جاباما
۸۷۰۱۴۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو: داماش را دست کم نمی‌گیریم

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد شاگردانش به هیچ وجه حریف‌شان در فینال جام حذفی را دست کم نخواهند گرفت.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از فینال جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم از این بابت که برای اولین بار فینال حذفی در ورزشگاه فولاد برگزار می‌شود و پرسپولیس هم یکی از تیم‌های فینالیست است. ما اینجا هواداران زیادی داریم و این جای خوشحالی دارد.

وی افزود: این بازی در حالی برگزار می‌شود که فوتبال در همه جای دنیا تقریبا تعطیل شده و همه باشگاه‌ها وارد تعطیلات شده‌اند. امیدوارم که چه تماشاگرانی که در منزل بازی را می‌بینند و چه آنهایی که به ورزشگاه می‌آیند، شاهد فوتبال جذاب باشند. جام حذفی یکی از بزرگترین مسابقاتی است که در کشورها برگزار می‌شود، از این جهت که بیشترین تیم‌ها در آن شرکت دارند. افتخار می‌کنم یکی از تیم‌های فینالیست این جام هستیم.

برانکو راجع به غایبان تیمش در فینال جام حذفی عنوان کرد: رفیعی و خلیل‌زاده محروم هستند، مصلح و انصاری نیز مصدومند و آدام همتی هم دیگر غایب ما خواهد بود. با وجود این مسئله ما گزینه اول قهرمانی جام حذفی هستیم و بعد از این که ۴۶ بازی را در این فصل انجام دادیم، فقط با یک هدف وارد زمین می‌شویم و آن هم پیروزی است، البته احترام خاصی برای داماش قائلیم و واقعا حضور آنها به عنوان یک تیم لیگ دو در فینال جام حذفی جای تقدیر دارد. به آنها تبریک می‌گویم و اعتقاد دارم فردا یک بازی سخت مقابل داماش پیشرو داریم. تیمی که به هیچ عنوان ما آنها را دست کم نخواهیم گرفت و باید با تحمل، اراده و انگیزه زیاد مقابل آنها ظاهر شویم.

برانکو: داماش را دست کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی قبل تیمش مقابل سپاهان، خاطر نشان کرد: برای این که به این مرحله برسیم قرعه سختی داشتیم و دیدید که بازی قبل ما مقابل سپاهان چقدر سنگین بود. 46 بازی در طول فصل در فاصله هر 4 روز یک بار انجام دادیم، که انرژی و توان زیادی از ما گرفت. بازی با سپاهان هم 120 دقیقه زمان برد و در این شرایط باید در دمای بالای 40 درجه اهواز فینال را برگزار کنیم اما با همه این مشکلات فردا هیچ توجیحی برای قهرمان نشدن نخواهیم داشت.

وی در واکنش به این سوال که آیا نگران این نیست که بازیکنانش حریف را دست کم بگیرند؟ گفت: بازیکنان ما انگیزه بسیار بالایی برای این بازی دارند، چرا که می‌دانند به موفقیت منحصر به فردی خواهند رسید. ما تلاش کردیم همه جام‌ها را کسب کنیم، شاید الان با گفتن این جمله من غافلگیر شوید اما باید بگویم تنها تیمی در جهان هستیم که 3 بار پشت سر هم قهرمان لیگ شده و همزمان در یک سال ضمن حضور در فینال لیگ قهرمانان، در لیگ قهرمان شده و در فینال جام حذفی نیز حضور داریم. قطعاً اگر فردا هم برنده شویم، امسال هیچ تیمی در دنیا به چنین افتخاری نرسیده است. از این لحاظ پرسپولیس امسال بهترین تیم بود.

برانکو راجع به این که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد او امروز برنامه‌هایش برای فصل آینده را تحویل مدیریت داده و این بدان معناست که او در پرسپولیس ماندنی خواهد شد، تصریح کرد: بله من به باشگاه رفتم و در مورد مسائل مالی صحبت کردیم. همینطور در مورد بازی فردا و فینال جام حذفی، حرف زدیم در مورد بازیکنانی که فصل بعد احتمالا به پرسپولیس اضافه شوند نیز صحبت‌هایی داشتیم. همانطور که می‌دانید انگیزه بازیکنان ما از زمین تا آسمان است و می‌خواهیم فردا یک شب باشکوه و قشنگ را رقم زده و به بهترین شکل فصل را تمام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهار نظر خبرنگاری مبنی بر این که داماش نمی‌تواند حریف سختی برای پرسپولیس باشد، گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و قطعا تیمی که به فینال این رقابت‌ها رسیده است نمی‌تواند حریف آسانی باشد.

در این جام از همه لیگ‌ها حضور دارند و جامی هست که اتفاقات غیرمنتظری در آن زیاد رخ می‌دهد. ما یک‌بار تجربه باخت به قشقایی و شکست در چند بازی دوستانه را مقابل حریفان سطح پایین‌تر را داریم، البته تاکید می‌کنم گزینه اول قهرمانی هستیم و از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم. در کنار این مسئله نهایت احترام را برای تیم داماش قائلیم. همانطور که ما افتخار می‌کنیم فینالیست جام حذفی هستیم آنها هم افتخار می‌کنند که در این مرحله حضور دارند.

وی راجع به این که چرا تیمش امسال نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا از گروهش صعود کند، خاطر نشان کرد: وقتی در مورد لیگ قهرمانان آسیا صحبت می‌کنید، هیچ مربی‌ای نمی‌تواند قول قهرمانی در این رقابت‌ها را بدهد. هیچ باشگاهی هم در این زمینه قولی به هوادارانش نمی‌دهد. قطعاً درست نیست که بخواهیم باشگاه را تحت فشار قرار دهیم. ما در 2 سال گذشته به فینال و نیمه نهایی رسیدیم. تنها تیم آسیایی بودیم که این افتخار را کسب کردیم. شما دیدید در رقابت‌های این فصل داوران 7 امتیاز از ما گرفتند و آنها تنها مقصران حذف پرسپولیس بودند.

برانکو در پایان در ارتباط با این موضوع که گفته می‌شود او لیست خرید تیمش را به باشگاه داده است، اظهار داشت: نه ما لیستی ندادیم، بلکه فقط در مورد احتمالات حرف زدیم. خیلی سختی است که شما بازیکنانی پیدا کنید که از نفرات فعلی تیم‌تان بهتر باشند. قاطعانه می‌گویم همه بازیکنانی که الان با ما هستند تحت قرارداد باشگاه قرار دارند و فقط بشار رسن قراردادش به اتمام رسیده، همین‌طور محمد نادری که به طور قرضی به پرسپولیس آمده است، اما در نهایت باید دید برای فصل بعد چه پیش می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باهوش

      هیچ دست کم نیستند بچه های باغیرت شمال

    • اردوان از بندرعباس

      هیئت فوتبال گیلان باید قطعا با شرکت داماش در فینال باید مخالفت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج