۸۶۹۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال - استراماچونی، با عینک ایتالیایی

پس از کش‌وقوس‌های فراوان مدیران باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید، روی آندره‌آ استراماچونی به جمع‌بندی نسبی رسیدند.

فرهیختگان: پس از کش‌وقوس‌های فراوان مدیران باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید، روی آندره‌آ استراماچونی به جمع‌بندی نسبی رسیدند. روز چهارشنبه بود که امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال به همراه علی خطیر معاون ورزشی باشگاه در استانبول جلسه‌ای چهار ساعته را با استراماچونی و مدیر برنامه‌اش برگزار و درباره مسائل مختلف صحبت کردند. خروجی جلسه این بود که اعلام شد طرفین به توافقاتی دست پیدا کرده‌اند ولی همه چیز روز شنبه از طریق سایت باشگاه استقلال اعلام می‌شود.

در همین رابطه و طی چند روز اخیر رسانه‌های ایتالیایی نسبت به قرار گرفتن استراماچونی در بین گزینه‌های سرمربیگری استقلال واکنش نشان داده و آن را پوشش دادند. حتی یک رسانه ترک زبان از پیشنهاد باشاک شهیر به استرا خبر داد اما خیلی سریع باشگاه مربوطه این خبر را تکذیب کرد.

روز گذشته سایت «گل»، در گزارشی به آخرین اتفاقات رخ داده در مذاکره استقلال و استراماچونی پرداخت. سایت «گل» در این باره نوشت: «استراماچونی که بیش از یک سال است در تیمی مشغول به فعالیت نیست با پیشنهاد استقلال مواجه شده و طرفین به توافق اولیه رسیدند. استقلالی‌ها دوست دارند هدایت نیمکت خود را به دست یک ایتالیایی بسپارند.

با توجه به گفته‌های رسانه‌های ایرانی امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال به همراه علی خطیر معاون باشگاه مذاکره چهار ساعته‌ای با استراماچونی و ایجنتش داشته‌اند و بر سر قراردادی سه ساله صحبت‌های جدی انجام شده است. آخرین تجربه استرا در اسپارتا پراگ بود. جایی که او در ماه مارس ۲۰۱۸ برکنار شد چراکه هیچ چیز اصلا خوب پیش نرفت. پیش از آن در پاناتینایکوس هم نتایج خوبی برای استراماچونی به دست نیامد. این رسانه معتبر، در ادامه به بررسی کارنامه استراماچونی در تیم‌های اودینزه، اینتر و همچنین کار در سطوح پایه پرداخت.

چند ساعت بعد کالچیو مرکاتو در یک خبر اختصاصی و جنجالی از پیشنهاد باشگاه جنوا به آندره‌آ استراماچونی خبر داد. طبق این خبر مسئولان باشگاه جنوا بعد از اینکه تیم‌شان به سختی در سری A ماند به دنبال این هستند تا پراندلی را برکنار کنند و اصلی‌ترین گزینه آنها سرمربی سابق اینتر و اودینزه است.

خبر اختصاصی کالچیو مرکاتو به این شرح است: «بعد از نجات جنوا در هفته پایانی رقابت‌های سری A، آنها خود را برای به وجود آوردن یک انقلاب در تیم آماده می‌کنند. خیلی بعید به نظر می‌رسد که چزاره پراندلی همچنان سرمربی تیم باقی بماند. باشگاه صحبت‌هایی را با سیمپلیسی سرمربی اسپال در این راستا انجام داده است ولی نتیجه آن مشخص نیست.

با توجه به بررسی‌های کالچیو مرکاتو و شایعات پیرامون باشگاه اصلی‌ترین گزینه جنوا و رئیس باشگاه پرزیوسی، آندره‌آ استراماچونی است. تکنسین ۴۲ ساله ایتالیایی که سال گذشته کارش در اسپارتا پراگ به اتمام رسید یک پیشنهاد جدی از ایران دریافت کرده است که باید به‌آن پاسخ بدهد. او نمای جدیدی برای باشگاه جنوا به حساب نمی‌آید. با این حال روزهای سخت و سرنوشت‌ساز در انتظار جنوا و استراماچونی خواهد بود. باید دید مذاکرات به چه صورتی پیش خواهد رفت.»

این سایت یک روز قبل از مذاکره مدیران باشگاه استقلال با این مربی در ترکیه مدعی شد استراماچونی گزینه اول تیم باشاک شهیر ترکیه است و ساعاتی بعد باشگاه ترک در فضای مجازی هر گونه تغییرات در کادر فنی این تیم را رد کرد. اکنون باید دید مدیران جنوا چه واکنشی به این خبر نشان خواهند داد. در ایران نیز برخی منابع از احتمال تلاش برای بازارگرمی خبر می‌دهند تا قیمت مربی ایتالیایی بالاتر برود!

سایت ایتالیایی «دایرِتا گل» نیز به احتمال حضور استرا در لیگ برتر ایران پرداخت و تیتر زد: «استراماچونی و استقلال؛ شدنی است!» در گزارش این سایت آمده است: «بعد از اخراج شدن در اسپارتا پراگ، غیرمنتظره نبود که استراماچونی از ایران پیشنهاد داشته باشد. تیم قهرمان ایرانی برای بازگشت به روزهای خوب به دنبال این سرمربی اهل رم است. کسی که سابقه هدایت اینتر و اودینزه را در کارنامه خود دارد. طبق شنیده‌ها، طرفین مذاکره جدی‌ای با هم داشتند و قرار شده طی چند روز آینده همه چیز مشخص شود. استقلالی‌ها می‌خواهند استراماچونی را برای سه سال به خدمت بگیرند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج