۸۷۰۲۲۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

مصاحبه با بد شانس‌ترین بازیکن لیگ هجدهم!

هافبک مصدوم استقلال می گوید لیگ نوزدهم را با قدرت استارت می زند تا خاطرات تلخ لیگ هجدهم را از ذهن ها پاک کند.

ورزش سه: مرتضی آقاخان به عنوان یکی از ستاره های فصل نقل و انتقالات در ابتدای فصل گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد اما شرایط برای او طوری رقم خورد که نتوانست حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی کند. آقاخان در تمرینات پیش فصل مصدوم شد و تا نیم فصل دوم نامش از لیست آبی ها خارج شد، او در تعطیلات نیم فصل دوباره مصدوم شد و این بار تا پایان فصل خانه نشین شد. با این حال آقاخان مدتی است تمرینات خود را آغاز کرده است تا بتواند با شروع فصل جدید خاطرات تلخ فصل گذشته را از ذهن ها پاک کند.

آقاخان صحبت های جذابی در مورد روزهای که به او گذشت به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

خیلی ها می گویند مرتضی آقاخان بدشانس ترین فوتبالیست لیگ هجدهم بوده است. خودت این موضوع را قبول داری؟

تقریبا ۴ ماه و یک هفته است که عمل جراحی را انجام دادم، دکتر رازی، جراحم از این عمل خیلی راضی بودند و آقای نوروزی هم در این مدت خیلی برای من زحمت کشیدند، هم زمانی که جراحی کردم و هم حالا که در کیلینیک ایشان کارهای باز درمانی را انجام می دهم و خانوم محمدی و همکاران ایشان هم خیلی برای من زحمت می کشند.

۲۰ روز است کارهای تقویتی را شروع کرده ام تا بتوانم کارهای تمرینی را آغاز کنم. شرایطم راضی کننده است و خودم خیلی امیدوار هستم که بتوانم طوری برگردم که محبت هواداران را جبران کنم. آنها به من خیلی انرژی مثبت دادند. دوست داشتم در این فصل کارهای زیادی برای هواداران انجام بدهم اما متاسفانه مصدومیت به من این اجازه را نداد.

نیم فصل خیلی آماده برگشته بودم و روزهای خوبی داشتم، نه این حرف خودم باشد بلکه به گفته مربی ها و بازیکنان شرایط خوبی داشتم ولی متاسفانه امسال قسمت نبود به هواداران استقلال خدمت کنم. زیاد فکر بدشانسی نمی کنم و به فکر تقویت پایم هستم تا بتوانم با قدرت برگردم. سعی می کنم به گذشته فکر نکنم.

وقتی اول فصل به استقلال آمدی، خیلی ها گفتند تو در پیکان با مصدومیت روبرو بوده ای و شاید نتوانی زیاد برای این تیم بازی کنی. آیا دو مصدومیت تو در استقلال ربطی به مصدومیتت در پیکان داشت؟

بله من آخر فصل گذشته در پیکان با مصدومیت کشیدگی همسترینگ روبرو شدم ولی ربطی به دو مصدومیتم در استقلال نداشت. من دردی در مچ پایم داشتم ولی مربوط به نیم فصل اول حضورم در پیکان بود و کامل خوب شدم. خیلی حرف ها پشت سرم بود ولی هم مربی ها و هم بازیکنان شاهد بودند که اولا وقتی آمدم تست پزشکی دادم و دوم اینکه یک هفته ۱۰ روز خیلی خوب تمرین کردم که متاسفانه پایم دوباره آسیب دید و احساس کردم در کیفیتم تاثیرگذار است.

من یک عمل جراحی جزیی انجام دادم و بعد از سه ماه توانستم به تمرین ها برگردم، در تمرین های اول فصل آمادگی خیلی خوبی داشتم و در تمرین های رکوردگیری جزو نفرات اول بودم. آسیبی که در مچ دیدم اجازه نداد کار را ادامه بدهم. مصدومیت دومم هم یک اتفاق خیلی نادر بود که متاسفانه نصیب من شد. خیلی ها از من این سوال را کردند ولی دیگر نمی خواهم به گذشته فکر کنم، هدفم آینده است و جبران این فصلی که گذشت.

مصاحبه با بد شانس‌ترین بازیکن لیگ هجدهم!

در نیم فصل اول که نامت از لیست استقلال خارج شد، خیلی ها گفتند می خواهی جدا شوی، این موضوع را تایید می کنی؟

من قبل از اینکه اسمم بازیکن استقلال باشد، طرفدار استقلال هستم. من آرزو داشتم با استقلال قرارداد امضا کنم. من قبلا هم گفته بودم هرموقع خودم حس کنم نمی توانم برای استقلال بازی کنم یا هواداران چنین احساسی داشته باشند و یا حتی باشگاه من را نخواهد بدون هیچ منتی جدا می شوم.

فقط هدفم این است به باشگاه استقلال خدمت کنم، آرزویم است و هنوز هم به این آرزو نرسیده ام. اینکه من قراردادم را 4 ساله تمدید کردم، با باشگاه جلسه ای برگزار کردم و آنها گفتند چون نیم فصل نبودی و چون با ما دو فصل و نیم قرارداد داری یک فصل دیگر قراردادت را تمدید کن و من هم بدون هیچ حرف و حدیثی قراردادم را یک فصل دیگر تمدید کردم تا حسن نیتم را ثابت کنم.

معمولا باشگاه های ایرانی با بازیکنی که با مصدومیت طولانی روبرو می شوند برخورد خوبی ندارند. با تو در این مدت چطور رفتار شد؟

این درست است ولی من فکر نمی کنم تمام باشگاه ها چنین برخوردی با بازیکنان داشته باشند. من در باشگاه بزرگ استقلال متاسفانه این اتفاق برایم افتاد و از همان روز اول دکتر نوروزی خیلی برایم زحمت کشید، باشگاه هم حمایت کرد و آقای فتحی دو سه بار جویای احوالم شدند و من را شرمنده کردند. با چند بازیکن هم در تماس هستم و باشگاه در قبال من چیزی کم نگذاشت. فقط من شرمنده باشگاه و هواداران هستم.

اصلی ترین دلیلی که قراردادت را با استقلال ۴ ساله تمدید کردی چه بود؟

آن پیشنهاد به من شد و من بدون هیچ قید و شرطی قبول کردم. منتی هم سر باشگاه و هواداران نیست و من برای دل خودم تمدید کردم.

نیم فصل که به تمرین ها برگشتی به گفته مربی های تیم آمادگی زیادی داشتی، وقتی مصدوم شدی چه حسی به تو دست داد؟

بله همینطور است، من زمانی که به تمرین ها برگشتم نمی گویم صد در صد ولی آمادگی هشتاد نود درصدی داشتم.نیاز به دو سه بازی تدارکاتی داشتم به شرایط بازی برگردم، آماده برگشته بودم و در یک بازی دوستانه هم که بازی کرده بودم عالی نه اما شرایط خوبی داشتم. نظر مربی ها و بازیکنان هم همین بود ولی اتفاقی که برایم افتاد که دوست ندارم به آن فکر کنم وصف نشدنی است و در یک لحظه دنیا روی سرم خراب شد. حس وحشتناک بدی داشتم و امیدوارم برای هیچ ورزشکاری این اتفاق نیفتاد و همه با سلامتی کارشان را ادامه بدهند، مخصوصا فوتبالیست.

از چه زمانی می توانی برای استقلال به میدان بروی؟

الان کارهای تقویتی روی پایم را انجام می دهم و در کنار آن تمرین های بدنسازی که می توانم را هم انجام می دهم تا آمادگی 40 درصدی داشته باشم و به طور کامل بدنم تخریب نشود. تقریبا یکی دو ماهی از دوران نقاهتم باقی مانده است و می توانم بعد از این مدت تمرین هایم را با مربی بدنساز آغاز کنم. از نظر خودم از هفته چهارم پنجم می توانم با آمادگی کامل در خدمت استقلال باشم.

مصاحبه با بد شانس‌ترین بازیکن لیگ هجدهم!

آیا می خواهی فصل بعد در استقلال باشی و یا به تیم دیگری بروی؟

من در حرف های بالا جواب این سوال را دادم، صد در صد دوست دارم در استقلال بمانم و به باشگاه و هواداران خدمت کنم.

فکر می کنی می توانی اتفاق های لیگ هجدهم را جبران کنی؟

صد در صد هدفم این است که اتفاق هایی که در لیگ هجدهم به وجود آمد را جبران کنم. خیلی برایم مهم است که بتوانم آماده برگردم تا بتوانم به هواداران عزیز و باشگاه بزرگ استقلال خدمت کنم.

گفت و گو از فرزام محمد علیها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هر چه برانکو بگه

      بابا برگرد این تیم نفرین شدست برو زودتر

    • بدون نام

      اگه مسئولان لنگی بزارن اره میتونی موفق بشی

    • کیسه کاجیا!

      باشگاهش بیمارستان کاجه!!خخخ

    • ناشناس!

      بیاد هم بازیکن مالی نیست نهایت بشه یه مرتضی دیگه مثل لپه تبریزی!!!

    • بدون نام

      برترینها والیبال هم ورزشه این روزا هم داره افتخار آفرینی میکنه پس چرا هیچ خبری انتشار نمی دی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج