۸۷۰۲۱۶
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

۴استقلال نشان در لیست تراکتور

تراکتوری‌ها برای تضعیف استقلال دست به کار شده‌اند و حتی به وریا غفوری پیشنهاد دلاری داده‌اند. آن ها علی کریمی و یکی از میان حسینی یا رحمتی را هم می‌خواهند. آیا استقلال اجازه این انتقال‌ها را می‌دهد؟

ایران ورزشی: مسئولان باشگاه استقلال دست، دست کنند ستاره های‌شان را از کف خواهند داد. جدایی برخی بازیکنان از پیکره این باشگاه را نباید یک شوخی نقل و انتقالاتی دانست و آن ها که در باشگاه استقلال به خبر مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با وریا غفوری می‌خندند واین موضوع را جدی نمی‌گیرند، باید قدری عمیق تر به این ماجرا فکر کنند و اجازه ندهند که بازیکنان تاثیرگذارشان هوایی شده و به دیگر تیم ها منتقل شوند.

وریا نه تنها با پیشنهاد دلاری_بله دلاری_ باشگاه تراکتورسازی مواجه شده، بلکه دو پیشنهاد_یکی از قطر و دیگری ازاروپا_ را نیز دریافت کرده است. در عین حال مدافع-هافبک استقلال انتظار می‌کشد تا با باشگاه استقلال به توافق برسد. در واقع استقلال برای وریا اولویت است اما چنانچه در انجام توافق نهایی با این بازیکن بیش از حد زمان صرف شود، هیچ بعید نیست که وریا تصمیم دیگری بگیرد.

وریا این روزها مشغول استراحت است اما او موبایلش را به روی واسطه ها و مسئولان دیگر تیم ها باز گذاشته(برای استقلالی‌ها هم بازاست) تا هرچه زود تر تیمش را بشناسد. مسئله استقلال را اما نباید در وریا خلاصه کرد. استقلال با احتمال جدایی علی کریمی نیز مواجه است و هیچ بعید نیست که این بازیکن هم همان مقصدی را برگزیند که وریا برگزیده است.

۴استقلال نشان در لیست تراکتور

تراکتوری ها که از لحاظ مالی بهترین تیم لیگ آتی خواهند بود و به نظر می‌رسد گران ترین تیم تاریخ فوتبال ایران را پدید خواهند آورد، با کریمی هم مذاکراتی داشته اند و به این بازیکن هم پیشنهاد های مطلوبی داده اند. البته علی کریمی همچون وریا غفوری از تبریزی ها پیشنهاد دلاری دریافت نکرده اما تردید نکنید اگر کار مذاکره با این بازیکن برای تبریزی ها بیخ پیدا کند، آن ها سرکیسه را شل خواهند کرد وبه این بازیکن طراح هم پیشنهاد دلاری خواهند داد.

تصور کنید وریا و کریمی از استقلال جدا شوند. 4 بازیکن هم جدایی شان قطعی شده است. نام وریا و کریمی را کنار منشاء، صیادمنش، ایسماء و چشمی قرار دهید. استقلال چه وضعیتی در نقل وانتقالات پیدا خواهد کرد؟ نگرانی ها اما آن جا دایره وسیع تری خواهد یافت که یکی از میان سیدحسین حسینی و مهدی رحمتی نیز راهی تبریز شوند. بله، تبریز!

این روزها تبریز به شدت روی ستاره های استقلال زوم کرده و باشگاه متمول تراکتورسازی سعی در تقویت هرچه بیشتر خود برای لیگ آتی دارد. آن ها اسب شان را برای قهرمانی زین خواهند کرد و برای پر زرق و برق کردن تیم شان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد. تراکتور در حالی باب مذاکره با مهدی رحمتی را گشوده که با رشید مظاهری نیز به توافق رسیده است. استدلال یارگیران باشگاه تراکتورسازی اما این است که تجربه مهدی رحمتی عمیقا به کارشان خواهد آمد و به همین جهت است که دلال معروف تماس هایی هم با مهدی رحمتی داشته تا زمینه حضور این دروازه بان در تبریز را فراهم کند.

درباره اینکه رحمتی چه تصمیمی خواهد گرفت اما باید به این نکته اشاره کرد که شماره یک استقلال عمیقا دوست دارد با پیراهن استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کند. درواقع باید این طور نتیجه گرفت که تا امروز_فقط تاامروز_ پاسخ رحمتی به تراکتوری ها منفی بوده اما اینکه در روزها و هفته های نقل و انتقالاتی آتی آیا مهدی رحمتی همچنان روی همین پاسخ استوار باشد، مشخص نیست.

ماجرای یارگیری تراکتور از استقلال اما آن جا جذاب تر می‌شود که می‌بینیم به موازات مذاکره با مهدی رحمتی، مذاکراتی هم با سید حسین حسینی شده است. ظاهرا تراکتوری ها خوب می‌دانند که زیر پوست استقلال چه می‌گذرد و دروازه بان های این باشگاه به گوش مسئولان این باشگاه رسانده اند که فصل بعد فقط یکی از آن ها در تیم خواهد ماند.

آن ها حتی از شروطی که سید حسین حسینی برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال مطرح کرده، آگاهند. حسینی شرط ماندن در استقلال را رفتن رحمتی اعلام کرده و تبریزی ها با علم به این گفته ها مذاکراتی هم با سید حسین داشته اند تا شاید نظر مساعد این دروازه بان را برای حضور در تیم شان فراهم کنند.

حال اینکه یارگیران متمول در باشگاه تراکتورسازی که هیچ مضیقه مالی ندارند، تا چه اندازه در مذاکرات خود با این 4 بازیکن موفق باشند، بدون شک در روزهای آتی مشخص خواهد شد. یقینا همه این بازیکنان بازخوردهای جدایی خود از استقلال را نیز در نظر خواهند گرفت و تمام جوانب را ارزیابی خواهند کرد اما تردیدی نیست که در بد بینانه ترین حالت ممکن از میان این بازیکنان یکی، دوبازیکن به تور تراکتورسازی خواهد افتاد و مسئولان باشگاه استقلال باید خود را آماده و مهیای جدایی های احتمالی ستاره های خود کنند تا بازنده نقل و انتقالات لیگ نوزدهم لقب نگیرند.

استقلال به مجموعه ای از اقدام های جدی و عملیاتی در فصل نوزدهم نیازمند است و باید در مسیری گام بردارد که بازیکنان شاخصش را برای لیگ نوزدهم از دست ندهد. این یک ضرورت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقده دلسوزانه و مادرانه توصیه کردی

    • بدون نام

      هیچ غلطی نمیتوند بکند حتی اگر مسی و رونالدو را هم بخرد مالک تراکتور هم یه روز مثل هدایای خواهد شد که جواب پس خواهد داد که این همه پول را از کجا آورده داره حیف میل میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنوزی رو با پدر پرسپولیس که داره آب خنک میخوره مقایسه نکنید.کسانی باید جواب بدن که با پول بیت المال دو تیم منفور و حکومتی رو دارن اداره میکنن

    • لنگی لجن

      بذار برن رو سیاهیش واسه مدیریت وزارت ورزشی که در استقلال کار میکنن خودشون میرن تو زمین بازی میکنن الدنگهاااا بازیکن و فراری میدن بعد مزخرف حرف میزنن ولی هوادار فقط پشت استقلال باشید وبس نه مدیریت ونه بازیکن انشاالله قهرمانی استقلال قهرمان تو آسیا

      پاسخ ها

      • N

        اتفاقا با مدیریت درست و بازیکن خوب یک باشگاه میتونه به قهرمانی برسه اینها شرایط لازم و ضروری برای قهرمانی

    • ناشناس!

      وقت زیاده ! اینا هنه را هم که گفتی طبق لیست باشگاه یا مازادند یا در پیتی! در ثانی تحمل نکنند . اول باید سرمربی معلوم بشه . که اونم بگه چه کسی دا می خواهد یا نمی خواهد!!

    • محمدعلی

      استقلال به فنامیره

    • Abiposhan

      عجب داستان تخیلی بود !!!!

      پاسخ ها

      • hm@

        چرا سراغ پرسپولیسیها نمیرن؟چون پرسپولیس تیم وزارت هست ولی استقلال روازدست دلسوزان گرفتند وخیلی عامدانه میخوان نابودش کنن.

    • بدون نام

      چه رسانه خبری فقط جانب داری از یکی از تیمهای وزارت ورزش!

      پاسخ ها

      • دادا

        چون بازیکنای ماتیمشونوبه پول کثیف تراکتورنمیفروشن

    • حمید رضا شمس

      وریا با آن مصاحبه ای که کرد بچه های بالا اجازه انتخاب تیم دیگر با قیمت بالا نمی دهند به مدیران استقلال دستور دادن با قیمت کمتر از سال گذشته تمدید کند این مدیران حلفه به گوش استقلال برنامه شان نابودی استقلال تا مثل پاس محو بشه زهی خیال باطل

    • بدون نام

      چند تا از بازیکنان استقلال خودشون با مسئولین تراکتور تماس گرفتن و گفتن میتونن درتیم تراکتور حضور داشته باشن

    • بدون نام

      مثل پارسال می خواهند استقلال راضعیف کنند

      خدا ازشن نگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج