۸۶۹۳۰۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

گزارش مجلس درباره سیل‌ اخیر نهایی شد

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن گزارش پارلمان درباره سیل‌های اخیر خبر داد و گفت: این گزارش در یکی از جلسات علنی مجلس قرائت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات این کمیسیون درباره بررسی علل سیل‌های اخیر در کشور، گفت: پس از وقوع سیل‌های اخیر در برخی شهرهای کشور، بلافاصله و با فوریت کمیته‌ای در کمیسیون اصل نود برای پیگیری موضوع تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از اعضای کمیسیون اصل نود مجلس در اولین روزهای پس از وقوع سیل، به مناطق سیل‌زده اعزام شدند، اظهار داشت: در سفرها و بازدیدهایی که اعضای کمیسیون از مناطق سیل‌زده داشتند، برآورد خسارات صورت گرفت و قرار شد گزارشی از بررسی‌‌ها تهیه به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم شود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اضافه کرد: گزارش نهایی مجلس از میزان دقیق خسارات، علل و عوامل بروز سیل و مقصران احتمالی این حوادث تهیه و تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده است؛ در این گزارش خواستار این شده‌ایم که برخورد جدی با مقصران حادثه صورت گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است گزارش نهایی مجلس درباره علل وقوع سیل در کشور در یکی از جلسات علنی مجلس قرائت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی توماه بهمن وزارت اطلاعات نامه دادکه ذوحانی نامه روبه وزارت نیروبده که یه ابرسیل مبخواهد بیادولی روحانی اخربهمن ماه نامه رودادبه وزارت نیروعاقبتش ای میش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج