جاباما
۸۶۹۴۴۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

مارکا؛ بارسلونا از جذب گریزمان انصراف داد

انتقالی که به نظر می رسید قطعی باشد و گریزمان را با یک سال تاخیر در پیراهن بارسا ببینیم، در نهایت رخ نخواهد داد.

ورزش سه: به نقل از مارکا، عملیات جذب آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو منتفی به نظر می رسد و در حال حاضر جوزپ ماریا بارتومئو، رئس باشگاه بارسلونا هرگونه فعل و انفعال در این مورد را متوقف کرده است. رئیس با علم به اینکه جذب گریزمان از چند جهت همراه ریسک خواهد بود، دیگر قصد جذب او را ندارد؛ در حالی که ستاره فرانسوی چندی پیش رسما اعلام کرد که دیگر برای اتلتیکو بازی نخواهد کرد و اکنون در فهرست فروش باشگاه مادریدی قرار دارد.

مارکا؛ بارسلونا از جذب گریزمان انصراف داد

قیمت بالا

سال گذشته بارسلونا می توانست با 100 میلیون یورو گریزمان را به خدمت بگیرد و همه تواققات نیز نهایی شده بود؛ اما در نهایت گریزمان در مستندی جنجالی خبر از تمدید قرارداد خود با اتلتیکو داد، تا جایی که تمام اعضای باشگاه بارسلونا، هواداران، کادر فنی و بازیکنان را در شوک فرو برد.

یک سال بعد که گریزمان نظرش را تغییر داده؛ بند فسخ او 120 میلیون یورو شده است و بارسا باید 20 میلیون یورو بیشتر از سال قبل هزینه کند؛ در حالی که باشگاه کاتالان با هزینه ای بالا عثمان دمبله و کوتینیو را به خدمت گرفته و این باعث خواهد شد تا ریسک یک انتقال بزرگ دیگر را به جان نخرد مگر اینکه یکی از دو بازیکن یاد شده را با قیمتی مناسب به فروش برساند که البته کار ساده ای نخواهد بود.

به اینها دستمزد 17 میلیون یورویی گریزمان را هم باید اضافه کرد که کار برای انتقالش را دشوارتر می کند.

مارکا؛ بارسلونا از جذب گریزمان انصراف داد

عدم تمایل بزرگان رختکن

اگر سال گذشته لیونل مسی و دیگر ستاره های بارسا در هر مصاحبه ای به تمجید از گریزمان می پرداختند، امسال قضیه متفاوت شده است. نه مسی، نه پیکه و نه هیچ بازیکن دیگر بارسا واکنشی به انتقال احتمالی گریزمان نشان نداده اند و سردی محسوسی نسبت به این موضوع نشان داده اند. مسی حتی حاضر نشد در نشست خبری قبل از فینال کوپا دل ری در مورد گریزمان صحبت کند!

ستاره فرانسوی از این موضوع به شدت عصبانی شده و خودش نیز دیگر شور و شوق سابق برای انتقال به بارسا را ندارد.

مارکا؛ بارسلونا از جذب گریزمان انصراف داد

هواداران

حتی اگر بارتومئو و رختکن بارسا به جذب گریزمان رضایت بدهند، بیشتر هواداران مخالفت خواهند کرد. در بازی برگشت بین بارسا و اتلتیکو در لالیگا، آنها صراحتا موضع خود در مورد گریزمان را نشان دادند. ستاره فرانسوی بارها در نوکمپ هو شد تا متوجه شود که دیگر محبوبیتی روی سکوهای نوکمپ ندارد و کارش برای بازی در بارسا سخت تر از گذشته خواهد بود.

به همه این دلایل، بارسلونا از جذب گریزمان منصرف شده و اولویت را روی جذب مهاجمانی دیگر گذاشته است. از رودریگو موره نو و کریستین استووانی به عنوان گزینه های فعلی بارسا برای تقویت خط حمله نام برده می شود. گزینه هایی که جذابیت گریزمان را ندارند ولی انتقال شان نیز دردسرهای او را نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتر نیمار داره برمیگرده

    • N

      خوب شد . ی فیلمی از گریزمان بیرون اومد ک یکی اسم بارسا برو بهش برد ب ی حالتی ک انگار چندشش شد در اومد حالا هم بره آرزو کنه بیاد بارسا شاید ب آرزوش برسه

    • Amirreza.F.16

      ااااااا رئال که یوویچ و هازارد گرفته بارسا هنر کنه رابیو می گیره

    • B

      امیررضا خدایی خیلی رو اعصابی حال به هم زن ذغالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج