جاباما
۸۶۹۸۴۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

عابدزاده: از حاشیه‌ها به دورم، نه از فوتبال

عقاب آسیا؛ همین یک لقب برای او کافی است.

فرهیختگان: عقاب آسیا؛ همین یک لقب برای او کافی است. عقابی که سال‌های سال در درون قفس توری تیم ملی به پرواز درآمد تا دل مردم شاد شود و امروز نوبت اهالی رسانه در تیم خبرنگاران، دوستانش در آکادمی عابدزاده و هم‌دوره‌ای‌هایش بود تا گوشه‌ای از سال‌های سخت گذشته و زحماتی را که برای سربلندی پرچم ایران کشید، جبران کنند.

جشن تولد ۵۳ سالگی احمدرضا عابدزاده چهارشنبه گذشته با همت هیات فوتبال استان تهران و مجموعه ورزشی غدیر در تالار همایش‌های این مجموعه به زیبایی هرچه تمام با حضور برخی هم‌دوره‌ای‌ها و اهالی هنر ازجمله محمد پنجعلی، محمد نصرتی، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، فرزاد آشوبی، سعید بیگی، مسعود مرادی، رسول فروغی، فرشید فهیم و عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال استان تهران برگزار شد.

این جشن به‌نوعی سورپرایز عقاب آسیا بود و بدون‌اینکه خودش خبر داشته باشد به این مراسم آمد و جالب اینکه تا زمانی که به مراسم آمد از هیچ‌چیز خبر نداشت.

همه‌چیز زیبا بود از سورپرایز پیام کلینزمن اسطوره‌ای تا شوخی‌هایش درباره سن با هاشمی‌نسب و کیک تولدی که با عکس صحنه مشتش روی سر اولیور بیرهوف مزین شده بود. درنهایت هم با تابلوی عکس اهدایی از تیم خبرنگاران و دو قاب عکس یادگاری‌هایش از دیدارهای جام‌جهانی از طرف خانواده‌اش و امیر که در مراسم حاضر شد، شگفتی‌ها برایش کامل شده تا شبی به‌یادماندنی برای احمدرضا عابدزاده رقم بخورد.
گفت‌وگو با عقاب آسیا و پسرش در حاشیه این مراسم را در ادامه می‌خوانید.

مجددا تولدتان را تبریک می‌گوییم. می‌گویند روی سن حساس هستید و نباید سن‌تان را بپرسیم.

خیر، این‌چنین نیست. من بیشتر روی دستکش‌هایم حساس هستم!

ابتدا از آکادمی عابدزاده صحبت کنید. این جشن هم به‌نوعی سورپرایز بچه‌های آکادمی و خبرنگاران بود.

واقعا تشکر می‌کنم از همه زحماتی که دوستان متقبل شدند. این‌طور که به من گفتند همه این مراسم در دو شب هماهنگی و تنظیم شده بود و واقعا برای خودم سورپرایز بزرگی بود. به نظرم همه‌چیز سرجایش بود؛ از پیام تبریک کلینزمن تا حضور دوستان و هم‌دوره‌ای‌هایم که از دیدن دوباره‌شان بسیار خوشحال شدم، همه و همه باعث شد شگفت‌زده بشوم. درنهایت باز هم از همه دوستانی که این جشن را تدارک دیدند، تشکر می‌کنم.

دل‌مان برای این خنده‌های شما تنگ شده بود!

همیشه سعی می‌کنم لبخند به لب داشته باشم و آن را برای مردم در هر شرایطی نگه دارم.

چه برنامه‌ای برای آکادمی‌تان دارید تا خروجی خوبی در آینده از این آکادمی برای تیم‌های ملی به وجود بیاید؟

خوشبختانه نزدیک 3 سال است که این آکادمی را راه‌اندازی کرده‌ام و اتفاقا در این 3 سال خروجی‌های خوبی را هم داشته‌ایم. کارها را زیرنظر مربیان متخصص بابرنامه پیش می‌بریم. در این بین، طی چندسالی که در آمریکا بودم و آکادمی‌ام را آنجا مدیریت می‌کردم، الگوهای خوب فنی، تکنیکی و تاکتیکی را از مربیان بزرگ دنیا فراگرفته و سعی کردم در ایران آنها را لحاظ کنم. بچه‌ها و اعضای آکادمی عابدزاده در این سال‌ها با تلاش خود اتفاقات بزرگی را رقم زده و نتایج خوبی را هم گرفته‌ایم.

چرا مدت‌هاست از سطح اول فوتبال دور شده‌اید؟

من آکادمی دارم و آنچنان هم که فکر می‌کنید از فوتبال دور نیستم. شاید رسانه‌هایی که از وضعیت من دور هستند، فکر می‌کنند از فوتبال دورم. اتفاقا به دور از حواشی و روی اصولی که دارم، کار فوتبالی‌ام را ادامه می‌دهم. هنوز ارتباطات فوتبالی دارم و بازی‌ها و نتایج را دنبال می‌کنم. از آخرین وضعیت بازیکنان و مربیان و البته تیم‌ها مطلع هستم اما باز هم تاکید می‌کنم که دنبال حاشیه نیستم و فقط کار خودم را می‌کنم. پس از لحاظ فوتبالی آنچنانکه فکر می‌کنید، دور نیستم. من هنوز در محیط ورزشی هستم و نتایجی که می‌بینم هم بسیار خوب بوده و راضی‌ام.

بعد از کی‌روش، نوبت به ویلموتس رسید تا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود. چقدر از سرمربی بلژیکی شناخت دارید؟

خوشبختانه ویلموتس مربی بزرگی است. در این مدت تاج زحمات زیادی را برای پیدا کردن مربی متحمل شد و امیدوارم تیم ملی در دوره جدیدش با مربی‌ای که به‌تازگی آمده، موفق باشد. امیدوارم رسانه‌ها هم به‌خوبی حامی سرمربی جدید تیم ملی باشند و فضای حمایتی خوبی را برای وی به وجود بیاورند. اگر برای تیم ملی کمتر حاشیه‌سازی شود، مطمئنا نتایج تیم ملی از این هم بهتر خواهد شد.

فکر می‌کنید امیر چه زمانی گلر اول ایران شود؟

دوست ندارم سوالی درخصوص امیر از من بپرسید و اگر سوالی درباره او دارید، از خودش بپرسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اوسیراک

      دوست دارم اقاااااااااا

    • بدون نام

      عقاب فقط خودت هستی و بس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج