتل روح و روان مرحوم حجازی ملقب به مافیا... تو اگه وجود داری مربی تیمهایی ارزان قیمت میشدی سپاهان با محرم نویدکیا هم اینطور نتیجه میگرفت.... خاک بر سر مدیران فوتبال ایران که خرفتهایی مثل تو رو استخدام میکنند.... خاک

    • رضا

      برو خجالت بکش استاد مافیایی. برو که شانس آوردی چندتا گل نخوردی. خیلی بهت فشار اومده. برو یکبار دیگه بازی رو ببین. بعدش ببین که بازیکنان خودت توی زمین چیکار که نکردند. اگه قرار به محروم کردن خودت باید برای همیشه از فوتبال محروم بشی. همیشه پرونده های جنابعالی توی کمیته انضباطی خاک خورده و یواشکی ازش رد شدن. داستان رشوه ها و تهدیدات مختلف شما کاملاً برای همه روشن و واضح. اینقدر تخلفات داری که هرجای دنیا بودی مادام العمر محروم بودی. اما اینقدر پشت پرده به جاهای مختلف وصل هستی که همه کارهای جنابعالی رو ماست مالی کردن و رفت.

    • بدون نام

      پرسپولیس واقعا بهتر از سپاهان بازی کرد شما پنالتی رو بیرون میزنید تقصیر داوره اگر شما پنالتیتون گل میشد بازهم از این حرفها میزدید برای فرار از واقعیت دیگران را متهم نکنید

    • هرچه برانکو بگه

      تو همبشه اشتباه میکنی گروهبان فندلی

    • بدون نام

      رئیس مافیا کیه ؟؟؟؟؟

    • هرچه برانکو بگه

      گروهبان قندلی قیافت بعدبازی دیدن داشت آی کیف کردم..
      ولی راحب پنالتی که براشله زردگرفتن هیچی نگو
      دوران مافیا گریت تموم شدخ.
      یادمه اون زمانی که مافیای کثیفت فعال بود بعداز بردای کثیفت سلام وصلوات به عمه اطهار میفرستادی ولی الان

    • بدون نام

      در فدراسیون فوتبال را باید با لجن بست خاک بر سر این داورها باید درقیامت جوابگو باشند

    • بدون نام

      امیر جون اینا درد دندون نیست که داری ، سوزش از جای دیگه هست

    • بدون نام

      خفه شو مافیایی کثافت

    • فقط پرسپولیس

      ثابت شده هر تیمی که جلو پرسپولیس پنالتیش را از دست بده هم بازی را می بازه هم جام را از دس میده! قابل توجه فرشید اسماعیلی و مهدی کیانی عزیز!! خخخخخ

    • بدون نام

      واقعا جام های قهرمانی پرسپولیس از گوشت خوک کثیف تر استن

    • بدون نام

      واقعا جام های قهرمانی پرسپولیس از گوشت خوک کثیف تر استن

    • لنگی لجن

      زنده باشی مرد شاخشون بالاخره شکسته میشه اندکی صبر سحر نزدیک است مررررررد

    • بدون نام

      واقعا جام های قهرمانی پرسپولیس از گوشت خوک کثیف تر استن

    • Aliiii

      امیر فله گروبان قندلی بعضیا
      رد داده رسما
      داور دقیق 115 براتون پنالتی مفت میگرفت مهندسی نبود
      عرضه نداشتین ینی مال این حرفا نیستین
      تو کل 30 دقیقه وقت اضافه 2 دقیقه مفید بازی کردین؟
      کل بازی هم ک پرسپولیس سرتر بود
      عجب رویی داری توووووو

    • ارتش سرخ آسیا

      هاهاهاهاهاها اتفاقا شما داشتین با اتفاقات مهندسی شده نتیجه میگرفتین که کاپیتان تیمتون زد تو آسمون

    • پایدار

      زر نزن قله مرغی

    • حیدر

      اخه امیر سلطان مافیای فوتبال تیمت رو از اول اورده بودی با شلوغ کاری و دعوا نتیجه بگیری . داوری هم ۵۰ ۵۰ ها رو براتون میگرفت .تیمت اونقدر زیر فشار بود که عصبی شدن واخراجی دادن. خودت هم تحت فشار پرسپولیس گیج شدی همه تعویضات اشتباه بود.خدا بتون رحم کرد ۶ تایی نشدین. کمیته انضباطی باید با این حرفات محرومت کنه که هیچوقت این کار رو نکرده.از حاشیه های دو سه روز هم دیگه چیزی نگم که چکار نکردین که ببرین. احتیاج به تبریک تو نیس پرسپولیس حالا حالاها قهرمانه

    • منصف

      واقعا مافیای کثیف و لجن فوتبال ، گروهبان قندلیه ، آقای گروهبان قندلی احتمالا توپ رو هم دستکاری کرده بودند که بازیکن سپاهان پنالتی رو اونجوری زد رو هوا ؟؟؟؟ !!! تمام کارشناسان داوری اعلام کردند که پنالتی هم درست نبوده ، تو اگر مربی هستی برو بازیکن خودت رو ادب یادش بده که اونجوری جفتک پرانی نکنه و به داور حمله نکنه تا اخراجش کنند ، تمام گندهایی که امکان داشت رو زدی حالا طلبکار هم هستی !!!! خجالت بکش

    • ارتش سرخ آسیا

      آبو دقیقا بریز همونجا که داره میسوزه گذشت اون دوران که با تبانی تیم قهرمان میکردی قشنگ الان معلومه که به همه شک داری چون خودت اون موقع این کاره بودی

    • علللللی ش

      راست میگه داور پول از سپاهان گرفته بعد بازیکن شون رو اخراج میکنه بعد فهمید که داره اشتباه میزنه اومد جبران کنه پنالتی هدیه داد بهشون ولی خدا جای حقه آقای ژنرال مافیا برو توبه کن ،،،،

    • ب نام

      آخ که چه سوزشی داره ، امیرخان .

    • بدون نام

      پرچم ژاپن میوردید چون خاین و وطن فروشید.ولی خدا هم یار پرسپولیس بود.این که دیگه ایرادی نداره؟؟

    • بدون نام

      گم شو بابا ، تیمش باخته مثل مرد بگه زورمون نرسید دیگه آسمون ریسمون کردن دورش گذشته ژنرال قلابی

    • بدون نام

      وزیر پرسپولیسی.عراقچی و داور و فیفا و کانادا و یزدانی و کیانی هم پرسپولیسی؟؟

    • امیر گاگی

      هیس فقط بگو چه عواملی پنالتی را خراب کردند؟

    • بدون نام

      از دقیقه ۱ بازی خو اومده بودید دعوا تا اخرش بازی که دست پرسپولیس بود چند تا موقعیت درست کردی مهندس؟فقط خطا خطا مهندس.تنها چیزی که مهندسی شده بود گرون فرختن ،دعوا در زمین ؛ زدن تماشاچی، گرفتن پنالتی الکی بود.بازیکنت پنالتی میزنه بیرون مهندسی؟ گل به خودی میزن مهندسی؟درود به شرفت تو رو که همه میشناسن هر جا میری چندتا بازیکن نوچه میبری با خودت مث کیانی،ایرانپوریان،اقایی و ....‌
      به نظرم مهندس اعظم خودتی و نوچه هات که نفر تعویضیتو دوباره تعویض میکنی.نوچت کیانی توپ میزنه اسمون

    • علللللی ش

      تف به شرف نداشته ات بیشرف روت میشه این حرفها رومیزنی
      واقعا که پست و رزلی ...

    • (دلیری از دیار کورد)

      چرا مزخرف میگی مرتیکه، قبل از اخراج تیمت درحد تیم دانشگاه ما هم نبود. رئیس مافیا خودتی بجز خودت هیچ جریانی وجود نداره مطمئن باش.
      راستی قهرمانی عشقپولیس رو تو لیگ و فینالیست شدن و متعاقبا قهرمانی تو جام حذفی رو به پسرت یادآوری کن. البته قبلش تجهیزات بهداشتی و یخ بخر ک بدجور دارین میسوزین.
      بای بای مافیا

    • بدون نام

      آقای مافیای فوتبال ایران قرصهایتان را خورده‌اید. در مورد چی آسمان ریسمان میکنی؟ تماشاگران سپاهان تو تهران گند زدند و محروم نشدید. بی انصاف امروز هم که تماشاگران پرسپولیس را قبل از بازی و بعد از بازی زدید. حالا طلب کار هم شدی. آخه باشعور کی در حق پرسپولیس لطف شده؟ با این بازی که امشب کردید انتظار برد داشتید. البته به کمک داور نزدیک بود ولی یک خدایی اون بالا هست.

    • بدون نام

      چیه مافیای فوتبال ایران. آخ چه دلم به حالت سوخت که مظلوم نمایی میکنی. برو علم فوتبالی ت بالا ببر که همش سانت از کنار ها فقط. دوره سانت سانت کردن وزیر زدن توپ تمام شده قلعه مرغی

    • میثم

      شما که نمیتونید یه پنالتی بزنید دهنتون رو ببندید و اراجیف نگید مافیای بزرگ فوتبال همه تو رو میشناسن پس لطفا ببند دهن نجست رو

    • میثم

      قلعه نوعی مافیای بزرگ فوتبال فقط بلدی حرف مفت بزنی به جای این حرفها کار خودتون رو درست انجام بدید و پنالتی مفتی که نصیبتون شد رو به آسمون نزنید

    • بدون نام

      خفه شر مافیای فوتبال /با آب آلوده میومدین نتیجه بر میگردوندید آشغالهای کثیف تا نتیجه نمیگیرند شروع به هوچی گری میکنند

    • ناشناس

      واقعا که واسه تو متاسفم اگر مهندسی بود که دیوانه همون بازی اول تیمت رو حذف میکردند که این حوادث پیش نیاد برو تیمت رو درست کن واسه سال بعد با کولی بازی که نمیشه بازیا رو برد اگه اون توپها که میخورد تیرک میرفت تو گل الان تو هوچی گری نمیکردی

    • S

      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بوش گنده
      اقای قلعه نویی ، من خودم استقلالی هستم ولی اقا واقعا پرسپولیس حقش برد بود ،تیمت بدرد لای جرز هم نمیخورد فقط خشونت

    • ایرانی

      اخه مردک مافیایی چراچرت وپرت میگی مهندسی شده کجابودوقتی سرگیجه داصتی ودوتاتعویضتوسوزوندی.مهندسی شده کجابودوقتی تیرهای عمودی وافقی دروازه ت باهات رفیقن.تیمت بایدحداقل چهارگل میخورد.چندتالات وبی شخصیت مثل کیروش ویزدانی روتحریک میکنی که هرچه لایق خانواده ی خودشونه به بازیکنای پرسپولیس بگن.توباسیستم علی اصغری میخوای جام ببری.که دورانت گذشته توفقط میتونی ازسکوی دوم ببعدوبرای تیمهات درنظربگیری که اونم بامافیابازی وشانتاژوتهمت زدن باین واونه. خجالت بکش لات چاله میدونی.

    • بدون نام

      هم فوتبال و باختین هم ادب . اگه مداح خوب میخوای خبر کنم برات اشک مجلس بیشتر بشه
      رییس مافیا ببخشید دیگه باید بلند شید

    • صالح

      آقای قلعه نوعی من یک پرسپولیسی هستم ولی برای تو خیلی احترام قائل بودم ولی با سخنان خبیثانه تو دبگه ازت متنفر شدم . اخر ادم نفهم این پناتی که داور برای شما گرفت کجایش پنالتی بود؟ وقتی تو عرضه نداری بازیکن خودت را تربیت کنی تقصیر تیم دیگران چیست ؟ لطفا اول به بازیکن خود تربیت یاد بده وبعد از مهندسی حرف بزن ...

    • بدون نام

      در اینکه سپاهان اصفهان تیم خوبیه شکی نیست ولی آیا اگر مهندسی شده بود در ۱۵ دقیقه دوم که جبران گل خورده بسیار سخت بود صاحب پنالتی میشد؟

    • بدون نام

      اره گل به خودي شما مهندسي شده بود خخخخ

    • علللللی ش

      حالا که رکوردهات به خطر افتاده داری سکته میزنی بدبخت ،،،حق داری سالها با زدو بند و تبانی فوتبال کثیف تونستی این رکوردها رو بدست بیاری حالا داره دود میشه ،،،،،

    • احسان

      دبگه چی مبخای مافیا،،، ی پنالتی براتون گرفت پنج دقیقه مونده ب پایان بازی که ببرتت فینال، اینکه پنالتی را خراب میکنید هم گردن کسیه،،چشمات را باز کن و فردا برنامه فوتبال برتر را ببین کارشناسی چندین داور را تا بفهمی تو مافیایی قلعه نوعی،،، اخراج هم وقتی ب داور فحش میده خب معلومه کارت زرد دوم را میگیره، کیروش هم که اومد بود بکس

    • بدون نام

      واسه تیمت پنالتی مفت گرفتن اونوقت میگی بازی مهندسی شده بود.برو ساقیت رو عوض کن امیر مافیایی

    • ناشناس

      بله ! درشبی که پرسپولیس حاکم مطلق زمین بود، یه پنالتی مهندسی شده هم بهتون تقدیم کردند عرضه نداشتین. اگه اون پنالتی رو گل می کردین، بازم اینجوری می گفتی؟

    • بدون نام

      آقای مافیا،اگر اون پنالتی که مفت براتون گرفتن گل میشد هم
      همینجوری زر میزدی،یامهندسی شده بود که اون یارو توپ را به‌جای
      اینکه بزنه سمت دروازه سانتر کرد
      تو خودت سردسته‌ی مهندسهایی هستی که داری حرفش را میزنی
      زورت داخل زمین نرسیدونمیرسید حتی با۱۱نفر الان داری‌بلغور میکنی
      پس خفه شو

    • بدون نام

      یعنی آدم به این پررویی توبره ولله
      نمایش باغ وحش گونه درندگان سپاهان که تابلو برای ناقص کردن اومده بودن بس نیست حالا یه چیزیم بدهکار شدیم
      جناب پادشاه مافیا خجالت بکش با همه جور حقه و حیله کثیف خواستید پرسپولیس بزرگ رو شکست بدید ولی نتوانستید اینو بدون که همیشه مافیا جواب نمیده پرسپولیس آنقدر خوب بود که تو و مافیاتو یکجا قورت داد

    • پرسپولیسی ♥️♥️♥️♥️♥️♥️

      نه ایران و در تمام دنیا آدمی به شارلاتانی تو وجود ندارد.ریاکار دروغگو ،هرجا کار کردی فقط برا پول بوده و بس از تیمی رفتی نوچه هاتم باخودت بردی به خاطر بکش بودنشون چون قراردادشونو شریک بودی.استقلالو تو نابود کردی تراکتورو تو نابود کردی ذوب آهن و حالا نوبت سپاهانه خدا از تو میخواهد تقاص بگیرد وای به روزیکه بازیکنا دارورا و......هرچه از تو میدونن فاش کنن انوقت دنیا رسواییت را خواهد دید.ولی اینو بدون خدا جای حق نشسته فعلاًهر غلطی میخوای بکن.ولی بدون باید جلو پرسپولیس و هواداراش تعظیم بکنی .البته از خدا به اندازه پرسپولیس نمیترسی حالا هی وراجی و حرفای پوچ بزن همه تورو میشناسن.الحسودو لا یسود.♥️♥️♥️♥️♥️♥️بجای وراجی برو فوتبال یادبگیر بدبخت فلک زده

    • رسول پاسارگاد

      چ مهندسی شده الکی پنالتی گرفتند ایرانپوریان فحش ب داور داد اگه نمیداد اخراج نمی شد توپی ک خورد ب دست کیانی پنالتی بود امیر مافیا

    • بدون نام

      خفه شو مرتیکه اگه اون پنالتی گل میشد حتما میومدی میگفتی تونستیم تیم شایسته پرسپولیس که به شایستگی سه ساله داره قهرمان میشه رو شکست بدیم و این باخت چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نمیکنه
      اقای قلعه نوعی با خودت چند چندی

    • بدون نام

      اینکه پنالتی باد الکی تونم گل نکردید تقصیر پرسپولیس بود؟

    • بدون نام

      گمشو بابا یهو بگو زمین کج بود
      به عنوان یک استقلالی میگم خدایی اوپ میدان دست لنگیا بود حق به حقدار رسید

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      ببند اون حلقتوووو .... باخت و ضعف مفرد تیم تو قبول کن و زعرررر اضافی هم نزن .....

      تیم ات جرات ارایه یه فوتبال درست و حسابی و و تماشاگر پسندونداره .... !!! اونوقت اینجوری طلبکارانه غورر نزن و اینجور چاخان بافی و توهم کاری و زبوون درازی هاا روو یکبار برای همیشه تعطیل و خاموشش کن و سردرد نده ....!!!

    • ساسان

      آره پنالتی چیپ کیانی هم مهندسی شده بود

    • رضا

      مهندسی را سپاهان انجام داد فروش بلیط به 2 برابر قیمت به پرسپولبسی ها کتک زدن هواداران پرسپولیس جلوگیری از ورود لباس قرمزها به ورزشگاه بی احترامی به باشگاه پرسپولیس ودرج لوگوی قدیمی باشگاه روی بلیط و اسنوبرد ورزشگاه .حالا اگه پنالتی شما گل شده بود چی میشد؟حالا هوتنی بیاد پست بذاره بله دیگه این همه پول گرفتی واسه 1 فصل نتیجه نگرفتی بایدم داغ بشی حتما قرار بوده با پاداش قهرمانی هات یه لامبورگینی مازراتی فراری واسه هوتنی بخری که پز بده حالا نشد.راستی ماجرای آبهای آلوده فولادشهر هنوز تو ذهن همه هست البته آنروز کسی حواسش به کلمه مهندسی شده نبود.

    • بدون نام

      بی عرضگی را به پای دیگران نگذارید امیر کله مرغی

    • غفور

      آقای قلعه نوعی چرا فرافکنی میکنی؟سپاهان چیزی برای گفتن داشت؟توپهایی که به تیر دروازه سپاهان خورد هم مهندسی شده بود؟

    • بدون نام

      باز قلعه نویی شکست خورد باز اناق کج بود.... تمام کن همه میدونن تو خودت مافیا هستی

    • بدون نام

      فقط یک کلام میشه به این لمپن خان گفت و والسلام!
      نووووووووووووووووووووووووووووووش!!
      «لمپن مافیایی»!
      مه فشاند نور و سگ عو عو کند
      هرکسی بر طینت خود خود کند

      سرور مافیا رو از هرجا ول کنی، حرفاش عوض نمیشه.
      خدایا شکرت که روی این آدمها رو سیاه می‌کنی.
      شماها برید همون پرچم ژاپن رو بالا ببرید.

      پرچم ژاپن بالااااااااااااااااااا !!


      خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      برو بابا تعویض‌های خودت را نگاه کن بعد تهمت بزن خجالت هم خوب چیزی است

    • شلبول باندی

      داداش داری اشتباهی میزنی

    • محمد احمدی

      اره عمت نقشش رو،ریخت

    • حامد

      غلط اضافه نکن باختی دیگه چیو توجیه میکنی میبردی هم این حرفارو میزدی

    • لنگی لجن

      خیلی نگذشته که باقری میگفت یکی باید مثل قلعه نویی داشته باشیم اماااا ندارن ارزو به دل مونده بودن تا پدرشون اومد میدونید منظورم کیه خخخخخ

    • بدون نام

      اره دیگه اینارو نگین چی بگین ؟ پنالتی ای ک نبود گل میشد کلا حرفات تغییر میکرد خخخخ.. نتیجه نمیگیرین متهم میکنی تیماروو .... دیگه خونه نوعی ب مافیای ایران معروفه دم از این چیزا میزنه خخخ

    • بدون نام

      اره دیگه اینارو نگین چی بگین ؟ پنالتی ای ک نبود گل میشد کلا حرفات تغییر میکرد خخخخ.. نتیجه نمیگیرین متهم میکنی تیماروو .... دیگه خونه نوعی ب مافیای ایران معروفه دم از این چیزا میزنه خخخ

    • بدون نام

      کاربر رضاجان حقیقت راگفتی درود .پرچم پرسپولیس رات اتش میزنن و پرچم ژاپن میبرن! ابول هوتی نمیگه زشته نکنید ....

    • علیرضازمان

      15تاگل صددرصدنخوردی 3تاتیرکت خورد دوتاپنالتی نگرفت برای پرسپولیس

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        اقای امیرقلعه تواگه مربی هستی واقعا فقط واسه یه فصل برو یه تیمی که مثلا یکی دیگه تیمو بسته ببینیم چند مرده حلاجی هرجا میری بهترین بازیکنا رو هم باخودت میبری چراالان جرات نمیکنی به استقلال برگردی.چونکه همه تورو شناختن دیگه زمونه رشوه دادن تموم شده الان توخونت هرچی بخوری همه میدونن این

    • بدون نام

      لنگیا باور نمیکنن چقدر دولتی هستند

    • بدون نام

      آقا امیر شما دیگه نگو!

    • بدون نام

      دوتاخورد به دیرَک دروازه تون دوسه تاهم نزدیم بازی کلا دست پرسپولیس بود دوتااخراجی که دادین هم کاملا درست بودیه پنالتی هم که مفتی داور بهتون داد گل نکردید بعد این کجاش مهندسی بود که پرسپولیس میخوان قهرمان کنن؟؟؟باید بااین یاوه گوها برخورد جدی بشه ،یادمون نرفته اون آب معدنی های جریانی ،و علت محرومیت داوری به نام قهرمانی

    • بدون نام

      حالا ارتش سایبری پرسپلسی ها ریختن تو سایتها واسه ماسمالی

    • بی نام

      آن عزيزي گفت شد هفتاد سال

      تا ز شادي مي کنم و از ناز حال

      کين چنين زيبا خداونديم هست

      با خداونديش پيونديم هست

      چون تو مشغولي بجويايي عيب

      کي کني شادي به زيبايي غيب

      عيب جويا، تو به چشم عيب بين

      کي تواني بود هرگز غيب بين

      اولا از عيب خلق آزاد شو

      پس به عشق غيب مطلق شاد شو

      موي بشکافي به عيب ديگران

      ور بپرسم عيب تو کوري در آن

      گر به عيب خويشتن مشغوليي

      گرچه بس معيوبيي مقبوليي

    • بدون نام

      فقط خفه شو گروهبان قندلی روی شله زردو کیسه کشا وسوراختوریا روتویکسال چندبارکم کردیم هوله له له

    • بدون نام

      عزیز من آبو بریز همونجا که میسوزه...
      چرا جای دیگه میریزی؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج