جاباما
۸۷۰۳۴۰
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

آقاخان: من همان هالکِ هوادران استقلال هستم

مهاجم استقلال که فصل تلخی را پشت سر گذاشت از انگیزه‌هایش برای فصل جدید می‌گوید.

ایلنا: انتشار ویدیوئی از مرتضی آقاخان در فضای مجازی و آغاز تمرینات یک خبر خوب برای باشگاه استقلال و هواداران این تیم بود که با بدشانسی این بازیکن را در لیگ هجدهم از دست دادند. بدشانس ترین فصلی که گذشت که دو بار مصدومیت سخت را در استقلال تجربه کرد با این همه سختی از یک اتفاق خوشحال است و آن داشتن پیراهن استقلال که به آن رسیده و حالا باید دین خودش را به آن ادا کند.

* دوران نقاهت و درمانی ات بعد از جراحی که داشتی در چه مرحله ای است. ویدئوئی از تو منتشر شد که کار را آغاز کرده ای؟

در این مدت که دوران رفع مصدومیتم را طی می‌کردم رسانه‌های مختلف به من لطف داشتند و مدام در کنار هواداران پیگیر وضعیت من بودند که جا دارد از همه آن‌ها تشکر کنم. راستش را بخواهید زیاد اهل مصاحبه نیستم و سعی کردم روی هرچه زودتر خوب شدنم تمرکز کنم اما این مدت پیگیری هواداران که مدام پیگیر وضعیت من بودند باعث شد تا از شرایط خودم برای آن‌ها بگویم و جوابی به همه محبت‌شان بابت پیگیری‌ها بدهم. خدا را شکر بعد از جراحی خوبی که داشتم و هم دکتر رازی و هم دکتر نوروزی راضی بودند کارهای درمانی را پشت سر گذاشتم و حالا کار را برای آماده شدن استارت زده‌ام. طبق دستور پزشکان و برنامه ریزی آن‌ها کار را پیش می‌برم تا شرایطم روزبه‌روز بهتر شود. اوضاع خیلی خوب است و با قدرت کار را برای برگشتن هرچه زودتر به میادین دنبال می‌کنم.

* با این شیوه تمرینی و تمرینات سنگینی که انجام می‌دهی این برگشتن به نظر می‌رسد زیاد طول نکشد؟

همان طور که گفتم طبق برنامه ریزی کار را دنبال می‌کنم و واقعا جا دارد از دکتر رازی، دکتر نوروزی و خانم محمدی همکار ایشان که طی این مدت همه جوره حواس‌شان به من بود که بتوانم با قدرت برگردم تشکری داشته باشم. شرایط پای من خیلی خوب است و هرچه جلوتر می‌رویم تمرینات سنگین‌تری را در برنامه‌ام می‌گذارند تا زودتر به مرز آمادگی برسم. با این روند اگر اشتباه نکنم طی چند هفته آینده بتوانم نرم دوی را آغاز و خودم را آماده حضور در تمرینات فصل جدید استقلال کنم.

* پس یعنی از ابتدای فصل تو را در تمرینات استقلال خواهیم دید و آماده خواهی شد؟

همه تلاش‌ها این است که خودم را هرچه زودتر برسانم اما به نظرم با این روند آمادگی که پیش می‌روم از هفته چهارم یا پنجم آماده بازی برای استقلال باشم و بتوانم تیم را همراهی کنم.

* به نظر می‌رسد اسم استقلال و حضورت در این تیم زیاد برای شما شانس به همراه نداشت و یکی از بدشانس ترین بازیکنان فوتبال ایران در لیگ هجدهم بود؟

اصلا به این مسایل اعتقادی ندارم چون مصدومیت برای خیلی از بازیکنان فوتبال رخ می‌دهد. با این حال به نظرم بزرگ ترین‌شانس من این بود که توانستم به پیراهن تیمی برسم که عاشقانه آن را دوست دارم و با آن هجمه ای که برایم برای آمدن به این تیم درست کردند که میلیاردی پول می‌خواهم با یک قرارداد سفید به این تیم بیایم. حتی یک سال دیگر هم قرارداد را اضافه کردم و آن را به جای ۳ سال به چهار سال اضافه کردم تا ثابت کنم اسم استقلال و پیراهن آن برای من مهم بود نه پولی که بخواهم به خاطرش قرارداد امضا کنم.

* چشم تو نترسیده که برگردی دوبار مصدوم شوی. خیلی‌ها با این‌که می‌گویند تو بازیکن خوبی هستی اما معتقدند دیگر آن آقاخان سابق نخواهی شد؟

باور کنید در این مدتی که مصدوم شدم انواع و اقسام اظهارنظرها را شنیدم، دیدم و گوش کردم اما با قدرت کار را پیش بردم تا ثابت کنم که آقاخان هنوز هم مرتضی آقاخان است و آمده که با قدرت خیلی چیزها را ثابت کند. در این مدت واقعا هواداران استقلال به من لطف داشتند و مدام از طرق مختلف حال و احوال و شرایط من را جویا شدند که جا دارد اولا به داشتن آن‌ها افتخار کنم و بعد این‌که تشکر کنم که در این دوران سخت کنارم بودند و نگذاشتند تنها باشم. باشگاه استقلال و هواداران آن مطمئن باشند که آقاخان لحظه شماری می‌کند تا لیگ هجدهم را جبران و خیلی چیزها را ثابت کند.

*‌ چقدر امیدواری با این شرایط سرمربی جدید استقلال روی تو نظر داشته باشد؟

باشگاه استقلال در دورانی که مصدوم شدم و نشد که دینم را به آن‌ها ادا کنم پشت من ایستاد و همراه بود و واقعا از آقای فتحی و دیگر مدیران باشگاه باید تشکر کنم. مساله بعدی این است که هر مربی سلیقه متفاوت به خودش دارد و طبیعی است که شاید من در تفکرات او جایی نداشته باشم. به هرحال چیزی که الان برای من به عنوان بازیکن استقلال که با آن‌ها قرارداد دارم مهم است تلاش حداکثری برای یک بازگشت پرقدرت است تا بتوانم لیگ هجدهم را جبران کنم. با این حال با شناختی که از خودم دارم طوری خواهم بود که کادرفنی جدید هم روی من نظر مثبت پیدا کند و به آن چیزی که با پیراهن استقلال دنبال آن هستم، برسم.

*‌ پس با این اوصاف، هواداران استقلال باید منتظر یک نمایش فوق العاده از مرتضی آقاخان باشند؟

شک نکنید که این‌طور خواهد بود چون نتوانستم این فصل جواب محبت‌شان را بدهم. من یک بدهی به باشگاه و هواداران دارم که باید آن را جبران کنم. مطمئن باشید لیگ هجدهم که یک حسرت بزرگ فوتبالی برای من بود و خیلی اذیت شدم و خیلی چیزها از این دوران یاد گرفتم را امسال باید جبران کنم.

* در صفحه شخصی ات در فضای مجازی وقتی نظر مردم را دیدیم همه منتظر بازگشتت به استقلال هستند ؟

من در جواب این همه محبت تنها یک چیز می‌توانم بگویم که آقاخان همان هالک مدنظر هواداران استقلال که این لقب را به من دادند با قدرت بر می‌گردد و لطف‌شان را جبران می‌کند.

* به استقلال برسیم؛ تیمی که سال پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و دستش از سه جام لیگ برتر، حذفی و آسیا خالی ماند. شرایط تیم را دنبال می‌کردی؟

مگر می‌شود استقلال و شرایط این تیم را دنبال نکنم. با این‌که درگیر مصدومیت و برطرف کردن آن بودم اما لحظه به لحظه تیم را دنبال می‌کردم و من هم ناراحتم که استقلال به آن چیزی که استحقاقش را داشت، نرسید و در حق آن خیلی کم لطفی کردند. این کم لطفی به‌خصوص در بازی‌های آخر بود که اجازه نداد تیم در کورس باقی بماند.

آقا فرهاد هم که‌امد شرایط تیم خیلی خوب بود و با قدرت کار را دنبال می‌کرد اما اتفاقاتی افتاد که دست تیم شایسته استقلال خالی ماند. من هم مثل بقیه بازیکنان و هواداران ناراحت هستم اما مطمئن هستم فصل بعد تیمی قدرتمند را خواهید دید که خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد و در عمل ثابت می‌کند که به دنبال برگرداندن حقی است که در لیگ هجدهم از استقلال و هوادارانش گرفتند.

* به نظر می‌رسد کار استراماچونی برای هدایت استقلال نهایی شده و او در کنار فرهاد مجیدی به دنبال موفقیت این تیم در لیگ نوزدهم هستند؟

آقا فرهاد (مجیدی) که خودش با آمدن به استقلال وزنه نیمکت تیم را حسابی بالا برد و باشگاه هم به دنبال گزینه ای است که در کنار این سرمایه اسباب خوشحالی هواداران و موفقیت تیم را در لیگ نوزدهم فراهم کند. به هرحال آقای استراماچونی سرمربی اینترمیلان بوده و این یعنی باشگاه با همه جوانب و شرایطی که مدنظرش بوده روی این مربی دست گذاشته و خواهان سپردن هدایت استقلال به اوست. امیدوارم که او بتواند با قدرت استقلال را به جایگاهی که به حقش در این فصل نرسید برساند و با اقتدار در سه جام برای قهرمانی پیش برویم.

* به نظر تو که عملکرد استقلال را دنبال می‌کردی چرا شفر نتوانست نتیجه بگیرد و آیا نمی‌شد به این مربی فرصت می‌دادند تا لیگ را تمام می‌کرد و شاید با ماندنش وضعیت تیم در پایان لیگ بهتر می‌شد؟

به هرحال اسم استقلال و موفقیت این تیم همیشه مهمترین موضوع برای مدیران باشگاه است تا هواداران خوشحال شوند. این‌که چرا شفر نتوانست و چرا رفت در حیطه ای نیست که من بازیکن در مورد آن صحبت کنم اما قطعا این یک تصمیم جمعی بوده تا به استقلال کمک شود. با این حال من فکر می‌کنم جدا از کم لطفی به استقلال در لیگ امسال تیم ما بدشانس هم بود و امیدوارم فصل بعد بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. شرایط آنقدر سخت بود که حتی صدای آقافرهاد هم در بازی با نفت آبادان درآوردند و همان بازی بود که استقلال را از کورس عقب انداخت.

* خیلی از هواداران معتقدند که به جای سرمربی خارجی اگر کار را به فرهاد مجیدی بسپارند این استقلال موفق خواهد شد. تو چه نظری داری؟

این هم از آن دست مسایلی است که من نمی‌توانم چیزی در مورد آن بگویم. بدون شک با توجه به دانش و تجربه فرهاد مجیدی که یک سرمایه برای استقلال به حساب می‌آید و داشتن بازیکنان باتجربه ای که در تیم هستند باشگاه به دنبال بهترین تصمیم است و قصد ندارد سرمایه سوزی کند. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و اقتدارمان را مثل همیشه ثابت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هالک زارت

      پاسخ ها

      • علی منصوری

        زارت برای کل تیم حکومتی و فوتبال کثیف

      • راننده تریلی

        کیسه های شگفت انگیز

    • 6 تایی ها

      زاااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررت پسر جون

    • PS

      بیچاره هالگ که اسمش افتاده سرزبون ولقب چه کسایی

      پاسخ ها

      • سعید خدابنده

        بازی نکرده مصدوم شدی چه هالکی هستی تو

    • بدون نام

      هالک مردنی ندیده بودیم آدمی که یک سالو بخاطر مصدومیت خونه نشین باشه بیشتر شبیه اسمیگره (ارباب حلقه ها) تا هالک.

      پاسخ ها

      • Sahara perspolisi

        اسمیگر خخخخخخخ تو روحت خخخخخخخخخخخخخ

      • Sahara perspolisi

        اسمیگر خخخخخخخ تو روحت خخخخخخخخخخخخخ

    • احمدرضامستوفی

      آقااین چی سرمربی است پیداکردیدمیخوای سوجه ای پلیس پیربشیم یاهمون پرپرسوسیس تادیروزبه شفرشوفرمیگفت لابودبه استراماچونی هم لقب چونی مونی میدن

      پاسخ ها

      • rira

        سوجه؟؟؟؟؟ البته از کیسه ها سواد انتظار داشتن احمقانست

    • بدون نام

      تو هلاکی نه هالک

    • بدون نام

      دوباره فصل شروع شد و رجزخوانی این بازیکن معلول و معیوب هم شروع شد

    • محسن فیروزی

    • بدون نام

      پول بدون بازی گرفتی کلاس میزاری توهم مالی نیستی ونمیشی

    • تاج

      هستی داداش بمون و بجنگ هالک بی نظیر امسال سال تو هست

    • تاج

      جانم هالک تاجی امسال سال تو هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج