جاباما
۸۷۰۳۴۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

موتزی، دانزی و پانونچینی در راه تهران!

سه گزینه برای دستیاری آندره‌آ جوان نامبرده شده‌ است.

ایلنا: پس از جمع‌بندی که مسوولان باشگاه استقلال داشتند در نهایت امیرحسین فتحی به ترکیه سفر کرد تا با گزینه‌های سرمربیگری استقلال دیدار کند؛ در کنار آندره آ استراماچونی که بیشتر از سایرین به نیمکت استقلال نزدیک است دو گزینه دیگر هم قرار بوده در این سفر وضعیت‌شان را مشخص کنند که نامی از آن‌ها منتشر نشده است. استراماچونی گزینه نهایی باشگاه استقلال است و به دلیل انگیزه‌ای که در گذشته از خود نشان داده سبب شده تا اعضای باشگاه به کارنامه او بی اعتنا باشند.

استراماچونی مدت‌هاست که شرایط استقلال را زیر نظر دارد؛ او با برنامه ریزی مناسبی که داشته فیلم بازی‌های تیم را تماشا کرده و از وضعیت تمام بازیکنان آگاه است. آندره‌آ خیلی زود کارش را آغاز کرده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید امروز و فردا به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان تهرانی معرفی خواهد شد. ابتدا گفته می‌شد سرمربی خارجی قرار است با دو دستیار به تهران بیاید که ظاهرا سه سرمربی همراه او مسافر تهران می‌شوند.

سه گزینه برای دستیاری آندره‌آ جوان نامبرده شده‌اند که دارای رزومه مشخصی در سری آ هستند و می‌توانند در صورت عقد قرارداد رسمی در تهران، جای کادرفنی وینفرد شفر را بگیرند.

روبرتو موتزی: ۴۴۹ بازی در سری آ داشته و ۱۲۹ گل زده دارد؛ این مرد ۴۷ ساله سابقه بازی در رم، لاتزیو، اودینزه، پیتزا و تورینو را داشته و در تمام دوران حرفه‌ای خود در سری آ حضور داشته است. موتزی به واسطه حضورش در رم سرمربیگری را از تیم پایه‌های این باشگاه آغاز کرد و در سال ۲۰۱۳ هم به عنوان دستیار در تیم بزرگسالان فعالیت کرد. او آشنایی کامل از استراماچونی دارد؛ این دو در تیم پاناتینایکوس و اسپارتاپراگ کنار هم حضور داشته‌اند و موتزی در دو ناکامی آندره‌آ کنار او بود.

عمر دانزی ۴۸ساله عضو دیگری است که نام او برای مربیگری در استقلال مطرح شده است که ظاهرا سابقه کار در تیم‌های رده پایه برشا و آ ث میلان را در کارنامه دارد اما رزومه‌ای از او در دسترس نیست. دانزی نیز ظاهرا از همکاران سابق استراماچونی بوده که در چند سال گذشته کنار او حضور داشته است.

فدریکو پانونچینی هم آخرین دستیار آندره آ خواهد بود؛ این مربی بدنساز ۴۸ ساله دارای لیسانس از دانشگاه علوم ورزشی رم است که مربی بدنساز سابق اینتر، اودینزه و پاناتینایکوس بوده و همیار سرمربی ایتالیایی آبی‌هاست. به طور کلی سرمربی جدید استقلال به همراه سه مربی به ایران سفر می‌کند که شناخت کافی از آن‌ها دارد و سابقه همکاری با یکدیگر را دارند.

در کنار این سه مربی قرار است دو مربی ایرانی روی نیمکت استقلال باقی بمانند؛ دستیاران وینفرد شفر که با فرا رسیدن پایان فصل قراردادشان به‌اتمام رسیده ایران را ترک می‌کنند و به نظر می‌رسد اشکان نامداری به عنوان مربی دروازه‌بآن‌ها در تیم می‌ماند و ادامه همکاری با بیژن طاهری هم نظر استراماچونی خواهد بود؛ دیگر عضو کادرفنی فرهاد مجیدی است که در حال حاضر مشخص نیست او تصمیم به ادامه همکاری به عنوان مربی دارد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرناز جونی چی شد پس، ناناز و ول نکنین یه موقع

    • بدون نام

      لنگی جماعت رو اونقدر این فرهاد سوزونده دردش چندین ساله تمومی نداره

      پاسخ ها

      • N

        لنگی مجبور یجوری خودش خالی کنه وگرنه دق میکنه از سوزش

    • بدون نام

      سلام با اوضاع بد اقتصادی به خدا حیف ه اینقدر دلار های بیزبون بریزیم تو حلقوم مربیان خارجی پول مالیات مردم کحاست اقتصاد مقاومتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج