۸۷۰۱۶۷
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

فرشاد ماجدی: چرا به برادرم فحاشی می‌کنند؟

حالا که شفر از استقلال رفته است، مدیران استقلال سراغ انتخاب سرمربی خارجی رفته اند و در این میان در حالی که توافق جدی به نظر می رسد، ناگهان صفحه ای اینستاگرامی با پیش بردن خط فکری مخالف با حضور مربی خارجی حاشیه ای بزرگ به وجود آورد و با تگ کردن عکس هایی عجیب در صفحه همسر استراماچونی، ذهن ها را به این سمت برد که ممکن است استراماچونی از حضور در ایران منصرف شود.

وب فوتبالی: حالا که شفر از استقلال رفته است، مدیران استقلال سراغ انتخاب سرمربی خارجی رفته اند و در این میان در حالی که توافق جدی به نظر می رسد، ناگهان صفحه ای اینستاگرامی با پیش بردن خط فکری مخالف با حضور مربی خارجی حاشیه ای بزرگ به وجود آورد و با تگ کردن عکس هایی عجیب در صفحه همسر استراماچونی، ذهن ها را به این سمت برد که ممکن است استراماچونی از حضور در ایران منصرف شود.

در این میان نظر فرشاد ماجدی، به قول خودش دوست قدیمی و ۳۰ ساله فرهاد مجیدی، در همان صفحه و حواشی وابسته به آن حساسیت ویژه ای درست کرد و کار تا آنجا پیش رفت که ماجدی و برادرش میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره استقلال، آماج حملات مجازی هواداران استقلال شدند. برای پی بردن به زوای این اتفاق سراغ ماجدی مربی- آنالیزور موقت استقلال رفتیم که اتفاقا دل پری از هواداران آبی داشت.

نظر شما زیر یک پست در فضای مجازی، هواداران استقلال را تحت تاثیر قرارداده است و به شما کلی حمله شد. چه اتفاقی افتاده، جریان از چه قرار است؟

من دقیقا نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. صفحه من در اینستاگرام حذف شده است و دیگر در دسترس نیست و نمی توانم پیدایش کنم.احتمالا ریپورت شده است.

حضور شما در استقلال بنا به اخباری که در آن زمان رسانه ای شد موقت بود حتی میرشاد ماجدی برادر شما که عضو هیئت مدیره است از اینکه شما به استقلال آمدید ناراحت بود و به شرط موقتی بودن موافق حضور شما شد. به نظر می رسید با توجه به این ماجرا و اینکه نگویند میرشاد ماجدی، پارتی حضور شما در استقلال بوده، اینطور با یک نظر حمایتی، وارد جنجال و حاشیه نشوید...

میرشاد اصلا راضی نبود من دستیار فرهاد مجیدی بشوم و تصمیم فرهاد بود که به تیم اضافه شوم. من و فرهاد مجیدی رفیق سی ساله هستیم. در این باره نمی خواهم زیاد صحبت کنم. من فقط نظر شخصی ام را در آن صفحه هواداری اعلام کردم اما میزان فحش هایی که به من داده شد غیر قابل باور بود همان کسانی که انتقاد کردند چند صد هزار نفر به من فحاشی کردند من نمی دانم مگر به نظر آدم فحش می دهند؟ مثلا شما بگویید پدر من آدم خوبی است من بیایم فحش بدهم بگویم پدر شما آدم بدی است؟ من نمی دانم چرا فضا به این صورت شده است؟

فرشاد ماجدی: چرا به برادرم فحاشی می‌کنند؟

اختلاف و حواشی از آنجا شروع شده است که صفحه ای که شما در آن نظرتان را اعلام کرده اید سراغ زن استراماچونی گزینه اصلی باشگاه استقلال رفته است و با ارسال تصاویر عجیب سعی در ترساندن خانواده استراماچونی داشته و تصویر بدی از ایران نشان داده است...

من نمی دانم این صفحه برای چه کسی هست من به عشق استقلال اولین باردر قسمت نظرات چهار قلب گذاشته ام و منظور خاصی نداشتم. از همین نظر من اسکرین شات گرفته اند و و در سایر صفحات و سایت ها گذاشته اند. من فقط چهارتا قلب گذاشته ام دیدم باز هم فحش می دهند دوباره رفتم و نظرم را اعلام کردم بازهم فحش دادند. آیا نظر من این قدر مهم است ؟

من برای پنج بازی به کمک استقلال آمدم باید به این صورت مورد ناسزا قرار بگیرم؟ و هنوز دلیل این اتفاقات را نمی دانم. خدا را شکر صفحه ام حذف شده و دیگر در اینستاگرام حضور ندارم. قرار است به تیم امید هم برگردم.

این صفحه خودش را هواداران فرهاد مجیدی معرفی می کند و تصویر ایران را خراب کرده است. در حالیکه استقلال در حال رایزنی با استراماچونی است، میرشاد ماجدی طی یک مصاحبه نارضایتی خودش را از استخدام مربی خارجی اعلام کرد و همه این امور دست به دست هم داد تا این طور تلقی شود که یک تیمی در باشگاه استقلال با حضور مربی خارجی مخالف است و گزینه خارجی را تهدید برای خودش می بیند...

بینید هدف ما قهرمانی استقلال است. استقلال چندین فصل است که قهرمان نشده و این در حالی است که پرسپولیس سه فصل متوالی قهرمان شده است. وقتی می بینم یک استقلالی که نه صدها استقلالی این طور به من فحاشی می کنند چه معنایی دارد؟ به برادر توهین می کنند کسی که این همه رزومه دارد. به من می گویند تو مدرکB داری و در حد استقلال نیستی. نمی توانم به آن کسی که فحاشی می کند بگویم که میرشاد رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و با استقلال قهرمان آسیا شده است. خو.دش باید بفهمد برادر من چه کارنامه ای دارد. نظر کارشناسی اش را داده، آن وقت باید به خاطر نظر دادن ما فحش بخوریم؟

حالا به نظر شما استقلال در این برهه به یک مربی خارجی نیاز دارد یا ایرانی؟

من نظری ندارم هر حرفی بزنم فحش می دهند. من با فرهاد مجیدی رفیق سی ساله هستم من برای کمک کردن به او آمدم و حالا رفتم و در حال حاضر در استقلال کاره ای نیستم و فقط نظرم را گفتم به نظر من تمام تیم های ایرانی باید مربی ایرانی داشته باشند. من فکر این حجم از حاشیه را نمی کردم اصلا غیر قابل باور است من برای پنج بازی در استقلال بودم البته تیم های دیگر هم وضعیت بهتر از استقلال نیست و به نظر حاشیه ها فوتبال را نابود کرده اند. ما حرف می زنیم، فحش می دهند سکوت می کنیم فحش می دهند با این وضعیت تکلیف اظهار نظر و انتقاد و پیشنهاد چه می شود؟ من با یک سایتی مصاحبه کردم ولی از قول من چیز دیگری نوشته اند.

پس اگر مربی خارجی انتخاب شود، شما جدا خواهید شد...

همانطور که گفتم من کلا با تیم ملی امید قرارداد دارم فقط یک نظر دادم. بعد به این وسیله سعی در تخریب برادر من دارند. اصلا به برادر من چه ربطی دارد که به خاطر من، برادرم فحش بخورد؟

خیلی ها می گویند اعلام نظر میرشاد ماجدی مبنی بر انتخاب مربی داخلی،حفظ فرهاد مجیدی در قامت سرمربی است...

من داخل مغز میرشاد ماجدی نیستم و به طور کلی رابطه آنچنانی که همه فکر می کنند با میرشاد ندارم و آن طور که با دوستانم در ارتباط هستم با میرشاد ارتباط ندارم. ولی برادرم است. به خدا قسم نظر اصلی میرشاد را نمی دانم.

حالا به نظر شما آیا با آمدن مربی خارجی فرهاد می ماند یا می رود؟

به خدا خبر ندارم. من یک نظر دادم این همه فحش خوردم. نمی دانم چه بگویم.

خب چندین تیم در دو فصل گذشته مربی خارجی داشته اند. از پرسپولیس تا تراکتورسازی و صنعت نفت و حتی خود استقلال. تیم ملی هم کی روش را داشته و حالا هم ویلموتس آمده، همه هواداران استقلال انتظار دارند سرمربی بزرگ خارجی در حد نام استقلال به این تیم بیاید. هواداران سطح استقلال را بالاتر از مربیان داخلی می دانند نظر شما در این رابطه چیست؟

من به مربیان داخلی اعتقاد دارم.

اما پرسپولیس با برانکو سه فصل پشت سر هم قهرمان شده و حالا در آستانه قهرمانی در جام حذفی است...

ببینید شما و همکارانتان روی برانکو زوم کرده اید. به قول برخی کارشناسان، برانکو بعد چندین سال دیگر ایرانی محسوب می شود مربی خارجی تا بیاید ایرانی ها را بشناسد زمان زیادی را از دست می دهد. برانکو سالها در ایران بوده است. شما چرا اینها را در نظر می گیرید؟

گفت و گو از سالار علیخواه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا تو پیج های دیگه نمیزاره عدل تو اینجا میگه

    • بدون نام

      کیه بیاد بریم یک بهش فحش بدیم !!! طفلک شبشتقلالی دیگه. براش سنگ تموم گذاشتن خحخخ

    • بدون نام

      چه فرهنگی دارن این کیسه کشا بیخود نیست با اسهال زرد و سوراختور برادرن خخخخخخخخ این بنده خدا ننیتونست حرف بزنه از بس ترس فحش خوردن داشت اونهم در سطح چندصدهزارتایی خخخخخخ

    • بدون نام

      واقعا باید تاسف خورد به حال این فوتبال و این هواداران . نفرت جای لذت . مکتب کیسه کشا خیلی خراب شده . بعد از فوت مرحومین حجازی و پورحیدری استقلال صاحب و بزرگتر نداره

    • بدون نام

      ایا قهرمانی اینقدر ارزس داره . فقط میشه گفت افسوس . با حرف مدعی با فرهنگ ترین مردم دنیا هستیم ولی در عمل بی فرهنگترین و عصبانی ترین مردم دنیا هستیم

    • بدون نام

      پول شده ملاک انسانیت واقعا شرم داره چقدر بی فرهنگ شدیم . فساد فحشا نامردی ووووو کشور را داره نابود میکنه . اتفاقاتی داره میفته که گفتن هم شرم داره

    • بدون نام

      دیگه حالا باند فرهاد هم راه افتید بسلامتی

    • بدون نام

      برو بابا دلت خوش داداشم

    • موسوی

      دوستدعزیز،حالا متوجه شدی ،مکتب کیسه ،مکتب فحاشی و هوچی گری و اتهام زدن ،هستش.

    • بدون نام

      برو پی کارت همونطور که فرزاد رو فرهاد نیاورد تو رو هم میرشاد نیاورد.
      خودتی. همانطور که منزوی رو عمو فتل نیاورد وعمو فتل رو فرهاد میاوردخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج