۸۷۰۱۸۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

پایان حکمرانی ۱۰۹۹روزه کهکشانی‌ها در اروپا

رئال مادرید در ۱۰۹۹ روز گذشته قهرمان اروپا محسوب می‌شده است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، ۱۰۹۹ روز بعد از یازدهمین قهرمانی اروپایی رئال مادرید، فوتبال اروپا بالاخره حکمرانی جدید به خود خواهد دید.

در حقیقت بعد از قهرمانی در فینال سن سیرو در روز ۲۸ می ۲۰۱۶، رئال مادرید در تک تک این روزها و سال ها حکم قهرمان اروپا را داشته و در نخستین روز از ژوئن ۲۰۱۹، جوردن هندرسون یا هوگو لوریس جام قهرمانی لیگ قهرمانان را در واندا متروپولیتانو بالای سر خواهند برد تا اروپا رسما قهرمانی جدید را به خود ببیند.

کسب دهمین قهرمانی در سال ۲۰۱۴ و در فینال لیسبون و به پایان رسیدن انتظار ۱۲ ساله کهکشانی ها برای "لادسیما" موجب شد تا فشار از روی بازیکنان رئال برداشته شده و آن ها تحت هدایت آرام زین الدین زیدان در ۳ فصل متوالی قهرمان اروپا شوند.

بعد از حذف در نیمه نهایی ۲۰۱۵ مقابل یوونتوس، رئال با زیدان به فینال ۲۰۱۶ رسید تا برای کسب "اون‌دسیما" مقابل همان رقیب فینال ۲۰۱۴ قرار گیرد. فینالی که در روز ۲۸ می ۲۰۱۶ در سن‌سیروی میلان برگزار شد و سرخیو راموس باز هم در نقش گلزن ظاهر شد تا رئال بعد از تساوی ۱-۱ در وقت های قانونی و اضافه با پیروزی ۵-۳ در ضربات پنالتی یازدهمین قهرمانی اروپایی خود را جشن گیرد.

رئال در سومین روز از ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به کاردیف رفت و با پیروزی ۴-۱ مقابل یوونتوس، مقتدرانه دوازدهمین قهرمانی خود را جشن گرفت. بعد از میلان آریگو ساچی در سال های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰، رئال زیدان به نخستین تیمی تبدیل شد که از قهرمانی اروپایی خود با موفقیت دفاع می‌کند.

شروع متزلزل رئال در مرحله گروهی فصل ۱۸-۲۰۱۷ و کسب رده دوم گروه بعد از تاتنهام، امیدها به کسب یک قهرمانی دیگر را کمرنگ تر کرد. اما رئال در سخت ترین قرعه های ممکن مراحل حذفی از سد پاریسن‌ژرمن، یوونتوس و بایرن مونیخ گذشت و در روز ۲۶ می ۲۰۱۸، سومین حضور متوالی خود در فینال های اروپایی را اعلام کرد. فینالی که با برتری ۳-۱ رئال مقابل لیورپول در کیف همراه بود. همانند جام های یازدهم و دوازدهم، جام سیزدهم هم توسط کاپیتان راموس بالای سر رفت تا رئال دوباره آقای اروپا شود.

نمایش های ضغیف رئال در فصل ۱۹-۲۰۱۸ گریبان این تیم در اروپا را هم گرفت و رئال علیرغم پیروزی ۲-۱ در آمستردام، در روز ۵ مارچ ۲۰۱۹ در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۴-۱ در مقابل آژاکس شکست خورد تا هواداران همان جا با حکمرانی اروپا خداحافظی کنند. تنها چند روز پیش از بازی برگشت، هواداران رئال هزارمین روز حضور تیمشان بر فراز اروپا را جشن گرفته بودند اما این روزشمار، بالاخره شنبه شب به پایان می‌رسد.

از ۲۸ می ۲۰۱۶ تا ۱ می ۲۰۱۹، رئال مادرید تیم قهرمان اروپا بود تا به همه تیم های اروپایی نشان دهد که دوران حکمرانی تیم ها بر لیگ قهرمانان، تنها مربوط به گذشته و دوران جام باشگاه های اروپا نیست. رئال در قرن ۲۱، تصویری مشابه تصویر ۶۰ سال قبل را ارائه داد؛ زمانی که اروپا را به قلمروی خود تبدیل کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام آقایی و سروری مادرید ها،مدیون رونالدو افسانه ای هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چهارتاش با اون بود بقیه نه تاش باکی بود ؟

    • بدون نام

      تمام آقایی و سروری مادرید ها،مدیون رونالدو افسانه ای هست

    • بدون نام

      پایان پارتی بازی های پرز با اومدن وی ای آر

    • بدون نام

      شرط میبندم زغال دیگه نمیتونه قهرمان شه چون وی ای آر اومده
      آخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج