جاباما
۸۷۰۲۲۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی خلاق، عملگرا، احساساتی، با صداقت، طرفدار سادگی و سخاوتمند هستید. شما ذهنی توانمند دارید و از قدرت یادگیری خیلی بالایی برخوردار هستید و اعتقاد دارید که هیچگاه برای یادگیری دیر نیست. شما تنبل، کمی ترسو و گاهی بیخیال نیز هستید. امسال انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد و احساس می کنید برای روبرو شدن با هر سختی و چالشی از قدرت کافی برخودار هستید. نیمه های امسال برای آنهایی که به دنبال ایجاد تغییر در زندگی حرفه ای خود هستند و از شرایط فعلی خود رضایت کافی ندارند زمانی جادویی خواهد بود و فرصت های شغلی فوق العاده ای در اختیار آنها قرار خواهند گرفت. شما امسال به مسافرت های کاری و تفریحی زیادی خواهید رفت و خوشبختانه بیشتر این سفرها با موفقیت همراه خواهند بود و نتایج مورد نظرتان را برای شما به همراه خواهند داشت. شما همچنین در این دوره از زندگیتان موفق خواهید شد با افراد قدرتمند و با نفوذی آشنا شوید که اثرات مثبتی روی زندگی شما خواهند گذاشت. اگر مشغول به تحصیل هستید امسال برای شما سال موفقیت و سربلندی خواهد بود و باعث افتخار والدین خود خواهید شد. شاید خانواده و دوستانتان اصرار به ازدواج شما داشته باشند، اما اگر خودتان هنوز از انتخابتان مطمئن نیستید نباید تحت تأثیر حرف های اطرافیان قرار بگیرید. تیر، آبان و بهمن بهترین ماه های امسال خواهند بود.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

وقتی دست سرنوشت ناگهان و بی آن که انتظارش را داشته باشید بازی جدیدی را برای شما در نظر می گیرد طبیعی است که آشفته شده و ندانید چه باید بکنید. شما متوجه این هستید که تغییراتی دارند ایجاد می شوند، ولی هنوز برای پذیرفتن آنها آماده نیستید. شما نگران این هستید که آیا زندگیتان دارد به ثبات می رسد یا این اوضاع تنها شرایط را برایتان بدتر خواهد کرد و برنامه ریزی هایتان را بهم خواهد زد. به جای این که هول شوید و به فکر برنامه ریزی های تازه برای آینده تان فرو بروید، روی زمان حال و این که در این لحظه باید چکار کرد تمرکز کنید. وقتی بی ثباتی موجود در شرایط فعلی را بپذیرید موقعیت های فوق العاده ای که برایتان فراهم شده اند را خواهید دید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز هر چقدر هم که مسیرتان را تغییر دهید از این که در راه درستی قرار دارید که شما را به سوی موفقیت خواهد برد مطمئن هستید. با این حال ممکن است با کمی مخالفت مواجه شوید که اعتماد به نفس زیاد شما را کمی زیر سوال خواهد برد. به جای آن که آنقدر صبر کنید که شرایط به وجود آمده خسته تان کنند، قدرتتان را با نشان دادن تردیدها و نگرانی هایتان به نزدیکان خود نشان دهید. مرز مشخصی بین انگیزه داشتن و دچار توهم شدن وجود دارد که باید آن را تشخیص بدهید. تمام احتمالات را در نظر گرفته و با واقع بینی پیش بروید. سری به کتاب فروشی نزدیک خانه یا محل کارتان بزنید و حتی اگر قصد خرید ندارید در میان قفسه ها قدم زده و کتاب ها را ورق بزنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

تغییر نظر ناگهانی شما درباره تصمیمی که قبلا گرفته اید همکارانتان را متعجب خواهد کرد، ولی در واقع رفتار شما آنقدرها هم تعجب آور نیست. برای خودتان کاملا مشخصی است که تصمیمی که قبلا گرفته اید شما را به آینده ای که لیاقتش را دارید نخواهد رساند. مثل این که رویاهای گذشته تان یکباره جان تازه ای یافته اند و ذهن شما را درگیر خود کرده اند. ولی بیان کردن این رویاها و نقشه هایی که در رابطه با آنها دارید کاری غیر ضروری است که ممکن است به اعتبارتان لطمه بزند. به مرور زمان و با پیشروی شما به سوی اهدافتان دیگران نیز متوجه دلیل اصلی این تغییرات خواهد شد. به اسم های داخل دفترچه تلفنتان نگاه کنید و با چند نفر از دوستانی که مدت هاست از آنها بی خبر هستید تماس بگیرید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما به توانایی خود در تحلیل واقعیت ها و تشخیص اطلاعاتی که کاربردی هستند افتخار می کنید. ولی امروز از این توانایی های مورد علاقه تان نخواهید توانست استفاده کنید، زیرا هر چقدر هم که سعی کنید پیدایشان نخواهید کرد. امروز وقت آن رسیده است که کمی از دنیای واقعیت فاصله گرفته و به قدرت خیالتان اجازه بدهید آزادانه پرواز کند و از زاویه ای دیگر معنای زندگی را درک کنید. نمی دانید در رابطه با اتفاقاتی که دارند در اطرافتان می افتند باید سکوت کنید یا در مورد آنها اقدامی بکنید. اگر فکر می کنید واکنش نشان دادن به معنای دخالت کردن در کارهای خصوصی دیگران خواهد بود بهتر است سکوت کنید، وگرنه با شجاعت تمام در برابر کارهای اشتباه دیگران بایستید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز اگر مهمان های زیادی به دیدنتان آمدند تعجب نکنید. یکی از اقوام و یا همکارانتان که از لحاظ روانی حال و روز خوبی ندارد به سراغ شما خواهد آمد تا درد دلش را با شما در میان بگذارد. اینکه به حرف دل این شخص گوش کنید خیلی خوب و نشان دهنده ی مهربانی شماست، اما نباید خودتان را با این موضوع درگیر کنید و ذهنتان را بیش از اندازه به آن مشغول نمایید. شما هیچ تقصیری در به وجود آمدن این شرایط نداشته اید، پس چرا خودتان را آزار می دهید؟ امروز اطلاعات اشتباهی از طریق تماس های تلفنی، ایمیل و یا پیام های مختلف به دستتان خواهند رسید، مواظب باشید هیچ حرفی را بدون سند و مدرک قبول نکنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز شما کمی افسرده و آشفته هستید و نسبت به توانایی های خود و همچنین اهدافی که دارید دچار تردید شده اید، اما نباید اجازه بدهید که این وضعیت ذهنی که در اثر افکار بی اساس در شما به وجود آمده است روزتان را خراب کند. باور کنید همه چیز خیلی بهتر از آن چیزی است که در ظاهر به نظر می رسد. مشکل کار اینجاست که شما امروز از کاه برای خودتان کوه درست می کنید. در انجام هر کاری تمام توان خود را به کار بگیرید و مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. امشب در خانه نمانید و به جای اینکه منتظر از راه رسیدن تعطیلات بمانید همین حالا با دوستانتان از خانه بیرون بروید و کمی خوش بگذرانید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز صحبت کردن با دوستان و اعضای خانواده تان برای شما کار راحتی نخواهد بود و ممکن است بحث هایی بین شما شکل بگیرند و نتوانید منظورتان را به درستی به طرف مقابلتان منتقل نمایید. شاید هم اصلا دلتان نخواهد با دیگران صحبت کنید و تلاش کنید خودتان را تا جای ممکن از آنها دور نگه دارید. شما سعی دارید با کار کردن ذهن خود را مشغول نگه دارید و به این مسائل فکر نکنید اما درست نمی دانید که چکار باید بکنید یا چکار دوست دارید بکنید. اگر هیچ کار دیگری برای انجام دادن ندارید می توانید سر خودتان را با ورزش، مطالعه و یا انجام کارهای هنری گرم نگه دارید. یک پیاده روی طولانی مدت هم می تواند گزینه ی خوبی باشد و به باز شدن ذهنتان کمک کند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز شما احساسات و انرژی اطرافیانتان را به طور عجیبی به خود جذب می کنید، به همین دلیل هم بهتر است تا جای ممکن با افراد بیمار و یا افسرده رفت و آمد نکنید تا تحت تأثیر انرژی منفی آنها قرار نگیرید، در غیر این صورت خودتان را برای ناراحتی و حس بدی که با برخورد با آنها به شما دست خواهد داد آماده کنید و روزتان را بیهوده هدر کنید. امروز روز خوبی برای تکمیل کارهای ناتمامی که انجام آنها را برای مدتی طولانی پشت گوش انداخته بودید خواهد بود. خوشبختانه انرژی درونیتان نیز در سطح بالایی قرار دارد و انگیزه ی لازم برای تلاش و زحمت کشیدن بیشتر از حالت عادی را در اختیار خواهید داشت.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز ترس از نداشتن امنیت مالی تمام روز ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. شما از نتیجه ی بخشی از کارهایتان رضایت لازم را ندارید و تأخیر در رسیدن به نتایج دلخواهتان شما را به این فکر انداخته است که چطور می توانید اوضاع را کمی بهبود ببخشید. تردیدهایی که در مورد قصد و نیت یکی از دوستانتان در ارتباط با موضوعی مهم دارید باعث خواهد شد که اعتماد خود را نسبت به او از دست بدهید. بهتر است کمی چشمانتان را باز کنید و به مسائل نگاهی بی طرفانه داشته باشید تا به این نتیجه برسید که به احتمال زیاد دچار اشتباه شده اید. به احتمال زیاد مسائل در واقعیت آن طوری که به نظر می رسند نیستند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

آیا شما این اواخر در این اندیشه بوده اید که شاید شغلتان را اشتباهی انتخاب کرده باشید؟ امروز فکر کردن به ناکامی های حرفه ای شما را تحت چنان فشار و استرسی قرار خواهد داد که شاید حتی احساس کنید که دارید مریض می شوید و به این فکر بیفتید که شغل و حرفه تان را به کل تغییر دهید. شاید این بهترین کاری باشد که می شود در شرایط فعلی شما انجام داد، اما شاید هم نباشد! گزینه هایی که دارید را به دقت مورد بررسی قرار دهید و مزایا و معایبی که این کار برایتان به همراه خواهد داشت را به دقت بسنجید. تصمیمتان هر چه که باشد بهتر است چند روزی تا نهایی کردن این تصمیم و یا عملی کردن آن دست نگه دارید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

خبرهای ناراحت کننده ای که امروز از دوردست ها به شما خواهند رسید ممکن است باعث شوند کمی آشفته و حتی افسرده شوید. در مواجهه با این شرایط ممکن است وسوسه شوید که خودتان را از دنیا و اهل آن دور کنید و در خلوت و تنهایی خود غصه بخورید، اما مطمئن باشید که این کار بهترین راه حل نخواهد بود. به طور علمی ثابت شده است که در چنین شرایطی بهترین کاری که می توانید بکنید این است که سر خودتان را با کار کردن گرم نگه دارید. اگر به فکر شروع پروژه ی جدیدی بوده اید امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای دست به کار شدن باشد، پس به جای زانوی غم بغل گرفتن آستین هایتان را بالا بزنید و مشغول شوید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز بیماری یکی از دوستان و یا آشنایانتان باعث نگرانی و ناراحتی شما شده است. یکی از اهدافی که مدت ها در تلاش برای رسیدن به آن بوده اید امروز با مشکلاتی مواجه خواهد شد و مجبور خواهید بود برای رسیدن به خواسته هایتان حداقل چند روزی دست نگه دارید و در انتظار بمانید. این شرایط باعث آشفتگی و ناراحتی شما شده است، اما از طرفی دیگر هم وضعیت مالیتان ذهن شما را به شدت به خود مشغول کرده است. در واقع تمام این نگرانی ها بیهوده هستند و اگر واقعیت ماجرا برایتان مشخص شود خواهید دید که اوضاع آنطور که شما فکر می کرده اید نیست و قربانی اطلاعات اشتباه شده اید. پس قبل از دیوانه کردن خودتان کمی تحقیق کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج