۸۶۹۷۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیرلو: رونالدو می‌تواند به منچستر برگردد

کریستیانو رونالدو همواره از علاقه اش برای بازی تا ۴۱ سالگی سخن گفته است. او که اکنون ۳۴ ساله است، تا ۳۷ سالگی با یوونتوس قرارداد دارد.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو همواره از علاقه اش برای بازی تا ۴۱ سالگی سخن گفته است. او که اکنون ۳۴ ساله است، تا ۳۷ سالگی با یوونتوس قرارداد دارد.

آندره‌آ پیرلو که اخیراً در یک بازی خیریه در کنار کریستیانو رونالدو در ورزشگاه اختصاصی باشگاه یوونتوس به میدان رفت، می‌گوید فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش در سری آ می‌تواند به راحتی در لیگ MLS آمریکا یا هر لیگ دیگری بازی کند.

پیرلو: رونالدو می‌تواند به منچستر برگردد

پیرلو که بین سال‌های 2015 تا 2017 در تیم نیویورک سیتی آمریکا بازی می‌کرد، در گفت‌وگو با نشریه «دیلی‌میل» انگلیس در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت رونالدو به یونایتد گفت:« نمی‌دانم! رونالدو دو یا سه سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و پس از آن می‌تواند برای ادامه بازی‌اش به یونایتد، لیگ آمریکا یا هر کشور دیگری برود. به شخصه از بازی در آمریکا خیلی راضی بودم و تجربه مهمی برای من و خانواده‌ام بود.»

پیرلو ادامه داد:« از پیوستن کریس به یوونتوس سورپرایز شدم چون به خدمت گرفتن او خیلی دشوار است، اما جذب رونالدو توسط یوونتوس برای سری آ هم مهم بود.

رونالدو باعث بهبود سطح کیفی سری آ شد، در واقع او باعث شد سطح تیم‌های دیگر نیز بالا برود. حضور او در یوونتوس برای ایتالیا مهم بود. امیدواریم ستاره‌های نامدار دیگر هم مسیر رونالدو را در پیش بگیرند و به سری آ بیایند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج