۸۶۹۵۶۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

به بهانه خروج هازارد از چلسی؛ ۷سال درخشش

به نظر می‌رسد جدایی ادن هازارد از چلسی قطعی است.

وبسایت نود: به نقل از FlowSports، لحظاتی بعد از پایان فینال لیگ اروپا میان چلسی و آرسنال که با برتری ۴-۱ آبی ها همراه بود، ادن هازارد از تمایل خود برای ترک چلسی سخن گفت تا آبی ها خود را برای وداع با یکی از برترین های تاریخ خود آماده کنند.

ستاره ملی پوش بلژیکی در سال ۲۰۱۲ از لیل به چلسی پیوست و خیلی زود با فضای لیگ برتر وفق پیدا کرد تا به یکی از برترین های جزیره تبدیل شود. او با کارهایی که در این ۷ سال برای چلسی انجام داده، به یکی از بزرگان باشگاه تبدیل شده و بعد از خروج او، می‌توان انتظار داشت نام او در کنار دیدیه دروگبا، فرانک لمپارد و جان تری در یک رده قرار گیرد.

به بهانه خروج هازارد از چلسی؛ ۷سال درخشش

به نظر می‌رسد رئال مادرید مقصد بعدی هازارد باشد و چلسی نیز امیدوار است این انتقال با مبلغ 100 میلیون پوند نهایی شود. اگر رئال در تکمیل این انتقال موفق شود، یک استعداد حقیقی را به خدمت گرفته است، حداقل آمار و ارقام اوپتا که این گونه نشان می‌دهند:

۳۵۲: هازارد در طول 7 سال حضور در چلسی، 352 بار برای آبی ها در تمامی رقابت ها به میدان رفت.

۱۹۱: هازارد برای چلسی 110 گل به ثمر رساند و 81 پاس گل دیگر برای هم تیمی هایش فراهم کرد تا مجموعا روی 191 گل تاثیر مستقیم داشته باشد. این عدد 94 گل بیشتر از آمار دومین بازیکن تاثیرگذار چلسی در این سال ها، ویلیان، بوده است.

۲: با به ثمر رساندن 2 گل در فینال باکو، هازارد به بهترین شکل ممکن با چلسی وداع کرد. بعد از مارک هیوز که در فینال جام برندگان جام اروپای 1991 در دیدار منچستریونایتد برابر بارسلونا 2 گل به ثمر رساند، هازارد نخستین بازیکنی است که در یک فینال اروپایی برای یک تیم انگلیسی دو گل می‌زند.

۲۱: ادن هازارد در فصل 19-2018 برای چلسی 21 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند تا آخرین فصل، بهترین فصل او از نظر تعداد گل های زده باشد.

۱۹: بهترین فصل هازارد از نظر تعداد پاس گل، فصل 13-2012 بود که او موفق به ساختن 19 گل برای هم‌تیمی هایش شد. او در این فصل به آمار 17 پاس گل رسید و 15 پاس گل او در لیگ برتر، هازارد را به بهترین گل‌ساز 5 لیگ معتبر اروپایی تبدیل کرد.

۸۵: با به ثمر رساندن 85 گل، هازارد بعد از دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد سومین گلزن برتر تاریخ چلسی در رقابت های لیگ برتر محسوب می‌شود.

۵۰: همچنین هازارد در کنار دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد تنها بازیکنان چلسی هستند که آمار گل و پاس گل هایشان در لیگ برتر، هر دو از عدد 50 عبور کرده است.

۵۹۵: از زمان انتقال به لیگ برتر، هازارد با خلق 595 موقعیت گلزنی برترین بازیکن مسابقات از این منظر بوده است. نفر بعدی داوید سیلوای منچسترسیتی است که در مدت زمان مشابه، 566 موقعیت گلزنی برای هم تیمی هایش ساخته است.

۵۴: ادن هازارد در رقابت های لیگ برتر 54 پاس گل داد. در مدت زمان مشابه تنها داوید سیلوا (61) و کریستین اریکسن (60) بیشتر از او پاس گل دادند.

۱۴۴۱: از آغاز فصل 13-2012 لیگ برتر انگلیس، هازارد با 1441 اقدام به دریبل و 909 دریبل موفق، بیش از هر بازیکن دیگری دریبل زد و در دریبل زنی، موفق تر از هر بازیکن دیگری عمل کرد.

۱۰۲: در این فصل، هازارد به طور میانگین در هر 102 دقیقه یک گل یا پاس گل به نام خود ثبت کرد تا موثرترین فصل خود در چلسی را رقم زده باشد. بهترین رکورد او در فصل گذشته رقم خورده بود که به طور میانگین در هر 128.6 دقیقه یک گل یا پاس گل داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ههه مسی هم گلاش بیشتره هم پاس گل هاش
      مثلا اگه بیاد زغال میخواد جلوی کینگ مسی بایسته

    • بدون نام

      زیاد بزرگش کردین

    • بدون نام

      کريستيانو و مسی بسیار فوق العاده تر از هازارد مسی هستند،مادرید ها فکر می کنند با خرید هازارد ،جای کريس رو ميتونن پر کنند ،سخت در اشتباه هستند،بازهم مثل همیشه ،اونا شکست های خفت باری در مقابل مسی و بارسلونا خواهند خورد

    • MGZ

      اگه بره رئال مجبورم رئالی شم!!! حیف شد چلسی از دست دادش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج