۸۷۰۰۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

غایبان دورهمی رئیسی با مسئولان ادوار قوه قضائیه

این نشست غایبان بزرگی همچون آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس پیشین قوه قضاییه، داشت. سیدحسین موسوی تبریزی، دادستان کل انقلاب در دوران حیات امام خمینی (ره)، نیز در نشست هم‌اندیشی ابراهیم رئیسی با مسئولان چهار دهه دستگاه قضایی حضور نداشت.

اعتمادآنلاین: نشست هم‌اندیشی همه گرایش‌های قضایی با حضور مسئولان عالی ادوار دستگاه قضایی به میزبانی سیدابراهیم رئیسی در حالی برگزار شد که آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس پیشین قوه‌ قضاییه، غایب بزرگ این نشست بود.

این نشست آخرهفته گذشته با دعوت از مسئولان با گرایش‌های مختلف سیاسی که چهار دهه گذشته در قوه‌ قضاییه فعال بوده‌اند و با هدف پیشبرد ایجاد تحول در دستگاه قضا، در محل حوزه ریاست قوه قضاییه برگزار شد.

مصطفی محقق‌داماد، علی یونسی، مرتضی مقتدایی، حسین میرمحمد صادقی، پرویز داودی، عباس جعفری دولت‌آبادی، شهاب‌الدین صدر و حسینعلی امیری برخی از چهره‌های سیاسی حاضر در این جلسه بودند که طی ۴۰ سال گذشته در دستگاه قضا مسئولیت داشته‌اند.

با این حال این نشست غایبان بزرگی همچون آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس پیشین قوه قضاییه داشت. سیدحسین موسوی تبریزی، دادستان کل انقلاب در دوران حیات امام خمینی (ره)، نیز در نشست هم‌اندیشی سیدابراهیم رئیسی با مسئولان چهار دهه دستگاه قضایی حضور نداشت.

همچنین مصطفی پورمحمدی غایب دیگر این نشست بود. پورمحمدی از سال ۵۷ وارد قوه‌ قضاییه شد و از سال ۵۸ تا ۶۵ در استان‌های خوزستان، هرمزگان و خراسان دادستان انقلاب بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج