جاباما
۸۶۹۴۸۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش رم به تلاش دروسی برای اخراج توتی

باشگاه رم به انتشار خبری در یکی از رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر تلاش کاپیتان این تیم برای برکناری یکی از مدیران تیم واکنشی فوری و قاطع نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه رم با انتشار بیانیه‌ای، گزارش نشریه رپوبلیکا درباره تلاش دانیله دروسی و چند تن دیگر از بازیکنان تیم برای برکناری فرانچسکو توتی از پست مدیریتی‌اش را بی‌اساس دانست.

نشریه رپوبلیکا که چاپ رم است، با استناد به یک ایمیل لو رفته از مربی بدنساز سابق باشگاه رم به نام «اِد لیپی» - ایمیلی که در آن از یک آشوب داخلی در باشگاه رم در ماه دسامبر سال گذشته پرده برداشته شده بود - ادعا کرده که یک باند از بازیکنان و در رأس آنها دانیله دروسی تلاش داشته‌اند که مالک باشگاه را متقاعد کنند که چند تن از عوامل اجرایی رم از جمله فرانچسکو توتی را برکنار کند. این نشریه همچنین ارزیابی سرد دروسی از عملکرد هیئت مدیره باشگاه در نشست خبری خداحافظی‌اش با جالوروسی را به همین موضوع ربط داده است.

واکنش رم به تلاش دروسی برای اخراج توتی

نخست جیمز پالوتا، مالک باشگاه به این داستان واکنش نشان داد و آن را اراجیفی توصیف کرد که به زودی درمورد آنها شفاف‌سازی خواهد کرد. اکنون نیز باشگاه رم با انتشار یک بیانیه به ادعای رپوبلیکا پاسخ داده است.

در این بیانیه آمده است: باشگاه رم در خصوص محتوای گزارش و که در شماره امروز نشریه رپوبلیکا آمده اعلام برائت می‌کند. در تضاد با سیاست معمول باشگاه که خودداری از اظهارنظر در پاسخ به شایعات و ادعاهای مطرح شده توسط رسانه‌ها است، به منظور حفاظت از اشخاص نامبرده در گزارش فوق‌الذکر، باشگاه مایل است تأکید کند که در خصوص اظهارنظرهای صورت گرفته از سوی طرفین ثالث به منظور ارائه تصویری گمراه کننده که کاملاً از واقعیت جداست، هیچ گونه نقش و مسئولیتی ندارد.

در گزارش رپوبلیکا آمده است که دروسی، کسی که دوران بازیگری‌اش در رم هفته جاری به پایان رسید، به همراه چند بازیکن دیگر از جمله کاستاس مانولاس، ادین ژکو و الکساندر کولاروف از باشگاه خواهان اخراج اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، سرمربی سابق تیم، مونچی مدیر ورزشی سابق تیم و دستیار او توتی شده‌اند که از میان این سه، دو نفر اول به ترتیب اخراج شده و استعفا کردند. این نوشته نوشته است که این چهار تن از مداخله توتی در امور تیم و حضور او در رختکن ناراضی بوده‌اند و به همین دلیل خواهان اخراج وی بوده‌اند.

درهمین حال نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا در خبری اعلام کرده که دانیله دروسی از ادعای نشریه رپوبلیکا کاملاً شوکه شده است و قصد دارد از این روزنامه شکایت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amirreza.F.16

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چه شایعه ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج