۸۶۹۷۸۹
۲۳ نظر
۵۰۰۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
پ

محرمی: قلعه‌نویی از کدام مهندسی حرف می‌زند؟!

مجتبی محرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس از هر نظر تیم برتر میدان بود و قلعه‌نویی چون تیمش باخته است این حرف‌ها را می‌زند.

خبرگزاری تسنیم: مجتبی محرمی، پیشکسوت پرسپولیس در مورد پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل سپاهان در یک بازی پرحاشیه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: این برد از نظر من از قهرمانی هم شیرین‌تر بود و پرسپولیس بار دیگر نشان داد که از هر نظر شایسته قهرمانی‌های پی‌درپی در چند سال اخیر بوده است. اگر تیم پرسپولیس خوش‌شانس بود در این بازی با تعداد گل بیشتری بازی را می‌برد و فراموش نکنیم پیام نیازمند ستاره میدان بود و نشان داد در سال‌های آتی می‌تواند یکی از بهترین دروازه‌بان‌های کشورمان باشد.

قلعه‌نویی خوش را گول نزند

وی در واکنش به اظهارات امیر قلعه‌نویی که مدعی شده قهرمانی‌های پرسپولیس مهندسی شده است، یادآور شد: نمی‌‌دانم امیر چرا این اظهارنظر را کرده است! او نباید خودش را گول بزند. پرسپولیس در این بازی از هر نظر تیم برتر میدان بود و تمام تصمیمات داور هم درست بود. گل سپاهان به درستی آفساید اعلام شد و هر دو بازیکن سپاهان هم به درستی اخراج شدند. فقط نمی‌دانم آن پنالتی چطور برای سپاهان گرفته شد و اگر گل می‌شد باز هم امیر که احترام زیادی برایش قائلم از این صحبت‌ها می‌کرد یا نه. البته طبیعی است که امیر از باخت تیمش ناراحت باشد و آن حرف‌ها را بزند تا کمی آرام شود. به‌هرحال آنها خیلی تلاش کردند تا قهرمان جام حذفی شوند، اما باز هم متوجه شدند پرسپولیس تیم خیلی بهتری است.

پرسپولیس 4 سال بی‌رقیب بوده است

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه پرسپولیس در چهار سال اخیر بهترین تیم ایران بوده است، عنوان کرد: نمی‌توان بهترین بودن پرسپولیس را با مطرح کردن یکسری صحبت‌ها منکر شد. شما ببینید غیر از آن فصلی که به خاطر تفاضل گل نتوانستیم قهرمان شویم، بعد از آن تیمی نتوانست با پرسپولیس رقابت کند و این تیم دو فصل پی‌درپی چند هفته مانده به پایان لیگ، قهرمان شد.

این فصل هم اگر پرسپولیس یکی از چهار بازی آخرش را می‌برد قهرمانی‌اش مسجل می‌شد، اما بدشانسی آورد و امتیازات زیادی را از دست داد، با این حال رقبا نتوانستند به صدر برسند. امیر هم می‌توانست تیمش را قهرمان می‌کرد. وقتی آنها در زمین خود به استقلال باختند دیگر نباید قهرمانی پرسپولیس را مهندسی شده بدانند. مگر می‌شود در سه سال با اقتدار قهرمان شد و بعد خیلی راحت بگویند مهندسی شده بود؟! این صحبت‌ها بعد از باخت مطرح شده است و خیلی نباید آن را جدی گرفت.

استانکو بهترین بود اما برانکو هم عالی است

محرمی در پایان ضمن تمجید از برانکو، خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس این روز‌ها خیلی از برانکو تمجید می‌کنند و او را بهترین مربی خارجی پرسپولیس می‌دانند، اما من ضمن تشکر از برانکو به خاطر موفقیت‌هایش اخیرش لازم می‌دانم یادی کنم از استانکو پابلوکوویچ.

واقعاً روحش شاد. او در دو فصل متوالی پرسپولیس را قهرمانی لیگ کرد و مربی بود که باعث پیشرفت خیلی از بازیکنان از جمله خود من شد. او نه مربی دروازه‌بان‌ها کنارش بود و نه مربی بدنساز، بلکه همه تمرینات را خودش می‌داد و در کارش استاد بود. البته ناصر محمدخانی هم کمکش می‌کرد. می‌خواهم بگویم از نظر من استانکو بهترین مربی خارجی پرسپولیس بوده است، البته برانکو هم واقعاً کارش عالی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهندسی خدای پرسپولیسیها
      یدالله فوق ایدیهم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون خودشوندبا مهندسی موفق بودن جام کسب کنن فکر میکنن پرسپولیس هم چنین هست مافیا همه را کیسه کش پندارد

    • بدون نام

      داداش چیزی هم زدی قبل از حرف هات یا نه

      پاسخ ها

      • راما

        چیزی زده یا نه حرفاش کاملا منطقی هستش میدونی فرق ادم اصل و نصب با تو چیه ؟

    • بدون نام

      مجتبی با تعصب

    • بدون نام

      ازدیدگاه مواد مخدر.تو نظر نده برو حالتوبکن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه مواد زده.فرداش نیومده تو دربی بازی کنه و گل بزنه.دیدی که ابروتون چطور رفت.که اون دوتا بازی که بردین یا با مواد بوده یا دوپینگ یا داوری

    • بدون نام

      از مهندسی داوری . این که مثل روز روشن است .

    • بدون نام

      از مهندسی کشاورزی !!!!!
      خوب معاومه از مهندسی داوری .

    • بدون نام

      یکی ازاین محرمی بپرسدتوچی کاره هستی,قلعه نوعی یکی ازمربیان بزرگ داخلی است وخیلی هم افتخارات کسب کرده, ,برودنبال تفریح خودت اقای محرمی,,,

    • باهوش

      خفه شو عمله تو در اندازه قلعه نوعی هستی مگه؟؟

    • بدون نام

      شما بفرمائید حشیشت بکش چکار با قلعه نوعی داری سابقه تو مشخص انگل

    • بدون نام

      شما بفرما موادتو بزن نوچه علی دمبه!!!

      پاسخ ها

      • همت

        سریع برو باشگاه سهمیه موادت را بگیر و خوش باش برو بابا وزیر کند حمایت خود احمقت هم میدونی

    • ss

      شما که گذشته تاریکی داری صلاحیت کارشناسی ندارید

    • کامران

      مربوط به نئشه جات وساقی هانیست!؟
      محرمی جان حساس نشو !؟

    • بدون نام

      شما برو تریاکتو بکش تو اصلا میدونی مهندسی یعنی چی؟

    • بیتا

      مهندسی اون مشتی بود زدی تو دماغش

    • بدون نام

      سوزش بخش تحتانی استفراغیهاادامه داره....خخخخخخ...بشین تو آب یخ..می فهمی آب یخ...

    • بدون نام

      اقای محرمی منظورهمان مهندسی است که دریک روزسه اشتباه داوی به نفع پرسپولیس گرفته شد؟؟؟!!!درخوزستان گل صددرصد درست استقلال مردودشد.درمشهدیک پنارتی مشکوک واشتباه به ضررسپاهان گرفته شد.ودرتهران گل افساید پرسپولیس ..بازهم میپرسی کدام مهندسی؟؟؟؟!!!

      پاسخ ها

      • hm@

        حرف حساب.

    • بیطرف

      آن دو عزیزی که مصدوم و نابینا شدند باید از سیاوش یزدانی شکایت کنند چون اون با تحریک هواداران و خط دادن به اونها باعث این حوادث بوده است. مطمئن باشید با گرفتن یک وکیل هم حقتون را می گیرید هم باعث تنبیه تمام مقصران حادثه میشوید. از نظر حقوقی شخص تحریک کننده مباشر جرم است.

    • بدون نام

      اقای محرمی مهندسی شده ینی این ...بازی رفت سپاهان پنالتی اشتباه دقیقه ۹۰ فغانی بازی برگشت پدیده و سپاهان پنالتی اشتباه برای لنگ ...بازی تراکتور لنگ گل سالم تراکتور افساید اعلام شد ...فیلم بازیهای تیم های مدعی رو در مقابل لنگ چک کن می فهمی مهندسی شده ینی چی ...جام حذفی بازی با سپید رود .یا سپاهان تا دیقه ۲۰ سپاهانیا ۳ تا کارت زرد گرفتن...بازم بخوای تا شب بنویسم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج