۸۷۰۱۳۵
۲ نظر
۵۰۳۹
۲ نظر
۵۰۳۹
پ

لوناپارک ائل‌گلی تبریز تا اطلاع ثانوی پلمب شد

فرماندار تبریز ازپلمب لوناپارک ائل گلی تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از تجهیزات به کار رفته در این شهربازی فرسوده بوده و از استانداردهای لازم برخوردار نیستند

خبرگزاری فارس: بهروز مهدوی دقایقی پیش در واکنش به فیلم منتشر شده از حادثه تلخی که در لوناپارک ائل گلی منتشر شده بود، اظهار داشت: مسئولان این پارک باید در اسرع وقت استانداردهای لازم برای تجهیزات مستقر در این شهربازی را اخذ کنند.

فرماندار تبریز گفت : متاسفانه برخی از تجهیزات به کار رفته در این شهربازی فرسوده بوده و از استانداردهای لازم برخوردار نیستند که از این حیث لازم است در کمترین زمان ممکن ایرادات رفع و استانداردهای لازم اخذ شود.

مهدوی افزود : در سال های گذشته نیز در این پارک حوادث تلخی رخ داده است که باید یک بار برای همیشه استانداردهای لازم اخذ شود.

فرماندار تبریز پارک ائل گلی را یکی از اصلی ترین قطب های گردشگر پذیر این کلانشهر خواند و متذکر شد: در آستانه فصل تابستان و افزایش خیل گردشگران به این منطقه از کشور باید تجهیزات به روز و استاندارد در چنین اماکنی مورد بهره برداری قرار گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      درشیراز یک مرکزتفریحی وجوددارد که دارای تونل وحشت است.چندجوان درداخل تونل به بهانه ایجادوحشت،اقدام به اعمال زشت وخارج ازشئونات اسلامی نسبت به بانوان جوانی که مجردند،میکنند.تابستان گذشته،دو دخترجوان مسافر باچشمان اشک آلود ووحشت زده از تونل بیرون آمدندودررابطه با اعمال منافی عفت کارکنان داخل تونل برای پدرپیرشان تعریف کردندامامتاسفانه جوانی که مسئول آن قسمت بوددرمقابل آنان و معترضین دیگرجبهه گرفتندوگفتندبامیل خودتان واردتونل وحشت شدید،برویدهرغلطی میخواهیدبکنید!!!

    • حبیبی

      یعنی آنها با میل خودشان رفتند به تونل وحشت آقایان که آنجا مسولین هرکاری دلشان خواست با نا موس مردم بکنند این یعنی چه مردک آنجا تفریگاه است یا تجاوز گاه آنها چه می دانستند شماها ادمهای بی شرف و بی شخصیتی هستید اگر می دانستند حتما نمی آمدند سزای امثال شما ها مرگ است مرگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج