جاباما
۸۶۹۵۵۹
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

حرف‌های مبهم بیرانوند درباره جدایی از پرسپولیس

علیرضا بیرانوند می گوید در صورت جدایی از پرسپولیس، این تیم به هیچ عنوان ضرر نخواهد کرد.

ورشز سه: علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس پنج شنبه شب در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و صحبت های مختلفی را درباره موضوعات گوناگون مطرح کرد. او که سومین سال حضورش در پرسپولیس را به پایان رسانده در خصوص احتمال جدایی اش نیز اظهارات جالب و مبهمی داشت.

نذر 20 میلیونی ربیع خواه برای پنالتی

دروازه بان پرسپولیس در خصوص پنالتی تیم سپاهان نیز افزود: واقعا اتفاق خیلی بدی افتاد. من خودم در درون دروازه بودم و می گفتم اگر بازی به پنالتی برود سپاهان باتوجه به ۹ نفره بودن روحیه و تمرکز بهتری خواهد داشت. واقعا من ترسیده بودم و یک هو دقیقه ۱۱۳ پنالتی شد و وقتی من بلند شدم داور را دیدم که دست را برد روی نقطه پنالتی و برگشتم فهمیدم داور خط پنالتی گرفته. اما محسن ربیع خواه آمد گفت کشیدم.

بیرانوند ادامه داد: ربیع خواه یک نذر خیلی بزرگ هم کرد. گفتم واقعا می خوای این را بدهی؟ گفت ۲۰ میلیون نذر کردم به خیریه بدهم و حالا باید بدهد! دو سال قبل خیلی رویش فشار بود اما الان همه دوستش دارند.

گلر شماره یک پرسپولیس راجع به صحبتش با کیانی هم گفت: من نگاهش کردم می دانستم استرس دارد و اوضاعش خوب نیست. به داور نشان می دهد که بیرانوند جلو می آید. به من گفت جلو نیا گفتم که من یک گام عقب هستم. داور آمد پیش من گفتم من اصلا نگاه نمی کنم به کیانی او ترسیده! من یک گام عقب تر از خط هستم و اصلا جلو نمی توانم بیایم. اما واقعا روی آن صحنه خدا دوستمان داشت

عذر خواهی از نیروی انتظامی

وی در خصوص محرومیتش و درگیری با نیروی انتظامی هم اظهار داشت: من شرایطی که پیش آمد جا دارد از نیروی انتظامی عذر خواهی کنم و از مردم ایران. مردم همچین انتظاری از من نداشتند و بازی ای بود که حکم قهرمانی داشت برای ما. آن صحنه وقتی از اتوبوس پیاده شدم عصبی و احساساتی شدم و از کل ملت ایران عذر خواهی می کنم مخصوصا از نیروی انتظامی

داستان درگیری کی روش و سروش

بیرانوند درباره درگیری سروش رفیعی و کی روش استنلی گفت: بله وقت اضافه اول بود که شجاع می خواست توپ را دفع کند که خیلی بد شجاع را زد، داور آن صحنه سوت پایان را زد. فکر می کنم آن لحظه سروش بود رفت گفت آرام تر نمیدانم سروش چطور خودش را نگه داشت؟! سروش هم ماشالا قدش کوتاه است اما توپر و قوی است. من می گفتم هرکس جای سروش بود سه متر خودش را پرت می کرد که جو بدهد اما سروش این کار را نکرد.

وی افزود: کی روش بازیکنی است که به خاطر قد و قامت بلندی که دارد دوست دارد یک سر و گردن از همه بالاتر باشد و همه سر ها را بزند وروی دست هایش کار می کند. دیدید بازی با سپاهان بیشتر خطاها را روی سیدجلال و شجاع انجام می داد، در تهران هم یک صحنه روی شروع مجدد می آمد و اذیت می کرد و توپ را می زد و محبت هم می کرد که البته صحنه اصلی را نشان نمی دهید (باخنده).

بند جدایی در صورت پیشنهاد خارجی

بیرانوند در خصوص احتمال جدایی اش از پرسپولیس گفت: من بازیکنی هستم که از وقتی وارد ورزش شدم دنبال پیشرفت بودم، از وقتی برای نفت بازی کردم سال به سال دنبال پیشرفت بودم و الان هم دو سال با پرسپولیس قرارداد دارم، این پیشرفت می تواند در پرسپولیس یا تیم های اروپایی باشد. از وقتی آمدم پرسپولیس سال به سال بهتر می شوم. پرسپولیس هم تیم خیلی بزرگی است و اگر قرار است بیرانوند جایی برود باید به تیمی برود که شخصیت و بزرگی پرسپولیس را داشته باشد. الان تمام تمرکزم را روی فینال گذاشتم و اتفاقی است که اگر قهرمان شویم اتفاق بزرگی برای پرسپولیس است و امیدوارم اتفاق بزرگی بیفتد.

بیرانوند ادامه داد: من قرارداد دارم اما بندی وجود دارد که بتوانم با پیشنهاد خارجی جدا شوم و یک طرفه فسخ کنم و جدا شوم. بعد از جام جهانی خیلی مدیر برنامه ها دوست دارند که جدا شوند. خیلی ها با من و آقای سلیمانی در تماس هستند و همه دنبال اجازه ۲۰ روزه و یک ماهه هستند که بروند از طرف من با باشگاه صحبت کنند. تمام کارهایم را داده ام به آقای سلیمانی.

او در پایان هم عنوان کرد: الان چیزی نمی توانم بگویم و بازی فینال است. اما اگر قرار باشد بروم اتفاق خوب برای خودم و باشگاه خواهد بود. به تیم ذوب آهن و آقای منصوریان هم تبریک می گویم که تیم اول صعود کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      این هنوز حرف زدنشو بلد نیست خدایی

    • بدون نام

      همه برن هم غمی نیست

      فقط برانکو بمونه

    • بدون نام

      دست خدا به همرات. پیام نیازمند جایگزین خیلی خوبیه برات.

    • پسر ایران

      با اینکه استقلالیم ولی احترام خاصی براش قائلم از کجا رسید به کجا
      موفق باشی علی جان

    • بدون نام

      خودش میگه کشیدم..یعنی پنالتی...اونوقت همه کارشناسان میگن پنالتی نبود...درود به شرفت که آبروی داور حفظ کردی

    • با افتخاراستقلالی ام

      بروگم شو بی غیرت پرسپولسی واقعا حیف ک لری وگرنه غیرت داشتی بری بر نگردی وقتی پرسپولیسی منفوری هستی ننگت باد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه زره شعور داشته باشین

    • باهوش

      عذر خواهی وظیفه اش ولی باید ادم شه

    • عشق فقط شجاع و بیرو

      کاربر دونالد ترامپ دهنتو ببند حرف نزنی نمیگن لالی بیرانوند و شجاع عشقن عشق حتما تو طرفدار تراختور شله زرد هستی

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        ابله من طرفدار پرسپولیسم میگم هنوز بلد نیست از چه ادبیاتی برای مصاحبه استفاده کنه با یه رسانه حرف زدن به صورت کوچه بازاری اشتباهه بیشتر ادم رو احمق جلوه میده تا قهرمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج