۸۷۰۲۸۰
۲۶ نظر
۵۰۱۰
۲۶ نظر
۵۰۱۰
پ

ممنوعیت دریافت وجه در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان

سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش گفت: دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت‌نام از دانش‌آموزان در مدارس، ممنوع است.

خبرگزاری فارس: زهرا مظفر سرپرست اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش درباره «دریافت وجه از والدین هنگام ثبت‌نام از دانش‌آموزان»، اظهار کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت هرگونه وجهی هنگام ثبت‌نام از دانش‌آموزان، ممنوع است؛ این موضوع به غیر از مدارس خاص مانند مدارس شاهد، نمونه دولتی، هیأت‌امنایی و استعدادهای درخشان است که شهریه آنها نیز طبق قوانین و ضوابط خودشان در بخشنامه ثبت‌نام باید اخذ شود.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بقیه مدارس مجاز به دریافت وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان نیستند و اگر مردم این موضوع را مشاهده کردند باید به اداره بازرسی منطقه خود مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در صورتی که مردم از مراجعه و شکایت خود در بازرسی منطقه نتیجه نگرفتند، باید در سامانه شکایات وزارت آموزش و پرورش شکایت خود را ثبت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتونو مسخره کردین یا مردم رو

    • بدون نام

      اگه پول نده بچه تو ثبت نام نمیکنند،

    • بدون نام

      این دروغها را چندین ساله میگن اما موقع ثبت نام به حد کافی می گیرن ....

    • بی نام

      کمتردروغ بگویید شماکه ازخدانمیترسید مدرسه اول کارپول میگیره خوب هم میگیره

    • بدون نام

      باز حرف مفت...........

    • بدون نام

      همه ساله ممنوع می کنند
      و جالبه که همه ساله مدارس تحت عناوین مختلف وجه میگیرند!

    • بیکار

      حرف مفت نزن خر خودتان هفت جدتان است با حرفهای بی خود همین امروز بچه ام را ثبت نامه کردم مدرسه دولتی اول شماره حساب داده دستم چهارصد پنجاه تومان ریختم به حساب تا بچه من را ثبت نامه کرده کدام بازرسی مردم را با حرفهای بی خود سرندوانید

    • بدون نام

      بازم مثل هرسال.شما بگید ندید مدرسه میگه باید بدید.خخخه

    • س.ش

      شما میگید شهریه ندید مدارس کارنامه دانش آموزان رو تا وقتی پول نَدن نمیدَن کدومو باور کنیم.

    • بدون نام

      مدرشه هایی که نباید پول بگیرند تو کدوم دسته هستند؟ مدرسه بی پولا؟

    • بدون نام

      مدیران مدارس مزه پول مفت زیر زبانشون رفته و تا می توانند با گدابازی و حربه کار خیر از اول مهر تا موقع تحویل کارنامه ها از مردم باج خواهی می کنند و درصد کمکی را خرج مدرسه و بقیه را به عنوان حق الزحمه خودشون و گاهی هم معاونانشون بالا می کشند و هیچ نشانی از واریز پول به حساب دولتی و خزانه و ذیحساب و بازرسی وجود ندارد. چرا عده ای میگن در ایران آزادی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهشا ندانسته قضاوت نکن. مطمئن باش همچین چیزی نیست. حتما از خرج کافذ و ماژیک و تعمیر دستگاه کپی و سیستم گرمایشی. و....... خبر نداری.

    • عسل

      این حرف مسخره رو هر سال میگن ولی بازم مدرسه ها پول میگیرن و داد مردم به هیچ جایی هم نمیرسه

    • بدون نام

      سلام دروغه ۴تامحصل دارم همشون گفتن پول بیارن هرنفر۹۰

    • بدون نام

      هرسال میگن هرسال هم مدرسه پول میگیره..شکایت هم میکنی پول گرفتن ..بهت میخندند

    • محمدمعنایی

      کی همچون حرفی زده فقط اخباردروغ من الان رفتم بچه ام راپیش دبستانی ثبت نام کنم که گفتندباید ۲۰هزارتومان بدهید.اینهاکه خودسرانه ازمردم پول نمیگیرند.

    • بدون نام

      شما رو بخدا با چه رویی این حرفها رو میزنید؟؟؟؟؟ ا این کارتون کل سیستم آموزش و پرورش از سرایدار گرفته تا وزیر رو زیر سوال میبرید. دیگه بسه و بسه و بس. بابا مدارس پول کاغذ ندارند، بخدا پول یک تخته پاک کن ندارند. مدیر یا معلم بدبخت در مشکلات خودش مونده. اونوقت انتظار دارین از جیب خودشون خرج کنند. البته دوسه مورد دیدم که خرج کردن و بعد کلی دویدن چندرغازی رو پس گرفتن.الان ملت فکر میکنند مگه چه خبره که هرروز این تیتر رو میزنید. الان پول حل کننده ی مشکلاته نه حرف مفت.

    • بدون نام

      یکی نیست به من بگه هییت امنایی چه صغیه.ای است مدرسه دولتی و معلم ها از دولت.حقوق میگیرن نصف جمعیت دانش اموزان بخاطر نداشتن پول ترک تحصیل میکنن من پنجاه سال سن دارم از قدیم وندیم درس خواندن رایگان بود وحتی به ما تغذیه هم میدادن وفقیر وغنی همه در یک.کالاس ودر یک مدرسه بودیم وحتی به دانش اموز فقیر هم.لباس میدادن ومعلمها هم با اشتیاق وجان ودل درس میدادن اقای وزیر لطفا پاسگو مردم باش

    • بدون نام

      مدیران مدرسه بر خورد نامناسب با اولیا دارند انگار ارث پدرش را خوردیم مخصوصا اهوار

    • بدون نام

      واقعا فقط حرف می زنیدسامانه کجابود...

    • بدون نام

      اخه اول ندیدم پول وبعدش که برن هی نامه میدین الانم که تاپول ندیم کارنامه نمیدن
      کم دروغ بگین باباخجالت بکشین

    • بدون نام

      به این مسئول بی کفایت بگیداول سرانه مدرسه را بریزیدحساب بعدازاین حرفهای مفت بزنه وقتی مدرسه ای حتی پول ماژیک چسب تهیه پوشه کاغذ نداره جز گرفتن پول راهی دیگه داره

    • بدون نام

      خیلی ممنون که هر چندروز یه بار یه چرت‌وپرتی میگین مردم هم به اندازه بضاعتشون خودشونو خالی میکنن .

    • بدون نام

      این تبدیل به یک شعاربرای وزرای آموزش وپرورش ودست اندر کارای دیگه شده اونم برای رهاشدن از شرتکلیف برای خودشون درحالیکه میدونن مدام مدارس هرسال پولهای زیادی ازاولیاء دانش آموزا میگیرن

    • شکارچی

      امسال که همه مدارس دولتی حرف از چهار میلیون و پنج میلیون میزنند اگه پول ندیم ثبت نام نمی کنند شهر شیراز که اینجوریاست،حالا به کی شکایت کنیم،ترو خدا کمتر دوروغ بگید،هرچی زورشان می رسه از ما میگیرن هیچ کسی هم گوش نمیده به حرف ما ،کی درست بشه با خداست ،خدا لعنتتون کنه

    • تنها

      امروزمن دودخترم رابرای ثبت نام مدرسه رفتم مدیرمدرسه ازمن پول خواست گفتم خودم فرهنگی هستم پول گرفتن درست نیست مدیرگفت سالانه پانصدتومان ادره پول میده که دوبستهدکاغذنمیتونم بخرم باید پول بدیدمنم بدون تلکلیف ماندم چکارکنم کسی هست به من جواب بده ازاورمیه هستم آذربایجانغربی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج