۸۷۰۲۴۷
۷۸ نظر
۵۰۰۹
۷۸ نظر
۵۰۰۹
پ

روزنامه شرق: احمدی‌نژاد آن همه دروغ گفت اما...

روزنامه شرق در شماره امروز خود به توییت اخیر سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد.

روزنامه شرق در شماره امروز خود به توییت اخیر سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد.

این روزنامه در ادامه نوشت: سخنگوی شورای نگهبان در توییتر نوشته است: «محاکمه به دلیل دروغ‌گویی در تبلیغات انتخاباتی! بوریس جانسون به دلیل دروغ‌گویی در تبلیغات انتخاباتی به دادگاه فراخوانده شده است. موضوعی که در قوانین انتخاباتی ایران در نظر گرفته نشده است و راه فریب مردم را باز گذاشته است».

کدخدایی به موضوع مهمی اشاره کرده است؛ «دروغ‌گویی»! گناهی کبیره در شرع مقدس که در قوانین عرفی جرم نیست. کدخدایی ماجرای جانسون را مثال زده است. وزیر خارجه پیشین بریتانیا متهم به «دروغ‌گفتن و گمراه‌کردن مردم» در زمینه نتایج برگزیت است و به همین گناه راهی دادگاه شده است.

روزنامه شرق: احمدی‌نژاد آن همه دروغ گفت اما...

در دنیای امروز در سرزمین‌هایی که اسلامی نیستند مهم‌ترین اصل دینی اسلام یعنی ممنوعیت دروغ جاری است و در ایران دروغ‌گویی به روال عادی زندگی اجتماعی نه فقط شهروندان که برخی سیاست‌مداران نیز تبدیل شده است.

همین خلأ قانونی که کدخدایی به آن اشاره کرده، سبب شده در جریان انتخابات‌های مختلف افراد با دروغ‌های جذاب، موفق به کسب کرسی‌های مسئولیت شوند و از هرگونه پیگرد حقوقی و قضائی هم مصون باشند؛ در ادامه فعالیتشان هم در برابر دروغ‌هایی که می‌گویند بازخواست نشوند.

کافی است به سخنان محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین نگاهی بیندازیم و ببینم برای هیچ‌کدام از دروغ‌هایش نه تنها بازخواست نشد که فصل جدیدی از فرهنگ دروغ‌گویی مسئولان در ایران را رقم زد.

فقط تصور کنید این جملات را رئیس‌جمهور یکی از کشورهای اروپایی به زبان آورده بود؛ چه رخ می‌داد؛ در حالی که شنیدن این جملات به روزمرگی در ایران تبدیل شده بود.

از مهم‌ترین دروغ‌های احمدی‌نژاد که در دو دوره انتخابات به وسیله آن رأی آورد، وعده رسواکردن مفسدان اقتصادی بود که هیچ‌گاه عملی نشد و با این اقدام خود مردم را به انقلاب و نظام بدبین کرد و بارها از افرادی به عنوان مفسد نام برد که امکان دفاع از خود را نداشتند و بعد از پایان دوره ریاست‌جمهوری او معاونانش یکی پس از دیگری به اتهام فساد راهی اوین شدند.

از جمله دروغ‌های دیگر رئیس‌جمهور ایران می‌توانیم به جملات زیر اشاره کنیم «هنگام سخنرانی در سازمان ملل متوجه شدم که ‌هاله‌ نوری دور سرم است. تمام مخاطبین تکان نمی‌خوردند و خیره به‌ هاله‌ نور بودند، الان می‌گویند فقط دو تا کشور قدرتمند در دنیا وجود دارد: یکی آمریکا و یکی ایران، طبق آمارهایی‌ که من دارم فرار مغزها از کشور صحت ندارد، ریشه‌کن‌کردن بی‌کاری در پایان دولت دهم با ایجاد سالانه 2.5 میلیون شغل، دادن هزار متر زمین به هر خانواده ایرانی، اختصاص یک میلیون تومان به نوزادان، تحریم‌ها به لطف خدا در وضع مردم هیچ اثر بدی نداشته و مردم اصلا مفهوم تحریم را نمی‌دانند».

البته دروغ‌گویی احمدی‌نژاد فقط محدود به سخنرانی‌هایش نبود؛ سال 93 پرویز کاظمی بخش دیگری از دروغ‌های او را آشکار کرد. کاظمی گفته است: «احمدی‌نژاد بدجوری دروغ می‌گفت، مانده‌ بودیم که او چه پدیده‌ای است! به عنوان مثال با من ظهر جلسه داشت و شب در جای دیگری می‌گفت از صبح در اصفهان بودم. بعد طوری حرف می‌زد و توضیح می‌داد که حتی من هم قانع می‌شدم و با خود می‌گفتم که نکند حتما روز گذشته پیش ایشان بودم». «احمدی‌نژاد همیشه می‌گفت من برای تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری پولی خرج نکردم. در یکی از جلسات دولت گفت من فقط دو تا تراول 50 تومانی خرج کردم؛ اما آقای مددی (رئیس تأمین اجتماعی) یک‌بار به خود من گفت من خانه‎ام را فروختم و برای تبلیغات ایشان هزینه کردم». «من پیش از مناظره معروف مهندس موسوی و احمدی‌نژاد برای دوستان نوشتم که به دو موضوع در مناظره‌ها توجه داشته باشید. یک اینکه آقای احمدی‌نژاد دروغ می‌گوید و دو اینکه حریم نگه نمی‌دارد».

البته احمدی نژاد تنها نیست و کم نیستند مدیران و مسئولانی که فراخور منافع سیاسی و جناحی خود به‌راحتی دروغ می‌گویند و از آب گل‌آلود ماهی خود را صید می‌کنند. برای مثال کریمی‌قدوسی، نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی بارها ادعاهای کذبی را مطرح کرده است که خود مجبور به تکذیب آنها شده است؛ البته از عذرخواهی خبری نیست. تکذیب ادعا درباره دستگیری جاسوس در تیم مذاکره‌کننده از سوی وزارت امور خارجه، تکذیب ادعای کریمی‌قدوسی مبنی‌بر «اعلام برائت انصاری از فتنه» از سوی محمدرضا خباز، تکذیب ادعای کریمی‌قدوسی مبنی‌بر «سخنان هاشمی‌رفسنجانی علیه دولت» از سوی قدرت‌الله علیخانی، تکذیب تقلید صدای حسین فریدون و فریب معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور از سوی روابط‌عمومی معاونت زنان و خانواده و تکذیب ادعای کریمی‌قدوسی راجع به منزل تشریفاتی آیت‌الله آملی‌لاریجانی که آخرین مورد دروغ‌های او بوده است».

موکول‌کردن محاکمه دروغ‌گو به دادگاه وجدان که یک امر اخلاقی است باعث شده تا زمینه دروغ و دروغ‌گویی در جامعه ما رشد پیدا کند و به علت نبود ضمانت اجرا، دروغ‌گویی رو به افزایش است. بنابراین در کشور بسیار نیاز است که قاعده یا چارچوبی شکل گیرد که هر یک از مدیران و مسئولان اجرائی، عمیقا باور و احساس ترس داشته باشند که دروغ‌گویی می‌تواند برای آنها هزینه و پیامدهای سنگینی داشته باشد، تا از دروغ‌گویی بپرهیزند.‏ اینکه رئیس‌جمهور، نماینده مجلس و هر مقام مسئول دیگری بدون واهمه از تبعات گناه دروغ و بدون ترس از پیگرد قضائی این‌چنین راحت دروغ بگوید، برازنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمدی نزاد اسم افراد زیادی را ذکر کردند که از بیت المال ثروت افسانه ای بدست آوردند آیا اینها فساد نیست لابد می گویید دستمزد آنها است.
      با احمدی نژاد مناظره بزار تا واقعیت مشخص شود.
      اگر تحلیل شما درست باشد پس روحانی هم دروغگوست مثلا گفته چنا رونقی ایجاد می کنم ویا ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب حالا که روحانی دروغ هاش هر روز مشخص میشه ، ...

      • بدون نام

        میگن یه چیزی بنداز زمین صاحبش ور میداره ..ن

      • بدون نام

        درود بر شرف احمدی نژاد
        روحانی مگه راست هم گفته؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        غلط کردین. درود بر شرف آقای دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور باکفایت محرومان و مستضعفان و فقرا و مستمندان و پابرهنگان. آفرین بر شرف آقای احمدی نژاد بزرگترین مرد تاریخ انقلاب اسلامی ایران

      • بدون نام

        لشكر 24 ميليوني ساده لوح

      • بدون نام

        احمدی نژاد جاده ناکارامدی و سو مدیریت رو کلنگ زد هم صاف کرد روحانی هم اومد چاله چوله هاش رو پر کرد در ادامه اون

    • بدون نام

      مددی از جیب خودش خرج کرده نه احمدی نژاد نه که الان درباره دلار دروغ نشمیدیم ملت به خاک سیاه نشستن تو چی گیرت میاد این وسط خدا میدونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من شرق رو روزنامه نميدونم يه مشت آدمي ميدونم كه نه صداقت دارن نه آزاد مردي
        كثيف تر از اين شرق نيست

      • بدون نام

        لعنت به احمدی نژاد بیسواد

    • رضا

      باید حرف های آقای روحانی هم میگفتید قبل از انتخابات. این خیلی درست بود شماها خرابش کردید از خدا بترسید

    • مجتهد

      احمدی نژاد اگر دروغ هم میگفت کار خودش رو میکرد و وضعیت مملکت خیلی بهتر از الان بود شما اصلاح طلبان هم دروغ میگین و هم نابود کردین مملکت رو،چقد خوب شد که دو دوره مملکت دستتون بود و دیگه بهانه ای ندارین ،تو این ۶ سال چکار کردین؟قبلا که همه چی رو گردن احمدی نژاد مینداختین،الان دیگه نمیتونین،شما قدرت طلبانی هستین که فقط به فکر قدرت هستین و مظلوم نمایی،و حتا قیمت پیاز و..رو نتونستین کنترل کنین،الان مشخص میشه که چقد احمدی نژاد از شما بهتر بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایکککک

      • بدون نام

        احمدی نژاد نابود کرد مملکتو،،،همین پرایدو از 8 تومن اوورد 18 تومن،،یادته ک؟؟پس الکی سنگشو ب سینه نزن،،،ما چقد بدبختیم ک امثال احمدی نژادو رحیم مشایی و بقایی رو ما حکومت می کردند

    • سعید

      بی زحمت لطف کنید دروغ های روحانی رو هم بنویسید
      اونجایی که گفت چناااااااااان رونق اقتصادی فراهم کنم که مردم دیگه به یارانه فکر نکنن....

      پاسخ ها

      • گرگانی

        سعید جان داداش تنها حرف درستی که روحانی زد،همین بود من خودم اصلا به یارانه ام احتیاجی ندارم . فقط میزارم جمع بشه قبض آب رو بدم

      • بددون نام

        نه این خوبه نه ایشون لعنت به ...

    • بی نام

      دروغگویی فقط برای مردم گناه است ولی برای مسعولین نه . ضمننا احمدی اینقدر از مسعولین آتو داره که کسی جرات محاکمشو نداره .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسئولین درسته اول سواد یاد بگیر بعد از احمدی بیسواد دفاع کن

      • بدون نام

        7:50 امدی غلط املایی بگیری آدم حسابی یا نظرتو بگی

    • مجيد

      نويسنده متن روزنانه شرق خود نيز به دليل دروغگويي و عقده گشايي با پول مردم بايد طلب مغفرت کند چون ظعف شعور در ايشان هويدا است

    • بدون نام

      اهوووم پس که اینطور!! درست ولی روحانی همش در حال راستگویی هستش!بابا یس کنید از اخرین دوره احندی نژاد ۶ سال گذشته،جالبه بازم میگن احمدی نژاد

    • احد

      ما هم خریم نمی فهمیم که نویسنده از یک موضوع سوژه ساخته تا به جناح مخالف بتازه و خودشان را نبرئه کنه

    • عبدالله

      روحانی و جهانگیری و ظریف و. ... چقدر دروغ گفتن؟
      کاش به این ها هم اشاره میکردی جناب نویسنده ی راست گو و پاک !!!

    • فرشاد

      خداوند متعال همه شما ها که بی غرض از یکی دفاع میکنید و.دیگری را له حتما در صف اول صادقین و.صالحین قرار دهد صلبات.واقعا یک جو معرفت یک کف دست مردی هم خوب چیزیه انتقاد هم میکنید مردانه انتقاد کنید.

    • بدون نام

      شاید احمدی نژاد رو دروغگو بدانید پس روحانی رو چی میدونید که نه تنها به مردم سودی نرسونده بلکه هرروز یه چیزی هم داره ازجیب مردم میگیره واقعا چه جوری می خواهد اون دنیا جواب بده

    • بدون نام

      حسن کلیدسازکه اصلادروغ نگفته و نمیگه برو باباجمع کن خودته فک کردی بااین متناازمحبوبیت دکترکم میشه هرچندمیدونم نظرم حذف میشه احمدی نژادتنهایه اشتباه داشت اونم ....

    • محمد

      نکه شما خیلی راست گو هستید

    • بدون نام

      فقط اراجیف بافتی.
      احمدی نژاد صادق ترین رئیس جمهور تاریخ ایران هست بلاشک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عوووووووق

    • بدون نام

      دروغ و دروغ.بدون دروغ گفتن در این مملکت زندگی نمیچرخه.در یک کلام سیاست یعنی دروغ.

    • بدون نام

      این آقا چرا رفته سراغ گذشته دروغها ی روزانه رئیس جمهور فعلی را نگوید دربرجام تحریم ها گرانبها نظرسنجی چشمی انتقادپذیری. قس علیهذا.

    • ZZOORROO

      روزنامه شرق
      اگر کمی به عقب برگردی و شکل گیری روزنامه شرق را بررسی کنی‌میبینی کسانی روزنامه شرق را به سرانجام رساندن که اصلا دست چپ و راست خود را نمیشناختن
      حال خیلی جالب است در مورد رئیس جمهور قبلی نظر میدهید
      نظر شما را‌که‌خواندم فقط ۱۰ دقیقه خندیدم
      واقعا برای روزنامه شما متاسف هستم

    • ناشناس

      چی شد؟ وقتی احمدی نژاد رئیس جمهورتان بود امثال شما اون رو ناجی ملت می دانستید و حتی مصباح در جایی گفته بود احمدی نژاد واسه رئیس جمهوری از طرف خدا فرستاده شده حالا چی شده که بهش میگید دروغگو؟ یادمه وقتی احمدی نژاد واسه دور اول رئیس جمهوریش تبلیغ می کرد و از تلویزیون صحبتش پخش میشد، یه استاد روانشناسی با دیدن حرکات چهره و کلامش پی به خودشیفتگیش برده بود و عبارتهایی رو که حاکی از نوعی بیماری بود رو به اونسبت میداد. اون استاد اصلا سیاسی نبود.

    • بدون نام

      گر امر شود که مست گیرند در شهر هر آنکه هست گیرند.

    • بدون نام

      به نظرم تعداد دروغ های آقای روحانی بیشتر از احمدی نژاد باشه

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      دروغ گویی شامل همه سیاستمداران ایران هست نه عده ای

    • بیکار

      مهمتراز احمدی نژاد دربین شما مسئولین نیست کسی برعلیه شما حرف بزند ادم بدی است هرچه هست مردم ان را از شماها بیشتر قبول دارند شما جای بین مردم ندارید

    • بدون نام

      حالا انگار بقیه راستگو بودن و هستن، از روحانی که خالی بندتر تو دنیا نداریم

    • بدون نام

      چرا وعده های روحانی را دروغ حساب نمیکنید .باز از دیوار احمدی نژاد بالا میروید او مرد بزرگی بود ه وهست

    • بدون نام

      از حسن روحانی دروغگو تر کسی تا حالا ندیده تو تلویزیون چقدر به ملت وعده داد ایا تا حال یکش انجام شد

    • بدون نام

      از حسن روحانی دروغگو تر کسی تا حالا ندیده تو تلویزیون چقدر به ملت وعده داد ایا تا حال یکش انجام شد

    • بدون نام

      احمدی نژاد اسم چند مفسد کلان را در مناظره گفتند.وعده های زمین و ... هم در حال تحقق بود که عمر دولتش کفاف نداد. هاله نور هم چماقی برای تخریب هست و ربطی به دروغهای انتخاباتی ندارد.
      به جای فرافکنی به دولت قبل به دروغهای جاری مسئولان فعلی بپردازید.

    • محمد رضا به مرام

      دقیقا مثل آقای روحانی که هرچی گفته دروغ بوده

    • کشور دروغ

      دروغ غ غ غ غ بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه ! اگر توانستید ده دقیقه کشور را بدون دروغ اداره کنید هنر کرده اید !

    • بدون نام

      اگر نفر به نفرمان از خودمان از همین لحظه به صادق بودن ودروغ نگفتن با خدای خود عهد وپیمان ببندیم .مطمئنا درمدت کوتاهی کشوری نمونه خواهیم داشت .چون تمام کارهاورفتارها وقولها وعدم تعهد به انجام وظیفه از دروغ نشعت میگیرد .پس صدرصد ترک عادت وگناه دروغ گفتن همه این موارد را از منفی به مثبت برمیگرداند وحتی خانه وخانوادها وکلانتریها ودادسراها وزندانها آرامش خواهند داشت که اینها کشور وجامعه را با آرامش رو به پیشرفت خواهد برد

    • ااااا

      عجب انگار ارث باباتو خورده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ارث بابای همه مردم رو به باد داد رفت مردک بیسواد متوهم

    • طاهری‌چرام

      احمدی‌نژاد‌دروغ‌می‌گفت‌اما‌به‌ملت‌وکشور‌خیانت‌نمی‌کرد‌وطن‌فروشی‌نمی‌کرد‌طرفدار‌اقشار
      آسیب‌پذیربود

    • بدون نام

      بنزین هشتاد تومنی رو کرد هزار نون صدی رو کرد پونصد پنیر هشتصد تومنی رو کرد هشت هزار پراید شش تومنی رو کرد بیست و سه تومن دلار هزاری رو کرد چهار تومن .خیلیا یادشونه روزی نون رو کرد پنج برابر فقط برای یکبار به هر نفر سیزده هزار تومن یارانه نون داد .خدا این مرد کلاش و دروغگو رو رسوا کنه

    • تحلیلگر

      یادمه یه بابایی هم بود که آخرای ریاست جمهوریش مردم بهش میگفتن :... ممد چاخان...
      کاش یه خورده از دروغهای اونم مینوشتی!!
      همین الان دروغگوها مگه کمند ؟! فقط گیر دادید به احمدی نژاد؟

    • بدون نام

      بعد شش سال هنوز دنبال یکی هستین تا تقصیر این مشکلات را گردنش بندازید!!؟

    • بدون نام

      طفلی این روحانی هر چی گفته عمل کرده اصلا هم دروغ نگفته

    • بدون نام

      احمدیر نژاد مرد بزرگی است خداییش اینو از ته قلبم گفتم

    • س

      واقعا تو یکی دیگه از همه بدتری پس چرا از حسن نمگی با اون کلید کل دورغ اونی که بسته است می زنی اونی باز است جرعت نداری به طرفش بری

    • پژمان

      روزنامه شرق با این صحبت ها میخاد ذهن ها رو از دروغ های سرسام آور روحانی دور کنه چراکه دروغ های الان رو که داغ هست فراموش کرده بند کرده به دروغ های 10 سال پیش احمدی نژاد

    • بدون نام

      فقط کاغذ خراب میکنید و چرت و پرت می نویسید یک طرفه قضاوت کردن کار دروغ هایی همانند شماست ‌ که فقط بلد هستید تهمت بزنید دروغهای آقای روحانی دیگه چاپ دومش هم به بازار آمد

    • بدون نام

      اگر راست میگوی بیا یک مناظره احمدی با روحانی ترتیب بده تا مشخص شود دورغ گو کیست

      پاسخ ها

      • ایداشجاعی نژاد

        احمدی نژاد هر چه قدر هم دروغگو باشه از روحانی خیلی بهتره دوره هشت ساله حکومت احمدی نژاد گرونی اینقدر نبود قدرت خرید مردم بالا بود پیاز وسیب زمینی هیچ وقت کیلویی ده هزارت نشده بود .روحانی ووزیراش دزد وخاینن .بدون اجازه رهبر رفتن سند ۲۰۳۰ امضا کردن که نتیجه اش شده اهنگ ورقص جنتلمن خوندن تو مدارس وخیلی خیانت های دیگه.

      • علییی

        روحانی دروغ گو

    • بهراد متین

      احمدی‌نژاد هر چقدرم دروغ گفته باشه به اندازه یه دروغ : اووونچناان رونق اقتصادی ... حسن کلیدساز نیست شرقِ بی‌چشم و رو و دروغ‌گو!! هنوز دروغای تیتر اولت که امضای کری تضمین است و فلان و بسار با کیلومترها رکورد تو جابجایی مرزهای دروغ از ذهن مردم پاک نشده .. پس تو دیگه لطفا خفه!!!!

    • بدون نام

      یعنی احمدی نژادکاری بااحزاب مخصوصا حزب شماودارودسته اتان کردکه حالاکمه بلکه تااخرعمرتان میسوزید..احمدی نژادبدجورجلوی عرض اندام وبخوربخورهایتان ایستاد...

    • بدون نام

      مموتی خالی بند .

    • خرمشهر

      کلا حالم از این روزنامه ی مزخرف بی سواد جهت دار بهم میخوره

    • محمدرضا حمیدی

      شما طرفدار طیفی هستید که واژه ی خجالت برایتان بی معنی هست.شما طرفدار روحانی هستید که با دروغ کاندید شد مثل عمروعاص مکارانه برخورد کرد.من مخالف تفکر روحانی و دزدان خائن اصلاح طلبم.اما شرمنده ام که دروغگویی رئیس دولت است غاصب عبا وعمامه ی روحانیون.دشمنان اسلام وقران این دروغگو را نماینده ی روحانیت معرفی میکنند!!من خجلم شما مزدوران تفکر لیبرالیسم کثیف باید از ننگ بمیرید.

    • بدون نام

      ای کاش روزنامه شرق دروغ های روحانی را نیز مینوشت وتنها دورغ های جناح مخالف را علم نمیکرد روحانی وخاتمی دروغ های فراوانی گفتند که هرگز از یاد ملت ایران نمیرود

    • گرگانی

      نود درصد کامنت ها از احمدی نژاد طرفداری کردن یعنی اینکه مردم خودشون تشخیص میدن کی از کی بهتره . خودم موقع احمدی نژاد زندگیم بهتر بود حداقل ماه یکبار بچه هام رو میتونستم ببرم بیرون شام بدم والا الان تو خرج روزم موندم حاالا بیرون رفتن پیشکش . این حال روز من تنها نیست خیلی ها الان اینجوری هستن خرج ها به دخل ها نمیخوره . خدا خودش کمکمون کنه

    • ذاکر

      احمدی نژاد مرد زمان بود اعراب جلوش سر خم میکردن. ولی حالی چی

    • علی

      ولا دروغ گو تر از این حرف نیست که بگویم فقط احمدی نژاد.
      پدر دروغگویان هاشمی رفسنجانی بود.
      بعد روحانی و جهانگیری و نوبخت

    • رزمنده و جانباز هشت سال مقدس

      درد بلای احمدی نژاد بخوره توی سر اونهایی که توان دیدن این مرد ساده زیست را ندارند. مرد بود و حرفش صلابت داشت. حداقل مملکتو با برجامه به آمریکایی ها نفروخت همین افتخار بسه تا از او به عنوان یک ایرانی الاصل یاد کرد.

      پاسخ ها

      • محمود حبیب کاظمی

        با سلام .از رزمنده به رزمند. من هم با تفکر شما موافق هستم .ولی با انهایی که دولت محترم را به دروغ گویی محکوم می کنند مخالف هستم چون سیاست ما دیانت ماست دیانت ما سیاست ان هم با سیاست راهبردی و من الله و توفیق

    • رضا

      باسلام هفت سال شده هنوز دارن به احمددی نژاد بد میگن باباپنجاه تا دولت قبل را شما نگاه کنید این بلایی که دولت روحانی به سر مردم اورد را نیاوردن یه مقدار شرم کنید از مسکن بگین از خودرو بگین از فحشا بگین از بی افتی بگین از اینهمه اختلاس بگین

    • حامد رضایی

      باید مسولین از ایت الله دکتر روحانی یاد بگیرند که اصلا در دو دوره یه دروغم نگفته ..ها ..ها ...ها ..ها

    • بدون نام

      مرد تاریخ دوسش داریم

    • بدون نام

      آره دیگه چونآقازاده راانداخت تودهن مردم دروغگوشد

    • بدون نام

      احمدی نژاد دروغ گفت و ۶ سال از ۸ سال برا مردم کار کرد این یارو روحانی ۶ سال از ۸ سال کارکرد احمدی نژاد رو فقط خراب کرد و دروغ گفت مملکت رو فروخت مردم رو فروخت تمام اطرافیان از داداشی بگیر تا تمام اطرافیان خوردند و این کشور رو به فلاکت کشوند.. زنده باشم فلاکت و بدبختی تمام این ها رو ببینم.

    • بدون نام

      جناب جوری که شمامیفرماییدتمام سیاسیون یعنی کل تیم دولتهاوخصوصاتجاردغل بازرابایدبگیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج