۸۶۹۸۰۴
۲۸ نظر
۵۰۰۱
۲۸ نظر
۵۰۰۱
پ

مشکل جدی سازمان لیگ در صورت دبلِ پرسپولیس

در صورت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، این تیم با هر کدام از دو تیم داماش و سپاهان دیدار سوپرجام را برگزار کند، سازمان لیگ را با تهدیدی جدی مواجه می‌کند.

وبسایت نود: پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ، شانس جدی به دست آوردن جام حذفی هم است. شاگردان برانکو بعد از حذف کردن پدیده و سپاهان، در فینال به مصاف داماش می‌روند. پرسپولیس اگر دابل کند و در این فصل هر دو جام را به دست آورد، سازمان لیگ را با یک مشکل جدی مواجه می‌کند.

از آن‌جایی که تا به حال از شروع لیگ برتر سابقه نداشته تیمی هر دو جام را در یک فصل بالای سر ببرد، در آئین نامه برگزاری سوپرجام هم این مورد را در نظر نگرفته‌اند. موردی که سعید فتاحی هم به آن اقرار کرد و در مصاحبه ده روز قبلش گفته بود: «در آئین‌نامه برگزاری سوپرجام چنین موضوعی پیش بینی نشده است و اگر پرسپولیس قهرمان شود هیئت رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه داده و درباره برگزار شدن یا برگزار نشدن سوپرجام تصمیم می‌گیرد. ما نباید از الان دنبال، اما و اگر برویم.»

پرسپولیس حالا فاصله چندانی با قهرمانی ندارد و فقط کافی است در دیدار فینال برنده شود. در آن صورت مشکل جدی سازمان لیگ هم شروع می‌شود. هیئت رئیسه سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد که چه تیمی دیدار سوپرجام را با پرسپولیس برگزار کند، تیم نایب قهرمان لیگ یا نایب قهرمانی جام حذفی. در موارد مشابه برخی از کشورها تیم دوم لیگ‌شان را به سوپرجام می‌فرستند و برخی دیگر نایب قهرمان جام حذفی را برای این مسابقه انتخاب می‌کنند. با توجه به ثابت نبودن فرمول انتخاب، سازمان لیگ دست روی هر کدام از دو گزینه بگذارد، تیمی که راهی سوپرجام نشده قطعا معترض خواهد شد.

از سوی دیگر تقابل پرسپولیس با هر کدام از این دو تیم هم برای سازمان لیگ تبعاتی به همراه دارد. کمتر از ۴۸ ساعت از نبرد خونین پرسپولیس و سپاهان می‌گذرد. مسابقه‌ای که هم درون مستطیل سبز و هم خارج آن، درگیری و حواشی زیادی داشت. به نظر هم نمی‌رسد که تا دو ماه دیگر این درگیری‌ها فراموش شود و قطعا در صورت تقابل دوباره این دو تیم، باز هم شاهد اتفاقات و انتقام تلخ دو طرف از هم خواهیم بود.

اتفاقاتی که دردسر زیادی برای سازمان لیگ به همراه دارد. اگر هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم بگیرد قید تقابل این دو تیم در سوپرجام را بزند و تیم فینالیست جام حذفی یعنی داماش را به سوپرجام بفرستد هم اعتراض سایر رقیبان پرسپولیس را به همراه خواهد داشت.

قطعا در آن صورت هم تیم‌هایی مانند استقلال، تراکتورسازی و بقیه رقیبان پرسپولیس به سازمان لیگ معترض خواهند شد که حریف آسان‌تری را برای پرسپولیس انتخاب کردند تا این تیم با دشواری کمتری یک جام دیگر به ویترینش اضافه کند. اتفاقاتی که تصمیم را برای سازمان لیگ سخت کرده و آن‌ها حالا پشیمان‌اند که چرا زودتر برای این شرایط خاص فکری نکرده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه بازی بین داماش و سپاهان برگزار کنن برنده بیاد با پرسپولیس بازی کنه البته در صورت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه متل همه جای دنیا باید یا تیم فیمالیست جام حذفی بیاد یا تیم دوم لیگ

      • بدون نام

        چه فرقی میکنه وقتی دوتاشون از پرسپولیس خوردن دیگه چه زحمت اضافیه یکراست جام رو بدن سرورشون مگر آخرش غیر از این میشه؟ حالا حالاها قهرمانیم

    • بدون نام

      خوب سوپرجام وباتیمی که قراره بخاطر پرسپولیس باشگاههای اسیابره بازی وبرگزارکنه

    • بدون نام

      طبق قانون باید قهرمان حذفی و لیگ با هم بازی کنند .و این یعنی اگر پرسپولیس قهرمان حذفی شد سوپر جام خود به خود به پرسپولیس میرسه

    • بدون نام

      تیم دوم لیگ(سپاهان) که تازه از پرسبولیس شکست خورده تیم دوم حذفی هم درصورت شکست( داماش ) بازی تکراریست تیم سوم لیگ(استقلال ) هم اگه بخواهند بیارند دوروز جلوتر میره ترکیه!یا باید تیمی که در بازی حذفی یک هشتم از سپاهان شکست خورده انتخاب کنندکه قابل قبول نیست یا تیم چهارم لیگ (پدیده)را که انتخاب معقولیست .یا سوپرجامهای دوسال را بدون بازی به حقدار ش (پرسپولیس )بدهند

    • بدون نام

      پرسپولیس با ننه چیا فوادی بلزی کنه تا تیم محبوبش کیسه تهران دلخور نشه

    • بدون نام

      چطوره با کیسه بازی کنه تا برن ترکیه و بعد به کاس شکایت کنن؟؟؟

    • پرسپولیسی دوآتیشه

      داداش درهرحال فرقی نمیکنه که کدوم تیم مقابل پرسپولیس قهرمان قراربگیره واقعیت اینه که الان آماده ترین تیم دوران پرسپولیس وعین بولدوزرهرتیمی سرراهش قراربگیره له میکنه حالافرقی نداره زرده،آبیه، بنفشه یاهررنگ دیگه که باشه حالاهرتصمیمی میخواین زودتربگیریدواعلام کنیدچه تیمیه تادعواهاشونوبعدبکنن

    • بدون نام

      خب معلومه ک باید نایب قهرمان جام حذفی باشه دیگه.
      چ ربطی به لیگ داره اصلا

    • ناشناس!

      همه کشورهای پیشرفته با نایب قهرمان جام حذفی بازی می کنند! چیز عجیبی نیست! نمونه اش بارسلونا!!

    • HoSsEiN

      کاری نداره که
      ورزشگاه شهید کاظمی
      پرسپولیسو به دو تیم تحت هدایت زلاتکو و برانکو تقسیم کنن
      برای تعیین قهرمان❤❤❤❤❤❤

    • خوزستان .۴ و ۷

      مطمئن باشید میگن باید با داماش باشه تا خیلی راحت سوپر جام رو بدن بهش. با روش جذاب چهار چهار دو سه ، تعجب نکنید اون سه یعنی داوران شریف و زحمتکش که عندالله زحمت فراوانی کشیدن تا این موفقیت ها بدست بیاد. نباید از حق بگذریم. خیلی زحمت میکشن بنده خدا ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون داماش از سمت شما اومد بالا و رید به همتون.
        اینور که سختتر بود

      • خوزستان .۴ و ۷

        کاربر ساعت ۱۶:۴۶
        اگه همون بازی دو پنالتی مسلم مارو میگرفتن و شمارو که دقیقه نود گل خورده بودین از نود ارومیه رو میزاشتن فوتبالی برن جلو الان تو از این گوه های زیادی نمیخوردی. جامهایی که پیشکسوتان خودتون هم قبولشون ندارن نمونش حمید درخشان که همین سه روز پیش رید به جاماتون الان زیر عن مشخص نیستن

    • بدون نام

      واقعا چه قوانین مسخرهای. اخه وقتی تیمی هر دو جام رو میبره یعنی قهرمان سوپر جامه دیگه !! برای چی باید یه بازی دیگه بایه تیم دوم یا سوم بازی کنه. ؟؟؟ باید مثل وزنه برداری که کسی که در یه وزن ودو وزن بیشتر ین وزنه رو میزنه بهش میگن قهرمان مجموع. که یه طلا دیگه هم بهش میدن !!!!! برید قوانینتون رو اصلاح کنین. دارین دنبال تیم میگردین که یه جام مفتی بهش بدین !

    • کاربر قدیمی

      اگر پرسپولیس فینال حذفی را برد ، می توانند بین داماش و سپاهان یک مسابقه بگذارند و برنده برود به سوپرجام و مسابقه سوپرجام را هم در یک شهر بی طرف برگزار کنند.
      و هر تصمیمی که الان گرفتند ، آن بشود روال کار برای سالهای آینده که اگر شرایط مشابهی اتفاق افتاد ، دوباره کاسه چه کنم به دست نگیرند.

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      شک نکنید راحت ترین کار رو میکنن ک لنگ جام بگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در هر صورت فرقی برا شما نداره.صدتا جامم بدن یکیش مال شما نمیشه.لطفا خفه

    • بدون نام

      اگه قرار شد با سپاهان بازی کنیم.باید بازی در زمین بی طرف و بدون تماشاگر باشه.بخدا دو بازی هوادارا محروم باشن این وحشی بازیا رو درنمیارن.

    • م

      ببین داداش بهشون بگو بین داماش و سپاهان مسابقه بزارن، برنده اش با پرسپولیس بازی کنه.
      هرچند میتونن برا جریمه ی سپاهان با گندی که زدن تو بازی با پرسپولیس اونا رو محروم کنن و داماش مسابقه بده.
      یه راه سومی هم هست تیم اول و دوم‌پرسپولیس باهم‌مسابقه بدن

    • بدون نام

      مگه مسئولان سازمان لیگ فکر هم میکنن؟
      معمولا هر کی زودتر از خواب بلند میشه و اولین فکر به ذهنش میرسه میشه قانون و بخشنامه میشه بقیه هم که نمیخوان مغزشون از اکبندی در بباد میگن همین درسته....
      مثل قضیه سوپر جام قبلی

    • بدون نام

      نیازی به برگزاری سوپر جام نیست و بصورت خودکار پرسپولیس قهرمان باید بشه چون قهرمان هر دو حام شده است واین واضح است

    • خدا

      بابا مردیم از بس جام بردیم اههههه

    • hamidjamali

      مگه هنوز جام هست!

    • بدون نام

      سوپر جام بین قهرمان لیگ و جام حذفی برگزار میشه و به احتمال فراوان پرسپولیس بزرگ قهرمان میشه و در این صورت سوپر جام با افتخار به پرسپولیس بزرگ تعلق پیدا میکنه

    • بدون نام

      همه این مشکلات ازشوت احمدشروع شد

    • بدون نام

      ای وای عجب مهندس هایی که فکر اینجاشو نکرده بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج