۸۶۹۳۸۳
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حلالی: سپاهان مثل تیم شانزدهم جدول بود

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان، گفت: پرسپولیس طی ۱۲۰ دقیقه از دیدار نیمه نهایی جام حذفی حاکم مطلق توپ و میدان بود و سپاهان طوری بازی می‌کرد که انگار تیم شانزدهم جدول لیگ برتر است.

خبرگزاری فارس: اسماعیل حلالی در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان گفت: یکی از پرهیجان‌ترین مسابقات چند سال اخیر فوتبال ایران را دیدیم بازی بسیار زیبایی بود و از دقیقه یک تا ۱۲۰ پرسپولیس حاکم مطلق توپ و میدان بودیم. تنها بازی بود که به لحاظ فنی سپاهان چیزی برای گفتن نداشت. پرسپولیس دو ضربه به تیر دروازه زد و بیش از ۱۰ موقعیت هم درون بازی به دست آورد. سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که به هیچ وجه درست نبود.

وی افزود: بازیکنان سپاهان اگر فیلم بازی را ببینند از نوع رفتارهای خود خجالت می‌کشند. آنها ناراحت شدند که چرا دو بازیکن اخراج شده اما داور می‌توانست ۲-۳ نفر دیگر از این تیم را اخراج کند باید به پرسپولیس دست‌مریزاد گفت که با این فشار و مسائل روانی بابت بلیت فروشی، جایگاه هواداران و زد و خورد تماشاگران به وجود آوردند اینقدر خوب کار کردند و از لحاظ فنی کاملاً بر سپاهان مسلط بودند سپاهان به شکلی بازی می‌کرد که انگار تیم شانزدهم جدول است و تنها به دنبال اوت دستی و ضربات شروع مجدد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تأکید کرد: بازیکنی که آن صحبت‌ها را در تهران انجام داد و باعث تحریک هواداران شد و تیم خودشان گل زد و باعث حذف سپاهان شد. بازیکنی که می‌گوید اگر هواداران به اصفهان بیایند خون‌شان پای خودشان است گل به خودی می‌زند و این کار خدا است. بازیکن چه حقی دارد چنین حرفی بزند. خدا را شکر حق به حق‌دار رسید و فقط افسوس از این داریم که چرا گل‌های بیشتری در این مسابقه به ثمر نرسید. در بازی که پرسپولیس به راحتی می‌توانست برنده شود در نهایت با گل دقیقه ۱۲۰ به فینال صعود کرد و با شایستگی به چیزی که استحقاقش را داشت دست یافت.

وی در پاسخ به این سؤال که قبل از برگزاری این بازی تنش‌های زیادی وجود داشت، خاطرنشان کرد: متأسفانه تنش‌هایی که اتفاق افتاد و از قبل از بازی حواشی بازی زیادی به وجود آورد یک بازیکن نباید به خودش اجازه بدهد که در مورد خون و خون‌ریزی صحبت کند. متأسفانه فقط اسم فوتبال ما حرفه‌ای است و بازیکنان هر چیزی که به ذهن‌شان خطور می‌کند بیان می‌کنند و باعث ایجاد حاشیه می‌شوند. همین بازیکنان اگر هزار تومان از پولشان را نگیرند علیه باشگاه‌شان مصاحبه می‌کنند. بخشی از حواشی بازی به دلیل مصاحبه این بازیکن بود و باعث شد فردی مثل من که عادت ندارم در مورد افراد صحت کنم این حرف‌ها را علیه او مطرح کنم. این بازیکن باید بداند در حدی نیست که بخواهد علیه هواداران و تیم پرسپولیس صحبت کند و در آخر هم کار خدا باعث شد گل برتری پرسپولیس را به خودشان بزند.

وی در مورد عملکرد داور در این مسابقه تصریح کرد: داور در این مسابقه بسیار ضعیف عمل کرد او دو بازیکن سپاهان را به درستی اخراج کرد اما بعد از این اتفاق سوتش به سود سپاهان بازگشت. ما اگر به دنبال فوتبال حرفه‌ای هستیم باید معذوریت‌ها را کنار بگذاریم. در نهایت پرسپولیس نشان داد تیم بزرگی است و توانست در یک بازی مهم به برتری برسد و راهی فینال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی11

      از یه جا دیگه جنس بخر، اینی که میزنی خیلی توهم زاست

    • بدون نام

      جمع کن این مسخره بازیا رو تا کی اینطوری دنبال طرفدار میگردی چرا شما مرفهین بی درد طفرقه افکنی میکنید چرا پول بیت المال رو میلیاردی خرج این تیما میکنید این مردمو به جون هم میدازین چرا نباید یه چمن تو شهرستان ها باشه که جوان ها توش بازی کنند چرا مردم نبتید از فوتبال لذت ببرند چرا مردمو به ذلت رسوندین پول مردمو خرج میکنین ولی مردمو به حساب نمیارین به امید وجود دهها زمین چمن که مردم توش بازی کنن به امید اینکه سالن ورزشی اینقدر گرون نباشه به امید فردای بهتر با شمای اصلاح شده خودمون فردا مونو میسازیم حتی بدون شما

    • پیمان

      بابا اصلا تاکتیک نداشتن دوتا بازیکن تعویض آوردن زمین بعدش هم همون دوتا رو تعویض کردند ، بدبخت نمیدونست چجور باید جلوی پرسپولیس زلزله رو بگیره ، پنالتی هم که امروز صبح از آسمان ایران خارج شد و به پنالتی فرشید اسماعیلی تو ترکیه رسید

    • پیمان

      بابا اصلا تاکتیک نداشتن دوتا بازیکن تعویض آوردن زمین بعدش هم همون دوتا رو تعویض کردند ، بدبخت نمیدونست چجور باید جلوی پرسپولیس زلزله رو بگیره ، پنالتی هم که امروز صبح از آسمان ایران خارج شد و به پنالتی فرشید اسماعیلی تو ترکیه رسید

    • علی مقدسی

      اقای عزیز خیلی رو داری که میگی داوری یه طرفه بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفت بعداز اخراج یه طرفه سوت زد.الان باور میکنیم که شما معنی متن رو عوضی متوجه شدی!!!ولی کلا شماها مگه متن رو نمیخونید. مگه فارسی بلد نیستید؟؟؟مسئله فقط هواداری فوتبال نیست،تقریبا همه جا این رفتار دیده میشه.اسمش واقعش تحریف ه.ولی در دین اسلام یکی از موارد تهمت بحساب میاد.سعی کنید اخلاق رو رعایت کنید.لطفا.

    • علی

      خبر بد برای ،تیم های لیگ برتری ایران، ،،،،،،،،،برانکو جنتلمن واقعی فوتبال قراره تا سال ۱۴۱۰ قرار داد بلند مدت امضا کنه، یعنی به عبارتی میشه سالی دو جام و دو سال سه جام..۱۲ ضربدر ۲ میشود ۲۴ جام و ۴تا هم جام باشگاه های آسیا کلا تا ۱۴۱۰ میشه ۲۸ جام دیگه که به افتخارات باشگاه پرسپولیس اضافه میشه ❤❤

    • ......

      واقعا باید تاسف خورد برای این فوتبال ناپاک. قهرمانی های نا حقی که توی این چند سال دادن به تیم حکومتی‌. لیگ ایران فقط یه تیمه و حقه ۱۵ تیم دیگه خورده میشه. بازی برگشت سپاهان و پیروزی و همچنین بازی جام حذفی رو از نزدیک دیدم و شاهد همه اتفاق ها بودم دیدم چرا و چطوری به ناحق سر سپاهان رو بریدن. بازی برگشت لیگ این همه هوادار سپاهان زخمی شد کی پوشش داد کی در موردش حرف زد؟؟ الان اومدید پوشش میدید طرفداران سپاهان فلان کار رو کردن؟؟ اولا اون کودک طرفدار سپاهانه و از طرف پرسپولیسیا ضربه خورد من خودم به شخصه از نزدیک دیدم. چرا دروغ میگید متاسفم براتون. چرا این همه مصاحبه کردن علیه فدراسیون هیچکس واکنش نشون داد ولی تا یه مسئول سپاهان حق رو بگه محرومش می کنن‌. چرا پرسپولیسیا همیشه دست پیش میگیرن و خودشون رو بی گناه نشون میدن وای بر این فوتبال و فدراسیون رنگی این فوتبال هیچ پیشرفتی نمی کنه تا وقتی شما روزنامه های لجن هستید. اره بیاید هوچی گری کنید تا سپاهان رو مقصر جلوه بدید تا مبادا یهو عزیز دردانه های پایتخت و فدراسیون لطمه بخوره. خدا جای حق نشسته و عدالتش نمایان خواهد شد. یه روز مشخص خواهد شد که کی حق بوده و کی ناحق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی حرف مفت میزنی بسوزی تا قیامت

    • N

      داور ی طرفه نبود ی پنالت خیلی الکی ب اونا داد خودشون گل نکردن

    • بدون نام

      ترکوندی اسی جان!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج