۸۷۰۰۲۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

نباید از «ویلموتس» انتظار معجزه داشت

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: ویلموتس باید نگاه ویژه‌ای به لیگ نوزدهم داشته باشد تا بتواند بازیکنان خوبی را به تیم ملی دعوت کند اما نباید از او انتظار معجزه داشت.

خبرگزاری مهر: مهدی فنونی زاده در خصوص حضور سرمربی جدید تیم ملی در ایران گفت: خوشحالم که تیم ملی سرمربی خود را شناخت. البته نباید از او انتظار معجزه داشته باشیم زیرا ویلموتس تازه به ایران آمده، هنوز شناخت خوبی از شرایط موجود ندارد و نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را با ایران تطبیق بدهد.

هافبک پیشین تیم استقلال تصریح کرد: سه سال زمان کمی برای ویلموتس نخواهد بود. با توجه به اینکه او تا حدودی سرمربی جوانی است مطمئناً از انرژی بالایی برخوردار است و این می‌تواند کمک مفیدی به تیم ملی کشورمان داشته باشد.

فنونی زاده در ادامه یادآور شد: سرمربی جدید تیم ملی باید نگاه ویژه ای به لیگ ما داشته باشد لیگی که قرار است از ۵ مرداد شروع شود و این فرصت خوبی برای ویلموتس است تا بتواند بازیکنانی که مدنظرش هستند از دل لیگ بیرون کشیده و به تیم ملی دعوت کند. کاری که کی روش چندان با آن موافق نبود اما در اکثر بازی‌های جام جهانی و ملت‌های آسیا دیدیم که این بازیکنان لیگ برتری بودند که عصای دست کی روش شدند.

فنونی زاده تصریح کرد: ویلموتس باید خودش به استادیوم آمده و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کند. درست است که دستیاران او این کار را به خوبی انجام می‌دهند و اطلاعات لازم را به او می‌دهند اما حضور سرمربی تیم ملی انگیزه‌های بازیکنان لیگ برتری را بالا خواهد برد و آنها دلگرم هستند که سرمربی تیم ملی نظاره گر عملکرد آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال همانطور که تمام امکانات را برای کی روش مهیا کرد حالا باید تمام امکانات خود را در اختیار ویلموتس گذاشته تا او بتواند عملکرد موفق در تیم ملی داشته باشد اما باید تجربیات گذشته برای مهدی تاج و همکاران او درس بزرگی باشد که اتفاقاتی که با کی روش برای فوتبال ما افتاد با ویلموتس رخ ندهد.

وی در خصوص انتخاب سرمربی استقلال که قرار است یک ایتالیایی باشد، گفت: استراماچونی یک چهره شناخته شده در فوتبال ایتالیاست او سابقه حضور در تیم اینترمیلان را دارد که این یک رزومه خوب برای او محسوب می‌شود. اما باید کاملاً توضیح داده شود که اینجا ایران است و امکانات این کشور با ایتالیا تفاوت‌های زیادی دارد. با توجه به اینکه تقریباً حضور این سرمربی برای آمدن به ایران و کار در استقلال حتمی شده است مسئولان این تیم باید هر چه زودتر تیم را آماده شروع مسابقات کنند. متأسفانه سال گذشته دیر شروع کردن تمرینات و عدم حضور همه بازیکنان در اردوی آماده سازی پیش فرض ضربه بزرگی به این تیم زد و استقلال نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

وی تأکید کرد: متأسفانه هنوز مسئولین استقلال با یکدیگر بر سر حضور این سرمربی به توافق نهایی نرسیده‌اند و شاهد اعتراض یکی دو تن از اعضای هیئت مدیره نسبت به انتخاب این سرمربی هستیم اما امیدوارم اگر همه به دنبال موفقیت استقلال هستند به یک جمع بندی و توافق کلی رسیده تا هرچه زودتر آبی پوشان کارشان را شروع کرده تا خود را برای آغاز لیگ که از ۵ مردادماه آغاز خواهد شد، آماده کنند.

مهدی فنونی زاده با انتقاد از مسئولان استقلال در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان قدیمی و انتخاب بازیکنان جدید گفت: متأسفانه باشگاه تمام تمرکزش را برای انتخاب سرمربی جدید گذاشته و کلاً فراموش کرده که باید با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده صحبت کرده و آنها را راضی به ماندن کنند. اگر قرار است استقلال در فصل آینده حضور پرقدرت در لیگ داشته باشد باید بازیکنان با کیفیت در استقلال بمانند اگرچه شاید هزینه‌های آنها کمی بالا باشد ولی مدیران استقلال باید این ریسک را پذیرفته و این بازیکنان را نگه دارند تا استقلال بتواند اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده و با حضور بازیکنان جدید یک تیم پرقدرت در لیگ نوزدهم باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا ۵ مردادماه زمان زیادی باقی نمانده، مدیران استقلال باید تا آخر خرداد ماه هم وضعیت سرمربی و هم وضعیت بازیکنان جدید را مشخص کرده تا با شروع ماه آینده این تیم بتواند اردوی پیش فصل خود را آغاز کرده تا ازلحاظ بدنی و فنی به آمادگی کامل برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور از کیروش انتظار معجزه و قهرمان جهان شدن داشتید از این نباید داشته باشید؟باید قهرمان دنیا بشه و حق مساوی هم با تیمهای اول دنیا نداره مثل انتظار برد اسپانیا و پرتقال شما از کیروش

    • عباس قلی

      زر های مفت تکرای و پاچه خواران فدراسیون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج