۸۶۹۳۹۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ربیع‌خواه شانس آورد که سکه یک پول نشد!

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در لیست اعلام شده از سوی فدراسیون حق ۸ پرسپولیسی بود که لباس تیم ملی را بر تن کنند.

ایسنا: مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره صعود این تیم به فینال جام حذفی با غلبه یک گله بر سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی را از دو تیم و به خصوص پرسپولیس شاهد بودیم. به جرأت می‌توان گفت بهترین بازی پرسپولیس در ۵ سال اخیر بود. شاگردان برانکو مانند پرسپولیس دهه ۶۰ بازی می‌کردند و حتی می‌توانستند در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنند.

وی ادامه داد: سپاهان با توجه به امتیاز میزبانی ۱۰ دقیقه اول را فشار آورد اما این پرسپولیس بود که خودش را پیدا کرد و مالک توپ و میدان شد. البته جام حذفی همیشه دست‌خوش شگفتی‌ها است و حتی اگر ۱۲۰ دقیقه حمله کنی، امکان دارد یک توپ به تور دروازه‌ات بچسبد و حذف شوی. اتفاقی که با آن پنالتی نزدیک بود برای پرسپولیس بیفتد؛ پنالتی که اصلاً خطا نبود و نزدیک بود ربیع‌خواه به خاطر آن سکه یک پول شود و تمام کاسه‌ها و کوزه‌ها سر او شکسته شود.

بازیکن سابق در ادامه پرسپولیس گفت: البته قلعه‌نویی هم اشتباهاتی داشت. او باید کومان را از ابتدا بازی می‌داد و نباید می‌گذاشت کیانی پنالتی را بزند. کیانی اگر نبود سپاهان ۳ یا ۴ گل دیگر می‌خورد. او بهترین بازیکن زردپوشان بود و نباید می‌گذاشتند او پنالتی را بزند زیرا ۱۱۵ دقیقه دویده بود و خستگی در ساق‌هایش موج می‌زد. پنالتی را معمولاً باید دفاع وسط‌ها یا مهاجمان بزنند که درگیری شدیدی ندارند و از لحاظ ذهنی آماده هستند.

فنونی‌زاده درباره قهرمان دانستن پرسپولیس از حالا در جام حذفی از تصریح کرد: این تفکر اشتباه است. نباید بگذارند داماش، قشقایی شود یا پرسپولیس همانند بارسلونا فینال حذفی را مثل آب خوردن به یک تیم ضعیف‌تر ببازد. داماش نباید دست کم گرفته شود زیرا قصه هر سال جام حذفی همیشه همین بوده است که یک تیم خیلی قوی با یک تیم ضعیف فینالیست شده‌اند. سرخ‌های پایتخت می‌توانند با یک بازی حساب شده در قهرمانی دبل کنند.

وی درباره درخشش پرسپولیس در ۳ بازی اخیر این تیم گفت: در هفته‌های پایانی لیگ تمرکز برانکو تیمش روی نتیجه‌گیری در آسیا بود و کیفیت نزدیک تیم‌ها به هم و فشردگی بازی‌ها خستگی بازیکنان را زیاد کرد و هم باعث شد تا پرسپولیس هم از آسیا حذف شود و هم با مشقت قهرمان لیگ برتر شود. در سه بازی اخیر تیم بدون استرس و با خیال راحت و با تمرکز بالا بازی می‌کرد و توانست بازی‌های خوبی برابر السد و سپاهان به نمایش بگذارد.

ملی‌پوش سابق ایران درباره لیست جدید تیم ملی گفت: این لیست بیشتر فهرست فدراسیون است تا ویلموتس. این مربی اگر ۲ تا بازی بیشتر از پرسپولیس ببیند به جای ۳ بازیکن، ۸ بازیکن را دعوت می‌کند. حق بازیکنانی چون خلیل‌زاده، علیپور و نادری لباس تیم ملی است و به شجاع هم گفتم راحت می‌تواند ۵ سال در قلب دفاع تیم ملی توپ بزند. آن‌ها باید یاد بگیرند مانند نورالله‌ی حقشان را در تیم ملی بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگ خرشانس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج