۸۷۰۳۸۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

روزنامه الاتحاد: قرارداد شفر با استقلال هنوز اعتبار دارد

یک روزنامه اماراتی با تأکید دوباره بر اینکه وینفرد شفر گزینه هدایت تیم بنی یاس در فصل پیش روست، اعلام کرد او برای حضور در فوتبال امارات باید یک میلیون دلار از طلبش را به باشگاه استقلال ببخشد.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که هنوز خبر رسمی توافق باشگاه بنی یاس با وینفرد شفر آلمانی اعلام نشده است، این باشگاه مذاکره با یوسف جابر، احمد دادا، حبوش صالح و فیصل الخدیم را آغاز کرده است و همین‌طور نام‌هایی در لیست خرید این باشگاه دیده می‌شود که طبیعتاً با نظر سرمربی جدید انتخاب شده‌اند.

از سویی دستیار وینفرد شفر در این تیم هم انتخاب و معرفی شده است در حالی که گفته می‌شود مربی آلمانی همچنان درخواست کرده خبر امضای قرارداد او رسانه‌ای نشود. حتی برنامه اردوی آماده‌سازی بنی یاس هم با هماهنگی شفر مشخص شده و تمرینات این تیم در اردوی اسپانیا از ۱۹ جولای (۲۷ تیر) آغاز می‌شود.

روزنامه الاتحاد امارات در این خصوص نوشت: در حالی که توافق نهایی بین بنی یاس و وینفرد شفر صورت گرفته است، گفته می‌‌شود که هنوز قرارداد رسمی به امضا نرسیده، چرا که شفر می‌خواهد حقوق به تأخیرافتاده خود را از باشگاه استقلال ایران دریافت کند.

برخی منابع پیش از این اعلام کرده بودند که شفر سرمربی بنی یاس شده و حتی خبر امضای قرارداد هم منتشر شد، اما بعد از آن گفته شد که قرارداد هنوز امضا نشده و باشگاه بنی یاس در فرصت دیگری این خبر را به صورت رسمی اعلام می‌‌کند در حالی که گفته می‌شود قرارداد قبلی شفر با استقلال هنوز اعتبار دارد و مربی آلمانی باید در صورت امضای قرارداد پیش از زمان مورد نظر یک میلیون دلار از طلب خودش را ببخشد.

باشگاه بنی یاس هم این فرصت را به شفر داده است تا مشکل خود را حل کند، با این وجود درباره امضای قرارداد تنها مسئله زمان باقی مانده و بنی یاسی‌ها راه‌حل‌های دیگری هم برای شفر در نظر گرفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاجیا و کیسه کشا!

      خدا را شکر حالا که از استقلال بیرونش کردند همه هوادارای استقلال به دیگر تیمها از جمله پرسپولیس.سپاهان .ترکتور.پدیده و دیگر تیمها فهمیدند این اصلا سرمربی نبوده بلکه شوفرررر بوده و سر استقلال کلاه گذاشته!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج