۸۷۰۱۵۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پیش‌بینی ستارگان فوتبال از فینال لیگ قهرمانان

ستارگان و مربیان پیشین فوتبال به پیشبینی دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا پرداختند.

وبسایت نود: یوفا در آستانه دیدار امشب فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیم های انگلیسی لیورپول و تاتنهام به سراغ ستارگان و مربیان پرافتخار دنیای فوتبال رفته و از آن ها خواسته که این دیدار جذاب را پیشبینی کنند. تیم های یورگن کلوپ و مائوریسیو پوچتینو از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید در فینالی تمام انگلیسی به مصاف هم می روند.

ژوزه مورینیو که دو بار به عنوان مربی فاتح این جام شده گفته: «همیشه گفتم تیمی که مسیر عجیب تر و استثنایی تری را تا فینال طی کرده باشد شانس بیشتری دارد. نکته جالب فینال امسال این است که هر دو تیم چنین مسیری داشتند. فکر می کنم هر دو تیم از قهرمانی خودشان اطمینان دارند و همین باعث می شود فینال جذابی در انتظارمان باشد.»

استیون جرارد اسطوره لیورپول که در سال ۲۰۰۵ فاتح این جام شد گفته: «پیشبینی این بازی سخت است اما اگر هر دو تیم بهترین عملکردشان را ارائه دهند فکر می کنم لیورپول یک مقدار قوی تر باشد و قهرمان شود.»

رافا بنیتز که به عنوان مربی توانست در سال ۲۰۰۵ همراه لیورپول قهرمان شود گفته: «همه انتظار دارند به خاطر نتایج دو تیم در لیگ، لیورپول قهرمان شود اما تاتنهام هم تیم خوبی است. آن ها تعادل خوبی در دفاع و هافبک دارند و در حمله خطرناک هستند. فکر می کنم شانس دو تیم برابر است.»

الساندرو دل پیرو که در سال ۱۹۹۶ این جام را بالای سر برد گفته: «بنظرم بازی ۴-۴ مساوی شود و لیورپول در پنالتی ها قهرمان می شود!»

پیش‌بینی ستارگان فوتبال از فینال لیگ قهرمانان

روبرتو کارلوس و کافو دو مدافع برزیلی پرافتخار هم هر دو پیشبینی کردند که تیم لیورپول با نتیجه ۳-۲ پیروز این بازی شود. داور شوکر که در سال ۱۹۹۸ با رئال مادرید قهرمان شد پیشبینی کرده تیم لیورپول با نتیجه ۲-۱ برنده فینال شود.

مایکل اوون ستاره پیشین لیورپول هم در مورد این بازی گفته: «بنظرم لیورپول با یک مقدار خوش شانسی توانست در دو بازی لیگ مقابل تاتنهام پیروز شود. لیورپول با شانس توانست ۲-۱ پیروز شود و تعجب نمی کنم اگر در مادرید هم چنین نتیجه ای رقم بخورد. کلوپ در سومین فینالش بالاخره صاحب این جام می شود.»

دیگو میلیتو آرژانتینی هم که با تیم اینتر در سال ۲۰۱۰ قهرمان اروپا شد پیشبینی کرده تاتنهام با نتیجه ۲-۱ پیروز بازی شود. رونالدو برزیلی هم پیشبینی کرده تیم لیورپول با نتیجه ۳-۱ موفق به شکست تاتنهام شود.

فرناندو مورینتس ستاره پیشین رئال مادرید و لیورپول گفته: «لیورپول به خاطر تجربه و فصلی که سپری کرد قهرمان می شود. هر دو تیم فوتبال هجومی ارائه خواهند کرد و لیورپول با دو گل پیروز می شود.»

هری ردنپ سرمربی پیشین تاتنهام گفته: «هر دو تیم در حمله قوی هستند و بعید است شاهد تساوی بدون گل باشیم. انتخاب تیم برنده سخت است. تعجب نمی کنم اگر کار به ضربات پنالتی بکشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      س دو لیور میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج