۸۶۹۵۱۶
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

درگیری مسلحانه در اداره پایانه‌های بندر امام خمینی

مقارن ظهر امروز پنجشنبه ۹ خردادماه، در درگیری به وجود آمده در اداره پایانه‌های حمل‌ونقل بندر امام خمینی، دو نفر به‌وسیله اسلحه شکاری زخمی شدند.

ایلنا: مدت‌هاست که تعدادی از کارگران شاغل در شرکت‌های ضدعفونی تانکرهای حامل مواد سوختی بندر امام خمینی، به تصمیم اداره کل پایانه‌های استان خوزستان مبنی بر صدور مجوز جهت ساخت دو سایت ضدعفونی در اداره پایانه‌های بندر امام خمینی اعتراض دارند.

معترضین می‌گویند: شرکت‌هایی که ما را به کار گرفته‌اند، با صرف هزینه‌های هنگفت و سرمایه‌گذاری، تعدادی از جوانان بومی را استخدام نموده‌اند و چنانچه این دو سایت در محل پایانه‌ها احداث شوند، ادامه‌ی کار ما با مشکل روبرو می‌شود و ناچار به تعطیلی و اخراج کارگران خود خواهند شد.

در روند این اعتراضات، ظهر امروز وقتی کارگران شرکت‌های ضدعفونی متوجه اقدام به ساخت این دو سایت می‌شوند، به‌عنوان اعتراض به پایانه‌ها مراجعه کرده و بین آنان و طرف مقابل درگیری رخ می‌دهد که در این درگیری، دو نفر از معترضین به‌وسیله اسلحه‌ی شکاری به‌شدت مصدوم و راهی بیمارستان می‌شوند.

قنبری، بخشدار بندر امام خمینی در این خصوص گفت: در جلسات مختلف، تصمیم مدیریت شهرستان به مدیرکل پایانه‌های استان ابلاغ گردید و از وی خواسته شد تا حصول یک تصمیم قطعی، از ادامه‌ی ساخت این دو سایت جلوگیری به عمل آید.

قنبری افزود: علی‌رغم اینکه تأکید گردیده بود که بدون مجوز فرمانداری، نباید سایت جدیدی ساخته شود، متأسفانه مسئولین پایانه‌ها بدون توجه به تصمیمات مسئولین دولتی و قضایی شهرستان، به ساخت سایت‌های مذکور اصرار ورزیدند که نهایتاً این حادثه‌ی تلخ به وقوع پیوست.

بخشدار بندر امام در خصوص ضاربین گفت: ضاربینِ کارگران معترض توسط دستگاه‌های امنیتی شناسایی شده و تحت تعقیب هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @ AAAAAA @

      بابا خیلی نامردین یک اسلحه هم به مردم بدهید برای دفاع از خود لازم دارند
      فقط بی زحمت برای من کمری باشد تا همیشه همراه من باشد

    • بدون نام

      خر تو خره

    • بدون نام

      علی برکت الله

    • بدون نام

      جلوی پیشرفت و استفاده از تجهیزات نوین نباید گرفته شود ، البته عاملی برای بیکار شدن کارگران نیز قابل قبول نیست .

    • بدون نام

      همیشه کارگرهای بدبخت مورد ظلم وجور یه مشت گردن کلفت قرار میگیرند وگزارشاد نشان از این دارد که کشور هردم بیل اداره میشود کسی از بالا دست خود دستور نمی گیرد وطبق نظر خود عمل میکند خوب آن کار گر بیچاره باید از بی کار شدن خود وعده ای دیگر توسط یک مشت سود جو دفاع کند برای اینکه لقمه نانی سر سفره ببرد برای زن وبچه اش هر کاری ظرفیتی دارد وظیفه مسئولین بالاتر است که اجازه ندهند محل کار به هرج ومرج تبدیل شود کارگر باید امنیت شغلی داشته باشد

      پاسخ ها

      • چه فرقی میکنه آخه

        ما تو خوزستانی زندگی میکنیم که حکم صندوقچه پراز گنج و زر سیمه .اما خوزستان منطقه محروم نام گرفته .چون هرچه پول از پتروشیمی و شرکت نفت و گاز هست رو خرج شهرهای دیگه میکنن .و ما تو همین شهر بندرامام حتی یه بیمارستان نداریم. پتروشیمی و شرکت نفت و گاز و غیره پر شده از کارگران غیر بومی و تمام جوانان شهر بندرامام بیکارند .مشخصه ک با این بی کفایتی مدیران و بی عدالتی و بی انصافی حتما همچین مشکلاتی پیش میاد

    • محمد

      امان کلت نجفی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج