۸۶۹۴۴۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رسمی؛ مظاهری از ذوب آهن خداحافظی کرد

رشید مظاهری با انتشار پستی در اینستاگرام از تیم ذوب آهن خداحافظی کرد.

ورزش سه: رشید مظاهری در فصول اخیر یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال ایران بوده است. او با همین عملکرد خوب توانست به پیراهن تیم ملی نیز برسد و به عنوان گلر دوم یا سوم، در عضویت تیم ملی باشد. در پنجره های نقل و انتقالاتی مختلف رشید بارها مورد توجه تیم های بزرگ ایرانی قرار گرفت و تا آستانه جدایی از ذوب آهن نیز پیش رفت اما هر بار در این تیم ماند تا خیال سبزها را از پست دروازه بانی راحت کند.

اما سرانجام پس از آخرین بازی ذوب آهن در این فصل، رشید مظاهری با انتشار پستی در اینستاگرام از ذوب آهن خداحافظی کرد. در این پست آمده است: من هم لزومی نمی بینم الان از هوادارای ذوب آهن خداحافظی کنم! ممنون همه آنها هستم و دست تک تکشان را می بوسم که سال ها روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر ایستادند و من و تیم رو تشویق کردن. ذوبی ها بدونن من تا عمر دارم قدردان تمام لطف و زحمت های آنها هستم.

وی در ادامه نوشت: ‎من شش سال است که با پیراهن ذوب در سطح اول فوتبال ایران بودم و حالا فکر می کنم اگه قراره هر دومون پیشرفت کنیم باید راهمون رو از هم جدا کنیم. من خوب میدونم اگه به تیم ملی رسیدم، اگه جام جهانی رفتم، اگه توی این سال ها تونستم به افتخاراتی دست پیدا کنم تنها به خاطر ذوب آهن و هوادارانش، مربیان خوب و همبازیان وفادار و البته مدیری کاربلد به نام سعید آذری بود و برای همین تا دنیا دنیاست معرفت و رفاقت و نان و نمکشان یادم می ماند.

حالا با جدایی او از ذوب آهن، گمانه زنی ها درباره تیم آینده این دروازه بان افزایش خواهد یافت. در میان تیم های بزرگ شاید تراکتور تنها تیمی باشد که به گلری در سطح مظاهری احتیاج دارد. پرسپولیس نیز شاید در صورت جدایی بیرانوند به سراغ این گلر ۳۰ ساله برود و در نهایت باید دید دروازه بان ملی پوش ذوب آهن چه سرنوشتی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بمی

      برای پرفسور برانکوارزوی سلامتی و موفقیت دارم

    • بمی

      برای آقای مظاهری سلامتی و موفقیت ارزودارم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج