جاباما
۸۶۹۴۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دعوت مراجع برای حضور در ارهپیمایی روز قدس

شماری از مراجع تقلید و علما در پیام های جداگانه ای از مردم مومن و انقلابی کشور برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت کردند.

ایرنا نوشت: شماری از مراجع تقلید و علما در پیام های جداگانه ای از مردم مومن و انقلابی کشور برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت کردند.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس با شکوه خاصی برگزار شود گفت: بر همه اعم از کوچک و بزرگ، مرد و زن، پیر و جوان لازم است در این راهپیمایی شرکت کنند و با این اقدام آرمان فلسطین و قدس را زنده نگاه دارند.

وی با اشاره به تدبیر حضرت امام در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این ابتکار را ابتکاری تاریخی و عامل زنده بودن یاد و نام قدس و فلسطین دانست.

وی گفت: همین اقدام سبب شده که بعد از گذشت سال‌ها همچنان روز قدس در جامعه اسلامی زنده باشد و راهپیمایی این روز هر سال با شکوه خاصی برگزار شود.

مسلمانان با قدرت و وحدت بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند

آیت الله حسین نوری همدانی نیز با صدور پیامی از مسلمانان جهان خواست با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس عظمت اسلام را به رخ دشمنان بکشند.

وی روز قدس امسال را از سالهای قبل حساس‌تر دانسته و بیان کرده است: مسلمانان جهان باید با قدرت، وحدت و شکوه بیشتری در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی تاکید کرده است: مسلمانان مطمئن باشند که اسرائیل غاصب روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، از این رو باید با قدرت به میدان بیاییم و عظمت و قدرت اسلام را به تمام جهان نشان دهیم.

مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس طرح «معامله قرن» را باطل کنند

آیت‌الله جعفر سبحانی نیز با بیان اینکه قدس شریف قبله نخست مسلمانان است گفت: صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند که با معامله قرن قبله نخست مسلمانان را از آن خود کنند، اما مسلمانان باید در مقابل آن برخیزند و این معامله را باطل کنند.

وی راهپیمایی روز جهانی قدس را ابتکار امام خمینی (ره) دانست و افزود: همه مردم در راهپیمایی این روز شرکت کنند چرا که قدس شریف اسلامی است و باید به همین حالت بماند.

مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی خود از مردم فلسطین را به رخ جهانیان بکشند

در پیام آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی نیز آمده است: شایسته است که امت بزرگ ایران اسلامی همراه و همدل با ملل مسلمان دیگر، با وحدت و همدلی در راهپیمایی روز قدس حاضر شوند و با بیعتی مجدد با رهبر عزیز انقلاب در این برهه از زمان که آمریکای جنایتکار فشار را بر ایران، که پرچم‌دار مقاومت است، زیاد کرده، هم‌صدا و یکدل مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند.

وی گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار خود را به جهانیان نشان داده و پشتیبانی از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را به رخ جهانیان می‌کشانند. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: تلاش رژیم‌های مرتجع عربی در پیوند با اسرائیل جز رسوایی سودی ندارد.

مردم با حضور در راهیپیمایی مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بزنند

حجت الاسلام سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیز در پیامی تاکید کرد: ملت‌های مسلمان، آزادی‌خواهان جهان، ملت ایران، به ویژه مردم انقلابی و ولایت‌مدار قم باید پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس مقتدرانه و با صلابت شرکت کرده و مشت محکمی به دهان رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و مرتجعین خائن منطقه بزنند.

در ادامه این پیام تصریح شده است:: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است نماد وحدت و یکپارچگی ملل مسلمان و آزادی خواهان برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

پیام حاکی است: در موقعیت حساس کنونی که استکبار جهانی به ویژه دولت مستکبر و شیطان بزرگ آمریکا با حمایت همه جانبه از رژیم جعلی صهیونیستی و با انتقال سفارت خود به قدس شریف در پی معامله بزرگ قرن می‌باشد، لازم است ملت‌های مسلمان و آزادی خواهان جهان، ملت شریف ایران، به ویژه مردم انقلابی و ولایت مدار استان قم و حرم اهل بیت علیهم السلام پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

راهپیمایی روز قدس به نماد همبستگی امت اسلامی تبدیل شده است

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز عضو مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: از همان زمان که امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامیدند، راهپیمایی این روز به نماد همبستگی امت اسلامی برای نابودی اسرائیل جعلی تبدیل شد و این نهضت روز به روز در حال گسترش است.

وی بیان کرد: مردم ایران و آزادی خواهان عالم در این روز برای حمایت از مظلومان فلسطین در برابر رژیم سفاک و خونریز صهیونیستی به خیابان‌ها می آیند و انزجار خود را از جنایت‌های اسرائیل جعلی به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: شرکت پرشور مردم مسلمان ایران و سایر مسلمانان عالم با زبان روزه در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نشان دهنده عمق همبستگی امت اسلامی و بصیرت سیاسی آنان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که به لطف الهی نابودی اسرائیل غاصب را در پی دارد.

روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

آیت الله احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و امروزه، کسی نیست که نداند این ملت در خاورمیانه تحت ظلم تاریخی قرار گرفتند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: ما از خاستگاه اسلام باید با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج