۸۶۹۲۹۹
۲۵۱ نظر
۵۰۱۸
۲۵۱ نظر
۵۰۱۸
پ

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

بازی پرسپولیس و سپاهان از مدت ها قبل شروع شده بود، مصاحبه های جنجالی و گل سر سبد آن مصاحبه ی سیاوش یزدانی که تهدید کرد و فحش ناموس داد و در نهایت خودش هم گل پیروزی پرسپولیس را زد.

برترین‌ها: بازی پرسپولیس و سپاهان از مدت ها قبل شروع شده بود، مصاحبه های جنجالی و گل سر سبد آن مصاحبه ی سیاوش یزدانی که تهدید کرد و فحش ناموس داد و در نهایت خودش هم گل پیروزی پرسپولیس را زد. بازی حالا تمام نشده انگار، مشت و لگد و صحبت های عجیب قلعه نویی که تمام پشت برانکو ماندن هایش را یک مهندسی تفسیر کرده! و این ویدئوهایی که از اصفهان می آید...این گزارشی است از شب عجیب نصفِ جهان

تهدید هواداران پرسپولیس

سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در لیگ برتر گفت: به هواداران پرسپولیس توصیه می‌کنم به اصفهان نیایند زیرا تأمین امنیت آن‌ها با خداست. بهتر است که آن‌ها به اصفهان نیایند.

تهدید سپاهان به کناره‌گیری از جام حذفی

سازمان لیگ اعلام کرد در بازی‌های جام حذفی به دلیل تک مسابقه بودن قانون ۵۰-۵۰ برای تماشاگران دو تیم در نظر گرفته شده اما این موضوع مخالفت جدی اصفهانی‌ها را به همراه داشت.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفته بود: هم باشگاه و هم مسئولان ذی‌ربط در استان، با تقسیم ۵۰ درصدی سکوهای ورزشگاه نقش جهان در نیمه‌نهایی جام‌حذفی مخالف هستند.

او ادامه داد: اگر تصمیم قطعی بر انجام بازی نیمه نهایی جام حذفی از سوی سازمان لیگ به این شیوه گرفته شود، از جام‌حذفی کنار می‌کشیم.

کتک خوردن هواداران پرسپولیس در اصفهان

در روز برگزاری بازی با تسمه و چاقو و اسپری فلفل از تماشاگران پرسپولیسی استقبال شد.

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

فحاشی سیاوش یزدانی به شجاع خلیل‌زاده

در جریان نیمه اول این دیدار که از حساسیت بسیار بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود، برخوردی بین شجاع خلیل‌زاده و سیاوش یزدانی رخ داد.

اما پس از این اتفاق یزدانی در حرکتی ناشایست با الفاظی رکیک به ستاره پرسپولیس فحاشی کرد و به خانواده خلیل‌زاده توهین کرد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

کی روش استنلی در نقش بزن بهادر

کی روش استنلی که از لحظات اولیه مسابقه مثل همه دیدارهای رودررو با پرسپولیس درگیری شدیدی با شجاع خلیل زاده داشت، در نهایت مغلوب حرکات روانی مدفع شمالی پرسپولیس شد و در درگیری های بی دلیل ثانیه های پایانی وقت اضافه با حمله باورنکردنی به سروش رفیعی، موجبات اخراج خود را فراهم کرد.

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

قلعه‌نویی: با اتفاقات مهندسی شده، نتیجه می‌گیرند

امیر قلعه‌نویی پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار داشت: شاید کسی جرات حرف زدن درباره مهندسی نتایج را ندارد اما بعدها مشخص خواهد شد

قانون برای برخی ها فرق دارد. ما را می زنند، فحش می دهند و هزار کار دیگر اما کسی جرات ندارد آن را گزارش کند. من به این جریان تبریک می گویم اما نگاه مردم چیز دیگری است. زور ما به این مسائل نرسید. در جام حذفی بازی‌های پرسپولیس را مقابل ۹۰ ارومیه و سپیدرود ببینید. خیلی چیزها دست شما می آید.بازیکن پرسپولیس به بازیکن ما فحش مادر داد اما این گزارش نمی شود!!

شاید من را بابت این حرف ها محروم کنند چون حرف حق می زنم!! پرسپولیس مصونیت دارد و محبت هایی شامل حال آنها می شود اما کسی هم ورود نمی کند. ۲ پنالتی زن اول ما در این بازی اخراج شدند و با این همه فشار پنالتی ما هم خراب شد اما بحث فنی نمی کنیم. وقتی هواداران تیم ها پرچم ژاپن را نشان می دهند یعنی چه؟قهرمانی در لیگ برتر مبارک آنها و رفتن به فینال جام حذفی را هم به آنها تبریک می گویم.

حمله یک هوادار به نشست خبری برانکو

در پایان این بازی در نشست خبری وقتی برانکو ایوانکوویچ در حال مصاحبه بود یک هوادار سپاهان که بسیار خشمگین بود به نشست خبری حمله کرد و وارد سالن شد که مسئولان مربوطه این فرد را دستیگر کردند و از سالن خارج شد.

حمله هواداران سپاهان به اتوبوس پرسپولیس

کاروان پرسپولیس یک ساعت و نیم بعد از بازی با سپاهان با اسکورت ماموران نیروی انتظامی از ورزشگاه خارج و مستقیما راهی تهران شد. این در حالی بود که شیشه‌های اتوبوس در ۱۰ ناحیه توسط هواداران سپاهان شکسته شده بود. هواداران سپاهان چند اتومبیل پلاک تهران که در پارکینگ ورزشگاه بود را آتش زدند. در این بین اتومبیل یکی از عکاسان ورزشی نیز به شدت آسیب دید.

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

مجروح شدن 150 نفر بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس

پس از آن‌که دیدار جنجالی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با حواشی زیادی به پایان رسید، التهاب میان هواداران دو تیم قوت گرفت و این درگیری‌ها باعث بروز خساراتی نیز شده است.

مسؤول منطقه غرب اصفهان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۵۰ هوادار پس از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس خبرداد.

همچنین تعداد ۱۵ نفر از نیروهای یگان ویژه نیز در جریان درگیری‌های برخی تماشاگرنما مصدوم شدند.

هواداران ناراحت سپاهان پس از شکست مقابل پرسپولیس، با پرتاب سنگی به سمت یک کودک، باعث مصدومیت و از دست رفتن بینایی او شدند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Doca_Ha

      ببینیم بلاخره تیم سوگلی وزارت محروم میشه یا نه،البته هرچقدرم وزارت بزورخواست جام بده بهشون خدا نزاشت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سپاهان باید برای دست کم یکسال از لیگ برتر محروم بشه ، این چه میزبانی بود؟

      • بدون نام

        لایک

      • بدون نام

        سوگلی وزارت کیسه و مافیای فوتبال هستند که با زر و زور هم نتونستند هیچ غلطی بکنند ، کل فدراسیون اصفهانیها با فتاحی عشق کیسه بسیج شدند ولی دست خدا بالاتر از همه دستهاست ، گروهبان قندلی چشمهاش مشکل داره رفتار کیروش استانلی رو ندیده ؟؟؟!!!! این بازیکن باید خیلی زودتر اخراج می شد ، بازیکن خودش هتاکی میکنه این چه ربطی به پرسپولیس داره که جوانمردانه بازی کرده ؟؟؟ واقعا لقب مافیای فوتبال برازنده این قندلی است

      • بدون نام

        فکر کنم به پماد سوختگی شدیدا احتیاج داری

      • موسوی

        شماها چقدر تو جهالت هستین!!!! هر وقت پرسمولیس ببره ،بلزی را مهندسی شده فرض میکنید و نمیخواین حقیقت راببینید!!!!!دیشب در تمام وقت بازی شله زردها در مشت پرسپولیس بوده و چند صحنه داوری به نفع شله زرد،اونوقت بازی مهندسی شده بود!!!!؟؟؟الحمدا... و هزاران مرتبه خداروشکر در جهل مرکب بمانید.و پرسپولیس روز به روز قدرتمندر میشه .درضمن وحشی گریهای شله زرد کاملا عیان شده و بر کسی پوشیده نیست.

      • سعید

        لنگ همیشه لنگه-حتی اگه بالا باشه-لنگیا یادتون باشه

      • بی نام

        شک نکنید اینا طرفدارا چرت پولیسن و با سیاه نمایی قصد دارند اهداف تیم حکومتیشون دنبا کنند وگرنه چرا برا دیگر تیم ها اینگونه موارد اتفاق نم افتد

      • بدون نام

        اگر پرسپولیس سوگلی وزارتخونه است چرا علیرغم اینکه قهرمان ایران شده فقط ۳ بازیکنش به تیم ملی دعوت شدند ، خحالت بکشید ، زورتون داخل زمین به پریپولیس نمی رسه در فضای مجازی چرندیات ننویسید ، ضمنا هواداران کیسه و شله زرد حواسشون باسه زبادی حرف بزنند نوراللهی میاد یکی دیگه بهشون می زنه خخخخخخ

      • بدون نام

        برد پرسپولیس باعث نشه آقایون بیخیال شکایت از داور، سپاهان و یزدانی بشن

        اگه پنالتی ناحق سپاهان گل شده بود چه کسی جوابگو بود؟ اگه پنالتی پرسپولیس تو نیمه دوم اعلام می‌شد کار به ۱۲۰ دقیقه می‌کشید؟ چه کسی جوابگوی خسارت جانی و مالی به هوادارای پرسپولیسه؟ چرا بازیکن سپاهان که سابقه تهدید به مرگ داره فحاشی میکنه و محروم نمیشه؟
        شرم به شما که با این همه ظلم که به پرسپولیس میشه باز هم وراجی می کنید که سوگلی وزارته این تیم !!! خجالت بکشید

      • بدون نام

        اره راس میگن خو انتظار داشتن داور الااغ همون نیمه اول ی کاری کنع گل بزنن دگ اههههه

      • امیر

        به کوری چشم یه مشت وحشی تماشاگر نمای اصفهانی دوزار بده آش به همین خیال باش.

    • aztor

      مافیای اصفهانی-استقلالی فدراسیون خودشو کشت پرسپولیسو زمین بزنه ولی نتونست.

      پاسخ ها

      • saeid

        مافیای اصفهان-استقلال؟خیلی پررویی شماااااااااا.دیگه کاری هم بود واسه لنگ نکرده باشن واسه قهرمانیش؟اقااصلا چی شد بیرانوند مگه محروم نبود؟چی شد مگه 50-50 نیود؟بیخیال کسی نمیفهمه

      • محمد

        ولی این کیسه ها دارن دق میکنن
        خدایا شکرت

      • بی نام

        باور کنید همه این درگیری ها سیاه نمایی طرفدئار چرت پولیس و با اهداف از پیش تعیین شده انجام میشه چرا وقتی تراکتور ، استقلال و یا .... دیگه با سپاهان بازی می کنند شاهد این رفتارا نیستیم اما چرت پولیس هر جا میره شاهد درگیری هستیم یک فوتبال کثیف این آخر و عاقبتشه

      • ایرانی

        چون خدانخواست وعدالتواجراکرد.

      • بدون نام

        عوض همه نداشته هاشون وقاحت دارندپرسپولیسی ها.

    • بدون نام

      لجن زار از خبرنهار هاست خدا لعنتون کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی وقتی بازی های لیگ های اروپایی را میبینم لذت می برم حتی با شکست تیمهای بزرگ دنیا رئال وبارسا اما فرهنگ باشگاه داری تماشا گران وبازی کنان واقعا انقدر با فهم وبالا هست که حتی علیرقم شکست بسیار با هیبت وبزرگ هستند اما در کشور ما که دلا لان و عد ه ای بی نزاکت که فوتبال را همه طوره خراب میکند نمی توانند از یک فوتبال لذت ببرند حتی با وجود داشتن بهترین بازیکن حالا هر تیمی که میخواهد باشد چرا وچرا در کشور ما فوتبال اینچنین ناپاک والوده است مگر چند وقت پیش غول بزرگ فوتبال بارسلنا با وجود شایستگی بازی رفت مقابل لیورپول با اقتدار کنار نرفت ایا چیزی از شایستگی های رئال وبارسلون کم شد تماشاگرانشان حتی بعد از شکست با اشک بازیکنان را تشویق می کردند حداقل از انها یاد بگیرید ای کاش روزی برسد ریشه دلا لی ها وفوتبال الوده به یک سری افراد خاص در ایران از بین برود وجای ان فوتبال پاک باشد تا مردم لذت ببرند نه به جان هم بیفتند

      • پرسپولیس کبیر

        خدا تورو لعنت کنه که مغزتو آکبند نگه داشتی و دهن بوگندوت رو باز کردی، دوست داشتی به خاطر فهشای ناموس و درگیری‌های بازیکنای سپاهان بهشون کارت صدآفرین بدن؟ خدای جای حق نشسته خودش جواب اونایی که میخوان با مافیا وهوچی گری حق کسی رو بخورن رو میده، یا حق....

    • بدون نام

      آره دیگه لنگیهای حکومتی ساکت بی سروصدا مودب نشسته بودن عجب متنی عجب حمایتیok

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه هیسسسی احمد داره میاد دیکه دیگه بهتون بزنه

      • mehran

        کیسه داره حرف از تیم حکومتی میزنه آخه کیسه کش کم بهتون پول میدن کم بازیکن میخریدن کم واسه اخراج مربی و بازیکنا بهتون حق فسق میدن کم داورا واستون بازی در آوردن

      • امیر

        تو این اوضاع تحریم پماد سوختگی خوب هم گیر نمیاد بپا چینی بهت نندازن از دوستان سپاهیانی و استقلالی خبر رسیده بیشتر جای سوختگی سوزش پیدا کرده

      • امیر

        تو این اوضاع تحریم پماد سوختگی خوب هم گیر نمیاد بپا چینی بهت نندازن از دوستان سپاهیانی و استقلالی خبر رسیده بیشتر جای سوختگی سوزش پیدا کرده

    • بدون نام

      نفرمایید....ما فرهنگ ۲۵۰۰ ساله داریم....خخخخخ

      پاسخ ها

      • امیرعلی

        فرهنگ 2500 ساله شاهنشاهی هم از جنس همین فرهنگ ورزشگاه بود کتک و قلدری و بی ادبی... ما به اخلاق اسلامی افتخار میکنیم که تو شبهای قدر دیده شد بین مردم و تو کمک به سیل و زلزله زده ها ولی تو ورزشگاه دیده نشد...

      • ایرانی

        فرهنگ 2500 ساله شاهنشاهی هم از جنس همین فرهنگ ورزشگاه بود کتک و قلدری و بی ادبی... ما به اخلاق اسلامی افتخار میکنیم که تو شبهای قدر دیده شد بین مردم و تو کمک به سیل و زلزله زده ها ولی تو ورزشگاه دیده نشد...

    • بدون نام

      توحش از نوع سپاهانش

    • بدون نام

      امیر مافیا
      اگه عواملت چه تو زمین چه رو سکو مثل انسان رفتار میکردن و بهشون خط نمیدادی شاید فوتبال بازی میکردی
      تو هر کاری کردی که این بازی رو غیر فوتبالی ببری حالا حرف از عدالت میزنی؟کی روش سه مرتبه باید اخراج میشد
      بازیکنا و نیمکت شله زرد بودن که هر تصمیمی حتی بنفع شله زرد میگرفت اعتراض میکردن
      برو عمو با این حرفای نخ نما شده دیگه بهت جام نمیدن
      بقول مدیر عامل سابق کیسه پاک ترین عنوان کیسه سومی زمان مرفاوی بود

      پاسخ ها

      • بی نام

        احمق چرا باید اخراج میشد مگه کور بودی ندیدی سروش داشت فحش ناموسی به کیروش میداد اون وایسه نگاهش کنه ی طرفه قضاوت میکنید طرفدارای هوچی گر تیم حکومتی

    • رامین تیراختوری

      شما نگارنده این‌متن شیافپولیسی هستی و تماما یک جانبه برای تخریب سپاهان عمل کردی و همه میدونن تماشاگرای پرسپولیس جقدر بی احترامی‌ و فحاشی کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوراختور تو کجای این فوتبال هستی ؟؟ هروقت یه جام گرفتی بیا حرف بزن

      • ایرانی

        ازحرفات معلومه چقدمودبی سولاخ.

      • امیر

        آره تو راس میگی جیگر

      • ذ

        اقا بازیکن سپاهان نتونست پنالتی گل کنه چه ربطی به داره به فدراسیون

      • تورک ایران زمینم عشقم پرسپولیسه

        عزیزم شما بروبا سپیدرودرشت واستقلال خوزستان کل کل کن درحدسرورت نیستی من نمیدونم تراکتوریها چراخودشونوقاطی بزرگترها میکنن

      • م ب

        چیه سوراختوری تاصدای توحش وبی فرهنگی اومد دمت روتکون دادی

      • بدون نام

        کورم دید کی بود فحاشی میکرد خودتو زدی ب کوری تر؛ان؛تور

      • امیر حسین

        اگرم فحاشی کردن واسه خود اصفهان بودن کسی از تهران نمیاد تو اون وحشی خونه.هم شهری های خودتون بودن همه.سه تا شهر هستن مشکل درست کردن.یکی اصفهان یکی تبریز و دیگری اهواز.

      • رضا حمیداوی

        ببین بدبخته
        ا چه حرفهایی میزنید تماشاگران پرسپولیس از ترس حتی جرات تشفیق کردن تیمشان بزور داشتن از دست شماها تماشاگران وحشی شله زردها چ بسا توهین کردن

    • بدون نام

      مافیا خجالت بکش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چراهروقت لنگ بازی داره درورزشگاها چنین اتفاقاتی می افته شمابروهروقت ازAFCستاره گرفتی بعد بیا رجرز بخون به قهرمان جام سه جانبه ولایت ستاره نمیدن

    • پتروس خطاکار

      اقای روزنامه نگار دولتی معلومه دبگه جیره خورای حکومتی.من نه طرفدار پرسپولیسم نه سپاهان.چرا ورزشگاه ازادی ی نفرو کشتین چند نفر به بیمارستان فرستادین اون موقع چیزی ننوشتین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جمع کن بساط تو نمیخواد طرف پرسپولیس باشی از حرفات معلومه کیسه کشی

    • آقاجان

      غرب وحشی شده

    • حمید

      خدا لعنتت کنه قلعه نوعی.بی شرررررررررررررف

    • بدون نام

      آخه یکی نیست به این قلعه نویی بگه احمق جون مگه میشه این همه بازی رو مهندسی کرد؟؟؟پرسپولیس تو این خیلی امتیازات مفتی از دست داد اینجا هم که داور به نفعتون پنالتی اعلام کرد شما وقتی عرضه ندارید بازی کنید چرا تهمت میزنید و میسوزید

    • علی

      متاسفانه تا چند نفر کشته نشوند قرار نیست برخوردی با متخلفان صورت بگیره

      این قلعه نویی هم که دیگه شورش رو در آورده ، رییس بزرگترین باند کثیف فوتبال ایرانه و دم از پاکی هم میزنه

    • تاج

      به نظر من طرفدارآن سپاهان بایستی این بلاها رو برسر بازیکنانپرسپولیس و سرمربی پرسپولیس در می آوردند تا دولت از این همه حمایت از تیم محبوبش دست برداره و عدالت در حق همه تیمها رعایت بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای کاج تو و امثال تو باعث خجالت فوتبال کشور هستید ، وقتی از زدن هوادارن تیم حریف خوشحالی ، معلومه که از هیکلت لجن میریزه

    • آرش صدری

      سپاهان باید محروم بشه از داشتن تماشاگر تا برن آدم بشن

    • بهزاد

      چرا پرسپولیس انقد توو همه شهرها محبوبه؟از تبریز بگیر تا اهواز و اصفهان و....
      طرفدار ۳۰میلیونی که میگن همینه
      خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا اونجات بسوزه ، پرسپولیس در اصفهان هم از شله زرد بیشتر هوادار داشت

    • پرسپولیس

      حتما وزیر ورزش پنالتی سپاهان رو خراب کرده حرف مفت نزنین شله زردا

      پاسخ ها

      • امیر

        پکیدم از خنده

    • فرهاد لطفی زاد

      وحشی بازی طرفداران سپاهان تمامی ندارد
      خدا جای حق نشسته

    • امیر ارمانی

      خداوکیل این برترین ها خودشو پاره نکنه بر لنگ صلبات جوری تیتر میزنه انگار لنگ خداوندگار اخلاقه البته مربط به خبر نیس همیشه ببینید اینا طرفدار لنگ حقیرن

    • بدون نام

      خودتو جر دادی به نفع لنگ بگیری دیگه نه

    • بدون نام

      رو که رو نیست . دیگه چکار باید میکردید که نکردید خجالت بکشید بروید و فوتبال بازی کردن یاد بگیرید

    • بدون نام

      این اتفاقات معلوم میکند کدام تیم مهندسی شده کار میکند اقای کله مرغی مافیایی

    • امیر ارمانی

      بدلیل طرفداری همیشگی از لنگ حقیر دلیت

    • امید

      خدا با ماست
      ما و خدا اونها و همه....سلطان قلبها پرسپولیس

    • ناظر

      خود شما هم به عنوان خبرگزاری گزارشتان جانبدارانه و به نفع پرسپولیس است بی طرفی رسالت شماست

    • بدون نام

      اصفهانیا چقدر وحشی بودن خبر نداشتیم

    • بدون نام

      اصفهانیا چقدر وحشی بودن خبر نداشتیم

    • بدون نام

      سپاهان نشون دادتیم اصفهانی نیست ایناروباید بنویسن سپاهان وبخونن وحشی های دریای کارائیب

    • بدون نام

      قله مرغی دلال حرف مفت نزن دلال

    • Maral

      کمال تشکر از کمیته انضباطی که به ناحق یزدانی رو محروم نکرد و باعث برد پرسپولیس شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه یزدانی نبود یکی دیگه میزد فکر کردی چی

    • Maral

      کمال تشکر از کمیته انضباطی که به ناحق یزدانی رو محروم نکرد و باعث برد پرسپولیس شد

    • Maral

      کمال تشکر از کمیته انضباطی که به ناحق یزدانی رو محروم نکرد و باعث برد پرسپولیس شد

    • بدون نام

      خدا نابودتون کرد شله زردا داور چکار براتون نکرد خدایی پنارتی نا حق هم براتون گرفت خدا میدونه پرسپلیس حقش بود

    • بدون نام

      اقای قلعه نویی بشین ی دور بازی بازیکنات و رفتاراشونو ببین.بعد زر بزن
      گل بخودیتونم مهندسی شده بود؟.شاید اگه گل بخودی نمیزدید پنالتی ها رو میبردین.حالا اگه برا ما پنالتی بیخود میگرفتن میتونستی ی چیزی بگی.

    • بدون نام

      اینهمه لکه ننگ برپیشانی قلعه نوعی یاهمان ارشدترین مافبای فوتبال ایران رابایدبه کمیته انضباطی وفدرارسیون فوتبال ووخصوصآباشگاه وکانون سپاهان تبریک گفت واماازهمه مهم ترصحبتهای حق به جانب بزرگ مردمافیای فوتبال که بی هیچ تردیدی واطمینان ازدرامان بودن توسط واسطهارابایدبه کمیته انضباطی بطورخاص تبریک گفت

    • هایزنبرگ

      8 سال لیگ نبردیم، سالی 4 تا مدیرعامل مثل سیاسی داشتیم، سه تا دربی پشت سر هم باختیم، رقیب کل تیم ملی رو میخرید ما امثال مامانی و اقازمانی فیکس تیممون بودن، نه خون از دماغ کسی اومد نه گفتیم وزیر استقلالیه

      پاسخ ها

      • hm@

        اخه اون موقع رویانیان اندازه کل لیگ خرج میکرد سعیدلو معاون ربیس جمهور رییس هیئت مدیره بود ولی استقلال یه فتح تله زاده ومورحیدری داشت که ازحق هواداران دفاع میکرد همون تیمی که ده سال هیچی نشد سه ساله داره با کمک های همه جانبه یکه تازی میکنه واقعا برنامه جام حذفی چقدر بنفع مرسپولیس عوض شد اگه این بازی مثل همیشه تو دل لیگ انجام میشد چقدربنفع استقلال بود حالا هم که استقلال مظلومانه چهارسال بدون صاحب رها شده بازهم قرمز وزرد باهم جنگ دارند هواداران مظلوم استقلال که تجیبانه فقط دردودل میکنن.برانکو شانس اورده که دربهترین دوره تاریخی ااینجاست وگرنه نه برانکو همچون معجزه گری هست نه پرسپولیس..این رو گذشته نشون داده

    • بی نام

      آخه لنگی ازتوهینهای تیم محبوبت هم بگو
      فقط طرف تیم لنگ روگرفتی بااین اخبارت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پماد سوختگی بخر بابا

    • بدون نام

      خدا جواب این اصفهانی ها را داد تیم بی هویت و بی شخصیت

    • Ali Amini

      وقتی که توی پایتخت

    • وحید

      این قلعه مرغی چی داره بلغور میکنه!؟
      بد جور داره میسوزه. فعلا خودت و هوادارها پماد استعمال کنید تا ببینیم چی میشه.
      مثل اینکه دزد و شارلاتان محل بیاد از عفاف و پاکدستی حرف بزنه.

      آدم احمق اینها که گفتی همه برای خودت و تیمهات هرسال داره تکرار میشه

    • بدون نام

      اقای قلعه نوعی دیگه چکار کنن برات مهندسای اصفهانی
      نصف ورزشگاه کردن هفتاد درصد برات.بلیطارو دوبرابر کردن.هوادار زدن .نزاشتن بیان داخل.پنالتی گرفتن برات.تیر دروازه هم که شده بود یار صدمت.دیگه چی میخواستی ...اها خدا رو نداشتید هوچی ها

      پاسخ ها

      • بی نام

        مهمترین دلیل داور بود که شما داشتدت و ما نداشتیم نکنه توقع داشتیدت 9 نفره برده بشیم مگه بازیکنان شما چوب بودند دو نفر اخراج شد شیرازه تیم از هم پاشید و داورا بخواستشئن رسیدن

      • بدون نام

        خخخخخ این کیسه و شله زرد مافیایی فوتبال رو درس میدهند بزرگترین باند مافیایی از دل این جماعت بیرون میزنه حرفای عباسی که تریاک میکشیدن ولی وزیز ورزش ماست مالبش کرد و رفت اگه الان ما بودین الان جریمه هلی سنگین نصیب مون میشد

      • بدون نام

        خخخخخ این کیسه و شله زرد مافیایی فوتبال رو درس میدهند بزرگترین باند مافیایی از دل این جماعت بیرون میزنه حرفای عباسی که تریاک میکشیدن ولی وزیز ورزش ماست مالبش کرد و رفت اگه الان ما بودین الان جریمه هلی سنگین نصیب مون میشد

    • علی

      خدا لعنتتون کنه اصفهانی های جام ندیده بدبخت دوزاری

    • علی

      واقعا به پرسپولیسی بودن خودم افتخار میکنم و به درجه ای از قدرت رسیدیم که تمام فوتبال مافیایی ایران با هم متحد شدن برای زمین زدن ما و نمیتونن که نمیتونن...کله مرغی تو کیسه کشی بیش نیستی و دشمنی ما با شماها تا ابد برقرار است

    • امید

      برترین های لنگی واقعا برای این گزارش یکطرفه و مغرضانه شما متاسفم. لنگی ها سر 300نفر را توی آزادی شکستند پس چی شد؟ بیرانوند و شجاع تخم حرام مصونیت دارند و اصلا برخوردی باهاشون نمیشه چی؟من نه اصفهانی هستم و نه استقلالی ولی یک وجدان بیدار هستم

      پاسخ ها

      • سیاوش

        زنده باد پرسپولیس زیبا وپرقدرت

      • بدون نام

        از طرز حرف زدنت معلومه که هم استقلالی هستی و هم اصفهانی

      • بدون نام

        تو کیسه کشی و هوچيگري تو خونتون است فقط فوتبال بلد نیستند وای بر شما که حق رو نمی بینی مرگ بر کیسه و شلهزرد و سوراختور

    • امید

      برترین های لنگی واقعا برای این گزارش یکطرفه و مغرضانه شما متاسفم. لنگی ها سر 300نفر را توی آزادی شکستند پس چی شد؟ بیرانوند و شجاع تخم حرام مصونیت دارند و اصلا برخوردی باهاشون نمیشه چی؟من نه اصفهانی هستم و نه استقلالی ولی یک وجدان بیدار هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کثافت!
        تو اون ۳۰۰ تا مجروح رو یکی به یکی دیدی که معلوم بشه همشون اصفهانی بودن؟

        هیچ دردی برای امثال شما، بالاتر دیدن سروری سرورتون برای سالهای متمادی نیست. پس بسوزید ...

    • بدون نام

      لنگ مصونیت داره همه جوره از اول هم لنگ رو وزارت قهرمان کرده بود وبقیه برای رده های بعدی تلاش میکردن ننگین ترین لیگ تاریخ رو امسال تو ایران دیدیم

    • rira

      این حجم از توحش واقعا عجیب نیست؟
      قلعه مرغی هرچی دلش خواست گفت. قبل اینم هرکی خواست بزرگ شه یه زری راجب پرسپولیس زد. ولی خدا جای حق نشسته

    • بدون نام

      اصفهان کثیف قلعه نوییم کثیفه الکی نیست ک میگن مافیا هرجا میره بهترین بازیکنارو باخودش میبره نتیجه هم نمیگیره اگ مردی مث منصوریان وگل محمدی تیمای رو بگیر ک ستاره ندارن ستاره میسازن

      پاسخ ها

      • سعید

        کثیف تو و امسال توان که ذره ای فهم ندارید

    • هیس

      واقعا برای شما قلم فروشان متاسفم که هیچ اشاره ای به رفتارهای زشت لنگیا نکردین خداوند به قلم قسم خوردن اینو در خاطر داشته باشید

    • بدون نام

      وقتی تو تهران سپاهانیارو میزنن وسنگ از بالا وطرفین بهشون میزنن کسی هیچ حرفی نمیزنه چون تیم قرمز ساپورتش قویه هواشو دارن کسی بر زدش جنجال وهیاهو ندارن شهرستانها مظلوم واقع میشن تو تبریز همین شد تو اهوازم همین وحالا اصفهان

    • بدون نام

      سپاهان هم اخلاق رو باخت هم نتیجه هفتاد درصد بازی دست پرسپولیس بود سه بار فقط به تیر دروازه زد انوقت قلعه نوعی میگه مهندسی دوره فوتبال اوت دستی و علی اصغری گذشته باید برنامه داشت شما دقیقه نود وپنج از استقلال گل خوردی از کورس جا موندی چه مهندسی میخوای ضعف خودت رو پنهان کنی با هوچیگری

    • بدون نام

      همه میدانند که می خواستند پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کنندواین کار را به خوبی دارند اجرایی میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بترکه چشم حسود.
        بگو ماشاالله.

    • بدون نام

      حمایت همه جانبه از پرسپولیس واقعا عجیب و غیرقابل باوره. باید به حال این فوتبال گریست !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشمت کور. بگو ماشاالله.

    • بدون نام

      سیاوش یزدانی با این همه فحش و بد بیرا به خودشون گل زد چوب خدا بود قلعه نوعی ام که همیشه معترضه قبلنا میگفت دو تا گلم نزدیم ادبیات عوض کرده

    • حسن

      طرفدارای سوخاهان(سپاهان) و سوراختور(تراکتور) وحشی هستن خب نفهمای حیوون چکار ماشینای مردم دارید وحشی ها

    • ....

      درباره بازی برگشت لیگ هم اینچیزا رو میگفتین؟؟

    • ممممم

      چرااینقدطرفداری از پرسپولیس میکنین شما من نمیفهمم.

    • محمدجواد

      واقعا برای مردم ایران متاسفم که جونشونو میزارن برای یه فوتبال
      . فوتبالیستا جام میبرن با قراردادهای هنگفت شما چی الکی جونتونو میدید

      پاسخ ها

      • منصف

        دقیقا
        هوادارا به جون هم میفتن ولی پول و حقوق بالا و خانه لوکس اش برا بازیکناست

    • زارا

      خاک بر سرت با این خبرِ جانِب دارانه و مغرضانه ت لُنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        «و خداوند پرسپولیس را آفرید تا استقلال بدون سرور نماند!»

    • بدون نام

      تا الان که تیم تاس یعنی تراکتور.استقلال.سپاهان شکست خوردن وهر کاری کردن پرسپولیس قهرما ن نشه

    • م.ف

      زورش نمیرسه ، آسمون ریسمون میبافه، تو جریان بازی لوله شده بود ، دو دفعه تیر دروازه به دادش رسید ، یه بار از رو خط توپو برگردودند، ای داد ، ای هوار ، نمیمیری که بگی از نظر فنی زورم نمیرسه بهش، ترسو و بزدل.
      فینال آسیا هم وزیر ورزش برد ما رو ، نایب قهرمانی اول و سه تا قهرمانی هم وزیر ورزش داد به ما.
      مسئولیت نادونیه خودشو رو شوت میکنه رو هوا، اصلا برانکو تو کرواسی قهرمان شد ، تو چین و عربستان و تیم ملی خودمون هم کار وزیر ورزش بوده‌.

      حماقت میتونه انتها نداشته باشه، بی مسئولیتی هم همینطور. گروهبان قندعلی

    • س

      قلعه نوعی سپاهان را به لحن کشبد

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      آهای رئیس مافیا فوتبال فردا انتظار نداشته باش این کارها و رفتارهای هواداران شله‌زرد تو تهران بی جواب بمونه هااا ... چرا که از قدیم گفتن .... چیزی که عوض داره گِله نداره !!! حالا ببینید عوض اینجور پذیرایی ها را در اولین فرصت و اولین بازی در برابر سرورتون تو استادیوم آزادی چجوری تو سرتون خالی میشه وایستااااا .‌.. آهای اصفهونی های رانت خوار و خبیس .... هرچقدر مسئولین فوتبال خواب باشند....!!
      اما ما خواب نیستیم هاا و قطع یقین بدونید انتقام اون اسپری های فلفل و اون ضرب و شتم هوادار بی گناه و اون شکستن و ضربه به اتوبوس بازیکنان و شکست و داغون کردن ماشین یه تعداد از اون هوادار بیگناه تو پارکینگ را ازتون میگیریم !!!
      درضمن از بی عرضگی فدراسیون فوتبال و اون کانال اصفهونیشه که با وجود تکرار چندین و چندباره این تخلفات شما شله زردها.. همش داره باهاتون کنار میاند و بهتون حال میدن....!! آماده اولین پذیرایی باشید!!

      پاسخ ها

      • mohammad

        داش عشقی موافقم

    • محمد

      از همین تریبون ب همه سپاهانی ها پماد رژودرم رو پیشنهاد میکنم طبق معمول دوستای استقلالی تون زدن راضی بودن واس سوختگی خیلی خوبه

    • reza

      دنیا دار مکافاته .اگر بزنی از جایی میخوری (یک ماه پیش تهران پرسپولیس سپاهان کسی فراموش نکرده).بالاخره با لابی مهندسی تیم حکومتی قهرمان شد تبریک به دولت خبرنهاران و رسانه های لجنی.
      اما یادمان باشد چرا این تیم پرسپولیس هر شهری میره با سنگ چماغ حمله به اتوبوس ازش پذیرایی میشه .علت قهرمانی های پشت سر هم نیست .علت قهرمان کردن این تیم توسط دولت حکومت هست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علت سوزش مثلث کثیف تاس هست که توان رقابت ندارن

      • بدون نام

        تا چشم امثال تو کثافت در بیاد!


        «و خداوند پرسپولیس را آفرید تا استقلال بدون سرور نماند!»

        بگو ماشاالله!

    • h

      خداییش دیگه شماهم تو جانب داری سنگ تموم گذاشتین برا چرتپولیس... بابا یکم شرافت داشته باشید

    • زازعی

      چرا باخشونت روح جوان مردی کجاست دعوا چرا بهترین تیمهای اروپایی باهم بازی می کنند بدون کوچکترین درگیری درآخر مربی تیم بازنده بابرنده روبوسی می کنند

    • منصور

      فقط خدا پشت پرسپولیسه

    • اژدرهای بیرحم سرخ.

      سوراخان اصفهان بساط عشق ایران

    • جلال

      باید جریمه سنگینی برا سپاهان در نظر بگیرن! این رسم میزبانی نبود!

    • معین م

      فک نمیکردم اصفهانیا اینقد وحشی باشن!!!!

    • بدون نام

      فقط تراختور

    • بدون نام

      کسی که این متنو نوشته معلومه که قشنگ پرسپولیسیه

    • جلال

      بوی دماغ سوخته میاد

    • بدون نام

      اسم اینارو میزارید فوتبال

    • بدون نام

      درود بر تو ای پرسپولیس بزرگ دیشب چکار کردی شبی به یاد موندی برای طرفداران بی شمارت در سرتاسر دنیا خلق کردی .بسوزین بدخواهن فقط بسوزین

    • محمدمهدی

      کاملا معلومه این خبر یک طرفه و جق به جانب هستش و عوامل این سایت و برنامه پرسپولیسی هستند..و الا خودتون خوب میدونید پرسپولیس و پرسپولیسی ها بیشتر از سپاهان مقصر نباشن کمتر نیستند...

    • بدون نام

      چراشما آنقدر ناعادلانه صحبت میکنیدکیروش استنلی چرابی دلیل بایدبیاد بیرون زمین باسروش رفیعی درگیربشه تااون بهش چیزی نگه رو اعصابش نره اون که عکسالعمل نشون نمیداد
      حالا یزدانی اگه فحش دادکارش درست نبود ولی میدانی شجاع بایدسراون صحنه اخراج میشد وقتی تیمی که هرکاری میکنه نه اخراج نه کارت میگیره تیم دیگه فشار بهش میاد

    • بدون نام

      یک مشت اصفهانی بی فرهنگ

    • آبی آسمونی

      فوتبال کثیف با لنگ کثیف پاک نمیشه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی با کثافتهایی اوباش مثل شماها کثیفتر میشه.
        خداوند روز به روز و سال به سال دردتون رو بیشتر کنه!

        زنده باد پرسپولیس که اینطور باعث زجر و زوزه شماها شده. دم همه‌ی بچه‌ها و برانکو گرم.

    • بدون نام

      لنگ زیر نظر حسن کلید است

    • ....

      هر کسی بازی دیشب پرسپولیس رو دیده لذت برده.آخه اینکه دقیقه 113بازیکنت پنالتی خراب میکنه کی مقصره؟

    • مهرداد

      یه مشت وحشی، تف تو این فدراسیون که اینجور وحشی بازیا کشته هم بده عین خیالش نیست، تف

    • بدون نام

      تو تهران زدن کشتن کسی چیزی فیلمی نشون نداد ینفر تو تهران مرد باید پرسپولسو مادام العمر محروم کنند

    • رد ارمی

      میگن پماد قحطی شده اصفهان....از بروبکس کیسه برین بگیرین.میگن تو یخچالشون یکم مونده از قبل...:O خدایا سوزوندی خاکستر کردی دمت گرم.............................پمااااااااااااااااااااااااد یادت نره

    • بدون نام

      وقتی فدراسیون بازیها را مهندسی میکنه , نتیجش میشه این که جونا تحریک میشن و آشوب بوجود میارن , برای فدراسیون نباید فرقی بین تیمها باشه , ولی هست ... مقصراصلی فدراسیونه و بعد .....

    • لنگی

      مگه تهران این بلا رو سرشون نیاوردین خبرناهار خورای برانگو

    • بدون نام

      این پرسپولیس هروقت بازی مهمی داره , همین آش و همین کاسه , کاش فرهنگ فوتبال را هم از اجانب یاد میگرفتیم

    • بدون نام

      قلعه نویی به جای این توهمات بیاد توضیح بده این چه سیستم بازی بود با اوت دستی شاید بتونی تایه جایی نتیجه بگیری ولی نمیتونی باهاش جام ببری این بازی هم تو ۹۰ دقیقه میتونست تمام بشه اگه بازیکن های پرسپولیس دقت میکردن با هوچیگری ضعف ها خودتون و دانش کم خودتونو نمیتونید پنهان کنید

    • بدون نام

      همیشه این اتفاقات یه طرفش پرسپولیسه.فوتبال ایران رو به لجن کشیده این تیم.فحاشی های همین مظلوم شما شجاع خان یاد هیچکس نرفته.این گزارش کاملا جانبدارانه بود و اهمیتی نداره.هر تیمی باشه حقشو بخورن بلاخره صبر سر میره و میشه کیروش و سیاوش

    • بدون نام

      من طرفدار هیچ کدوم از این دو تیمی نیست ولی آقای قلعه نوعی مهندسی را درست میگه , فدراسیون همه چیزش شده پرسپولیس , چرا بیرانوند محروم نشد ؟ اگه همین حرکت از بازیکن تیم دیگری سر میزد حتما محرومش میکردند ,

    • mehran

      مهندسی نتایج یا ضعف فنی!

      برتری مالکیتی با پرسپولیس ٥٧ درصد
      برتری در شوت با پرسپولیس
      برتری در تعداد پاس و دقت پاس با پرسپولیس
      برتری تعداد کرنر با پرسپولیس

      تعویض های اشتباه ، تاکتیک قدیمی سانتر از جناحین در تمام طول بازی، از دست دادن پنالتی که داور به اشتباه گرفت...

      ولی بازهم قلعه نویی معتقد است نتایج مهندسی شده

    • A... m

      چیزی که عوض داره گله نداره جالبه وقتی تو تهران سپاهان را مظلوم گیر آوردن چرا ساکت بودين خبری ... شرافت هم خوب چيزيه..

    • ایرانی

      همش زیرسره اون تابش کثیف وقلعه نوعی مافیاس.اوناکه عرضه ی برابری باپرسپولیسوندارن وبهرنامردی وکثافتکاری دست میزنن تاکمبودعلم ودانششونونسبت به برانکوبااین گونه کثافتکاریهاجبران کنن.امانمیدونن که خداجای حق نشسته ورسواشون میکنه.یکی باین قلعه نوعی عوضی بگه توکه تاکتیک نداشتی ومردمبارزه ی مردانه توبازی دیشب نبودی این چرندیات چیه میگی اخه مرتیکه مافیایی توکجات به مربی بادانش میخوره وچی بلدی غیرازسانترازجناحین واوت دستی.کمیته ی انضباطی اگه عدالت بلدباشه بایدبخاطراونهمه اذیت وازاراصفهانیاولات بازیهای مثلاهواداران شله زردوبخاطرشانتاژهای تابش کثیف وقلعه نوعی مافیابرای همیشه تکلیف اوناروروشن کنه.

    • A... m

      خوب بلایی سرشون آوردن تا وقتی از رسانه به قولا ملی تا وزرات و فدراسیون و کمیته داوران اينهمه از تیم سوگلی حمایت کورکورانه و ناعادلانه ميشه اين حاشیه ها ادامه داره.... بله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        «و خداوند پرسپولیس را آفرید تا استقلال بدون سرور نماند!»

    • شفیع

      جناب وزیروفدراسیون نشینان اگه مردیدتوآسیا این همه برای تیمتان تبانی کنید

    • ..

      به چه قیمتی قلم خودتو فروختی خبر ورزشی ؟ اون دنیایی هم هست . بترس . این متنو هرکی بخونه فک میکنه پرسپولیس مظلوم ترین تین جهانه ‌. فقط خجالت بکش خبری . همه رو خر فرض نکن .

    • بدون نام

      چرا اینهمه پست بودن،،،اینا آدم نیستن،،،،واقعا براشون متاسفم،،،،

    • بنده خدا

      طبق معمول برترینهای لنگی گزارش می دهد

    • بدون نام

      وقتی فرهنگ نباشه،،،این چیزا باید اتفاق بیفته،،،متاسفم برای سپاهان وطرفدارای بیفرهنگش،،،،

    • بدون نام

      کلا اصفهانیا آدمای خوبی نیستن،،،

    • ..

      خبری اینو نوشتم که فقط فکر نکنی همه خر تشریف دارن . یعنی بترس از اون دنیا . بترس . آخه این متن بیشتر به دفاییه تو از پرسپولیس تو سازمان ملله . فقط خجالت بکش خبری قلم فروش

    • بدون نام

      قلعه نویی از قهرمان نشدن لیگ و جام حذفی سوزش گرفته..... ما مردم هستیم دیگه پس لطفا....

    • بدون نام

      شما که خیلی بی طرف می نویسی یه گزارش از بازی برگشت بازی لیگ برتر در ازادی می نوشتی

    • محمد

      خاک تو اصفهانی ها که گذاشتن پرسپولیسی بیاد تو ورزشگاهشون .باید این هواداراشونو پاره میکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        «و خداوند پرسپولیس را آفرید تا استقلال بدون سرور نماند!»

    • راحله بچه تهرون

      قلعه نوعی دقیقا در مورد کدوم تیم داره حرف میزنه همه این کارایی که گفت که خودشون انجام دادن تنها کاری که نکردن فوتبال بازی کردن بود حتی پنالتی ناحقی که براشون گرفتن رو هم که عرضه نداشتن بزنن چی میگی بابا برو یه کم فوتبال بازی کن به جای این هوچی گری ها

    • بدون نام

      برو لنگی خودتی . برترین ها یعنی لنگی بودن

    • سعید

      متن کاملا جانب دارانه و به طرف پرسپولیسه.همه دیدن کی داشت لگد میزد اونو نادیده گرفته فحش رو گزازش کرده.همه دیدن همه چی دو طرفه بود تماشاگرای پرسپولیس سنگ میزدن به اسم سپاهان زدن
      واقعا واسه نوشتن این متن متاسفم که کاملا مشخصه طرفدارانه است و خبرنگار اماتور

    • بدون نام

      تیم پرسپولیس همیشه این قابلیت ر و نشون داده که شخصیت قهرمانی داره به اعتراف دوست ودشمن ؛ حالا دیشب همه بازی رو دیدند سپاهان لوله شده بود کاری هم ازدست ژنرال بر نیومد * یه بازیکن بی هویت وبی شخصیت لومپن مثل سیاوش یزدانی شده کد خدای سپاهان ژنرال فکر مبلغ قرار داشه واهل شلوغ کاری * حاضر نیست بگه به لحاظ فنی پرسپولیس برتر بود * چون میترسه به شل زرد بر بخوره ودستاوردها خودش بره زیر سوال* در نهایت درود بر پرفسور برانکو با کارنامه درخشان وپاکش وبچه های پرسپولیس

    • بدون نام

      قلعه نویی خودش عرضه نداشت بجای درگیری های جانبی کیفیت بازی تیمشو ببره بالا.بعد از بازیشون مقابل پرسپولیس شروع به درست کردن حواشی کردن که این بازیو تحت تاثیر بزارن.فدراسیون باید بازیکنی که تهدید کرده رو چندین بازی و یا حتی بیشتر محروم کنه ، نه اینکه تو همون بازی ،بازی کنه.چون حرفای یزدانی ممکن بود جون یه نفرو بخطر بندازه که همینجوریم شد.
      آخرشم با بی عرضگی خودشون پنالتی گل نشد و با بی عرضگی بازیکنشون،گل خوردن. خدا جای حق نشسته. بازیکنی که عامل اصلی تهدیدات بود گاف داد.

    • mb

      پولشو یکی دیگه میبره کیف میکنه اون وقت مردم کشورمون به جونه هم‌ میوفتن انگار نه انگار تو قرن ۲۱ هستیم.

    • لوییز ۳۳

      این بود مهمان نوازی
      شما ار حیوان هم بی صفت ترید
      میگن یه هوادار نوجوان پرسپولیس بینایی شو از دست داده
      آقای حسن زاده،پاسخ بده

    • بدون نام

      به اقای قلعه نوعی بگوئید بهانه های الکی نیارید .نبردن از پرسپولیس درهر شرایطی ودرهرتیمی برای شماوکیسه کشا سخته به تیمسار خسروانی بگوئید ازبر باید بیرون تا ازشما هدایت کنه.

    • بدون نام

      خیلی کثافتی لنگی

    • بدون نام

      اینهمه شخصی و یک طرفه تیتر زدنات حال بهم زن شده بی شرف.دقیقا یادمه تو بازی آخر گروهی آسیا تیتر زدی پر۳پولیس سربلند حذف شد،برای استقلال زدی بلاخره استقلال انتقام گرفت.
      خیییییلی پستی

    • m

      گروهبان قندعلی خخخخخخخخ

    • مصطفی

      نود نیس
      فساد روز بروز بیشتر

    • Ali531

      خودتون هم مشخص هس که لنگی هستید در نوشتن این مطلب 99.9٪ طرفدار تیم حکومتی بودیم . بردهای مهندسی شده مبارک

    • بدون نام

      خدا وکیلی اینا خجالت نمیکشن...رئیس مافیا میگه نتایج مهندسی شده... لعنتهی ها شما باید نیمه اول 10 نفره میشدید...

    • مهدی

      باید بیشتر از اینا سر پرسپولیسیا میوردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        «و خداوند پرسپولیس را آفرید تا استقلال بدون سرور نماند!»

    • پرویز

      اوج وحشی گری طرفداران اصفهان که پایتخت فرهنگی ایران از ان یاد می شود اصلا تیم سپاان باید به لیگ پایین تر محکوم شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پایتخت فرهنگی ایران شیرازه عزیزم
        پایتخت فرهنگ اسلامی اصفهانه

    • استنلیِ وحشی

      وحشی تر از طرفدارای سپاهان تو کل تاریخ نیومده و نخواهد امد
      با تیم مشکل داری چرا خسارت شخصی میزنی
      چرا میزنی بچه‌رو کور میکنی
      اون بازیتون بود دیگه از۱۲۰دقیقه کلا جنع کنن ۱۵دقیقه تونستین بازی کنین بعد از رو فشار اومدین دعوا راه انداختین
      تقصیرشما نیست تقصیر بازیکنتونه که فضا رو واسه جنگ و جدل ازقبل اماده کرده بود متاسفــــــــــــیم

    • سعید رحیمی

      قلعه نوعی خجالت بکش،همه میدونن رئیس فاسد مافیایی،بعد هوادارای بیشعور سپاهان بی فرهنگ اون بچه چ گناهی داشت

    • عارف حضرتی

      والا دیگه از شما رسانه ها بعیده انقدر پشت پرسپولیس باشین چرا تو تهران مردم اصفهان رو داشتن میکشتن اینارو نمیگفتین شماها هم از وزیر عزیز ورزش خط میگیرین پرسپولیس فوتبال ایران رو کثیف کرده چرا نمیگین سروس رفعیی به کیروش فحش ناموس چرا نمیگین شجاع با اون جفتکی که رو پایه یزدانی زد باید اخراج میشد به راستی شماها چقدر عاشق پرسپولیسین رسانه ایها خدا جایه حق وایساده یه بارم بگین داور چیکتر کرد که انقدر بازیکن های سپاهان اخراج نشدن به قران محمد شجاع امسال باید ۲۰ بار اخراج میشد ولی یه کارت زردم نگرفته اول ما تبریزییارو وحشی جلوه دادین حالا اصفهانیا نکنه ایران فقط تهران هستن انقدر سنگ پرسپولیس رو به سینه میزنین و یه طرفه میگازین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        «و خداوند پرسپولیس را آفرید تا استقلال بدون سرور نماند!»

      • بدون نام

        لازم نیست تبریزی‌ها رو وحشی نشون بدیم. خودشون این کار رو به نحو احسن انجام میدن!
        خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ

    • حمید چاو

      این فداراسیون اصفهانی باید منحل شه از موقعی که تاج اومده این سپاهانی هر کاری کردند محروم نشدند
      باید از فصل لیگ برتر این تیم و تعلیق کنند تا شاهد این وحشی بازی نباشیم تاج یا باید استفاءبده یا این تیم یاغی و محروم کنه

    • taraz

      واقعا که شعار تماشاگرا که میگن رییس مافیا کیه برازنده امیر قلعه نوییه
      نامرد به جای اینکه قبل بازی جو رو آروم کنه
      برعکس عمل میکنه (با اون مصاحبه و حرفایی که از ذهن کثیف خودش در میاد) قبل بازی تماشاگران رو میسازه برا بازی که این کارا رو بکنند
      امیدوارم که آه این کودک نازنین و بیگناه دامنشو بگیره
      واقعا ببینید چقدر خدا نخواست که بازی رو ببره که حتی اون پنالتی باد اورده رو یه بازیکن با تجربه به اون شکل خراب میکنه

    • بدون نام

      تا زمانی که وزیر لنگی هست همین میشه دستور از بالا میاید واقعا عجب مهندسی شده عمل میکنه فدارسیون کثیف لعجن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        «و خداوند پرسپولیس را آفرید تا استقلال بدون سرور نماند!»

    • حمید چاو

      یداله فوق ایدیهم
      امیر قلعه نوعی شرف و گذشته کنار یه بازی ارزش این و نداره که بزنن یه طفل معصوم و کور کنند .
      از موقعی که اصفهانی ها فدارسیون و قبضه کردند این حواشی زیاد شده

    • نجیب زاده

      جالبه تا اینجا هم این گزارش یکجانبه به نفع پرسپولیسه حتی اخرش حمله با سنگ به کودک، شما دیدی هوادارو؟

    • رضا ارومیه

      از تبریزی ها وحشی ترن اینا

    • سمیه

      فقط دلم میخواد این عکسهای وحشیگری در ورزشگاه رو نشون کسانی بدم که میگن چرا خانوم ها رو تو ورزشگاه راه نمیدن!!!
      خانمها بیان تو ورزشگاه وسط چاقوکشی و پرتاب سنگ معلوم نیست چند تاشون زنده بمونن!

    • بدون نام

      تو شرف کسی که این متن رو یکطرفه گذاشته.لعنت به لنگ وفوتبال کثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        «و خداوند پرسپولیس را آفرید تا استقلال بدون سرور نماند!»

    • حامی

      واقعأمسؤولینِ فدراسیون غیرت ندارندوبی همه چیزند که این همه سگهای اصفهانی وتبریزی پاچه گیری میکنندولی هیچ جوابی نمیبینند وفقط پرسپولیسِ کبیرهست که بافوتبالِ زیباوباغیرتِش جوابِ سگهارومیده وفدراسیونِ کثیف فقط برای پرسپولیس هارهست وواق واق میکنه,هرچقدردلتون میخوادبی اصالتی وبی فرهنگی نشون بدیدولی مافوتبالی هستیم وارتشِ سرخ تومستطیلِ سبز روسیاهتون میکنه مثلِ همیشه

    • اریایی ضد تاج وعمامه

      امیر عمروعاص توحرکاتت برای متوقف کردن پرسپولیس رو از بازی برگشت شروع کردی وقتی تو زمین نمیتونی کاری کنی قران به نیزه میکنی بازی مهندسی شده اگه اون پتالتی که هیچ کس نفهمید چی شد گل شده بود باز هم بازی مهندسی شده بود بله قرار بود شما رو برنده کنند ولی حواست به خالد وولید نبود نوه عمروعاص استنلی داشت داور رو قورت میداد داور فقط نازش میکرد برای تاجی ها هم که بی جام موندند هی میگن تیم حکومتی از سوزش ورد گم کردنه اون زمون که تاج بودند الان هم عمامه فقط پرسپولیس مردمی است خرج چند سالپرسپولیس رو اینها تو یه نیم فصل خرج کردند. اصلا وزیری که زمان وزارتش پرسپولیس بالاتر از پنجم وتاج کمتر از قهرمان بشه صد درصد پرسپولیسیه خدایا شکرت دشمنان مارااز نادانان افریدی ومعجزهای که کردی تو راسپاس میگویم

    • علی

      لعنت خدا به پرسپولیسها لعنت خدا به هواداداش نمی تونی فوتبال بازی نکن چرا به دامن وزیر ورزش پناه میبری لعنت بهتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش! درصد سوختگیت خیلی بالاست! پماد دیگه بهت اثر نمی‌کنه! خدا بیامرزدت!

        پرسپولیس ایرانیم
        حالا حالا قهرمانیم

        بترکه چشم هرچی حسوده وطن فروشه.

    • بدون نام

      فوتبال دیدن و طرفداری از تیم محبوب تا حدی خوبه ک ب زندگی ادم صدمه نزنه من خودم طرفدار استقلالم و هیچ وقدم بخواطر استقلال ب طرفدار هیچ تیمی توهین نکردم

    • Alireza..4

      شما بگو اتفاقات مهندسی شده....من میگم موقعیت گل های سپاهان رو در طول نود دقیقه با پرسپولیس مقایسه کنید.....بقول شجاع خلیل زاده در بازی رفت لیگ برتر.....دادااااااچچچچ شمااا یه توپ درست حسابی سر گل ماا نیووردی...........دیگه دوران هوچی گری تموم شده....به سطح فنیِ تیمتون برسین آقای قلعه نویی...شمااا یک درصدم مربی فوتبال نیستین....شما پیشکسوت هوچی گری و مافیااابازی هستین دیگه این حرفا از شما گذشته....

    • بدون نام

      شله زردهای بی شخصیت بروید بمیرید هم بازی را باختید هم اخلاق را تیم سوگلی تان هم نتونست با نامردی بالا بیاد

    • بی نام

      کاری به رنگ لباس وباشگاه ندارم، ولی درآخر مگه همه هوادارا انسان نیستن مگه همه ایرانی نیستن چرا برای ریختن خون هم به ورزشگاه میرن، اینهمه وحشیگری براچیه

    • بدون نام

      وای چه وحشی هستن اصفهانیاااا .باورم نمیشه . بعد میگن فرهنگ!!

    • بدون نام

      آقای پدر نامسول همه مقصر هستن جز خودت تو خودت شب خوابت میبره بی وجدان تو که میدونی جو استادیوم ها چطوریه غلط کردی بچه بیچاره رو بردی استادیوم
      چه طلب کارم هست نامرد

    • بدون ناممم

      قلعه نویی باید محروم بشه،مگه فرهاد کاظمی یا فیروز کریمی یا فراز کمالوند چکار کردند منشوری شدن حق مربیگری در لیگ برترو ندارن،این از همه منشوری تره

    • امیر حسین

      از سالی که تراکتور اومد لیگ برتر و تماشاچی هاش فحاشی کردن هوادارای رقیب رو زدن و محروم نشدن هم به اصفهان سرایت کرده این رفتار هم به خوزستان.مگه جنگه؟!!!باید با شدت و قاطعیت برخورد شه.دلیل این همه مماشات رو نمیفهمم.حتما باید آدم بکشن تا محروم بشن؟الانم که چشم یه بچه رو کور کردن.خاک تو سر فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته انضباطی که لیاقت این جایگاهو ندارن.با قاطعیت طبق قانون فیفا برخورد کنید با این تماشاچی ها

    • بدون نام

      اگر مسئولان وجود داشته باشند همی الان بدون قید و شرط این تیم را بفرستد دسته سه درس عبرتی میشود برای کلیه تیم ها تماشاگران ، اگر فیفا بود درس عبرتی به این اصفهانی های بیشعور می داد که تا آخر عمر هیچ شهری از این کار ها نکند

    • بدون نام

      برنامه برترینها خیلی وقته لنگی بودن و اصلاحاتی بودن خودشو ثابت کرده.اخراج ایرانپوریان واسه چی بود؟چراشجاع اخراج نشد؟چیزی کع همه دیدن عمدی بودن ضربه شجاع بود؟رادوشوویچ و نیمکته پرسپولیسم همه دیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشمت در بیاد، کثافت عوضی. به زوزه کشیدن ادامه بده. حالا حالا ها باید زوزه بکشی!
        پرسپولیس ایرانیم
        حالا حالا قهرمانیم

        خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ

    • لنگی

      دهنت بو تغفن میده لنگی حکومتی. دیگه همه میدونن

    • بدون نام

      اقای یزدانی دمت گرم که از بس ادم حسود و دور بهم زنی بودی به خودتون گل زدی که منفور ایران بودی منفور سپاهان هم شدی مگر تو این بازی غیر از این بود که ۱ تیم برنده بشه هردو تیم ایرانی بود پس کو اون پهلوانی و غیرت ورزشکار ایرانی حالم از فوتبال و فوتبالیست مخرب بهم میخوره بهتره دیگه از فوتبال خدا حافظی کنی

    • امیر

      ((خدا هم خیلی پرسپولیسیه)) مطمئن باشید فردا اینم خواهند گفت ولی واسه جهل بعضی از دوستان متأسفم آخه اگه بنده خدا قلعه نوعی این حرفا رو نزنه که بیرونش میکنن بعد یه عده بدبخت جلو افتادن واز این کاراش حمایت میکنن به خدا دوره این هوچی گریا تموم شده، به اندازه یه ارزن تفکر کردن بد نیستا. خدایا جهل را از مردم این سرزمین دور کن.

    • م.ه

      همین بی فرهنگ ها میخوان تو این وضعیت زن ها رو هم ببرند ورزشگاه

    • م.ه

      فکر میکردم فقط ترک ها بی جنبه ان اما نه اصفهانی ها هم دست کمی ندارند

    • بدون نامممم

      کاملا مشخصه داره فحش مادر به شجاع میده،کسی که اینطور فحش میده در مورد مادر بیگناه خودش چی گفته میشه

    • بدون نام

      واقعا خوی وحشی گری یه مشت آدم بی منطق
      چه باید گفت، ،،،،،

    • elahe keramati

      عای دلم خنک شد یزدانی گلو زد...ینی اگه شیش تا میزدیم اینقد نمیچسبید...

    • بدون نام

      چند نفر دیگه باید تو اصفهان کور بشن تا اقایون به خودشون بیان؟
      این بود امنیتی که بخاطرش قانون ۵۰-۵۰رو زیر پا گذاشتین؟
      واقعا جای تاسف داره!!!

    • بدون نام

      خدایا به همه ما تحمل شکست عطا بفرما.همه بگید آمین

    • بدون نام

      خوب چاقو وِ تیزه میبره

    • عمار

      یک تیم وحشی مثل سپاهان دست مربی و ریس مافیا
      چیزی جز توحش انتظار دارید

    • بدون نام

      وحشی های اصفهانی

    • بدون نام

      کلا دعوا و درگیری تو فوتبال خوب و قشنگ نیست ولی مشکل باید ریشه یابی بشه شما پرسپولیسیا کلا به یه چشم قضیه رو می بینید تو تهران درگیری شروع شد خبرناهارها جرات نداشتن پخش کنن و حتی انداختن گردن سپاهانیا سروش رفیعی از رو نیمکت میاد فحش میده کیروش اخراج میشع دنیا گرده روزای خوشتون هم تموم میشع

    • بدون نام

      من پرسپولیسی ام و قبول دارم تیم ما حکومتیه

    • بدون نام

      لنگ کثیف یادتون رفته پنج سال پیش برای سقوط نکردن تقلا میکردین چی شد با روحانی و سلطانی فر جون گرفتین

    • بدون نام

      تراکتور جام نمیاره چون نمیزارن آذربایجان اول بشه ولی باید لال بشی
      هر وقت لنگ جام اسیایی گرفت بیاد زر بزنه

    • بدون نام

      کیسه تنان خودشون رو آماده کرده بودند که از دکل زردک پوشان شله زرد بالا برن اما اما حالا باید زیر اون دوتای شله قایم شن. آخ که چقدر بدبختند این بدبختا.

    • بدون نام

      حذفت میکنم برترین عزیز چند روزه میخوام این کار و بکنم ولی امروز دیگه واجب شد خاک تو سر مملکتی که وزیرش سلطانی فر و تیم حکومتیش پرپولیسه واقعا فکر کردین هنر کردین از داور کمک داور و پشت داور و ناظر و ریس لیگ و زمین و زمان پشتتون گرفتن که مثلا قهرمان شین این قهرمانیها کثیف ترین قهرمانیهای دنیای فوتباله

    • سیزده

      جواب میزبانی پرسپولیسی ها تو تهران رو دادن
      تو تهران اینهمه زدید خوب بود حالا که جبران شد بده؟

    • احسان

      افسوس بر ما و بر اینهمه هزینه . سازمان لیگ باید سپاهان رو از بازی در خانه جلوگیری کنه و در شرایط بد اب و هوایی مثل بندرعباس بزاره تا بازیکنا و کادر فنی یادشون باشه که همگی مسعول باخت اخلاق تیمشون هستن . تیمی که اخلاق ببازه تیم نیست

    • بدون نام

      فقط سپاهانیها سنگ پرت می کردن لنگیها هم نظارگر بودن ....!!!!!!!!!!!!

    • علی کیانی

      سم شجاع هم میگفتی بد نبود لنگی

    • میلاد

      اینا همه تاثیرات نبود برنامه ۹۰.عادل رو زدن کنار که راحت به گند
      کاریاشون ادامه بدن

    • بدون نام

      ببینم تاج با این همه وحشی بازی تیم شهرش چیکار میکنه

    • دکتر سجی پرسپولیسی

      سپاهان وحشی شده

    • بدون نام

      سپاهان اشق ما

    • یاسین

      مرگبر پرسپلیس

    • بدون نام

      نه اینکه پرسپولیس عالی میزبانی کرد

    • بدون نام

      حیف پول بی زبون که به جای تولید واشتغال وتحصیل اقشار ضعیف صرف یک مشت فوتبالیست ومربی بی خاصیت بشه که نه تنها نفعی برای جامعه ندارند بلکه باعث به وجود اومدن همچین شرایطی شده،درضمن با این وحشی گری ها باید قاطعانه برخوردبشه ،حالا هی ما ایرانی ها بریم به تمدن چند هزاز ساله مون افتخار کنیم ،ما یک زمانی خوب بودیم

    • ماکان

      پرسپولیس شانس آورد

    • یوسف مزارزهی

      اخه لنگی حقته میگن چوب خدا صدا نداره

    • S.M.HOSSEIN

      واقعا طزفداران سپاهان بیشعوری خودشون را ثابت کردند با اینکه من استقلالی هستم ولی حق با پرسپولیس بود

    • مهدیس

      بالاخره که چی ؟ ما استقلالی ها که از شما بهتریم. هر وقت رفتیم فینال آسیا بیان دنبال فرهاد راه گم نکنین :-) :-) :-) :-)

    • ....

      جواب اول درمورد اون عکسها=اول چندسال پیش یه سرباز احمدی تو بازی دوتیم تو اصفهان کور شد به شب نکشید 5 امتیاز از سپاهان کم کردن چون میزبان بود وجریمه های دیگه بماند...دوم توبازی دوتیم در تهران همین امسال یک نفر فوت کرد وچیزی مزدیک به 300 نفر زخمی شدن ،چه اتفاقی افتاد !!!؟؟؟قاعدتا تیم میزبان باید جریمه میشد که نشد چون تیم حکومتی تون نباید امتیاز ازدست میداد وبازیکنهاهم نباید محروم میشدن...سوم اینکه بازی آخر با سپاهان اولا سپاهان میزبان بود و90 درصد تماشاچی مال خودش ،ثانیابر فرض محال که هوادار نداره واسه چی باید فدراسیون وسازمان لیگ یه هجمه رسانه ای واسه سپاهان درست کنن که باید 50/50باشه؟ ثالثا سپاهان میخواد قمت هوادار های خودش رو خالی نگه داره واسه چی اصفهان رومجبورکردیدکه درآخر30 درصد ظرفیت روبه شما بدهند...پس وقتی توتهران از طبقه بالا وجایگاههای بغل هوادارهای سپاهان رو همه جوره میزدید بایدمنتظر همچین روزهای می بودید.

      واما در مورداون علیل زاده...خودتون هم داری میگید با سیاوش وکیروش حاشیه داشت...اگه بازیهای علیل زاده رو تولیگ دیده باشید هر داوری اومد نظر دادحداقل کارت زرد رو باید میگرفت وچند بازی هم به خاطر رفتن سمت داور وبازیکنها باید اخراج میشد که این از نشانه های حکومتی بودنه


      داری میگی کیروش درنقش بزن بهادر....خوب یه ذره فکر کن واسه چی اونقدر عصبانی شده بود ...چون اولا کارت زردی رو که توجریان بازی بهش دادن سهم بازیکن های تیم حکومتی بود با اوتعدا خطاهایی که مرتکب شده بودن...و دوم اینکه اون حاشیه ها که منجر به اخراج شد رو دست وپا شکسته ننویس قلم حرمت داره داری باهاش نون میبری واسه زن وبچت...اگه بری نگاه کنی میبینی که قبل اون حاشیه کیروش میره سمت علیل زاده که تو اون کش وقوس علیل زاده خودش رو جوری بزمین زد که انگار با تکل دو پا و از روبرو نصف شده بعدش اون رفیعی از رونیمکت خودش روقاطی ماجرا کرد و یه کلمه ای رو به کار برد که خودتون هم میدونید(فاک) بعد انتظار دارید کیروش بگه ممنون بابت فحش ها..... مابقی ماجراها تون رو هم بزارید در کوزه آبشو بخورید..چون هر عملی رو عکس العملی است

    • رئالی دوآتیشه

      باید VARبیارن لیگ برتر

    • ناصری

      برترین های لنگی! چرا همه ی اتفاقات یک طرفش لنگه؟ شما که کاملا جانبدارانه دارید مطلب میزارید، چرا مصاحبه لنگی ها و کارایی که تهران کردند را نمی پردازید بهش... متاسفم برات... حیف که برنامه تونو دوست دارم وگر نه به نشانه اعتراض حذفت میکردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج