۸۶۹۹۵۲
۹۴ نظر
۵۰۰۳
۹۴ نظر
۵۰۰۳
پ

قلعه‌نویی: از شکایت پرسپولیس استقبال می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه گزارش ناظر بازی برگشت با پرسپولیس گم شده است و بازیکنان پرسپولیس تهمت‌ها را شروع کردند، گفت: متاسفانه کی‌روش استنلی در دام تیم حریف افتاد.

خبرگزاری مهر: امیر قلعه نویی درباره اتفاقات بازی پرسپولیس با سپاهان از فدراسیون فوتبال و اعضای تیم پرسپولیس انتقاد کرد. وی در گفتگو با رادیو تهران گفت: بازیکنان ما با شرافت بازی کردند. وقتی ۹ نفره شدیم مردانه جنگیدند. بعد از بازی هم هواداران سپاهانی ما را تا ساعت ۲ صبح شرمنده خودشان کردند. امسال سال خوبی بود. درس های خوبی از هواداران گرفتم. نمی دانم از چه کلماتی استفاده کنم که قدردان آنها باشم.

کاپیتان های تیمم را برای آرام کردن جو به دل هواداران بردم

وی افزود: همه نوع همکاری کردیم تا بازی به نحو احسن انجام شود و اتفاقی رخ ندهد. می توانید از مسئولان حراست استادیوم آزادی بپرسید. وقتی قبل از بازی برگشت در لیگ آن حرکت ها را شروع کردند، آقایان گفتند جو استادیوم دارد به هم می ریزد. از من خواستند کمک کنم. دو کاپیتان سپاهان که باید نیم ساعت بعد وارد زمین شوند را بردم در دل هواداران تا خواهش کنیم انرژی را برای تشویق سپاهان بگذارند. وقتی وارد زمین شدیم ۱۰۰ هزار نفر فحش ناموسی دادند.

استقلالی ها به من مشت نشان دادند

قلعه نویی تاکید کرد: سیدجلال حسینی وقتی به اصفهان آمد از او تجلیل کردیم. از علی دایی و علی کریمی تقدیر کردیم. بازی رفت با ذوب آهن هم برای من بنر تقدیر زده بودند. باید در فوتبال دنبال این مسائل باشیم. مگر ما دقیقه ۹۷ به استقلال نباختیم؟ مگر مربی و بازیکنانشان آن رفتارها را نکردند؟ آیا نیمکت ما کوچکترین حرکتی انجام داد؟ استقلالی ها بردند و مبارکشان باشد. آنها حتی به ما مشت نشان دادند. اشکالی ندارد. وقتی در تهران استقلال را بردم خسته نباشید و وقتی باختم هم به آنها تبریک گفتم. مگر در تبریز با اشتباهات داوری نباختیم؟ رفتیم و تبریک گفتیم. این رفتارها درست نیست.

از داور بازی تشکر می کنم

قلعه نویی یادآور شد: بازی با پرسپولیس دیدار متعادلی بود. هم ما هم پرسپولیس موقعیت داشتیم. حتی یک گل هم زدیم که آفساید بود. از تیم داوری با همه اشتباهاتی که داشت تشکر می کنم! همه داوران نسل جدید ما خوب هستند ولی مطمئنم نسل جوان داوری باید به زاهدی فر افتخار کند. باید از ایشان هم تشکر کنم.

با مصدومیت کومان وسط زمین خالی شد

وی درباره اینکه گفته بود نتایج فوتبال مهندسی شده است، گفت: اجازه بدهید بعداً صحبت می کنم. در نیمه اول خوب بودیم. دنبال این بودیم در نود دقیقه بازی را تمام کنیم. برای همین در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم. فکر نمی کردیم ولادیمیر کومان دوباره دچار آن مشکل شود. از تیم پزشکی و دکتر نوروزی استقلال نهایت تشکر را می کنم. در جریان بازی وسط زمین ما خالی شد که پرسپولیسی ها سه چهار شوت زدند. دوباره تیم را تغییر دادیم که جواب داد و نبض بازی را در اختیار گرفتیم. رسول نویدکیا را آوردیم تا بازی هجومی تر شود ولی آن اتفاقات رخ داد.

ایران پوریان از خانواده شهید است

سرمربی سپاهان اظهار کرد: از من می پرسند چرا تغییرات انجام شد. وقتی تیم حرکت تاکتیکی ندارد، باید تغییرات ایجاد کرد. بازی را از پرسپولیس گرفتیم که آن اتفاقات رخ داد. محمد ایران پوریان ۵ سال شاگرد من بوده و خدا را شاهد می گیرم جزو مودبترین بازیکنانی است که کار کرده ام. او از یک خانواده مذهبی و شهید است. جالب است آن صحنه اوت شد و داور اشتباه کرنر گرفت. ایران پوریان اعتراض کرد که توپ اوت شده. همانجا به ایران پوریان تشر می زدم که قسم جلاله خورد به داور گفته ام اوت شده و حرف دیگری نزده است.

از سروش رفیعی توقع نداشتم؛ حرکت کی روش محکوم است

قلعه نویی ادامه داد: بعد از آنکه وقت اضافه اول تمام شد، آقایان از نیمکت شروع کردند فحش بد به کی روش (مهاجم سپاهان) بدهند. از سروش رفیعی توقع آن حرکت را نداشتم. او شاگردم من بوده است. کی روش را روی هر دو کارت زرد صد درصد محکوم می کنم. هرچند داور در کارت اول به او اشتباه کرد. وقتی کی روش ربیع خواه را جا گذاشت، بازیکن پرسپولیس لباس او را کشید و جالب است که در کارشناسی ها نشان نمی دهند.

کی روش در دام افتاد

وی گفت: باید داور به ربیع خواه کارت می داد. البته من کار کی روش را محکوم می کنم. قبل از بازی به کی روش گفته بودیم می آیند که با روح و روانت بازی کنند و مراقب باش. متاسفانه کی روش در دام این عزیزان افتاد.

پرسپولیسی ها خودشان اعتراف کردند

سرمربی سپاهان با اشاره به از دست رفتن پنالتی مهدی کیانی تاکید کرد: وقتی پنالتی گل نمی شود دلیل دارد. وقتی تا دقیقه ۲۰ سه کارت بگیرید که یکی از آنها درست باشد همین می شود. فقط کارت ایران پوریان درست بود. دو کارت دیگر درست نبود. بازی ماراتن گونه بود و داور باید مدیریت می کرد. ببینید چقدر مسلط بودیم که توانستیم پنالتی بگیریم که آقایان خودشان هم اعتراف کردند. جالب است کارشناسان جور دیگری می گویند ولی خدا را شکر خود بازیکنان پرسپولیس اعتراف کردند که هم ایران پوریان نباید اخراج می شد و هم پنالتی درست بود.

خلیل زاده برایم مردانگی کرد

قلعه نویی افزود: داور باید شجاع خلیل زاده را اخراج می کرد. شجاع یک جا برای من مردانگی کرد و با گونه شکسته در تراکتور برایم بازی کرد. در جریان این بازی به شجاع گفتم بگذار این فوتبال با جو خوب تمام شود. شجاع گفت تماشاگران دارند به من فحاشی می کنند. گفتم مگر این همه به من فحاشی نکردند؟ من رفتم جو را آرام کنم. چقدر به من فحاشی کردند. اگر درایت من نبود…

گلی که خوردیم خنده دار بود

وی ادامه داد: بعد از آنکه تیم سپاهان ۹ نفره شد مردم از من خواستند تیم را بیرون بکشم! به بازیکنانم گفتم به زمین بروید و حتی اگر ۴ گل خوردید مسئولیتش با من است؛ فقط نمی خواهم خون از دماغ کسی ریخته شود. با شرافت بازی کردیم و باختیم. گلی هم که خوردیم خنده دار بود.

گزارش ناظر بازی گم شده است

سرمربی سپاهان درباره اینکه گفته بود نتایج مهندسی شده است، تصریح کرد: اجازه بدهید. من با باشگاه صحبت کردم. یکسری اسناد و مدارک و مصاحبه آقایان و رفتارهایشان بعد از بازی برگشت در لیگ را جمع و جور می کنیم. جالب است گزارش ناظر بازی برگشت در لیگ گم شده است. آقایان شکایت کرده اند و ما هم استقبال می کنیم. خدا را گواه می گیرم آنقدر در این دو روز به من پیام دادند و مورد لطف مردم قرار گرفتم… یکسری ها هم فحاشی کردند و نشان دادند در چه خانواده ای بزرگ شدند و این رفتار را بین خواهر و مادر خودشان دیده اند.

صحبت کنند تا ما هم صحبت کنیم

قلعه نویی تاکید کرد: ما هم مدارکی داریم. صحبت کنند ما هم صحبت می کنیم. به موقع می گویم چه کسانی نتایج را مهندسی کرده اند. نمی شود الان منابع اطلاعاتی‌مان را بگویم. جوری درایت کردم که همه از من تشکر کردند و نگذاشتم جو به هم بخورد. در آن شرایط به تک تک بازیکنانشان تبریک گفتم ولی در استادیوم آزادی چه الفاظی برایم به کار بردند.

وی همچنین گفت: چرا این اتفاقات برای یک تیم است. چرا اتفاقاتی که در تبریز یا بازی با سایپا رخ داد برای یک تیم است. مگر ما به تراکتورسازی یا استقلال نباختیم؟

از شکایت پرسپولیس استقبال می کنم

سرمربی سپاهان با بیان اینکه از شکایت پرسپولیسی ها استقبال می کند، گفت: مربیانشان چند هفته صحبت کردند. یک گروه گذاشته ایم این اسناد را جمع آوری کند. استوری بازیکنان پرسپولیس را بعد از قهرمانی در لیگ ببینید. آنها همه را زیر سئوال برده اند. مگر چند بازیکن نگفتند نمی گذارند پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود؟

پرسپولیسی ها به تمام ارکان فوتبال تهمت زدند

قلعه نویی درباره اظهارات غیر حرفه ای سیاوش یزدانی مدافع سپاهان بعد از بازی برگشت در لیگ یادآور شد: شما دارید راجع به مهندسی حرف می زنید. دوستان (بازیکنان پرسپولیس) بعد از بازی استوری گذاشتند که نمی گذارند قهرمان جام حذفی شویم. یعنی چه؟ اینها به تمام ارکان فوتبال تهمت زدند.

با سیاوش یزدانی برخوردم کردم

وی افزود: به روح مادرم قسم وقتی شنیدم یزدانی آن حرفها را زده، با او برخورد کردم. گفتم اگر فردا معذرت خواهی نکنی سر تمرین نیا. این بازیکن معذرت خواهی کرد و در باشگاه هم فیلمش را گذاشتیم. چطور می شود سیاوش یزدانی باید تعلیق شود ولی بازیکن آنها نباید تعلیق بشود.

هم فارسی فحش دادند هم انگلیسی!

سرمربی سپاهان گفت: سیاوش را که تعلیق کردند. آن در لیگ بوده است. چرا این کار را برای آقایان نکردند. از این مطالب زیاد است. چرا فدراسیون فوتبال به استوری آقایان عکس العمل نشان نداد؟ آنها تهمت را شروع کردند. گزارشی که به سینه داور و ناظر زدند کجا رفت. هم انگلیسی فحش دادند هم فارسی و هم با دست هل دادند. آقای تورک! آقای حسن زاده! چه شد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تیمور

      مافیای فوتبال قلعه نویی...................

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قلعه نویی یادش رفته ایران پوریان باید نیمه اول اخراج میشد یه دفعه دیگه فیلم بازی و نیمه اول ایران پوریان و ببینه بعد حرف بزنه

      • بدون نام

        مافیای عزیز که دم از شرافت میزنی

        اگه استوری بازیکنان پرسپولیس برای جام حذفی اینقدر به نظر شما توهین بوده، پس چرا همه تیمهای لیگ برتری از جمله خود شما تو نیم فصل اول به همه ارکان مملکت تهمت میزدید و وزیر و معاون وزیر و... رو متهم به جانبداری از پرسپولیس میکردید

        قبول کن در برابر برانکو عددی نیستی

      • بدون نام

        اگه به نظرت فوتبال ایران مهندسیه پس چرا بیخیال نمیشی بری بشینی خونت یادمه یه بار به شرفت قسم خوردی مربیگری رو بزاری کنار ولی این کارو نکردی

      • اکبر

        آدم اینقدر دورو اینقدر پست اینقدر حروم لقمه اینقدر بیشرف واقعا نوبره...دقیقا داره تو روز روشن میگه شبه دیگه به این آدم چی بگی که بفهمه

      • بدون نام

        دهنت سرویسه مرتیکه مافیا

      • بدون نام

         آخه گروهبان قندلی تو کی هستی که میگی الان نمیتونم منابع اطلاعاتی‌مان را بگویم !!!!! بقول مایلی کهن تو خودت دکترای مافیا داری

    • مملکت ویران

      خداسرشاهده خیلی آدم حروم زاده ای بودی.اگه شرف داشتی واقعیت هارومیگفتی.خیلی ادم منفوری بودی.

      پاسخ ها

      • بی نام

        ببین شعورت پرسپولیسی اینجا مشخصه از این نظرت حتی اگه کسی انقاد میکنه منتطقی جواب بده چرا اینجوری اهانت میکنی . شما فقط بلدید ناجوانمردانه بازی کنید و هوچی گری

    • بدون نام

      اقای مافی دیگه دور تو تموم شده .

    • بدون نام

      خدایا کی میشه اسم این دلقک مافیای فوتبال کثیف رو دیگه نشنویم

    • بدون نام

      تو خوبی

    • بدون نام

      کاش آدم نبودی قلعه نوعی...

      حیوان پیش تو شرافت دارد بخدا..

      از سگ هم پست تری...

    • ایرانی

      روباه.

    • Ali ghermezete

      فقط خفه اقای قلعه نوعی

    • بدون نام

      گروهبان قلابی شرت رو از این فوتبال بکن و برو

    • idah0111

      خداییش رویی که این بشر داره هیچکی تو دنیا نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا سنگ پای قزوین توی تیم لنگ وطرفدارای بی مرامش فراوونه....

    • م.ر.ا

      دمت گرم ما استقلالیه پشت تو هستیم
      مرگ بر لنگ کثیف

      پاسخ ها

      • تاج کبیر

        من به عنوان استقلالی حالم از این مافیا بهم میخوره
        الکی از اس اس حرف نزن

      • بدون نام

        همین شما کیسه ها بودین به قلعه نوعی حیا کن رها کن میگفتین یک ذره مرد باشید

      • بدون نام

        از شرق تا غرب
        از سوارختور تا شله زرد
        و حالااااااااااااا داماش
        خسته نشدید اینقدر رفتید بالا

    • ناشناس

      جمع کن این بساط را آقای قلعه نوعی حالا بیا و انتهمت ها را جواب بده.

    • بدون نام

      ایشون خنده دار ترین مربی حال کشورن ب پرویی شهره هستن وقتی تو ورزشگاه شعار میدادن رئیس مافیا کیه ب خودت اشاره میکردی پس خودت اعتراف کردی قبل بازی ی حرف میزنه بعد بازی ی حرف تکلیفش با خودش چند چنده نمیدونم

    • بدون نام

      حیفم میاد تو رو با اقا خطاب کنم ..تو اینقدر ماهیت پلشتی داری که برای رسیدن به هدفت به هر وسیله ای دست میزنی ...چیزی که تو وجود کثیفت نیست شرافته ..قندلی نادان .مردن خوب تو میشناسن ..درس ادب و مرام .معرفت .شرافت رو باید تو مکتب برانکو یاد بگیری خاک تو سرت

    • بدون نام

      کثافت اینقدر درایت درایت نکن
      تو اگه وجودش را داشتی تو۵ هفته‌ای که پرسپولیس نتیجه نمیگرفت،یک‌کاری میکردی
      یعنی اگه اون‌موقع یکی از بازیهایت را میبردی‌وتیمت قهرمان میشد بازهم زر میزدی‌وبگی مهندسی شده
      یااون دوسالی که شله‌زرد با توی عوضی‌وباندوسکه‌لای‌گز قهرمان شد
      گفتی بازیها مهندسی شده‌است
      چرا در مورد اون قهرمانیها تیم‌کثافتت شفاف‌سازی نمیکنه
      یک عده وحشی دور خودت جمع کردی به عنوان هوادار فکرکردی خبریه
      سانسورچی ببینم این پست را هم کار نمیکنی
      اگه کارنکنی میشه پنجمین بار پشت‌سرهم
      فکرکنم تو هم ازاون آدمهایی هستی که طعم۱۰۰دلاری راچشیدی

      پاسخ ها

      • پرهام

        خوبه خودت اعتراف کردی ۵تا پست قبلی رو هم تو گذاشتی.
        این سایت داره حال بهم زن میشه کم کم.
        یه مشت آدم بیتربیت بیکارعلاف فقط نشستن رگباری کامنت میزارن هرکی ندونه و بخونه فکرمیکنه نظرات مال چندنفره.
        کاش به این نکته قلعه نویی توجه میکردین که چرا همه داستانها فقط برای تیم حکومتی پیش میاد؟ یعنی کل ۱۵تیم دیگه و طرفدارشون دروغ میگن ؟
        چراتوهرشهری رفتین باسنگ وچوب وفحش باهاتون برخوردکردن؟ حتما یه عیب و مشکلی دارین دیگه!

        چرااینهمه سال حرفی براگفتن نداشتین و استقلال و سپاهان و فولاد و حتی استقلال خوزستان قهرمان شدن ولی شمانشدین؟ چرا ۳سالی که قهرمان شدین پشت سرهم و تو دوره شیخ حسن و وزیر ورزش قرمزدوستش بدست اومد؟ یا کل روسای جمهورو وزیران قبل مشکل داشتن، یا الان یه مشکلی هست.
        کاش برا یکبارمنطقی فکرکنین

      • بدون نام

        پرهام سوزشی آتش گرفته بی عقل وبی فکر 5 تا پستش چاپ نکردند .برو چشم هایت را باز کن وخوش بخون ببین چی نوشته ولی تقصیر ندارید از سوزش چشمهات نمیبینند. بدبخت مفلس بی اصالت. ماهیت قلعه نوعی مافیایی برای ملت روشن شده پس تو غلط اضافی نکن

      • بی نام

        جونم پرهام واقعا فقط به کامنتها دقت کنید شعور و معرفت ی عده طرفدار پرسپولیس مشخصه فقی بلدند فحش و ناسزا و هوچی گری کنند بابا اگه انتقاد دارید و حرف برا گفتن با دلیل و منطق بگید دروغ که نیست از تیم پرسپولیس همه جوره حمایت میشه و بازیکنانش ناجوانمردانه بازی می کنند همین بازی آخر سروش با ناجوامردانه ترین طریق باعث اخراج کیروش شد

    • بدون نام

      رئیس مافیا..باشعورواحساسات مردم بازی نکن دیگه دستت پیش همه رو شد.. تو خودت ریشه فسادی

    • بدون نام

      عامو بهانه نیار باختی عین مرد بگو باختم برو گمشو لاشی عوضی

    • بدون نام

      خفه مردک مافیایی. تمام ملت تو را میشناسند که چه آدم رذلی هستید وسردسته تمام کثافت های فوتبال.

    • بدون نام

      سوزش توبه این زودیها خوب نمیشه تاکتیک اوت دستی وسانترکردن وعلی اصغری قدیمی شده برو فکردگرکن

    • بدون نام

      از شرافت و پاکی صحبت نکن که اصلا بهت نمیاد مردک مافیایی

      چشم هوادار باید تخلیه شود

      خودرو پلاک تهران را اتش زدید

      به هوادار با تسمه و چاقو حمله کردید

      بلیط گرانتر به هواداران پرسپولیس فروختید

      حالا از پاکی حرف میزنی؟؟؟؟؟؟


      کثافت کل وجود سابقه فوتبالی خودت را گرفته

    • بدون نام

      تا وقتی امثال آدمهایی مثل قلعه نوعی تو این لیگ مربیگری میکنن نباید هیچ توقعی از بازیکنا داشته باشیم

    • سعید

      داور ،دوپینگ ، تبانی
      لنگی تو قهرمانی

      پاسخ ها

      • شاهرخ

        اره ما با پاتوسی تبانی کردیم ک دقیقه نودو هفت بزار در شله زد از اون سمت هم با برزای تبانی کریم توپو از لاپای جوجه کلاغتون عبور بده عجب تبانی

      • بدون نام

        خخخخ کیسه جان تو بلید بری با پیکان و سایپا کل کل کنی نه با قهرمان استوله تون فرناز دوپینگی شده حالا بگرد ببین از کجا به کجا رسیدی

      • بی نام

        شاهرخ جان اگه فقط ی کم فوتبال بازی کرده باشی و درک کنی بخوبی کل داورایای لیگ و دیده باشی اکثر بازیها داوریا به سود تیمت بوده . برادر منم همین اخرین بازی صنعت نفت اگه گل سالم استقلال گرفته بودند و یا سپاهان با پدیده اون پنالتی رو به ضر سپاهان نگرفته بودند تیمت الان قهرمان بود و سپاهان بود پس ی کم با انصاف باش

    • لوییز ۳۳

      هی مافیا ،توهمانی که ناصر حجازی گفته بود قلعه نویی
      از پشت به من خنجر زد.

    • پسررررر

      خفه شو مافیا فوتبال

    • حمید

      عیسی اندوی
      ابراهیم توره
      محمدمهدی نظری
      بسه یا بازهم بگم

    • علی

      تمام حرفها به خاطر باخت هستش,
      آقای قلعه نویی عزیز, دوره شما تموم شده و مربیان بزرگی همچون برانکو در سطح اول فوتبال هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته فدراسیون و وزیر رو هم بگو ک در سطح اول هستن کنار برانگو

    • مجاهد

      قلعه مرغی تو خوب همه بد

    • بدون نام

      دوره این کثافط کاری ها تموم شده آقای مافیا

    • وطندار

      قلعه نوعی از زیر سوال بردن ارکان فوتبال صحبت میکند
      تو که از اول فصل داری همه ارکان فوتبال از رئیس فدراسیون گرفته تا کمیته داوران و بهترین داوران کشور حتی جناب آقای فغانی افتخار داوری کشور را زیر سوال برده ای
      حرفهایی که به فغانی زدی یادت رفته
      یکبار مصاحبه هایت را مرور کن ببین چه گفته ای
      همه اش تنش درست کرده ای 50درصد مشکلات فوتبال کشور تو هستی
      حالا یک حرفی زده ای مانده ای چطور جمعش کنی و مظلوم نمایی میکنی واز درایت خود حرف میزنی

      پاسخ ها

      • hm@

        خوب فغانی با دوپنالتی مضک به ضرر سپاهان(مقابل پرس وپدیده)سرنوشت لیگ روعوض کرد.قلعه نوعی به تنهایی بیشترازتمام مربیان خارجی گرانقیمت پرسپولیس مقام اورده.باید هم از او متنفر باشند.

      • بدون نام

        شیطان جامعه داوری نه افتخار اشغال جامعه داوری .قهرمانی رو از سپاهان گرفت

    • بدون نام

      حرص نخور شیرت خشک شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیفهمه اگر شیرش خشک بشه کی به فرناز شیر بده

      • بینام

        تیم پرسپولیس تو این چند سال به لطف داورا و حمایت های همه جانبه داره رکورد های خودشو ارتقا می ده دیگه همه فهمیدن چه جور حمایت میشید

    • بدون نام

      اونیکه داره به تمام ارگان فوتبال تهمت میزنه تویی قلعه نویی از اخلاق حهر وقت خواستی حرف بزنی یاد ورشه زرد پسرت بیفت که زیر ۱۸ سالگی و قبل گواهینامه گرفتن زیرپاش بود چون میدونستی اگرم تصادف کنه یا آدم بکشه کیسه کشها برات ماست مالی میکنن همونطور که برای قائدی کردن همونطور که فرهاد مجیدی بنا به فیلم خودش حتی حاضر به دادن تست الکل نشد

      پاسخ ها

      • شاهرخ

        گلی ک خوردی خنده دار نبود چوب خدا بود ولی شما خودت زدی ب اون راه

    • ایلامی

      دمت گرم قلعه جون

    • بدون نام

      کاش ناصرخان حجازی زنده بود و میگفت چه شخصیتی داری ...ناصر خان فقط گفت قلعه نویی از پشت خنجرم زد....

    • مرادخان

      امسال توپست فطرت باعث شدین ناصرخان گوشه نشین بشه شماهاپشت وروندارین مثل عدس بروگم شوتواگه بلدی پرسپولیس 5هفته پشت سرهم نبردتوچه غلطی کردی اصلاتوخودت ارشدمهندسی هستی

    • مرادخان

      امسال توپست فطرت باعث شدین ناصرخان گوشه نشین بشه شماهاپشت وروندارین مثل عدس بروگم شوتواگه بلدی پرسپولیس 5هفته پشت سرهم نبردتوچه غلطی کردی اصلاتوخودت ارشدمهندسی هستی

    • مرادخان

      امسال توپست فطرت باعث شدین ناصرخان گوشه نشین بشه شماهاپشت وروندارین مثل عدس بروگم شوتواگه بلدی پرسپولیس 5هفته پشت سرهم نبردتوچه غلطی کردی اصلاتوخودت ارشدمهندسی هستی

    • مرادخان

      امسال توپست فطرت باعث شدین ناصرخان گوشه نشین بشه شماهاپشت وروندارین مثل عدس بروگم شوتواگه بلدی پرسپولیس 5هفته پشت سرهم نبردتوچه غلطی کردی اصلاتوخودت ارشدمهندسی هستی

    • بدون نام

      لعنت به تاج و فدراسیون گم شید

    • ارتش سرخ

      بر پدر آدم دورو و ریاکار هزار لعنت

    • بدون نام

      سرجوخه قندلی خواهشا از اسم شهدا که پاکترین آفریدگان خدا هستن سو استفاده نکن این رفتارها نخ نما شده . با وجودی که ی ظالم واقعی هستی خیلی زیبا مظلوم نمایی میکنی

    • فوتبالی

      چرا در بازی برگشت استقلال با سپاهان ۷ دقیقه بازی متوقف شد. اتفاقا تنها در بازی های سپاهان با تیم های روبرو همیشه مشکل درست می شود. چرا اقای قلعه نوعی در مصاحبه بعد بازی هیچ چیزی در مورد مسئله فنی نگفت و فقط قصد توجیه داشت. در مورد تعویض هایش چرا چیزی نگفت . الان هیچ تیمی هیر از سپاهان اونو نمی خواهد و داره بازارگرمی می کند. با تشکر

    • بدون نام

      آقای سردبیر محترم...حالا لازم بود این همه کامنت توهین آمیز رو چاپ کنی.......؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره باید بدون چقدر منفور

      • بی نام

        منطق این جماعت پرسپولیسی همین توهین و فحش و ناسزا و هوچی گری است پس ناراحت نشو برادر من

    • زواره

      ادعای مهندسی نتایج در فوتبال ایران که ما هرگز نمی توانیم بگوییم سراسرش پاک و عاری از آلودگی است همان قدر خنده دار است که ناگهان اعلام کنیم همه افرادی که در این ورزش حضور دارند، سالم نیستند.
      حکایت ها در فوتبال ما همچنان «باقی» است اما اینجا باور کنید آن «باغی» نیست که بی مساحت باشد. خلاصه خیلی چیزها حساب و کتاب دارد.
      از جمله این که مدعیان مهندسی نتایج در فوتبال ایران، خود روزگاری از ناحیه جام آوران برخاسته بودند و آنها جملگی، در فصول مختلف جام هایی را در ویترین افتخارتشان ثبت کرده اند.
      پس چگونه می شود پس از تمام ماجراهایی که بر قلم فروشان و اجنبی پرستان گذشت و مردانگی ویچ ها فقط در یک مقطع زمانی ثابت شد، رسیدیم به مهندسی نتایج؟
      آنها جوری از پاک و منزه بودن سخن می گویند که گویی اگر جهان پهلوان تختی زنده بود باید به احترام فتوت و مردانگی شان دست به سینه می ایستاد.
      فوتبالی که سال ها به شما خدمت کرده؛ فوتبالی که زور و بازوی امروزتان را به ارمغان آورد، فوتبالی که این همه اعتبار آورد، نان آورد، آبرو آورد، عزت آورد؛ آیا این همه ناسپاسی در حق فوتبال ما جایز است؟
      فوتبال زیباست؛ وقتی جوانمردانش در آن شکست را قبول کنند، بازی خوب حریف را تحسین کنند، خاضعانه سرشان را پایین بیاورند و بگویند ما باختیم.
      شکست جزء لاینفک فوتبال است اما در اینجا از این خبرها نیست؛
      هر چقدر بیشتر فریاد بزنی، ظاهرا صدایت با صلابت بیشتری به گوش آنهایی می رسد که باید برسد؛ هر چقدر فریاد بزنی، دیگران مظلومیت عجیب تو را باور می کنند؛ وای به حال مظلومان...

    • منجفر

      کثافت ترین و بی شرف ترین شبیه انسانی که دیدم قلعه مرغی بوده تا حالا

    • بینام

      در اینکه تیم پرسپولیس از همه طرف حمایت میشه شکی نیست اما این بازی آخر خدایی پرسپولیس بهتر بازی میکرد . اما کار سروش رفیعی جوانمردانه نبود هرچند اونا باحرفای گری روح و روان کیروش را بهم زدند تا خراج شود

    • ایرانی

      آقای قلعه نوعی، خیلی خیلی برای بازیکنانی که تو مربی آنها هستی متاسفم. شما نه بازیکن بزرگی بودی وقتی که فوتبال بازی میکردی و نه مربی خوبی هستی . مرد باش و بلد از هر باخت ماهیت واقعی خودت را نشان نده. به بازیکنان مردانگی یاد بده. اگر وجدان داری که من شک دارم که داشته باشی، چند تا موقعیت داشتید ؟ چند تا شوت به طرف دروازه زدید؟ اگر وجدان داری که فکر نکنم داشته باشی، پرسپولیس چند تا توپ به تیر زد و چند گل گلر شما نجات داد؟ کجای دنیا داور پنجم را که پشت دروازه گذاشتید از کارمندان سپاهان انتخاب میکنند که پنالتی برای سپاهان بگیرد؟ چرا این همه اراجیف میگویی؟ تا کی میخواهی زمین و زمان را مقصر کنی که در این ۴ سال زیر پرسپولیس هستید؟ مرد باش ، رسم مردانگی این نیست. شما و امسال مربیانی مثل شما این بلا را بر سر فوتبال ایران آوردید. خجالت بکشید، شما لیاقت مربی بودن ندارید.ایده های فوتبالی شما مثل مرداب، گندیده است. بروید یک رستوران باز کنید و کار کنید که بیشتر به شخصیت شما و امسال شما که از مکتب تاج هستید ،شایسته تر میاید.

    • بدون نام

      تیمتو درست کن فوتبال بازی کنه با فرافکنی و هوچی گری و مظلوم نمایی تا یه جایی میتونی بری جلو بعدش یه تیم به معنی واقعی حالتو میگیره
      البته فکر نکنم تو بتونی درست شی
      هر خرابی رو میشه درست کرد بجز ذات خراب

    • قاسم فرجی

      به نظرم آن دو عزیزی که بینایی خود را از دست داده اند باید از سیاوش یزدانی بازیکن سپاهان که مردم را تحریک به این جنایت کرده است شکایت کنند تا درس عبرت برای تمام بازیکنان و باشگاهها شود. قطعا از نظر حقوقی در همه جای دنیا و ازجمله قوه قضاییه ایران جرم این شخص از عامل فعل کمتر نیست. آقایان یکبار هم شده بیایید و از راه قانون پیگیر حق مظلومان باشید.
      هرچند مطمئنم نظرم را منتشر نمیکنید.

    • بدون نام

      خاطی از خانواده شهید است
      همسرم جانباز است..

      بابا بیخیااااال!!!!

    • بدون نام

      گز داخل پسته
      آب آلوده
      سوت قهرمانی، داور باجگیر..کارت به کارت

    • بدون نام

      سکه پسته

    • am

      بعد از بازی همون موقع که داشتن با سنگ سرمیشکستن و چشم در می آوردن شما داشتید شرمنده میشدید ، ننگ بر شما باد بیشرمهای وقیح.

    • امینک

      مورد دار تر از خودت نیست اقای مافیا

    • زنده باد ایران

      آن دو عزیزی که مصدوم و نابینا شدند باید از سیاوش یزدانی شکایت کنند چون اون با تحریک هواداران و خط دادن به اونها باعث این حوادث بوده است. مطمئن باشید با گرفتن یک وکیل هم حقتون را می گیرید هم باعث تنبیه تمام مقصران حادثه میشوید. از نظر حقوقی شخص تحریک کننده مباشر جرم است. از باشگاه وزین و قهرمان پرسپولیس درخواست داریم در این امر به این بیگناهان کمک کند تا هم درس عبرتی برای جنجال افرینان زرد باشد و هم در آینده تکرار نشود. باور کنید راه قانونی هرچند دیر ولی به شدت عادلانه و خردمندانه تر است. یکبار هم شده از راه قانون حرکت کنید.

    • ایرانی

      با درود ، تا بحال چندین نظر به این اپلاکیشن شما ارسال کردم بدونه اینکه توهینی به کسی کرده باشم ولی ظاهرا شما از هواداران خاصی حمایت میکنید و احساس میشود، سانسور شدید برای انتخاب نظرات اعمال میشود. تاسف آور است.

      پاسخ ها

      • hm@

        درسته.واقعا خیلی رنگی هست.

    • نورر

      خیلی آدم مکاریه این شهر نوعی

    • واقعگر

      تیم خوب سپاهان اگه بخواد با این مربی که دیگه دانش فوتبالش در سطح لیگ دسته دوم کشور هم نیست ادامه بده هم اعتبار فوتبالی و هم اعتبار اخلاقیش رو از دست میده چون این مربی بدلیل ضعف مربیگریش بدجوری تیم رو به حاشیه کشونده و از سپاهان با این همه مهره خوب و با صرف هزینه های بالا دیگه بازی زیبا و تماشاگر پسندی نمیبینیم

    • بدون نام

      هرچی بیشترحرف میزنی بیشتربه بی شرف بودنت ایمان پیدامیکنیم .به خودت احترام بزار ودهنت راببند .نوددقیقه باتاکتیک بکش زیرش ازهرنقطه زمین بااوت دستی فقط میخواستی کیروش سربزنه .اماربازی نشاندهنده همه چیزاست.

    • بهمن اهوازی

      چی میزنی قلعه‌مرغی

    • لنگی

      درود بر ابر مرد تاریخ که یه تنه داری با این مافیای لنگ حقیر میجنگی سرور هرچی لنگی امیر قلعه نویی

    • بینام

      نمیشه گفت مهندسی شده اما رفتار ناجوانمردانه سروش که بیرون زمین بود و باعث اخراج کیروش شد از اهداف پرسپولیس بود تا با روح وروان کیروش بازی کنند و خوبم اجرا کردن این قضیه رو البته اخراج ایران پوریانم خیلی سخت گیرانه بود ولی تیم سپاهانم قدرت برد پریسپولیسو نداشت

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      لنگ مصونیت داره

    • بدون نام

      مرموزتر ازاین بشر ندیدم حیف قسمی که تو میخوری

    • بدون نام

      شماها ی که از یک مربی ایرانی بشکل غیر منطقی حتاکی میکنید واز یک مربی خارجی که قبلا مورد آزمایش قرا ر گرفته ودیدید برای امتیاز لیگ مربی تیم ملی را هم دربدر کرد اشتباه نکنید وحتاکیها کرد ولی همش ماست مالی شد

    • بدون نام

      اسم هوادار !!نیار یه مشت عوضی اشغال هستید و شخص تابش اثرش رو وحشی های سپاهان بیشتراز توهست و بقول غیاثی پنالتی هم نتونستید بزنید اسمون ریسمون بافتی .....!فوتبال اسمش شده رسمش؛ نامردی کیسه های عوضی وسپاهان نفت خوار .....کثیف تر از همه هستند

    • هدا

      انگار کارت به کارت و سکه گزی و آب های آلوده و... یادشون رفته.

    • بدون نام

      سرورهرچی لنگیه. امیر قلعه نوعیه

    • بی نام

      درود بر امیرخان... ننگ بر دلال کثیف.حقه باز کروات ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج