۸۷۰۰۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مصاحبه با نادینه آنگِرِ، بهترین فوتبالیست زن اروپا

دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال زنان «پورت‌لند تورنز»، در تاریخ ۱۳ ژانویه سال جاری میلادی جایزه بهترین فوتبالیست زنان در اتحادیه اروپا را از آن خود کرد. با دریافت این جایزه، او نخستین دروازه‌بانی است که این جایزه رادریافت می کند.

مصاحبه با نادینه آنگِرِ، بهترین فوتبالیست زن اروپا





برترین ها: دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال زنان «پورت‌لند تورنز»، در تاریخ 13 ژانویه سال جاری میلادی جایزه بهترین فوتبالیست زنان در اتحادیه اروپا را از آن خود کرد. با دریافت این جایزه، او نخستین دروازه‌بانی است که این جایزه رادریافت می کند.

Nadine Marejke Angerer، در 10 نوامبر سال 1978 میلادی در آلمان غربی متولد شده است. قد او حدود یک متر و 75 سانتی‌متر است و دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی است. نادینه که به مطمئن ترین دست های فوتبال زنان آلمان ملقب است، پس از شنیدن اینکه با اختلاف زیاد در صدر برترین بازیکن‌ها قرار گرفته است بسیار هیجان‌زده و خوشحال شد.

به گزارش برترین ها به نقل از دویچه وله، او پس از دریافت جایزه UEFA از دستان مایکل پلاتینی در جشن برپا شده در نایون اظهار داشت: «من از دریافت این جایزه بسیار متعجب و بسیار شادمان هستم.» او همچنین در ادامه از تلاش ها و حمایت های مربی خود سیلویا نید نیز بسیار تشکر کرد.

Angerer در بازی فینال که در تاریخ 28 جولای در خارج از استکهلم برگزار شده بود، دو گل مسلم پنالتی نروژی ها را گرفت. این دروازه‌بان آلمانی، FFC Frankfurt را به منظور پیوستن به باشگاه Brisbane Roar استرالیا ترک کرده است.

مصاحبه با نادینه آنگِرِ، بهترین فوتبالیست زن اروپا

در ادامه مصاحبه وب‌سایت DW با Angerer را می خوانید که پیش از ترک تیم فرانکفورت انجام شده است.

DW: چطور شد تیم استرالیا را انتخاب کردید؟

نادینه آنگِرِر: من پیشنهادهای بسیاری از اروپا داشتم. اما همه آنها در اروپا بودند و من دوست داشتم از مرزهای این قاره خارج شوم.

DW: آیا این تصمیم گیری برای شما آسان بود؟

نادینه آنگِرِر: البته که تصمیم آسانی نبود ... من پیشنهادهای بسیار بهتری داشتم که درآمد و حقوق بیشتری داشتند. اما تصور می کنم پول تنها معیار انتخاب نیست. با اینکه پول و کسب درآمد زیاد بسیار مهم است اما شاد بودن و بازی کردن در جایی که حس خوبی داشته باشم نیز برایم مهم بود. به همین دلیل، رفتن به استرالیا را به درآمد بیشتر ترجیح دادم.

DW: از دریافت این جایزه و برنده شدن تیم خود چه احساسی دارید؟

نادینه آنگِرِر: این یکی از مهم ترین جایزه هایی است که ما برنده شده ایم. ما تیم بسیار بسیار جوان و البته بی تجربه داریم و انتظار دریافت چنین جایزه ای را نداشتیم.

DW: در مورد نتیجه و تورنمنت چه نظری دارید؟ برخی ها آن را چندان هم منصفانه نمی دانستند.

نادینه آنگِرِر: تیم ما روحیه رقابتی بسیار عالی داشت. ادعا نمی کنم در همه تورنمنت خیلی عالی بازی نکردیم اما با همه وجود دوست داشتیم برنده شویم و به این نتیجه هم دست یافتیم.

DW: برای دروازه‌بان میان اشتباه و حفاظت از دروازه، خط بسیار باریکی وجود دارد، اما در تورنمنت آخر گویا این خط برایتان مهم نبود و به خوبی از پس آن برآمدید؟

نادینه آنگِرِر: بازی عالی بود. مخصوصا وقتی توانستم دو پنالتی تیم نروژ را ناکام کنم. می دانم منظور شما چیست. من در جام جهانی در سال ۲۰۱۱ میلادی در آلمان در مقابل تیم ژاپن مرتکب اشتباه شدم. یعنی هر دو شکست و پیروزی را تجربه کرده ام.

DW: پس از رفتن به استرالیا، آینده بین المللی شما چطور خواهد بود؟ آیا همچنان برای تیم ملی آلمان بازی خواهید کرد؟

نادینه آنگِرِر: من با مربی خود صحبت کرده ام. او می خواهد من ادامه دهم. من هم می خواهم ادامه دهم. می دانم این سفر طولانی است اما برای من مشکلی ندارد. این روش آسانی نیست که من انتخاب کرده ام. اما برایم سخت نیست.

DW: شما قصد دارید پس از استرالیا به آمریکا سفر کنید، درست است؟

نادینه آنگِرِر: بله. دقیقا. لیگ در ماه فوریه در استرالیا تمام می شود و من دوست دارم کشورهای دیگر را نیز کشف کنم. من چند بار به آمریکا سفر کرده ام اما فقط در حد چند هفته آنجا بوده ام. این موقعیت بسیار عالی است. زیرا پیش فصل در ماه مارس آغاز می شود.

DW: دروازه‌بان ها همیشه مسیر طولانی تر از بازیکن های داخل زمین دارند. آیا تاکنون به بازنشستگی فکر کرده اید؟ یا هنوز دوست دارید تا چند سال دیگر بازی کنید؟

نادینه آنگِرِر: من هنوز می خواهم بازی کنم. به نظر من سن اهمیت چندانی ندارد. علاقه و اشتیاق است که موجب موفقیت می شود. سن ۲۶ یا ۲۴ سالگی برای بازی بهترین سن هستند اما اگر علاقه وجود داشته باشد، مهم نیست چند سالتان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج