۸۶۹۵۸۸
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

عکس نقشه‌ای که ترامپ برای نتانیاهو فرستاد

بنیامین نتانیاهو،نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که رئیس جمهوری آمریکا برای او نقشه‌ای رسمی از سوی دولت این کشور ارسال کرده که در آن جولان بخشی از اسرائیل است.

خبرآنلاین: بنیامین نتانیاهو،نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که رئیس جمهوری آمریکا برای او نقشه‌ای رسمی از سوی دولت این کشور ارسال کرده که در آن جولان بخشی از اسرائیل است.

،در این نقشه دستخط و امضای ترامپ دیده می‌شود. ترامپ در این نقشه رسمی وزارت امور خارجه آمریکا به ارتفاعات جولان اشاره کرده و در کنار آن با فلش کلمه Nice یا همان زیبا را نوشته است. جرد کوشنر،مشاور ارشد دونالد ترامپ و داماد او در جریان دیدار اخیرش از سرزمین‌های اشغالی این نقشه را به نتانیاهو تخویل داده است. فاکس نیوز گزارش داده،نتانیاهو با خوشحالی از دریافت این نقشه آن را در نشستی خبری به حاضران نشان داده است. مقام‌های آمریکا پیش از این اعلام کرده بودند قصد دارند که پس از پایان ماه رمضان طرح جدیدی برای مناقشه فلسطین را رونمایی کنند که به معامله قرن مشهور شده است.

جزئیاتی از این طرح به صورت رسمی منتشر نشده اما گفته می‌شود که الحاق بلندی‌های جولان به اسرائیل که سالهاست در اشغال این رژیم است یکی از بندهای اصلی این طرح به حساب می‌آید. منابع آگاه می‌گویند این طرح علاوه بر این ناظر بر این مسئله است که قدس شریف مرکزیت رژیم اشغالگر قدس را داشته باشد، حق بازگشت آوارگان فلسطینی برای همیشه منتفی شود و دولتی بدون نیروی مسلح و سیاست خارجی ایجاد شود و بخشی از صحرای سینا به عنوان تبعیدگاه فلسطینیان شناخته شود.

عکس نقشه‌ای که ترامپ برای نتانیاهو فرستاد
ارتفاعات جولان، فلاتی صخره‌ای در جنوب غربی سوریه است که بین مرزهای سوریه، لبنان، اردن و اسرائیل قرار گرفته است. اسرائیل در جنگ ۶ روزه ژوئن ۱۹۶۷، جولان را به اشغال خود درآورد. سوریه در سال ۱۹۷۳، برای بازپس‌گیری آن تلاش کرد اما موفق نشد و سرانجام اسرائیل در سال ۱۹۸۱، ارتفاعات جولان را به عنوان بخشی از خاکش اعلام کرد؛ اقدامی که هیچگاه مورد تایید سازمان ملل متحد قرار نگرفت.

رژیم صهیونیستی علاوه بر نصب دستگاه‌های هشدار دهنده دهها شهرک صهیونیست نشین را در این ارتفاعات ساخته است تا اشغالگری خود را تقویت کند. وضعیت توپوگرافی بلندی‌های جولان به شکلی است که تسلط بر جولان برای اسرائیل اهمیتی راهبردی دارد. از بعد امنیتی، تسلط بر جولان این امکان را به اسرائیل می‌دهد که هر نوع تحرک نظامی سوریه را تحت نظر داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نقشه پشت سرش رو دیوار

    • دونالد ترامپ

      احسنت بر ترامپ

    • علی

      مطمئنا وجود یک کشور پیشرفته در منطقه بهتر از چند کشور عقب مانده با ملتهای خونریز میباشد

    • بدون نام

      دنیای بی حساب و کتاب ، با زورگویی و قلدری دیوانگان اداره میشه ، دقیقا دوران قرون وسطی هم اینجوری نبوده که یک آدمی از اون طرف دنیا خاک یک کشور دیگه رو به کشور دیگه ای ملحق بکنه ، لجن های صحیونیست با این کارها و اشغالگریها کشور برای خودشون درست کردند

    • بدون نام

      بنده خدا دلش به این عکس و نقشه ها خوشه می بینید که نقشه بزرک ایران هم پشته سرشه

    • بدون نام

      زیبا فقط اون نقشه ایرانه که در اتاق میدرخشد

    • عمران

      یا حضرت ترامپ

    • عماد

      جانم نقشه کشورم❤️
      ایران ما بززززززززرگه، موجود وحشی ما بیخ گوشتیم شنا کردن یاد بگیر...

      میترسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج